hahaquote:Op zondag 27 november 2005 23:05 schreef Falco het volgende:
Kom op Dido, zeg het! Toe, zeg het!!!
"IK BEN ER KLAAR MEE!"
quote:Op zondag 27 november 2005 23:05 schreef Arcee het volgende:
Dido vindt het heerlijk. Die heeft lekker weer een knuppel achter de deur een hoop zendtijd.
Dit zou zomaar eens (dat zit er naar mijn idee dik in) in haar voordeel kunnen werken. Dat is denk ik ook waar zij op gokt.quote:Op zondag 27 november 2005 23:03 schreef KRIBBET het volgende:
Volgens mij zocht Dido al langer een stok om mee te slaan![]()
maar hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Gert het volgende:
Dido: "Ik kan me niet voorstellen dat jij verder helemaal van haar af bent gebleven. Anders was ze ook niet zo ver bij jou gegaan."
Roel: "Volgens mij hebben we toen niet eens gezoend"
Dido: "Ach houd toch op Roel!"
Ej, streep mijn posts niet door.quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Doet ze niet ze is te verliefd op roelquote:Op zondag 27 november 2005 23:07 schreef KRIBBET het volgende:
Dido heeft eindelijk de stok gevonden om mee te slaan![]()
Zo kan ze op een voor haar nette manier het uitmaken![]()
een handdoek, wat moet ik daar nou mee?quote:Op zondag 27 november 2005 23:08 schreef Coraatje het volgende:
maar hij heeft wel gelijk
linda sprong bij hem in bed en deed gelijk het handenarbeid
Denk het ook Kribbet, ze was er eigenlijk vanaf het begin al klaar mee.quote:Op zondag 27 november 2005 23:07 schreef KRIBBET het volgende:
Dido heeft eindelijk de stok gevonden om mee te slaan![]()
Zo kan ze op een voor haar nette manier het uitmaken![]()
Mensen, we hebben iemand onder ons die het begrijpt!quote:Op zondag 27 november 2005 23:06 schreef Djoj het volgende:
Ik kan beiden wel begrijpen...
Roel omdat hij geil was, liefde en lust kan ik wel scheiden...En Dido omdat zij zich verraden voelt, ook heel logisch..
jah maar geen zoen tongzoen dan want volgens mij kreeg ze wel een kusje maar dat weet ik niet zeker meerquote:Op zondag 27 november 2005 23:08 schreef Wup het volgende:
[..]
een handdoek, wat moet ik daar nou mee?
quote:Op zondag 27 november 2005 23:08 schreef Wup het volgende:
[..]
een handdoek, wat moet ik daar nou mee?
Nee, ik denk niet dat ze echt verliefd is....quote:Op zondag 27 november 2005 23:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Doet ze niet ze is te verliefd op roel
Ben jij helemaal GEK geworden.quote:Op zondag 27 november 2005 23:09 schreef melke het volgende:
Als ze hem nu dumpt mag ze van mij BB winnen!
Nee er was toen nog niks. Zij moest toen perse de hard-to-get bitch spelen waardoor Roel, met een paar biertjes op, uit frustratie er met Linda vandoor ging.quote:Op zondag 27 november 2005 23:07 schreef riri het volgende:
Die nacht met Roel en Linda,heeft Dido zich heel rot over gevoeld,er was toen al wel wat tussen hun, hoe was het anders mogelijk dat Dido zich er zo rot over voelde
En het is allemaal uit de tijd (heel lang geleden) dat Dido nog niets van hem wilde hebben, wel weer hebben, niet wilde hebben, beetje laten komen en keihard wegduwen enz.quote:Op zondag 27 november 2005 23:07 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dit zou zomaar eens (dat zit er naar mijn idee dik in) in haar voordeel kunnen werken. Dat is denk ik ook waar zij op gokt.
Dido gewoon donderdag exit... ze heeft als ze het uitmaakt geen reden meer om te blijvenquote:Op zondag 27 november 2005 23:09 schreef melke het volgende:
Als ze hem nu dumpt mag ze van mij BB winnen!
Klein en ook nog kromquote:Op zondag 27 november 2005 23:13 schreef BB5kijker het volgende:
Wat stelt Dido zich nu aan zeg. Als ze nou zou afknappen op dat ontzettend kleine piemeltje van Roel zou ik het wél begrijpen.
Nouhuu, bij sommige dames wel hoor, google maar eens op vrouwelijke ejaculatie...quote:Op zondag 27 november 2005 23:12 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij is het Dido nog niet helemaal duidelijk... voor vingeren heb je geen handdoek nodig.
Zeker weten.quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat het wederom om over die nacht met Linda gaat
Zit je nou zelf zo in elkaar dat je denkt dat ze tot zoiets in staat is,dat als ze voor het eerst dit hoort van iemand waar ze gek op is,dat ze dan zich afvraagt hoe ze dit het beste voor het spel kan gebruiken.quote:Op zondag 27 november 2005 23:07 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dit zou zomaar eens (dat zit er naar mijn idee dik in) in haar voordeel kunnen werken. Dat is denk ik ook waar zij op gokt.
Nee, maar vond ze voor hun relatie beiden leukerquote:Op zondag 27 november 2005 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben jij helemaal GEK geworden.
Blijkt maar uit hoe desperate Roel is...quote:Op zondag 27 november 2005 23:17 schreef Peter6000 het volgende:
Dido: het is mijn gevoel, het gaat wel weer weg
Roel: dan kan je toch beter bij mij blijven, dan trekt het sneller weg
Mwah, nee. Dag of 8 wel, hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 23:17 schreef regenworm het volgende:
Dido is even boos morgen zal het over zijn
nou en?quote:Op zondag 27 november 2005 23:20 schreef farceman het volgende:
wat een kut wijven ze hebben een interesse van nul naar verhaal dido
Dido wist dit dus niet en ik hoor net dat Ingrid en Nathalie dachten dat Bridget een geintje maakte...quote:Op zondag 27 november 2005 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Toch begrijp ik de aanleiding niet, dat met Linda was toch al uitgepraat
Ik lees straks wel ff bij
Ze wist alleen niet dat Linda aan z'n piemeltje had gezeten.quote:Op zondag 27 november 2005 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Toch begrijp ik de aanleiding niet, dat met Linda was toch al uitgepraat
Ik lees straks wel ff bij
Gelukkig eist ze toch nooit zelf aandacht opquote:Op zondag 27 november 2005 23:20 schreef farceman het volgende:
wat een kut wijven ze hebben een interesse van nul naar verhaal dido
"Deepfreezer Roel"quote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef Djoj het volgende:
[..]
Roelie is niet meer zo koelie meer...![]()
Was Scan maar hierquote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
Zo, Lieske zit Roel even te verlinken zeg...
Wat heeft zij nou weer gedaan?quote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef farceman het volgende:
wat een kut wijf die lieske
Volgens mij niet hoor...het was toch die avond van het zgn hoerenfeest...quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef melke het volgende:
Ze weet geen eens wanneer. Ze denken die dronken keer. Ze waren beiden zo nuchter als wat!
andersom!quote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef Wup het volgende:
Ingrid: Linda was ongesteld volgens mij
Dido: nee hoor
kom op he iedereen behalve dido wisten van die avond van het hoerenfeest ok dat het 3e handje die avond niet gebeurd is oke ,maar ze spelen nu allemaal de onschuld zelve zelfs dido wist van het avondje van het hoerenfeest want dat heeft tanja haar geprobeerd te vertellenquote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
Roel vind ik ook schijnheilig hoor, hij wist héél goed dat Dido nog niks van de helpende hand wist.
Hij vermaande Lieske een keer toen die er een keer over begon, en vroeg haar om daar verder niet meer over te praten, nu doet hij net alsof er vanuit ging dat zij het allang wist![]()
Ja hoor, en Naat die net zegt dat ook bij haar het kwartje nooit is gevallen![]()
Maar toen vielen ze in slaap.quote:Op zondag 27 november 2005 23:23 schreef Djoj het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor...het was toch die avond van het zgn hoerenfeest...
Verlinken? Ze zei dat hij deed alsof het een geintje was van BB. Zie niet in wat daar nou zo erg aan isquote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef BB5kijker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ingrid meldt dat hij destijds Linda ook gevingerd heeft
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey dat is mijn kleine teen ookquote:
Nee toen zijn ze in slaap gevallen. Het was op de morgen dat Linda bij Roel in bed kroop. Beetje later zei Dido nog goedemorgen klootzak. Het was dus na de nacht dat Dido bij hem was blijven slapen en dus ook na hun eerste kusquote:Op zondag 27 november 2005 23:23 schreef Djoj het volgende:
[..]
Nee toen hebben ze alleen gezoend, de nacht daarna, later vond de aftrek-sessie plaatsquote:Op zondag 27 november 2005 23:23 schreef Djoj het volgende:
[..]
Meldt het even als je Lieske een avondje NIET leuk vindtquote:Op zondag 27 november 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
Lieske is echt leuk vanavond.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meldt het even als je Lieske een avondje NIET leuk vindt![]()
verlinken is het niet ze vertelt de waarheidquote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
verdwaald, op zoek naar bierquote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Minouishere het volgende:
Waar is Roel gebleven?
Dacht ook dat het één keer was gebeurd.quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee toen hebben ze alleen gezoend, de nacht daarna, vond de aftrek-sessie plaats![]()
Die vraagt de beelden aan in de DBKquote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Minouishere het volgende:
Waar is Roel gebleven?
Tanja liegt. Want dan moet je met zo'n klein piemeltje wel héél goed kunnen voelen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja heeft ook een keer zijn stijve gevoeld
Zo leuk, dat het nu nog ff over Tan gaat.
ja hoor zal ik doenquote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meldt het even als je Lieske een avondje NIET leuk vindt![]()
Op z'n minst 2 keer volgens mijquote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dacht ook dat het één keer was gebeurd.
Oke, stukje uit mn geheugen weg...quote:Op zondag 27 november 2005 23:25 schreef melke het volgende:
[..]
Nee toen zijn ze in slaap gevallen. Het was op de morgen dat Linda bij Roel in bed kroop. Beetje later zei Dido nog goedemorgen klootzak. Het was dus na de nacht dat Dido bij hem was blijven slapen en dus ook na hun eerste kus
Zou ook kunnen. Maar op de avond van het hoerenfeest is er iig niets gebeurd behalve zoenen (slurp, slurpquote:
binnen 2 minutenquote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef farceman het volgende:
LInda was toen wel degelijk ongesteld en er is weinig anders gebeurd dan dat Roel compleet laveloos op bed lag en linda hem toen afgetrokken heeft
wel nee de avond dat ze laveloos waren is er helemaal niks gebeurd het is op een ochtend gebeurdquote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef farceman het volgende:
LInda was toen wel degelijk ongesteld en er is weinig anders gebeurd dan dat Roel compleet laveloos op bed lag en linda hem toen afgetrokken heeft
Regie beslist dat Nathalie in een washok interessanter isquote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef Falco het volgende:
Zo, de heren onder elkaar. Kijken wat er gaat gebeuren!
het aftrekken is de dag erna gebeurd ,toen linda s morgens bij hem in bed kroop dus toen was roel nuchterquote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef farceman het volgende:
Precies, ongeveer een weekje later na dat hoerenfeestquote:Op zondag 27 november 2005 23:30 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wel nee de avond dat ze laveloos waren is er helemaal niks gebeurd het is op een ochtend gebeurd
Ja, als bewijs dat het niets voorstelde. Ze hadden namelijk niet eens gezoend... Simpel figuur die Roelquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:30 schreef F4iTH het volgende:
Goh Lieske heeft het over de studentenvereniging!![]()
Lieske net ook al: Roel was destijds zo geil, als ie naast Chantal was gaan liggen had ie nog een stijve gehad.
Zal Chan leuk vinden![]()
Haha ja, dat is juist leuk aan Lieske vind ik. Die zegt vaker dingen met een dubbele bodemquote:Op zondag 27 november 2005 23:30 schreef F4iTH het volgende:
Goh Lieske heeft het over de studentenvereniging!![]()
Lieske net ook al: Roel was destijds zo geil, als ie naast Chantal was gaan liggen had ie nog een stijve gehad.
Zal Chan leuk vinden![]()
Zou ik ook hebben. Ze heeft al haar twijfels over die hele relatie in BB en dan hoort ze nu dat hij nog heeft liggen rotzooien met een ander ook. Ik zou me ook voor lul voelen staan.quote:Op zondag 27 november 2005 23:32 schreef Minouishere het volgende:
Dido is alleen maar bang dat ze voor schut staat, die moet 's wat meer van dit soort momenten meemaken denk ik zo.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef Wup het volgende:
Roel gisternacht op weg naar het toilet
[afbeelding]
Ze heeft letterlijk een wapen in haar hand.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Na de zoenpartij met Linda wou ze ook niet meer met roel slapenquote:Op zondag 27 november 2005 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft er wel spijt van gehad, dat ze een nacht met Roel heeft geslapen, vertelt ze aan Ingrid
[afbeelding]
waarom dan voel jij je ook voor lul staan als je met een gozer zoent en het blijkt dat hij de week ervoor met een bekende van je heeft gezoend,ok zoals ik het nu intyp zou ik het dara ook niet mee eens zijn ,maar ik bedoel daar mee te vertellen dat voor jou die jongen ook geleefd heeft ...quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef melke het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben. Ze heeft al haar twijfels over die hele relatie in BB en dan hoort ze nu dat hij nog heeft liggen rotzooien met een ander ook. Ik zou me ook voor lul voelen staan.
Ach joh, kerels zijn nou eenmaal geil en helemaal met een zootje drank in hun melik. Wen er maar aan. Bovendien heeft zij Roel de hele tijd lopen opgeilen, raar he dat 'ie dan iemand anders pakt.quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef melke het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben. Ze heeft al haar twijfels over die hele relatie in BB en dan hoort ze nu dat hij nog heeft liggen rotzooien met een ander ook. Ik zou me ook voor lul voelen staan.
Dido krijgt onverwacht 3 nominaties waarvan er een ongezouten.. Ze flipt helemaal... dag erna bekend ze aan roel dat ze heel veel voor hem voelt.quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef melke het volgende:
[..]
Gadverdamme! En zo te zien heeft hij wat van die borstvergrotingen van Nathalie in zijn lelijke onderbroek gedaan.quote:Op zondag 27 november 2005 23:34 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Per ongeluk ja, dat is nog het leukste.quote:Op zondag 27 november 2005 23:32 schreef melke het volgende:
[..]
Haha ja, dat is juist leuk aan Lieske vind ik. Die zegt vaker dingen met een dubbele bodem
Nee, maar dat had ik al door hoe Ruud constant op haar ingaat.quote:Op zondag 27 november 2005 23:38 schreef F4iTH het volgende:
Ben ik nou de enige die medelijden krijgt met Linda?
Zij wordt echt afgebeeld als de ergste crackhoer (dit woordje mocht nog net, toch?)
Roel is toch erger? Linda heeft niet met drie kerels in bed gelegen daar.quote:Op zondag 27 november 2005 23:38 schreef F4iTH het volgende:
Zij wordt echt afgebeeld als de ergste crackhoer (dit woordje mocht nog net, toch?)
Linda is lievquote:Op zondag 27 november 2005 23:38 schreef F4iTH het volgende:
Die 'liefdesverklaring' was al vóór de nominaties. Maar zij voelde wel aan dat zij minstens door Ingrid zou worden genomineerd iig. Dus een zeer verdachte timing inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2005 23:37 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dido krijgt onverwacht 3 nominaties waarvan er een ongezouten.. Ze flipt helemaal... dag erna bekend ze aan roel dat ze heel veel voor hem voelt.
Chantal lult haar later volledig in een hoek en vanaf dat moment is er een behoorlijke stijging van het aantal klefmomenten in bed.
Ik denk trouwens dat ze het echt smerig vind en nog niet denkt aan voor lul staan.
Ja maar als die jongen weet dat ik hem leuk vind en ik weet dat hij mij leuk vind. Hoop geflirt etc en dan opeens hoor je dat hij heeft gezoend en gerommeld met een ander. Nou, de groeten thuis, ik hoef niets meer met je te maken.quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarom dan voel jij je ook voor lul staan als je met een gozer zoent en het blijkt dat hij de week ervoor met een bekende van je heeft gezoend,ok zoals ik het nu intyp zou ik het dara ook niet mee eens zijn ,maar ik bedoel daar mee te vertellen dat voor jou die jongen ook geleefd heeft ...
denk het niet maar als de dames zo door gaan dan weet ik het nog zo nietquote:Op zondag 27 november 2005 23:39 schreef versabommie het volgende:
Heel fijn ditZou dido het uitmaken? ze praat het voor zichzelf met de minuut erger
![]()
nee dido heeft op een disdag of woensdag avond nadat ze genomineerd was pas tegen roel verteld dat ze hem toch wel heel erg leuk vondquote:Op zondag 27 november 2005 23:40 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die 'liefdesverklaring' was al vóór de nominaties. Maar zij voelde wel aan dat zij minstens door Ingrid zou worden genomineerd iig. Dus een zeer verdachte timing inderdaad.
Zo te horen heb je dezelfde ervaringen als Dido. Heb je wellicht nog andere tips voor haar?quote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar als die jongen weet dat ik hem leuk vind en ik weet dat hij mij leuk vind. Hoop geflirt etc en dan opeens hoor je dat hij heeft gezoend en gerommeld met een ander. Nou, de groeten thuis, ik hoef niets meer met je te maken.
Roel wist dat Dido hem leuk vond, omdat ze al een nacht bij hem had geslapen en ze al gezoend hadden. Ze had alleen nog haar twijfels. Logisch dat ze nu pissig is
Welke keer en wat?quote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef mijn23 het volgende:
ik weet zeker dat dido helemaal gek wordt als ze ook nog weet dat het een andere keer gebeurd is toen roel helemaal niet zo dronken was
Crackhoer vind ik overdreven. Maar stijlvol vind ik haar nou bepaald ook niet. Niet vanwege de rukaffaire met Roel, maar vanwegen haar gedrag. Niet mijn type in ieder gevalquote:Op zondag 27 november 2005 23:38 schreef F4iTH het volgende:
Ze heeft soms wel humor!quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef regenworm het volgende:
dido: Hij trekt maar aan zijn eigen lul ik doe het niet meer.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef regenworm het volgende:
ze denken allemaal dat het gebeurd is op het hoerenfeest maar toen is het helemaal niet gebeurd maar tijdje erna op een ochtend dus toen roel niet dronken wasquote:
ja oke ik voegde later er ook aantoe dat ik er waarschijnlijk te makkelijk over denk ,ik zou er niet zo mee zitten ,ja zou het niet leuk vinden om te horen ,maar als ik diegen echt leuk zou vinden en hij me (daarna bewijst dat hij me ook leuk vind) dan kan ik dat snel weer aan de kant zetten hoorquote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar als die jongen weet dat ik hem leuk vind en ik weet dat hij mij leuk vind. Hoop geflirt etc en dan opeens hoor je dat hij heeft gezoend en gerommeld met een ander. Nou, de groeten thuis, ik hoef niets meer met je te maken.
Roel wist dat Dido hem leuk vond, omdat ze al een nacht bij hem had geslapen en ze al gezoend hadden. Ze had alleen nog haar twijfels. Logisch dat ze nu pissig is
Dus m.a.w. zal het morgen of dinsdag wel weer goed zijn tussen die 2quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef farceman het volgende:
Hahah Didi zegt: het "trekt"wel weer bij tussen Roel en mij
Als je kijkt naar waar hij voor zei te staan toen hij het huis inging, namelijk 'schijt aan alles en fuck de roels'...nee dan vind ik het niet erg dat ie met 3 vrouwen in bed heeft gelegen die het aankijken waard zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Roel is toch erger? Linda heeft niet met drie kerels in bed gelegen daar.
Hmm.. ik herinner me toch dat ze dat dag na die 3 nominaties iets zei als: ik heb heel lang nagedacht en ik wil je toch zeggen voor ik het huis verlaat dat je veel dieper bij me zit. Ze heeft die dag ook iets vergelijkbaars tegen de group gezegd (ook al interessant gegeven voor de vraag wat haar motiveert)quote:Op zondag 27 november 2005 23:40 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die 'liefdesverklaring' was al vóór de nominaties. Maar zij voelde wel aan dat zij minstens door Ingrid zou worden genomineerd iig. Dus een zeer verdachte timing inderdaad.
Het zou een zegen zijn voor de streams!quote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet maar als de dames zo door gaan dan weet ik het nog zo niet
Heb dat nooit mee gemaakt hoor. Beschreef het hypothetischquote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Zo te horen heb je dezelfde ervaringen als Dido. Heb je wellicht nog andere tips voor haar?
Heel goed dat je je eigen gevoelens hier weergeeft. Het is een BB-forum, maar je mag jezelf best wel eens in the picture zetten hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja oke ik voegde later er ook aantoe dat ik er waarschijnlijk te makkelijk over denk ,ik zou er niet zo mee zitten ,ja zou het niet leuk vinden om te horen ,maar als ik diegen echt leuk zou vinden en hij me (daarna bewijst dat hij me ook leuk vind) dan kan ik dat snel weer aan de kant zetten hoor
quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef regenworm het volgende:
en zo denk ik er dus ook over en kwa linda zie ik ook geen problemen als dido gelijk luid en duidelijk had gezegd dat ze roel leuk vond was dit allemaal NIET gebeurd ,dus inweze heeft dido het opzichzelf afgeroepenquote:Op zondag 27 november 2005 23:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als je kijkt naar waar hij voor zei te staan toen hij het huis inging, namelijk 'schijt aan alles en fuck de roels'...nee dan vind ik het niet erg dat ie met 3 vrouwen in bed heeft gelegen die het aankijken waard zijn.
Jij ook met die Jostiflipquote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zou een zegen zijn voor de streams!
Hummie moet Dido gewoon beelden laten zien en idd Linda er weer in doen whaaaaa
JOSTIFLIP!!!
Maar als mensen Linda dan een slet vinden, weet ik nog wel een paar benamingen voor Roel.quote:Op zondag 27 november 2005 23:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als je kijkt naar waar hij voor zei te staan toen hij het huis inging, namelijk 'schijt aan alles en fuck de roels'...nee dan vind ik het niet erg dat ie met 3 vrouwen in bed heeft gelegen die het aankijken waard zijn.
Ah, ik wou niet zeggen dat ik gekwetstheid van Dido niet snap. Doe ik wel. Denk zelfs dat het me wantrouwen meer zou prikkelen als morgen alles weer koek en ei is. Kwam er in het begin wel duidelijker naar voren, maar ik zie hem nog steeds als vooral hormoongedreven...quote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja oke ik voegde later er ook aantoe dat ik er waarschijnlijk te makkelijk over denk ,ik zou er niet zo mee zitten ,ja zou het niet leuk vinden om te horen ,maar als ik diegen echt leuk zou vinden en hij me (daarna bewijst dat hij me ook leuk vind) dan kan ik dat snel weer aan de kant zetten hoor
zo hallo sinds wanneer mag je jezelf niet vergelijk met een bewoner uit het huis ,ik wilde gewoon aangeven dat ik het hele probleem niet zie (vanuit mijn oogpunt) wat iedereen hier doetquote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Heel goed dat je je eigen gevoelens hier weergeeft. Het is een BB-forum, maar je mag jezelf best wel eens in the picture zetten hoor.
Heb je wellicht nog tips voor Dido, tips uit eigen ervaring?
Ben je ook ooit in die situatie geweest? Klinkt allemaal heel professioneel wat je zegt.quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en zo denk ik er dus ook over en kwa linda zie ik ook geen problemen als dido gelijk luid en duidelijk had gezegd dat ze roel leuk vond was dit allemaal NIET gebeurd ,dus inweze heeft dido het opzichzelf afgeroepen
\quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef regenworm het volgende:
Lieske : hebben we knakworsten gekregen.
Leuke overgang
eigenlijk niet laat de twee lekker plakken.quote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zou een zegen zijn voor de streams!
Hummie moet Dido gewoon beelden laten zien en idd Linda er weer in doen whaaaaa
JOSTIFLIP!!!
Hoepel jij eens even op met je psychologie van de koude grondquote:Op zondag 27 november 2005 23:48 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ben je ook ooit in die situatie geweest? Klinkt allemaal heel professioneel wat je zegt.
Die van Joost vond ik geweldig... deed de bevalling na met een kussen... en zei: zo nu een peukquote:Op zondag 27 november 2005 23:49 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
\
Een passende.....bevallingen speelden de bewoners immers ook graag na![]()
of ik ooit in zon situatie ben geweest maakt in dit geval niet uit denk ik of ik professioneel klink ook niet, ik geef gewoon mijn meningquote:Op zondag 27 november 2005 23:48 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ben je ook ooit in die situatie geweest? Klinkt allemaal heel professioneel wat je zegt.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:49 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
\
Een passende.....bevallingen speelden de bewoners immers ook graag na![]()
go ing, is dat een geheime opdracht misschien?quote:Op zondag 27 november 2005 23:53 schreef Falco het volgende:
Ingrid gooit de knuppel in het hoenderhok!
Jazeker. Ik vraag me alleen af hoezeer Roel met bepaalde benamingen als slet/gigolo zal zitten. Dit in tegenstelling tot Linda want voor een vrouw, al redelijk op leeftijd, lijkt dat mij afschuwelijk.quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar als mensen Linda dan een slet vinden, weet ik nog wel een paar benamingen voor Roel.
blijkbaar...quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef Falco het volgende:
Dido gaat altijd en alleen voor de maagdelijke jongens dus
Muah.. niet mega ofzo...quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Zou Ingrid nou echt wat wijzer zijn geworden tijdens haar afzondering?
echt mijn moment van heel bb5. Ik zou willen dat ze als weekopdracht een hele week moeten jostiflippen!quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Jij ook met die Jostiflip! Ik zag er vanavond een uitgebreid filmpje van op de Talpa-site, mêeeeen!
Denk wel dat ze de verhoudingen wat beter heeft kunnen zien, maar of ze haar voordeel er mee kan doen????quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Zou Ingrid nou echt wat wijzer zijn geworden tijdens haar afzondering?
Maar dan met van die tuinblazers.... dopje erop en gaaaaaaanquote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt mijn moment van heel bb5. Ik zou willen dat ze als weekopdracht een hele week moeten jostiflippen!
Op leeftijd?! Volgens mij is ze net als Roel midden/eind twintig hoor. En Linda was echt veeeel leuker dan Roel daar. Hij brengt geen enkel leven in de brouwerij.quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vraag me alleen af hoezeer Roel met bepaalde benamingen als slet/gigolo zal zitten. Dit in tegenstelling tot Linda want voor een vrouw, al redelijk op leeftijd, lijkt dat mij afschuwelijk.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt mijn moment van heel bb5. Ik zou willen dat ze als weekopdracht een hele week moeten jostiflippen!
Zonder Linda is bb 1 groot hoerenfeest gewordenquote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op leeftijd?! Volgens mij is ze net als Roel midden/eind twintig hoor. En Linda is echt veeeel leuker dan Roel daar. Hij brengt geen enkel leven in de brouwerij.
Redelijk op leeftijd? Valt toch wel wat mee, ze is 25!quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vraag me alleen af hoezeer Roel met bepaalde benamingen als slet/gigolo zal zitten. Dit in tegenstelling tot Linda want voor een vrouw, al redelijk op leeftijd, lijkt dat mij afschuwelijk.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
Ingrid: misschien gooien ze Linda er wel weer in volgende week
Ik las vandaag dat Rob heeft beloofd dat hij Ingrid noooooooit meer zal nominerenquote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk wel dat ze de verhoudingen wat beter heeft kunnen zien, maar of ze haar voordeel er mee kan doen????
Ze zal misschien het leugenachtige van Rob nu zeker weten....(hoop ik)
op voorwaarde dat zij hem ook noooooooooit meer nomineert?quote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik las vandaag dat Rob heeft beloofd dat hij Ingrid noooooooit meer zal nomineren![]()
yup, als het nou binnenkort weer allemaal ok is, heeft ie helemaal niets meer in de melk te brokkelenquote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef woestijnroos het volgende:
Ik krijg toch een beetje meedelijden met Roel.
Deepfreezer Roelquote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
Ondertussen zit Roel heel cool met de jongens te kaarten.
Had hij dat dan al?quote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
yup, als het nou binnenkort weer allemaal ok is, heeft ie helemaal niets meer in de melk te brokkelen
Dat zei hij ook tegen Lieskequote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Rob heeft beloofd dat hij Ingrid noooooooit meer zal nomineren![]()
Weet niet meer. Hij liegt toch dat ie barst.quote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef Wup het volgende:
[..]
op voorwaarde dat zij hem ook noooooooooit meer nomineert?
Hij weet dat het weer goed komt.quote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
Ondertussen zit Roel heel cool met de jongens te kaarten.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet niet meer. Hij liegt toch dat ie barst.
Precies.quote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zei hij ook tegen Lieske![]()
![]()
en hij heeft haar genomineerd.
heb er niks van verstaan...quote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef Coraatje het volgende:
wijze woorden uit ingrids mond....
Lieske zie gewoon iedereen heeft mij genomineerd waar rob bij zat.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef SuperMOM het volgende:
Zo die Ingrid snapt het! Bij mannen is het soms lust en willen ze wat lozuh!Heeft niets met verliefdheid te maken.
Dus jij vindt dat elke man zijn pik achterna loopt...quote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef Coraatje het volgende:
wijze woorden uit ingrids mond....
Beetje stereotiep jaquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Bocaj het volgende:
Zijn toch wel gevaarlijke uitspraken die Ingrid doet over mannen die altijd voor sex in zijn met wie dan ook....![]()
voel je op je pik getraptquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Bocaj het volgende:
Zijn toch wel gevaarlijke uitspraken die Ingrid doet over mannen die altijd voor sex in zijn met wie dan ook....![]()
Ik zit met verbazing te luisterenquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid zegt wijze woorden...
Nee, tuurlijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat het soms kan voorkomen dat zoiets voorkomt door lust. Terwijl hij wel van zijn vrouw houd. Ik keur dat niet goed... maar kan het me voorstellen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat elke man zijn pik achterna loopt...![]()
Wat ook weer aanstellerig is...quote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
Gelukkig zegt ze nu zelf: ik ben ook wel een aansteller!![]()
dat was niet het enige wat ze zei ,maar ik denk wel dat vrouwen eerder nadenken over wat ze (gaan)doen dan een man ,bij een man komt berouw pas later of helemaal niet en zeker niet iedere man hoor ,maar een hoop in iedergeval wel!!!quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat elke man zijn pik achterna loopt...![]()
En toch vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...quote:Op maandag 28 november 2005 00:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat het soms kan voorkomen dat zoiets voorkomt door lust. Terwijl hij wel van zijn vrouw houd. Ik keur dat niet goed... maar kan het me voorstellen.
Goed zo hoor, applaus!!quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
Dat klinkt inderdaad plausibel. Persoonlijk ook die ervaringen gehad?quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat was niet het enige wat ze zei ,maar ik denk wel dat vrouwen eerder nadenken over wat ze (gaan)doen dan een man ,bij een man komt berouw pas later of helemaal niet en zeker niet iedere man hoor ,maar een hoop in iedergeval wel!!!
Naja ze was 25, ok dan klinkt 'op leeftijd' veel ouder maar dat vind ik voor een vrouw toch best een leeftijd om wat beter op je imago te letten vooral seksueel gezien. Naja zal wel aan mij liggen, misschien kijk ik er iets te ouderwets tegenaan. Maar that's mequote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op leeftijd?! Volgens mij is ze net als Roel midden/eind twintig hoor. En Linda was echt veeeel leuker dan Roel daar. Hij brengt geen enkel leven in de brouwerij.
Dat vind ik ook... maar is nu makkelijk pratenquote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
ja mee eens ,maar iedereen heeft zijn of haar punt dat hij of zij in de verleiding komt ,bij de een ligt dat hoger dan de ander ,maar iedereen is inweze te verleiden...quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En vindt ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad plausibel. Persoonlijk ook die ervaringen gehad?
Helaas vond hetwel leuk je hoorde weer eens nieuwe dingen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Volgens mij was dat het weer voor vandaag
Ja, valt me van haar tegen, naar trekje.quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef farceman het volgende:
Die leis zit de zaak wel vaak op te kloten zeg, beetje gemeen.
Hmm, dat vind ik niet. Of reageer je zo omdat je zelf ooit zo bedrogen bent?quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
wat wil je toch me persoonlijke verhalen horen dan zit ik in dat BB huis ofzoquote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad plausibel. Persoonlijk ook die ervaringen gehad?
Maar je meet met twee maten. Waarom is het voor een vrouw anders dan een manquote:Op maandag 28 november 2005 00:10 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Naja ze was 25, ok dan klinkt 'op leeftijd' veel ouder maar dat vind ik voor een vrouw toch best een leeftijd om wat beter op je imago te letten vooral seksueel gezien. Naja zal wel aan mij liggen, misschien kijk ik er iets te ouderwets tegenaan. Maar that's me![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het nu wel denk niet dat er nog een boeiend stukje komt dus ik ga maar eens slapen
Doeg
Ik vrees inderdaad dat het leukste nu wel geweest is ja. Ben er ook zo vandoor....quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het nu wel denk niet dat er nog een boeiend stukje komt dus ik ga maar eens slapen
Doeg
Nee, maar ik zou gek worden van schuldgevoel...quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik niet. Of reageer je zo omdat je zelf ooit zo bedrogen bent?
juist leuk daar worden gespreken veel leuker door.quote:Op maandag 28 november 2005 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, valt me van haar tegen, naar trekje.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg
Doeg
Doeg
Doeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |