abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32642906
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kijk eerst eens naar jezelf man, Ajax supporters deden net zoveel aan spreekkoren als het Utrecht-publiek, en een vak slopen uit frustratie, vreemd dat de Telegraaf bv. daar helemaal geen aandacht aan besteed....
Daar heb ik het toch helemaal niet over?
Het gaat hier om de stelling van die Belg dat hij het niet gehoord heeft. Dat is dus onmogelijk...

Dat er in het Ajax-vak ook zat gebeurd is, ontken ik niet maar staat buiten de discussie....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32642916
Ratelband bij de selectie halen .... Lijkt me dat er mentaal namelijk iets mis zit
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32642927
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, en ook voor het tweede viel wat te zeggen.
Dan elke corner en vrije trap dus affluiten....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 28 november 2005 @ 13:13:36 #34
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32643064
Er moet een (mental) coach komen die de jongeren eens flink de waarheid vertelt.

Niet zeiken en mekkeren, maar voetballen.

En één of 2 ervaren (maar goed, we hebben Galasek en Lindenbergh al) spelers.
pi_32643139
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:08 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dan elke corner en vrije trap dus affluiten....
Ik zei niet dat ik het ermee eens was, alleen dat er wel wat voor te zeggen valt. Iemand wegduwen is feitelijk tegen de spelregels, misschien is die Belg gewoon wat consequenter dan zijn collega's?
pi_32643144
quote:
Ajacieden: 'Het lijkt wel een complot'

Dat de club al weken cq maanden slecht draait, zijn ze bij Ajax wel achter. Binnen de Amsterdamse club ziet men echter nog een factor die een rol heeft gespeeld in de malaise. Middenvelders Nigel de Jong, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder raakten er na het verloren duel bij Utrecht niet over uitgepraat.

De Ajacieden hebben het over de arbitrage. Tegen ADO Den Haag, AZ, PSV, Heerenveen en Utrecht zou de club recht hebben gehad op meer punten. Ajax verloor in totaal dertien punten in die duels.

Voordat Blind over het gebrek aan geluk begon, benadrukte hij het slechte spel van zijn elftal. "Tuurlijk, laten we daar eerlijk over zijn", zegt Blind. "We spelen niet goed en dwingen het ook te weinig af. Maar als je in totaal meer dan tien punten verliest door fouten van de arbitrage, kan je niet alles aan jezelf wijten."

De laatste keer dat de Ajax-spelers zich 'genaaid' voelden was gistermiddag. Sneijder explodeerde van woede toen de goal van Yannis Anastasiou in de blessuretijd werd afgekeurd. ''Belachelijke beslissing. Het was een glaszuivere treffer.''

Arbiter Johan Verbist was duidelijk: Nigel de Jong duwde Dwight Tiendalli van Utrecht weg. "''Het is zeker de omgekeerde wereld in België. Ik werd juist onderuit gehaald door Tiendalli. Toen Verbist floot, dacht ik dat we een penalty zouden krijgen. Bij PSV zijn we genaaid en nu weer. Het lijkt wel een complot", reageerde De Jong.
Te triest dit, laten ze eerst naar zich zelf kijken of de verloren wedstrijden niet een klein beetje hun eigen fout is. Er zwak om je te verschuilen achter de arbitrage. Hoe vaak heeft Ajax de voorgaande seizoenen de arbitrage wel mee gehad? Juist vaak genoeg. Er word meer heisa gemaakt over de arbitrage dan over de wedstrijd Ajax 2 - Feyenoord 2 van vorig seizoen werd gemaakt. Dat werd maar een beetje afgewimpeld door het bestuur van Ajax. Hoeveel supporters zijn er voor die wantoestanden op "De Toekomst" nou eigenlijk veroordeeld? 0,0. Laten ze nou maar gewoon gaan voetballen, maar dat blijken ze zelfs niet meer te kunnen. Als Ajax 1e had gestaan en als het goed voetbal liet zien had niemand het meer over de arbitrage gehad.
  maandag 28 november 2005 @ 13:17:55 #37
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32643171
OMG

Is het Calimero-syndroom nu in de ajacieden geslopen?

Niet zeiken over een afgekeurde goal. Hadden ze er maar wat moeten maken in reguliere speeltijd !
  maandag 28 november 2005 @ 13:18:15 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32643178
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Te triest dit, laten ze eerst naar zich zelf kijken of de verloren wedstrijden niet een klein beetje hun eigen fout is. Er zwak om je te verschuilen achter de arbitrage. Hoe vaak heeft Ajax de voorgaande seizoenen de arbitrage wel mee gehad? Juist vaak genoeg. Er word meer heisa gemaakt over de arbitrage dan over de wedstrijd Ajax 2 - Feyenoord 2 van vorig seizoen werd gemaakt. Dat werd maar een beetje afgewimpeld door het bestuur van Ajax. Hoeveel supporters zijn er voor die wantoestanden op "De Toekomst" nou eigenlijk veroordeeld? 0,0. Laten ze nou maar gewoon gaan voetballen, maar dat blijken ze zelfs niet meer te kunnen.
Wat heeft dat incident op de Toekomst te maken met de fuckin' slechte prestaties van Ajax?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32643217
Wel opvallend, als Ajax verliest dan stroomt het helemaal vol met supporters van andere (lees mindere) verenigingen.

Ik hoop dat we zondag weer winnen dan zijn we weer even van ze af.
Houd van een lijntje.
pi_32643220
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat heeft dat incident op de Toekomst te maken met de fuckin' slechte prestaties van Ajax?
Niks, gewoon een vergelijking hoeveel heisa er over word gemaakt. Terwijl er wat er op "De Toekomst" is gebeurt vele male erger is.
pi_32643224
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Wel opvallend, als Ajax verliest dan stroomt het helemaal vol met supporters van andere (lees mindere) verenigingen.

Ik hoop dat we zondag weer winnen dan zijn we weer even van ze af.
Ik blijf jullie altijd kritisch volgen hoor
pi_32643254
quote:

[..]

Te triest dit, laten ze eerst naar zich zelf kijken of de verloren wedstrijden niet een klein beetje hun eigen fout is. Er zwak om je te verschuilen achter de arbitrage. Hoe vaak heeft Ajax de voorgaande seizoenen de arbitrage wel mee gehad? Juist vaak genoeg.
quote:
Voordat Blind over het gebrek aan geluk begon, benadrukte hij het slechte spel van zijn elftal. "Tuurlijk, laten we daar eerlijk over zijn", zegt Blind. "We spelen niet goed en dwingen het ook te weinig af
Dat zegt ie toch? Het ligt ook aan Ajax. Punt. Maar wat je niet kan ontkennen, is dat Ajax verre van bevoordeeld is door de scheidsrechters. Punt. Twee feiten die je beiden niet kan ontkennen. En ze hebben allebei iets met elkaar te maken.

Qua publiciteit was het fijner en beter geweest wanneer die 13 punten erbij hadden gehad, maar het was natuurlijk echt schandalig geweest wanneer Ajax 2de of 3de had gestaan met dit spel, want qua spel en prestaties is de 9de plaats nu echt even het niveau waar Ajax momenteel op zit. Erg kut, aan de afgelopen 13 wedstrijden kan je niets meer veranderen.
  maandag 28 november 2005 @ 13:23:13 #43
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32643290
quote:
Hey kereltje, ga jij nou eens een keer gewoon energie besteden aan je eigen club. Ik zie je hier meer reageren dan de gemiddelde Ajacied.
pi_32643319
quote:

[..]

Te triest dit, laten ze eerst naar zich zelf kijken of de verloren wedstrijden niet een klein beetje hun eigen fout is. Er zwak om je te verschuilen achter de arbitrage. Hoe vaak heeft Ajax de voorgaande seizoenen de arbitrage wel mee gehad? Juist vaak genoeg. Er word meer heisa gemaakt over de arbitrage dan over de wedstrijd Ajax 2 - Feyenoord 2 van vorig seizoen werd gemaakt. Dat werd maar een beetje afgewimpeld door het bestuur van Ajax. Hoeveel supporters zijn er voor die wantoestanden op "De Toekomst" nou eigenlijk veroordeeld? 0,0. Laten ze nou maar gewoon gaan voetballen, maar dat blijken ze zelfs niet meer te kunnen. Als Ajax 1e had gestaan en als het goed voetbal liet zien had niemand het meer over de arbitrage gehad.
Ik begin eerlijk gezegd ook sterk te twijfelen aan sommige bronnen in de media.
Ik heb diverse interviews langs zien komen.
Eerst waren het 6 punten die afgepakt waren, daarna waren het er 4 en nu staat hier weer 10.
Ik heb Blind toch echt bij de Wedstrijden horen praten over 4 tot 6 punten . . . .
Maar over 10 punten heb ik nog niemand horen praten, zeker blind niet.

Maar dat complot slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ik hoorde de Jong ook praten over arbitrage in diverse wedstrijden van ajax, maar dat soort dingen gebeurt overal. Ik ben er niet blij mee, want ik zie graag dat er meer technische oplosingen gaan komen. (camera's, sensoren, enzovoorts), maar de scheidsrechters zijn niet HET probleem van Ajax.
  maandag 28 november 2005 @ 13:25:44 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32643362
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
maar het was natuurlijk echt schandalig geweest wanneer Ajax 2de of 3de had gestaan met dit spel, want qua spel en prestaties is de 9de plaats nu echt even het niveau waar Ajax momenteel op zit. Erg kut, aan de afgelopen 13 wedstrijden kan je niets meer veranderen.
Wanneer Ajax in de eerste 8 a 9 wedstrijden 24-27 punten had gepakt, had daar helemaal niets op af te dingen geweest qua vertoond spel. Sinds een wedstrijd of vier zit er ook de klad in qua spel, maar dat is een logisch gevolg van het niet kunnen winnen.
pi_32643384
Wat kansloze Ajax supporters op forums:
quote:
ik stel voor om met zijn allen de knvb een brief te sturen. we willen alleen nog maar nederlandse top-scheidsen bij AJAX. de rest is het niet waard om onze godenclub te fluiten. We hadden gewoon minstens 10 ounten meer moeten hebben, als de scheidsen gewoon net als anders hadden gefloten. Kom op: bestook de knvb met protest brieven!!!
quote:
ajax moet kapot, volgens KNVB, we wordne gewoon genaaid, wat een waardeloos volk daar in zeist, ze moeten ons juist beschermen en koesteren. Na Ornaje zijn wij het meest toonaangevende team van nederland in het buitenland!
quote:
GVD kut scheids ook altijd. We hebben ze ook altijd tegen. We worden gewoon dik genaaid. Als we de verloren punten door scheidsrechters bij ons puntentotaal optellen dan zouden we 1e hebben gestaan, en dan zou het elftal waarschijnlijk ook beter hebben gedraaid
  maandag 28 november 2005 @ 13:27:34 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32643418
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]

[..]

[..]

Post ook even het URL van de bron, dan pik ik er even 10 uit die wel realistisch reageren.
pi_32643450
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:25 schreef twi het volgende:

[..]

Wanneer Ajax in de eerste 8 a 9 wedstrijden 24-27 punten had gepakt, had daar helemaal niets op af te dingen geweest qua vertoond spel. Sinds een wedstrijd of vier zit er ook de klad in qua spel, maar dat is een logisch gevolg van het niet kunnen winnen.
Klopt wel. De enige wedstrijd waar we het echt schandalig slecht tegen hebben weggeven is denk ik Heracles thuis geweest. En natuurlijk ADO thuis.
pi_32643490
quote:
[..]

[..]

[..]

Ik begrijp niet wat dit er toe doet ?
  maandag 28 november 2005 @ 13:30:50 #50
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_32643503
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:23 schreef twi het volgende:
Ik zie je hier meer reageren dan de gemiddelde Ajacied.
Joh, die komen wel weer terug wanneer Ajax weer gaat winnen.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_32643506
quote:
[..]

[..]

[..]

Dit noemen ze dus een troll. Gelezen wat Vaduz heeft gezegd? Mooi.
Door jullie gedoe hou ik deze topics amper meer bij.

AJAX
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32643513
Het zit dit seizoen extreem tegen, en dat heeft natuurlijk ook invloed op het spel. Die gasten zijn radeloos en angstig in hun spel.

En dan kan Blind tegen ze zeggen dat ze met wat meer vertrouwen en risico moeten spelen, maar met dat zeggen is het nog niet opgelost.
Houd van een lijntje.
pi_32643518
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar wat je niet kan ontkennen, is dat Ajax verre van bevoordeeld is door de scheidsrechters. Punt.
Ajax is vaak zat bevoordeelt door scheidsrechters. Amstelcup finale tegen FC Utrecht vergeten?? Die goal die wel 2 meter buitenspel was. Of de stervende zwaan Nicos Machlas tegen Feyenoord die wel heel opvallend over de armen van dudek duikt.

Als Ajax in de playoffs bijvoorbeeld in de laatste minuut van AZ wint door een onterrechte goal waardoor ze Champions League halen, zouden Sneijder en de Jong dan ook zo zeuren op de scheidsrechter??? En zouden ze dan de Champions League plek afgeven aan AZ? Dacht het niet he. Allemaal huilies daar in Amsterdam.
pi_32643535
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ajax is vaak zat bevoordeelt door scheidsrechters. Amstelcup finale tegen FC Utrecht vergeten?? Die goal die wel 2 meter buitenspel was. Of de stervende zwaan Nicos Machlas tegen Feyenoord die wel heel opvallend over de armen van dudek duikt.
Wie is nu de calimero?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32643540
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef kasper het volgende:

[..]

Joh, die komen wel weer terug wanneer Ajax weer gaat winnen.
gloriehunters
pi_32643543
quote:

Feyenoorders zijn wel de laatsten die hierover moeten " ", met hun constante ge-KNJB.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32643578
Jongens kunnen we weer op Ajax reageren ipv op die kinders. Ik weet dat het verleidelijk is maar ik ben het nu eigenlijk wel strontbeu.
Houd van een lijntje.
  maandag 28 november 2005 @ 13:33:56 #58
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_32643584
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Nog 1 keertje dan maar:

Dit is mijn club, mijn ideaal.
Dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet.
Het kan dooien, het kan vriezen.
We kunnen winnen of verliezen,
maar een betere club dan Ajax is er niet.

AAAAAJAAAAAAX
Zeer mooi,Maar ik heb voor het eerst in mijn leven de "twijfel" gehad..
Zoveel rotzooi buiten en binnen Ajax.. dat ik zelf nu ga denken van,is dit nog wel de club waarvan ik als klein jongentje met trots in mijn Ajax trainings pakje naar de voetbal velden ging

Nee dit doet pijn.
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 28 november 2005 @ 13:34:06 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32643587
/edit: Goed idee
pi_32643613
Ik vind jullie veel leuker als jullie verliezen dan als jullie winnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo