Maar dan met van die tuinblazers.... dopje erop en gaaaaaaanquote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt mijn moment van heel bb5. Ik zou willen dat ze als weekopdracht een hele week moeten jostiflippen!
Op leeftijd?! Volgens mij is ze net als Roel midden/eind twintig hoor. En Linda was echt veeeel leuker dan Roel daar. Hij brengt geen enkel leven in de brouwerij.quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vraag me alleen af hoezeer Roel met bepaalde benamingen als slet/gigolo zal zitten. Dit in tegenstelling tot Linda want voor een vrouw, al redelijk op leeftijd, lijkt dat mij afschuwelijk.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
echt mijn moment van heel bb5. Ik zou willen dat ze als weekopdracht een hele week moeten jostiflippen!
Zonder Linda is bb 1 groot hoerenfeest gewordenquote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op leeftijd?! Volgens mij is ze net als Roel midden/eind twintig hoor. En Linda is echt veeeel leuker dan Roel daar. Hij brengt geen enkel leven in de brouwerij.
Redelijk op leeftijd? Valt toch wel wat mee, ze is 25!quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Jazeker. Ik vraag me alleen af hoezeer Roel met bepaalde benamingen als slet/gigolo zal zitten. Dit in tegenstelling tot Linda want voor een vrouw, al redelijk op leeftijd, lijkt dat mij afschuwelijk.
quote:Op zondag 27 november 2005 23:45 schreef Wup het volgende:
Ingrid: misschien gooien ze Linda er wel weer in volgende week
Ik las vandaag dat Rob heeft beloofd dat hij Ingrid noooooooit meer zal nominerenquote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Denk wel dat ze de verhoudingen wat beter heeft kunnen zien, maar of ze haar voordeel er mee kan doen????
Ze zal misschien het leugenachtige van Rob nu zeker weten....(hoop ik)
op voorwaarde dat zij hem ook noooooooooit meer nomineert?quote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik las vandaag dat Rob heeft beloofd dat hij Ingrid noooooooit meer zal nominerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
yup, als het nou binnenkort weer allemaal ok is, heeft ie helemaal niets meer in de melk te brokkelenquote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef woestijnroos het volgende:
Ik krijg toch een beetje meedelijden met Roel.
Deepfreezer Roelquote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
Ondertussen zit Roel heel cool met de jongens te kaarten.
Had hij dat dan al?quote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
yup, als het nou binnenkort weer allemaal ok is, heeft ie helemaal niets meer in de melk te brokkelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zei hij ook tegen Lieskequote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Rob heeft beloofd dat hij Ingrid noooooooit meer zal nominerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet niet meer. Hij liegt toch dat ie barst.quote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef Wup het volgende:
[..]
op voorwaarde dat zij hem ook noooooooooit meer nomineert?
Hij weet dat het weer goed komt.quote:Op zondag 27 november 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
Ondertussen zit Roel heel cool met de jongens te kaarten.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Weet niet meer. Hij liegt toch dat ie barst.
Precies.quote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zei hij ook tegen Lieskeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en hij heeft haar genomineerd.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop