Volgens mij niet hoor...het was toch die avond van het zgn hoerenfeest...quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef melke het volgende:
Ze weet geen eens wanneer. Ze denken die dronken keer. Ze waren beiden zo nuchter als wat!
andersom!quote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef Wup het volgende:
Ingrid: Linda was ongesteld volgens mij
Dido: nee hoor
kom op he iedereen behalve dido wisten van die avond van het hoerenfeest ok dat het 3e handje die avond niet gebeurd is oke ,maar ze spelen nu allemaal de onschuld zelve zelfs dido wist van het avondje van het hoerenfeest want dat heeft tanja haar geprobeerd te vertellenquote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
Roel vind ik ook schijnheilig hoor, hij wist héél goed dat Dido nog niks van de helpende hand wist.
Hij vermaande Lieske een keer toen die er een keer over begon, en vroeg haar om daar verder niet meer over te praten, nu doet hij net alsof er vanuit ging dat zij het allang wist![]()
Ja hoor, en Naat die net zegt dat ook bij haar het kwartje nooit is gevallen![]()
Maar toen vielen ze in slaap.quote:Op zondag 27 november 2005 23:23 schreef Djoj het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor...het was toch die avond van het zgn hoerenfeest...
Verlinken? Ze zei dat hij deed alsof het een geintje was van BB. Zie niet in wat daar nou zo erg aan isquote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
Zo, Lieske zit Roel even te verlinken zeg...
quote:Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef BB5kijker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ingrid meldt dat hij destijds Linda ook gevingerd heeft
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey dat is mijn kleine teen ookquote:
Nee toen zijn ze in slaap gevallen. Het was op de morgen dat Linda bij Roel in bed kroop. Beetje later zei Dido nog goedemorgen klootzak. Het was dus na de nacht dat Dido bij hem was blijven slapen en dus ook na hun eerste kusquote:Op zondag 27 november 2005 23:23 schreef Djoj het volgende:
[..]
Nee toen hebben ze alleen gezoend, de nacht daarna, later vond de aftrek-sessie plaatsquote:Op zondag 27 november 2005 23:23 schreef Djoj het volgende:
[..]
Meldt het even als je Lieske een avondje NIET leuk vindtquote:Op zondag 27 november 2005 23:25 schreef regenworm het volgende:
Lieske is echt leuk vanavond.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meldt het even als je Lieske een avondje NIET leuk vindt![]()
verlinken is het niet ze vertelt de waarheidquote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
Zo, Lieske zit Roel even te verlinken zeg...
verdwaald, op zoek naar bierquote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Minouishere het volgende:
Waar is Roel gebleven?
Dacht ook dat het één keer was gebeurd.quote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee toen hebben ze alleen gezoend, de nacht daarna, vond de aftrek-sessie plaats![]()
Die vraagt de beelden aan in de DBKquote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Minouishere het volgende:
Waar is Roel gebleven?
Tanja liegt. Want dan moet je met zo'n klein piemeltje wel héél goed kunnen voelen.quote:Op zondag 27 november 2005 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja heeft ook een keer zijn stijve gevoeld
Zo leuk, dat het nu nog ff over Tan gaat.
ja hoor zal ik doenquote:Op zondag 27 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meldt het even als je Lieske een avondje NIET leuk vindt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |