O ja, jij ook ietsquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:21 schreef Monidique het volgende:
Geen probleem, Harry.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 03:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Van users onderling neem ik aan?
Kom op zeg, je vaste riedeltje van 'links is slecht boehoe, we gaan allemaal de afgrond in met links aan het stuur, het is allemaal een multicultureel complot *krashuiljank' begint inderdaad stomvervelend te worden, ga eens een normale discussie aan.
He, ik ben dol op de asynchroniteitquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:19 schreef Tafkahs het volgende:
Hoi, daar ben ik weer. Sorry dat ik altijd te laat ben met reageren, Johan & Sigme. 's Ochtends komen er alleen maar oneliners en verwensingen uit
http://www.webwereld.nl/articles/14649quote:Peter R. de Vries kan erover meepraten. "Ik heb zelf twee kinderen die op de middelbare school zitten. Toen ik werd gevraagd voor deze campagne, heb ik eens op hun computer gekeken. Daar bleken ook programma's zonder licentie op te staan. Toen ik ze daar op aansprak, keken ze me verbaasd aan. 'Mag dat dan niet?'"
Mooi, dan hoef je je ook niet te melden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:08 schreef sigme het volgende:
[..]
He, ik ben dol op de asynchroniteit
Geeft mij de mogelijkheid ondanks mijn soms wat van het gebruikelijke afwijkende ritme toch met mensen te communiceren.
Dus mij ben je nooit te laat.
En nog niet eens negatief gebruikt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:51 schreef sizzler het volgende:
"The M-word" al in de achtste post: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/59988#2378005
quote:Verder zal ik niet uitwijden over deze instabiele persoonlijkheid. Straks trekt hij het zich aan en krijgt hij suïcidale neigingen.
Wat altijd goed werkt is om gewoon wat game-termen/woorden die je kent door het gesprek heen te gooien en dan met zwijmelende ogen naar hun te kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:18 schreef RichardQuest het volgende:
Ze zitten een meter achter mij al een half uur te praten over games.
Hehe, RPG! FPS! Ik ving overigens op dat een van die knakkers 8 uur per dag één spel speeltquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat altijd goed werkt is om gewoon wat game-termen/woorden die je kent door het gesprek heen te gooien en dan met zwijmelende ogen naar hun te kijken.
Prachtig! Waar vind ik dit?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het gaat over klowjow geschreven door Wolff.
Mwa, dat valt best mee, buiten de glazen oogjes.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:26 schreef MrX1982 het volgende:
Zien ze eruit als nerds?
FB, het McCarthy klaag topiquequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Prachtig! Waar vind ik dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |