Mijn grote voorbeeldquote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef sr_firewire het volgende:
Jups ik ben er ook zo een
- Vorige week nog een rochel gelegd op het Cup-A-Soup vak in de Albert Heyn, nadat ik volgens mij 2 weken geleden heb moeten kotsen van de CAS Prei-Creme.
- En als ik zat ben pis ik sowieso altijd in de buitenluchtHet liefst over deurklinken van portieken en over handvaten van fietsen
Zadels zijn ook regelmatig mijn doelwit.
- Kotsen ( na de drank ) doe ik meestal netjes, maar wel op publieke plaatsen. Dus midden in het centrum, waar volgende morgen het winkelend publiek langs moet bijvoorbeeld. Heb 1x een auto ondergekotst, maar dat was niet zo succes omdat het mijn eigen was
quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef sr_firewire het volgende:
Vorige week nog een rochel gelegd op het Cup-A-Soup vak in de Albert Heyn
Als je dat soort dingen doet heb je dan ook de drang om telkens de grens te verleggen? Klaarkomen op een fietszadel, met een bloedneus over de reling gaan hangen zodat je het dansend publiek besmeurd en neuspulken uitsmeren op hoofden van mensen die voor jou in de bus zitten?quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef sr_firewire het volgende:
- Vorige week nog een rochel gelegd op het Cup-A-Soup vak in de Albert Heyn, nadat ik volgens mij 2 weken geleden heb moeten kotsen van de CAS Prei-Creme.
- En als ik zat ben pis ik sowieso altijd in de buitenluchtHet liefst over deurklinken van portieken en over handvaten van fietsen
- Kotsen ( na de drank ) doe ik meestal netjes, maar wel op publieke plaatsen. Dus midden in het centrum, waar volgende morgen het winkelend publiek langs moet bijvoorbeeld. Heb 1x een auto ondergekotst, maar dat was niet zo succes omdat het mijn eigen was
Kathedralen worden in België toch alleen maar gebruikt door pedofiele priesters die er jonge kindertjes misbruiken, dan kunnen wij er toch net zo goed overheen pissen, de plaats is toch al ontheiligd.quote:Op maandag 28 november 2005 13:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Aan alle Nederlanders hier: een kathedraal midden in Antwerpen is in België géén toilet, ik herhaal géén toilet ...
Gaarne...quote:Op maandag 28 november 2005 13:38 schreef BrauN het volgende:
In Center Parcs heeft hij wel eens bovenop de bungalow gezeten en door de schoorsteen naar beneden gescheten. Ik zoek zo even een foto.
quote:Op maandag 28 november 2005 13:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Verder is het best een goeie kerel, waar soms ook een goed gesprek mee te voeren valt.
[afbeelding]
[..]
Verder is het best een goeie kerel, waar soms ook een goed gesprek mee te voeren valt.
[afbeelding]
Stoer man... Laat me raden welke club je supportert ? De meest kansloze van Nederland... of is het al bij Duitsland gevoegd ?quote:Op maandag 28 november 2005 13:38 schreef DarkShine het volgende:
Pissen tegen de Geusselt
Ken ik jou?quote:Op maandag 28 november 2005 13:38 schreef BrauN het volgende:
Ikzelf pis en kots waar het me uitkomt... maar een vriend van mij is wél de aangewezen persoon voor dit topic.
Zo heeft hij een paar maanden terug eens een drol gedraaid op de motorkap van een witte auto. Ook een witte fiets is al eens doelwit geweest van zijn grote boodschap.
Hoogtepunt vind ik echter de bruine hoop die hij midden in z'n slaapkamer op de vloerbedekking had gedraaid... Hij had wat bier op, dat wel.
In Center Parcs heeft hij wel eens bovenop de bungalow gezeten en door de schoorsteen naar beneden gescheten. Ik zoek zo even een foto.
[..]
[afbeelding]
Fucking VUNZIGquote:Op maandag 28 november 2005 13:49 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Zo deed ik een aantal jaren geleden altijd een wedstrijdje met vrienden wie het smerigste object kon likken -> Kauwgummuur, zebrapad in het centrum, klink van de wc-pot bij de V&D. Zulke dingen zeg maar.
Een pisvlek?quote:Op maandag 28 november 2005 13:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Aan alle Nederlanders hier: een kathedraal midden in Antwerpen is in België géén toilet, ik herhaal géén toilet ...
Ik ga dit eens voorstellen aan vrienden van me, dit lijkt me wel een leuke nieuwe hobby...quote:Op maandag 28 november 2005 13:49 schreef sr_firewire het volgende:
Zo deed ik een aantal jaren geleden altijd een wedstrijdje met vrienden wie het smerigste object kon likken -> Kauwgummuur, zebrapad in het centrum, klink van de wc-pot bij de V&D. Zulke dingen zeg maar.
Verveelt wel na een tijdje hoor. Ik ben afgehaakt nadat een vriend van me een wc pot in een cafe aan het likken was ( de rand dan ). Daar zou ik nooit meer overheen komen... En ben er psychisch idd nooit meer overheen gekomenquote:Op maandag 28 november 2005 14:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ga dit eens voorstellen aan vrienden van me, dit lijkt me wel een leuke nieuwe hobby...
Dus je hebt tegenwoordig wél HIV, maar niet eens die wedstrijd gewonnen!?quote:Op maandag 28 november 2005 14:04 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Verveelt wel na een tijdje hoor. Ik ben afgehaakt nadat een vriend van me een wc pot in een cafe aan het likken was ( de rand dan ). Daar zou ik nooit meer overheen komen... En ben er psychisch idd nooit meer overheen gekomen![]()
![]()
Weet eigenlijk niet of ik HIV hebquote:Op maandag 28 november 2005 14:07 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dus je hebt tegenwoordig wél HIV, maar niet eens die wedstrijd gewonnen!?![]()
![]()
Yeah dude ! Zoiets a.k.a graancirkels, alleen dan met zeik !quote:Op maandag 28 november 2005 14:17 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Ook zijn ik en me maten zeer bedreven in het maken van "eenheidscirkels"
Dat is een zo groot mogelijke cirkel van pis maken op een openbare plek![]()
Misschien had je me dan ook niet moeten zeggen waar je woont.quote:Op maandag 28 november 2005 13:25 schreef Xebrozius het volgende:
Dit vraag ik naar aanleiding van het feit dat ik vanochtend mijn ondergekotste fiets moest schoonmaken...
Jij hebt het zeker aan die krakervriendjes van je verteld he? Nu kan ik zeker elke dag mijn fiets schoonmaken...quote:Op maandag 28 november 2005 14:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien had je me dan ook niet moeten zeggen waar je woont.
Hoezo, die kuthippies leven alleen op wiet. En op een lege maag valt weinig te kotsen.quote:Op maandag 28 november 2005 14:36 schreef Xebrozius het volgende:
Jij hebt het zeker aan die krakervriendjes van je verteld he?
Dat geloof ik nou weer nietquote:Op maandag 28 november 2005 14:38 schreef sr_firewire het volgende:
Overigens best wel een fetish van me ( nooit uitgekomen );
Met spetterkak op een railing gaan zitten in het stadhuis in Den Haag.
Hmz, jij kunt ook in mijn hersenen kijk ja...quote:Op maandag 28 november 2005 14:39 schreef Sammy_Klebold het volgende:
[..]
Dat geloof ik nou weer niet
Of op een bordje in een restaurant en het dan neerzetten op de tafelquote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef Xebrozius het volgende:
Het summum zou toch wel zijn dat je zat in de kroeg gaat schijten... Gewoon midden op de dansvloer. Daar zou ik dan wel weer respect voor hebben.
Had die post nog niet gelezen van je:quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef Xebrozius het volgende:
Het summum zou toch wel zijn dat je zat in de kroeg gaat schijten... Gewoon midden op de dansvloer. Daar zou ik dan wel weer respect voor hebben.
Misschien wel een ritueel in hun sexspel ?quote:Op maandag 28 november 2005 15:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Mn broertje heeft een keer over zn vriendin gekotst
Als mijn auto vol met stront en kots lag zou ik keihard optrekken dat die drol van voor naar achteren over de auto vloog. Had ik tenminste al het eerste object van mijn auto behaald: Stripe-Tuning.quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ligt het aan mij of zijn jullie gewoon hartstikke sneu? Als ik iemand erop betrapt die net m'n auto is aan het onderkotsen of een hoop draait in m'n voortuin, heeft dus echt een serieus probleem.En ik wil wel eens weten hoe jullie zelf reageren als je uit de kroeg komt, en je auto zit vol met stront en kots?
Zeikerd! Ik zou me werkelijk waar he-le-maal rot lachen als iemand mijn auto volledig zou onderschijten!quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ligt het aan mij of zijn jullie gewoon hartstikke sneu? Als ik iemand erop betrapt die net m'n auto is aan het onderkotsen of een hoop draait in m'n voortuin, heeft dus echt een serieus probleem.En ik wil wel eens weten hoe jullie zelf reageren als je uit de kroeg komt, en je auto zit vol met stront en kots?
In het juskannetjequote:Op maandag 28 november 2005 15:06 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Of op een bordje in een restaurant en het dan neerzetten op de tafel
En het leek zo'n keurige jongen![]()
Nee nee het ging zo:quote:Op maandag 28 november 2005 15:12 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Misschien wel een ritueel in hun sexspel ?
En de sex erna was wel nog hevig offuh ?quote:Op maandag 28 november 2005 15:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee nee het ging zo:
Hij had teveel gezopen, en zijn vriendin lag boven op hem op bed, toen zei hij: ga van me af ik voel me niet zo lekker, en zij doorgaan enzo, en toen hij, nu moet je echt van me afgaan ...
BUAAAAAAAARGH
Bwhehehehe
En bedankt. Wéér m'n laptop scherm onder de cola.quote:Op maandag 28 november 2005 15:41 schreef Camplo het volgende:
Hahah heb zelf niet zoveel gedaan alleen een keer een bankje ondergepist in bij een bushalte.
Een maat van mij heeft echt wel vette shit gedaan:
Gingen we uit anderhalf jaar geleden, wij op weg naar huis, hij moest natuurlijk zeiken als de gooier dus hij zeikte een telefooncel onder. Vol over die hoorn en toetsen![]()
3 km verder bij ons huis, hij loopt naar de buren, doet de klep van de huisbrievenbus open en zeikt vol dat huis in gek![]()
Andere vriend van mij was ergens blijven slapen. Zo zat als een kolder, wordt ie snachts wakker moest ie schijten als een lauwe reiger. Dus die eppo zo zat kon de WC niet vinden, heeft ie een bruine liggen draaien in de sokkenla van die gast...en daarna allemaal sokken ervoor geschoven. 3 dagen later merkte die gast pas dat er in ze la gescheten was!!!!![]()
![]()
![]()
Oh mijn god, lig serieus naast mijn stoel !quote:Op maandag 28 november 2005 15:41 schreef Camplo het volgende:
Andere vriend van mij was ergens blijven slapen. Zo zat als een kolder, wordt ie snachts wakker moest ie schijten als een lauwe reiger. Dus die eppo zo zat kon de WC niet vinden, heeft ie een bruine liggen draaien in de sokkenla van die gast...en daarna allemaal sokken ervoor geschoven. 3 dagen later merkte die gast pas dat er in ze la gescheten was!!!!![]()
![]()
![]()
Ik dacht laatst wat smaakt die Cup-A-Soup raar!?!quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef sr_firewire het volgende:
Een prullenbak op het Vrijthof in Maastricht was wel mijn hoogtepunt. En dat terwijl lui me kwamen vragen of het ging.quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef Xebrozius het volgende:
Wat zei je:quote:Op maandag 28 november 2005 15:58 schreef Nekplooimeter het volgende:
[..]
Een prullenbak op het Vrijthof in Maastricht was wel mijn hoogtepunt. En dat terwijl lui me kwamen vragen of het ging.
Ut geit prima jong, loat mich mit rus.quote:Op maandag 28 november 2005 16:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat zei je:
Flikker op je verpest mn uitzicht.
Hendig sjiek gek! Werde nie roed?quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef Nekplooimeter het volgende:
[..]
Ut geit prima jong, loat mich mit rus.
Dan heb je stijl, en lef.. want je gaat er dan door de aanwezige bewaking hard uitgetieft worden.quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef Xebrozius het volgende:
Pissen op het geloof is altijd goed.quote:Op maandag 28 november 2005 13:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
want?quote:Op dinsdag 29 november 2005 04:07 schreef cerror het volgende:
QB en DP.
Wat doen jullie nog op fok eigenlijk?
Precies, dat vroeg ik me dus af.quote:
Als die fontein midden in Brussel een toilet is, dan is muur van de kathedraal dat ook.quote:Op maandag 28 november 2005 13:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Neeee ik was ook toen in Kreta... Malia ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:37 schreef Timmai het volgende:
Ik heb nog een keer in een dronken bui een bierglas vol staan pissen op de dansvloer, om het daarna aan andere mensen aan te bieden.
Kreta 2004
Hof van Hollandquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Neeee ik was ook toen in Kreta... Malia ?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:15 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Als mijn auto vol met stront en kots lag zou ik keihard optrekken dat die drol van voor naar achteren over de auto vloog. Had ik tenminste al het eerste object van mijn auto behaald: Stripe-Tuning.
quote:Op maandag 28 november 2005 15:41 schreef Camplo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Waarom lag je hardop, Manneke_Pils? Och, ik lees hier wat verhalen![]()
Het enige wat ik heb gehad is dat we op zoek waren naar een wc om te pissen, niet konden vinden en maar tegen een muur gingen pissen.. Bleek het het wc-kotje te zijn
Én deze priceless pic:
[afbeelding]
toen we net bij Tropicana naar buiten kwamen
ik snap em nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Waarom lag je hardop, Manneke_Pils? Och, ik lees hier wat verhalen![]()
Het enige wat ik heb gehad is dat we op zoek waren naar een wc om te pissen, niet konden vinden en maar tegen een muur gingen pissen.. Bleek het het wc-kotje te zijn
Én deze priceless pic:
[afbeelding]
toen we net bij Tropicana naar buiten kwamen
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:35 schreef de_puta_madre het volgende:
Paar jaar geleden in een discotheek in lloret de mar gingen ik en een maat van me bierglazen voor de helft leeggieten en toen weer volzeiken. En vervolgens een lekker rondje gegeven aan een stel duitsers die we net hadden ontmoet![]()
De tranen springen me weer in de ogen van het lachen als ik er aan terugdenk
![]()
Je had je natuurlijk ook de moeite van het plassen kunnen besparen en ze meteen een plateau Heineken kunnen gevenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:35 schreef de_puta_madre het volgende:
Paar jaar geleden in een discotheek in lloret de mar gingen ik en een maat van me bierglazen voor de helft leeggieten en toen weer volzeiken. En vervolgens een lekker rondje gegeven aan een stel duitsers die we net hadden ontmoet![]()
De tranen springen me weer in de ogen van het lachen als ik er aan terugdenk
![]()
Zo hey.. stoer hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef MaceNL het volgende:
ik heb wel eens tegen een kerkdeur gepist of voor de ingang van een discotheek gekotst, maar dat is alweer tijden geleden
zoals ik al zei " is alweer tijden geleden"quote:
Bijnaquote:Op woensdag 30 november 2005 08:06 schreef Stranger het volgende:
Ik heb één keer doelbewust tegen/in de grill van een auto gepist die zo ontzettend asociaal voor de deur van een kroeg geparkeerd stond dat ie bijna de ingang versperde.
waarom laat die kerel vol over zich heenkotsenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:30 schreef Punnik het volgende:
nu we het toch over kotsen hebben en dan in het bijzonder over personen en dingen heen:
op dit feestje gaat het ook aardig goed (met kotsen dan)
-> http://media1.break.com/content/pukedump.wmv
edit: oja, filmpje is wel beetje ranzig......
Mietjequote:Op woensdag 30 november 2005 01:15 schreef SneakyNeaky het volgende:
Jeuzes, wat een verhalen he. Zijn er Fok!kers die het net als ik achterlijk vinden? of heeft iedereen van die rare neigingen?
Ik denk dat als ik over een auto zou gaan staan zeiken, ik keihard in elkaar gebeukt zou worden door een willekeurige voorbijganger.![]()
Ik woon niet in Nederland btw, maar dat hadden jullie vast al in de gaten.
OT: neequote:Op woensdag 30 november 2005 12:54 schreef belusting het volgende:
dat is geen antwoord
Loop naar buiten bij Tropicana, die trappen af. Ga naar rechts en kijk eens wat voor muur daar staatquote:
Nah ze hadden daar alleen heineken in flesjes en die waren 5 euro per stukquote:Op woensdag 30 november 2005 01:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je had je natuurlijk ook de moeite van het plassen kunnen besparen en ze meteen een plateau Heineken kunnen geven![]()
![]()
Pis je thuis in de plantenbak dan? In de wc staat meestal ook wel een laagje water hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef Herald het volgende:
ik heb twee keer keer over de reling van een brug geplast. Sowieso is het leuk om in water te plassen, heerlijk dat kleterende geluid![]()
In 2002 volgens mij was Ter Land Ter Zee en in de Lucht in Helmond. Bij de zo'n brug over het kanaal stond een gast te zeiken van de brug in zo'n zeilbootje die gast was al allemaal aant schreeuwen van waag het es gij... en hij werd half ondergezeikt... hij kwam wel snel naar de kant daarna dus we verdwenen maar uit zicht. Geen eigen actie dus maar wel vetquote:Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef Herald het volgende:
ik heb twee keer keer over de reling van een brug geplast. Sowieso is het leuk om in water te plassen, heerlijk dat kleterende geluid![]()
Stiffler in American Pie 2quote:Op woensdag 30 november 2005 18:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
In 2002 volgens mij was Ter Land Ter Zee en in de Lucht in Helmond. Bij de zo'n brug over het kanaal stond een gast te zeiken van de brug in zo'n zeilbootje die gast was al allemaal aant schreeuwen van waag het es gij... en hij werd half ondergezeikt... hij kwam wel snel naar de kant daarna dus we verdwenen maar uit zicht. Geen eigen actie dus maar wel vet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |