quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef SuperMOM het volgende:
Zo die Ingrid snapt het! Bij mannen is het soms lust en willen ze wat lozuh!Heeft niets met verliefdheid te maken.
Dus jij vindt dat elke man zijn pik achterna loopt...quote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef Coraatje het volgende:
wijze woorden uit ingrids mond....
Beetje stereotiep jaquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Bocaj het volgende:
Zijn toch wel gevaarlijke uitspraken die Ingrid doet over mannen die altijd voor sex in zijn met wie dan ook....![]()
voel je op je pik getraptquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Bocaj het volgende:
Zijn toch wel gevaarlijke uitspraken die Ingrid doet over mannen die altijd voor sex in zijn met wie dan ook....![]()
Ik zit met verbazing te luisterenquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid zegt wijze woorden...
Nee, tuurlijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat het soms kan voorkomen dat zoiets voorkomt door lust. Terwijl hij wel van zijn vrouw houd. Ik keur dat niet goed... maar kan het me voorstellen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat elke man zijn pik achterna loopt...![]()
Wat ook weer aanstellerig is...quote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
Gelukkig zegt ze nu zelf: ik ben ook wel een aansteller!![]()
dat was niet het enige wat ze zei ,maar ik denk wel dat vrouwen eerder nadenken over wat ze (gaan)doen dan een man ,bij een man komt berouw pas later of helemaal niet en zeker niet iedere man hoor ,maar een hoop in iedergeval wel!!!quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat elke man zijn pik achterna loopt...![]()
En toch vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...quote:Op maandag 28 november 2005 00:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat het soms kan voorkomen dat zoiets voorkomt door lust. Terwijl hij wel van zijn vrouw houd. Ik keur dat niet goed... maar kan het me voorstellen.
Goed zo hoor, applaus!!quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
Dat klinkt inderdaad plausibel. Persoonlijk ook die ervaringen gehad?quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat was niet het enige wat ze zei ,maar ik denk wel dat vrouwen eerder nadenken over wat ze (gaan)doen dan een man ,bij een man komt berouw pas later of helemaal niet en zeker niet iedere man hoor ,maar een hoop in iedergeval wel!!!
Naja ze was 25, ok dan klinkt 'op leeftijd' veel ouder maar dat vind ik voor een vrouw toch best een leeftijd om wat beter op je imago te letten vooral seksueel gezien. Naja zal wel aan mij liggen, misschien kijk ik er iets te ouderwets tegenaan. Maar that's mequote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op leeftijd?! Volgens mij is ze net als Roel midden/eind twintig hoor. En Linda was echt veeeel leuker dan Roel daar. Hij brengt geen enkel leven in de brouwerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |