Als die fontein midden in Brussel een toilet is, dan is muur van de kathedraal dat ook.quote:Op maandag 28 november 2005 13:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Aan alle Nederlanders hier: een kathedraal midden in Antwerpen is in België géén toilet, ik herhaal géén toilet ...
Neeee ik was ook toen in Kreta... Malia ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:37 schreef Timmai het volgende:
Ik heb nog een keer in een dronken bui een bierglas vol staan pissen op de dansvloer, om het daarna aan andere mensen aan te bieden.
Kreta 2004
Hof van Hollandquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:51 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Neeee ik was ook toen in Kreta... Malia ?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:15 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Als mijn auto vol met stront en kots lag zou ik keihard optrekken dat die drol van voor naar achteren over de auto vloog. Had ik tenminste al het eerste object van mijn auto behaald: Stripe-Tuning.
quote:Op maandag 28 november 2005 15:41 schreef Camplo het volgende:
Andere vriend van mij was ergens blijven slapen. Zo zat als een kolder, wordt ie snachts wakker moest ie schijten als een lauwe reiger. Dus die eppo zo zat kon de WC niet vinden, heeft ie een bruine liggen draaien in de sokkenla van die gast...en daarna allemaal sokken ervoor geschoven. 3 dagen later merkte die gast pas dat er in ze la gescheten was!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Waarom lag je hardop, Manneke_Pils? Och, ik lees hier wat verhalen![]()
Het enige wat ik heb gehad is dat we op zoek waren naar een wc om te pissen, niet konden vinden en maar tegen een muur gingen pissen.. Bleek het het wc-kotje te zijn
Én deze priceless pic:
[afbeelding]
toen we net bij Tropicana naar buiten kwamen
ik snap em nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Waarom lag je hardop, Manneke_Pils? Och, ik lees hier wat verhalen![]()
Het enige wat ik heb gehad is dat we op zoek waren naar een wc om te pissen, niet konden vinden en maar tegen een muur gingen pissen.. Bleek het het wc-kotje te zijn
Én deze priceless pic:
[afbeelding]
toen we net bij Tropicana naar buiten kwamen
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:35 schreef de_puta_madre het volgende:
Paar jaar geleden in een discotheek in lloret de mar gingen ik en een maat van me bierglazen voor de helft leeggieten en toen weer volzeiken. En vervolgens een lekker rondje gegeven aan een stel duitsers die we net hadden ontmoet![]()
De tranen springen me weer in de ogen van het lachen als ik er aan terugdenk
![]()
Je had je natuurlijk ook de moeite van het plassen kunnen besparen en ze meteen een plateau Heineken kunnen gevenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:35 schreef de_puta_madre het volgende:
Paar jaar geleden in een discotheek in lloret de mar gingen ik en een maat van me bierglazen voor de helft leeggieten en toen weer volzeiken. En vervolgens een lekker rondje gegeven aan een stel duitsers die we net hadden ontmoet![]()
De tranen springen me weer in de ogen van het lachen als ik er aan terugdenk
![]()
Zo hey.. stoer hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef MaceNL het volgende:
ik heb wel eens tegen een kerkdeur gepist of voor de ingang van een discotheek gekotst, maar dat is alweer tijden geleden
zoals ik al zei " is alweer tijden geleden"quote:
Bijnaquote:Op woensdag 30 november 2005 08:06 schreef Stranger het volgende:
Ik heb één keer doelbewust tegen/in de grill van een auto gepist die zo ontzettend asociaal voor de deur van een kroeg geparkeerd stond dat ie bijna de ingang versperde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |