abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32672779
Ook nog:
die kameraad slaapwandelt nog wel eens, zo ook 1 week geleden:
Hij stapt uit bed en pist zo over de vensterbank waar zijn mobiel aan de oplader lag.

Gevolg: telefoon kapot
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32673007
Ik heb nog een keer in een dronken bui een bierglas vol staan pissen op de dansvloer, om het daarna aan andere mensen aan te bieden.

Kreta 2004
pi_32679290
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Aan alle Nederlanders hier: een kathedraal midden in Antwerpen is in België géén toilet, ik herhaal géén toilet ...
Als die fontein midden in Brussel een toilet is, dan is muur van de kathedraal dat ook.
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:51:09 #104
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32681867
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:37 schreef Timmai het volgende:
Ik heb nog een keer in een dronken bui een bierglas vol staan pissen op de dansvloer, om het daarna aan andere mensen aan te bieden.

Kreta 2004
Neeee ik was ook toen in Kreta... Malia ?
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_32681916
Oja, een dixie plee omdonderen en alle stront door het dak zien gaan is ook hoogst vermakelijk
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
pi_32683052
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Neeee ik was ook toen in Kreta... Malia ?
Hof van Holland
pi_32683914
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:15 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Als mijn auto vol met stront en kots lag zou ik keihard optrekken dat die drol van voor naar achteren over de auto vloog. Had ik tenminste al het eerste object van mijn auto behaald: Stripe-Tuning.
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:41 schreef Camplo het volgende:

Andere vriend van mij was ergens blijven slapen. Zo zat als een kolder, wordt ie snachts wakker moest ie schijten als een lauwe reiger. Dus die eppo zo zat kon de WC niet vinden, heeft ie een bruine liggen draaien in de sokkenla van die gast...en daarna allemaal sokken ervoor geschoven. 3 dagen later merkte die gast pas dat er in ze la gescheten was!!!!

Waarom lag je hardop, Manneke_Pils? Och, ik lees hier wat verhalen

Het enige wat ik heb gehad is dat we op zoek waren naar een wc om te pissen, niet konden vinden en maar tegen een muur gingen pissen.. Bleek het het wc-kotje te zijn

Én deze priceless pic:

toen we net bij Tropicana naar buiten kwamen
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32684124
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

[..]

Het enige wat ik heb gehad is dat we op zoek waren naar een wc om te pissen, niet konden vinden en maar tegen een muur gingen pissen.. Bleek het het wc-kotje te zijn

Én deze priceless pic:

[afbeelding]

pi_32684217
Kotsen: komt meestal snel en onverwacht, dus waar ik op dat moment sta is dan even geen goede plek om in de buurt te zijn.

Pissen: inschatting maken waar het minste kans op wouten is en daar dan heerlijk relaxed gaan staan lekken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32684292
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef Manneke_Pils het volgende:

[..]

[..]

Én deze priceless pic:

[afbeelding]

ik snap em niet die pic dus...
pi_32684876
Ik ontleen erg veel plezier aan het urineren over objecten als stickers, oorwarmers, cactussen en schepen
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:30:39 #112
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_32684921
nu we het toch over kotsen hebben en dan in het bijzonder over personen en dingen heen:
op dit feestje gaat het ook aardig goed (met kotsen dan)

-> http://media1.break.com/content/pukedump.wmv

edit: oja, filmpje is wel beetje ranzig......
-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
pi_32684990
Nee dat vind ik dan weer triest
  woensdag 30 november 2005 @ 00:35:14 #114
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_32686688
Paar jaar geleden in een discotheek in lloret de mar gingen ik en een maat van me bierglazen voor de helft leeggieten en toen weer volzeiken. En vervolgens een lekker rondje gegeven aan een stel duitsers die we net hadden ontmoet De tranen springen me weer in de ogen van het lachen als ik er aan terugdenk
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_32687203
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:35 schreef de_puta_madre het volgende:
Paar jaar geleden in een discotheek in lloret de mar gingen ik en een maat van me bierglazen voor de helft leeggieten en toen weer volzeiken. En vervolgens een lekker rondje gegeven aan een stel duitsers die we net hadden ontmoet De tranen springen me weer in de ogen van het lachen als ik er aan terugdenk
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_32687293
ik heb wel eens tegen een kerkdeur gepist of voor de ingang van een discotheek gekotst, maar dat is alweer tijden geleden
  woensdag 30 november 2005 @ 01:11:15 #117
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_32687426
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:35 schreef de_puta_madre het volgende:
Je had je natuurlijk ook de moeite van het plassen kunnen besparen en ze meteen een plateau Heineken kunnen geven
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_32687499
Jeuzes, wat een verhalen he. Zijn er Fok!kers die het net als ik achterlijk vinden? of heeft iedereen van die rare neigingen?
Ik denk dat als ik over een auto zou gaan staan zeiken, ik keihard in elkaar gebeukt zou worden door een willekeurige voorbijganger.

Ik woon niet in Nederland btw, maar dat hadden jullie vast al in de gaten.
Assie enzo
pi_32688452
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef MaceNL het volgende:
ik heb wel eens tegen een kerkdeur gepist of voor de ingang van een discotheek gekotst, maar dat is alweer tijden geleden
Zo hey.. stoer hoor.
pi_32688574
quote:
Op woensdag 30 november 2005 03:00 schreef NiekL het volgende:

[..]

Zo hey.. stoer hoor.
zoals ik al zei " is alweer tijden geleden"
was nog in mijn jonge onbezonnen jeugd, neem maar van mij aan dat ik daar ben uitgegroeid
  woensdag 30 november 2005 @ 03:42:24 #121
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32688585
Op de grote markt in Groningen over een marktkraampje dat de volgende ochtend gebruikt ging worden de platte petten konden het niet zo waarderen en al helemaal niet toen ik een valse naam opgaf met m'n zatte kop
pi_32688967
Oh jaaaaa, na dat gejank van SneakyWeaky schiet me er nog 1 te binnen.

Jaar of 2 geleden kwamen we terug van Time Out. Maat van mij moest zeiken als een chinese kleptomaanmossel. Hij zo stop ff. Dus ik afremmen in zo'n straatje in een boerendorp. Hij loopt naar zo'n grijze Golf toe. Gaat ie erover heen pissen... dus ik denk zal hem hebben...zette de auto in ze achteruit vol naar achteren groot licht aan, en bleef ff op de toeter hangen... tuuuuuuuuuuuuuut. Hij wist niet hoe ie het had, in zo''n huis ging licht aan, en hij rende als een gekke donjo over straat met ze broek en boxer op ze enkels, naar zo'n heg toe. Hahahah, hij was wel flink boos na afloop
JOHNNY HEITINGA
pi_32689052
hehe leuk om te lezen

ik ben niet verder gekomen dan
- (noodgedwongen, ahem) het balkon in de trein Zoetermeer_Den Haag onderkotsen,
- over me eigen schoenen heen kotsen (in de tram na Morbid Angel in A'dam),
- twee keer tegen de muren kotsen in het huis van een vriendinnetje van me (moest daarna wel de muren witten )
- in mijn eigen huis van de trap af richting beneden kotsen (geen aanrader)
- en het "gebruikelijke gebeuren van onderweg naar huis" (in Den haag met name) overal tegenaan stralen.
Vriend van me stond tegen de muur van een of ander pand aan te stralen en toen kwam er een dronken wijf langs die "hem wel even vast wilde houwe". Ja daarna had zij natte handen, natuurlijk.
Swept towards a new domain
Reversed in time, proceed in time
Swallowed by dimensions
Swallowed by the flames
pi_32689122
Ik heb één keer doelbewust tegen/in de grill van een auto gepist die zo ontzettend asociaal voor de deur van een kroeg geparkeerd stond dat ie bijna de ingang versperde.
  woensdag 30 november 2005 @ 09:23:37 #125
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32689887
quote:
Op woensdag 30 november 2005 08:06 schreef Stranger het volgende:
Ik heb één keer doelbewust tegen/in de grill van een auto gepist die zo ontzettend asociaal voor de deur van een kroeg geparkeerd stond dat ie bijna de ingang versperde.
Bijna
Niet dus
pi_32693147
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:30 schreef Punnik het volgende:
nu we het toch over kotsen hebben en dan in het bijzonder over personen en dingen heen:
op dit feestje gaat het ook aardig goed (met kotsen dan)

-> http://media1.break.com/content/pukedump.wmv

edit: oja, filmpje is wel beetje ranzig......
waarom laat die kerel vol over zich heenkotsen
Ik had die kerel allang helemaal de tyfus ingemept, issie niet helemaal lekker ofzo
pi_32693256
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:15 schreef SneakyNeaky het volgende:
Jeuzes, wat een verhalen he. Zijn er Fok!kers die het net als ik achterlijk vinden? of heeft iedereen van die rare neigingen?
Ik denk dat als ik over een auto zou gaan staan zeiken, ik keihard in elkaar gebeukt zou worden door een willekeurige voorbijganger.

Ik woon niet in Nederland btw, maar dat hadden jullie vast al in de gaten.
Mietje
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 30 november 2005 @ 12:45:50 #128
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_32693719
Ik ben wel eens ondergekotst... Zou naar het 'Lentebokfestival' gaan in (inmiddels wijlen) Maximiliaan aan de Nieuwmarkt in Amsterdam. Ik steek één voet naar binnen en op dat moment buigt er zich iemand door de deuropening naar buiten en kotst over mijn schoenen heen.

Opmerking van vriend die mee was: "Dat is nou typisch weer iets voor jou..."
pi_32693876
wel eens door een brievenbus heen gepist
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
  woensdag 30 november 2005 @ 12:53:37 #130
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32693893
Wat een ranzig aso topic

Maar wel
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32693904
dat is geen antwoord
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
  woensdag 30 november 2005 @ 12:56:37 #132
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32693960
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:54 schreef belusting het volgende:
dat is geen antwoord
OT: nee
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 30 november 2005 @ 12:57:27 #133
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_32693985
Ja,
toen ik 10 was.
...dass wir fliegen.
pi_32694296
wel opvallend dat alle fokkers allemaal keurige mensen zijn, maar wel vrienden hebben die dit soort ranzigheden uithalen

pi_32694391
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:09 schreef Repeat het volgende:

[..]

ik snap em niet die pic dus...
Loop naar buiten bij Tropicana, die trappen af. Ga naar rechts en kijk eens wat voor muur daar staat
  woensdag 30 november 2005 @ 13:36:40 #136
135359 prutser_benny
I can ensure you I’m
pi_32695002
Ik laat regelmatig dronken kameraden tegen deuren of ramen (van mijn achterbuuren hehe ) heen pissen Ikzelf doe het nooit... ben ik te bang voor
pi_32697762
  woensdag 30 november 2005 @ 15:36:05 #138
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_32698188
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Je had je natuurlijk ook de moeite van het plassen kunnen besparen en ze meteen een plateau Heineken kunnen geven
Nah ze hadden daar alleen heineken in flesjes en die waren 5 euro per stuk
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
  woensdag 30 november 2005 @ 15:40:32 #139
3767 Herald
Come get some
pi_32698323
ik heb twee keer keer over de reling van een brug geplast. Sowieso is het leuk om in water te plassen, heerlijk dat kleterende geluid
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_32699111
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef Herald het volgende:
ik heb twee keer keer over de reling van een brug geplast. Sowieso is het leuk om in water te plassen, heerlijk dat kleterende geluid
Pis je thuis in de plantenbak dan? In de wc staat meestal ook wel een laagje water hoor.
Don't hurry, be crappy!
pi_32702822
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef Herald het volgende:
In 2002 volgens mij was Ter Land Ter Zee en in de Lucht in Helmond. Bij de zo'n brug over het kanaal stond een gast te zeiken van de brug in zo'n zeilbootje die gast was al allemaal aant schreeuwen van waag het es gij... en hij werd half ondergezeikt... hij kwam wel snel naar de kant daarna dus we verdwenen maar uit zicht. Geen eigen actie dus maar wel vet
JOHNNY HEITINGA
pi_32703588
Mooi topic .
pi_32707986
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:10 schreef Camplo het volgende:

[..]

In 2002 volgens mij was Ter Land Ter Zee en in de Lucht in Helmond. Bij de zo'n brug over het kanaal stond een gast te zeiken van de brug in zo'n zeilbootje die gast was al allemaal aant schreeuwen van waag het es gij... en hij werd half ondergezeikt... hij kwam wel snel naar de kant daarna dus we verdwenen maar uit zicht. Geen eigen actie dus maar wel vet
Stiffler in American Pie 2
pi_32711474
Ik heb ooit van 3 hoog in iemands achtertuin gekotst.
Wat ook leuk is, is in de kroeg op de schijt wc's (met deur dus) gewoon lukraak dat hokje in pissen of in het prullenbakje mhehe

maar het mooiste is wat een maat van me vertelde.
Zo'n gast bleef bij een vriendin van em slapen, die avond hadden ze vet veel gezopen dus nou uiteindelijk gingen ze naar bed, en alle kleren hadden ze op de bank gegooid. Midden in de nacht moest die gek pissen heeft ie zo die hele bank ondergepist incl. al die kleren. Toen heeft dat meisje en die moeder de hele nacht die bank schoon zitten maken, volgende morgen vertelden ze het hem en hij kon zich er niks van herinneren
0023
pi_32810746
Vannacht is mijn auto voorzien van striping,kortom iemand had er over heen gekotst,Heb ik vannacht voor ik terug reed de auto nog schoon staan spuiten bij de wasbox in Berlikum.

Een keer met Koninginnedag in Groningen,ik moest pissen dus ben ik maar in dat steegje bij de achteringang van Vindicat gaan pissen.Komt er zo'n wijf naar buiten:"Vind je dat normaal?"
Ik met mijn zatte harses:"Ja,hoezo?"

Een keer met vrienden naar Ameland.Midden in de nacht staat één van mijn vrienden op en gaat in zijn slaap tegen zijn bed aan staan pissen.Er waren nog een paar vrienden wakker dus die hadden zoiets van:"WTF?"
  zondag 4 december 2005 @ 17:22:36 #146
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_32811857
Als ik buiten ga pissen meestal tegen de muur
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 4 december 2005 @ 17:27:00 #147
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32811982
* Heeft gisteren een dikke drol gelegd in een plantsoen hier id buurt (y)
  zondag 4 december 2005 @ 17:29:31 #148
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32812074
1 keer toen ik nog jong was, bewust in de brievenbus van een kerk gekotst tijdens carnaval. Maar dat is achteraf hun eigen schuld, hadden ze maar carnaval niet moeten invoeren.

Carnaval

Nu kots ik ff virtueel erop.

Carnaval

Voor de rest zoek ik altijd afgelegen plekken maar ik kots zelden tot nooit meer, en in de buitenlucht pis ik ook niet meer.

Heb geen spijt van die bewuste kotsbui in die brievenbus, het is dat ik geen carnaval meer vier, zou ik nog eens carnaval vieren dan zou ik het zo nog eens doen, mocht ik ziek worden van de sfeer en drank.. Al die gekken bij elkaar, je zou er spontaan van doordraaien.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')