Dat vind ik ook... maar is nu makkelijk pratenquote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
ja mee eens ,maar iedereen heeft zijn of haar punt dat hij of zij in de verleiding komt ,bij de een ligt dat hoger dan de ander ,maar iedereen is inweze te verleiden...quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En vindt ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad plausibel. Persoonlijk ook die ervaringen gehad?
Helaas vond hetwel leuk je hoorde weer eens nieuwe dingen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef Falco het volgende:
Volgens mij was dat het weer voor vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, valt me van haar tegen, naar trekje.quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef farceman het volgende:
Die leis zit de zaak wel vaak op te kloten zeg, beetje gemeen.
Hmm, dat vind ik niet. Of reageer je zo omdat je zelf ooit zo bedrogen bent?quote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je je moet kunnen beheersen als je een vrouw/vriendin hebt...
wat wil je toch me persoonlijke verhalen horen dan zit ik in dat BB huis ofzoquote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad plausibel. Persoonlijk ook die ervaringen gehad?
Maar je meet met twee maten. Waarom is het voor een vrouw anders dan een manquote:Op maandag 28 november 2005 00:10 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Naja ze was 25, ok dan klinkt 'op leeftijd' veel ouder maar dat vind ik voor een vrouw toch best een leeftijd om wat beter op je imago te letten vooral seksueel gezien. Naja zal wel aan mij liggen, misschien kijk ik er iets te ouderwets tegenaan. Maar that's meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het nu wel denk niet dat er nog een boeiend stukje komt dus ik ga maar eens slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vrees inderdaad dat het leukste nu wel geweest is ja. Ben er ook zo vandoor....quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het nu wel denk niet dat er nog een boeiend stukje komt dus ik ga maar eens slapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, maar ik zou gek worden van schuldgevoel...quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik niet. Of reageer je zo omdat je zelf ooit zo bedrogen bent?
juist leuk daar worden gespreken veel leuker door.quote:Op maandag 28 november 2005 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, valt me van haar tegen, naar trekje.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop