heb er niks van verstaan...quote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef Coraatje het volgende:
wijze woorden uit ingrids mond....
Lieske zie gewoon iedereen heeft mij genomineerd waar rob bij zat.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef SuperMOM het volgende:
Zo die Ingrid snapt het! Bij mannen is het soms lust en willen ze wat lozuh!Heeft niets met verliefdheid te maken.
Dus jij vindt dat elke man zijn pik achterna loopt...quote:Op maandag 28 november 2005 00:03 schreef Coraatje het volgende:
wijze woorden uit ingrids mond....
Beetje stereotiep jaquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Bocaj het volgende:
Zijn toch wel gevaarlijke uitspraken die Ingrid doet over mannen die altijd voor sex in zijn met wie dan ook....![]()
voel je op je pik getraptquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Bocaj het volgende:
Zijn toch wel gevaarlijke uitspraken die Ingrid doet over mannen die altijd voor sex in zijn met wie dan ook....![]()
Ik zit met verbazing te luisterenquote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid zegt wijze woorden...
Nee, tuurlijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat het soms kan voorkomen dat zoiets voorkomt door lust. Terwijl hij wel van zijn vrouw houd. Ik keur dat niet goed... maar kan het me voorstellen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat elke man zijn pik achterna loopt...![]()
Wat ook weer aanstellerig is...quote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
Gelukkig zegt ze nu zelf: ik ben ook wel een aansteller!![]()
dat was niet het enige wat ze zei ,maar ik denk wel dat vrouwen eerder nadenken over wat ze (gaan)doen dan een man ,bij een man komt berouw pas later of helemaal niet en zeker niet iedere man hoor ,maar een hoop in iedergeval wel!!!quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat elke man zijn pik achterna loopt...![]()
En toch vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...quote:Op maandag 28 november 2005 00:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat het soms kan voorkomen dat zoiets voorkomt door lust. Terwijl hij wel van zijn vrouw houd. Ik keur dat niet goed... maar kan het me voorstellen.
Goed zo hoor, applaus!!quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
Dat klinkt inderdaad plausibel. Persoonlijk ook die ervaringen gehad?quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat was niet het enige wat ze zei ,maar ik denk wel dat vrouwen eerder nadenken over wat ze (gaan)doen dan een man ,bij een man komt berouw pas later of helemaal niet en zeker niet iedere man hoor ,maar een hoop in iedergeval wel!!!
Naja ze was 25, ok dan klinkt 'op leeftijd' veel ouder maar dat vind ik voor een vrouw toch best een leeftijd om wat beter op je imago te letten vooral seksueel gezien. Naja zal wel aan mij liggen, misschien kijk ik er iets te ouderwets tegenaan. Maar that's mequote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op leeftijd?! Volgens mij is ze net als Roel midden/eind twintig hoor. En Linda was echt veeeel leuker dan Roel daar. Hij brengt geen enkel leven in de brouwerij.
Dat vind ik ook... maar is nu makkelijk pratenquote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
ja mee eens ,maar iedereen heeft zijn of haar punt dat hij of zij in de verleiding komt ,bij de een ligt dat hoger dan de ander ,maar iedereen is inweze te verleiden...quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En vindt ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad plausibel. Persoonlijk ook die ervaringen gehad?
Helaas vond hetwel leuk je hoorde weer eens nieuwe dingen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Volgens mij was dat het weer voor vandaag
Ja, valt me van haar tegen, naar trekje.quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef farceman het volgende:
Die leis zit de zaak wel vaak op te kloten zeg, beetje gemeen.
Hmm, dat vind ik niet. Of reageer je zo omdat je zelf ooit zo bedrogen bent?quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
wat wil je toch me persoonlijke verhalen horen dan zit ik in dat BB huis ofzoquote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad plausibel. Persoonlijk ook die ervaringen gehad?
Maar je meet met twee maten. Waarom is het voor een vrouw anders dan een manquote:Op maandag 28 november 2005 00:10 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Naja ze was 25, ok dan klinkt 'op leeftijd' veel ouder maar dat vind ik voor een vrouw toch best een leeftijd om wat beter op je imago te letten vooral seksueel gezien. Naja zal wel aan mij liggen, misschien kijk ik er iets te ouderwets tegenaan. Maar that's me![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het nu wel denk niet dat er nog een boeiend stukje komt dus ik ga maar eens slapen
Doeg
Ik vrees inderdaad dat het leukste nu wel geweest is ja. Ben er ook zo vandoor....quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het nu wel denk niet dat er nog een boeiend stukje komt dus ik ga maar eens slapen
Doeg
Nee, maar ik zou gek worden van schuldgevoel...quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik niet. Of reageer je zo omdat je zelf ooit zo bedrogen bent?
juist leuk daar worden gespreken veel leuker door.quote:Op maandag 28 november 2005 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, valt me van haar tegen, naar trekje.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Doeg
Doeg
Doeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |