Dit noemen ze dus een troll. Gelezen wat Vaduz heeft gezegd? Mooi.quote:Op maandag 28 november 2005 13:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat kansloze Ajax supporters op forums:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ajax is vaak zat bevoordeelt door scheidsrechters. Amstelcup finale tegen FC Utrecht vergeten?? Die goal die wel 2 meter buitenspel was. Of de stervende zwaan Nicos Machlas tegen Feyenoord die wel heel opvallend over de armen van dudek duikt.quote:Op maandag 28 november 2005 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar wat je niet kan ontkennen, is dat Ajax verre van bevoordeeld is door de scheidsrechters. Punt.
Wie is nu de calimero?quote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax is vaak zat bevoordeelt door scheidsrechters. Amstelcup finale tegen FC Utrecht vergeten?? Die goal die wel 2 meter buitenspel was. Of de stervende zwaan Nicos Machlas tegen Feyenoord die wel heel opvallend over de armen van dudek duikt.
quote:Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef kasper het volgende:
[..]
Joh, die komen wel weer terug wanneer Ajax weer gaat winnen.
Feyenoorders zijn wel de laatsten die hierover moeten "quote:
Zeer mooi,Maar ik heb voor het eerst in mijn leven de "twijfel" gehad..quote:Op maandag 28 november 2005 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog 1 keertje dan maar:
Dit is mijn club, mijn ideaal.
Dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet.
Het kan dooien, het kan vriezen.
We kunnen winnen of verliezen,
maar een betere club dan Ajax is er niet.
AAAAAJAAAAAAX
Heel veel pijn. Maar het is en blijft de mooiste, voor eeuwig.quote:
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?quote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax is vaak zat bevoordeelt door scheidsrechters. Amstelcup finale tegen FC Utrecht vergeten?? Die goal die wel 2 meter buitenspel was. Of de stervende zwaan Nicos Machlas tegen Feyenoord die wel heel opvallend over de armen van dudek duikt.
Als Ajax in de playoffs bijvoorbeeld in de laatste minuut van AZ wint door een onterrechte goal waardoor ze Champions League halen, zouden Sneijder en de Jong dan ook zo zeuren op de scheidsrechter??? En zouden ze dan de Champions League plek afgeven aan AZ? Dacht het niet he. Allemaal huilies daar in Amsterdam.
14 echte gloryhunters te vinden in dit topic inderdaad. Goh, goh, wat een glory, die 10e plekquote:
Sjezus, als je dat niet gehoord hebt... Dat hoorde je op een een paar honderd meter van het stadion nog volgens mij!quote:Op maandag 28 november 2005 12:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voor de mensen die t niet gezien hadden.
Waar besteed jij je tijd aanquote:Op maandag 28 november 2005 13:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat kansloze Ajax supporters op forums:
[..]
[..]
[..]
![]()
Dat heeft er toch niets mee te maken? Ik ga er toch ook geen dingen van 4 of 8 of 10 jaar geleden bij halen? Zo kun je bezig blijven. Het gaat om nu dit seizoen. Dit seizoen is het gewoon al een paar keer gebeurd. Dat kun je niet ontkennen. Kan je wel met voorbeelden uit het verleden mee komen, maar dat betekent niet dat het niet is gebeurd. Punt.quote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee. En dat is hypocriet. Klopt. Maar dat gebeurt overal. Zijn er nog steeds genoeg die het dan wel toegeven, maar die gaan er niet minder hard door juichen.quote:Als Ajax in de playoffs bijvoorbeeld in de laatste minuut van AZ wint door een onterrechte goal waardoor ze Champions League halen, zouden Sneijder en de Jong dan ook zo zeuren op de scheidsrechter??? En zouden ze dan de Champions League plek afgeven aan AZ? Dacht het niet he. Allemaal huilies daar in Amsterdam.
OTquote:Op maandag 28 november 2005 13:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel veel pijn. Maar het is en blijft de mooiste, voor eeuwig.
Ik jou ook, dat kwam altijd vaker voor dan bij onsquote:Op maandag 28 november 2005 13:35 schreef SCH het volgende:
Ik vind jullie veel leuker als jullie verliezen dan als jullie winnen
Heel verstandig, je hebt je happers weer gehad...quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
OT
Sand, ik dacht dat er Gullit in je ondertitel stond!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
OT
quote:I Find Myself Confined Between Furtive Desires And Feelings for Gullit
quote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik jou ook, dat kwam altijd vaker voor dan bij ons
Ik las dat ookquote:Op maandag 28 november 2005 13:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
OT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |