quote:Op zondag 27 november 2005 19:25 schreef M-en-A het volgende:
STEMBILJET
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
APK----------------> Kleintje, Maurisico, Demins, Cuall, MissHobje
Cuall-----------------> Versabommie, Lovebear, Snaptnix, Wickedangel, SuperMOM
Day-----------------> Teamlead, ChantalC, Peter6000, PC Eend, M-en-A
Jappie---------------> KRIBBET - EXIT
Motivatie:
Allemaal van de bankzitters verdienen het om door te gaan. Day heeft echter een achterstand opgelopen in de score, omdat ze ook nog een sociaal leven heeft, en daarom dit weekend niet aanwezig kan zijn.
(OF........ heeft ze een geheime opdracht en zit ze dit weekend in het huisje).
Voor de zekerheid brengt M-en-A haar toch voor de spanning iets dichter bij de andere bankzitters.![]()
De nieuwe stand is dan:
APK-------------> 10
Cuall-------------> 10
Day--------------> 10
--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
Ja?quote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef lovebear het volgende:
gert
dat doe ik om jullie te beschermen hoor, anders weet je oplossing en dan kun je het niet postenquote:
hey...doet Jappie niet meer mee?quote:Op zondag 27 november 2005 21:58 schreef lovebear het volgende:
verder
Vorige deel
[BB] User Servival Game #41 De voetbalmatch
laatste biljet
[..]
Nee ik word geen pot!quote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef versabommie het volgende:
WOR LEKKER POT DAN ZEG!
Kom, zit elke dag maar te proberen bitch te lijken maar komt niet eens in de buurt!
Nu lief doen of ik haak af met die fanclub van je, en je website haal ik dan ook offline!
DUH!!quote:Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey...doet Jappie niet meer mee?
Neuuuu......... Bommies Utreg - Amsterdam Brandblussers 1-0 = Exit Jappiequote:Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is met z'n wiite zakdoeje ver weggekropen inmiddels waarschijnlijk... Arme Jappiequote:Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2005 22:01 schreef ChantalC het volgende:
Geintje
Geintjequote:Op zondag 27 november 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE HIER VOLGT DE DAG-OPDRACHT
![]()
Rebus
Op de plaatjes links zie een stukje van een BB-bewoner
Neem hun naam en los de rebus op.
[afbeelding]GEINTJE![]()
* De 1e persoon met de juiste oplossing wint de dag-opdracht
SUCCES
![]()
Ikke was lekkur eerdeurdeur!quote:Op zondag 27 november 2005 22:01 schreef demins het volgende:
geintje
De naam van welke bewoner heeft als 3e letter een "s" dan?quote:Op zondag 27 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
geintje zit weer verkeerd
Hij was wel leuk! Creatief ben je wel!quote:Op zondag 27 november 2005 22:04 schreef cuall het volgende:
ChantalC was de eerste en heeft dus gewonnen, van harte meid![]()
Zat ff met mn vinger op de verkeerde toetsquote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
De naam van welke bewoner heeft als 3e letter een "s" dan?![]()
Dan zat je er best een eindje naast ook.quote:Op zondag 27 november 2005 22:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zat ff met mn vinger op de verkeerde toets![]()
2 toetsenquote:Op zondag 27 november 2005 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan zat je er best een eindje naast ook.![]()
Goed afgericht!quote:
Goede keus, had het zelf niet beter kunnen doen....quote:Op zondag 27 november 2005 22:05 schreef ChantalC het volgende:
STEMBILJET
Day-----------------> Teamlead, ChantalC 2x, Peter6000, PC Eend, M-en-A
Motivatie:
-
De nieuwe stand is dan:
Day--------------> 12
--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
geinigquote:Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goede keus, had het zelf niet beter kunnen doen....
Zo zie je maar dat een GEINTJE gevolgen kan hebben![]()
Ik snap er helemaal niks meer vanquote:
Beeker, je bent een kanjerquote:Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef Beeker het volgende:
STEMBILJET
Cuall-----------------> Versabommie, Lovebear, Snaptnix, Wickedangel, SuperMOM Beeker
Day-----------------> Teamlead, ChantalC 2x, Peter6000, PC Eend, M-en-A
Motivatie:
-Ze is een hele aardig meid met pit
Ze lijd t spel in goede banen
Met leuke opdrachten dit verdiend een beloning
APK-------------> 10
Cuall-------------> 12
Day--------------> 12
Tuurlijk......... een GEINTJE moet kunnen, maar je hoort gewoon nog steeds in de finale.quote:
ja idd!quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niks meer van![]()
Mag Beeker wel stemmen? Staat hij/zij wel op de lijst?
En wie mogen er momenteel stemmen? Staat niets in de OP![]()
Hier wel: [BB] User servival game # 40 + Iedereen naar de stembus !!!!quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De lijst met stemgerechtigen:quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij/zij mag dus inderdaad stemmen.quote:Avonne - APK - Arcee - Bep - Bus Watcher - BlaBlub - Bong4002 - BBScanner - BBMenno - Beeker -
ChantalC - Cuall - Coos - Cynix ®: - Doka - Day - Delta - Demins - Eborn - Foreverblue -Falco - Gert -
henk.jansen - Isabeau - Jappie - Kolomo - Kleintje - Knurft.zork - Kissa - Kribbet - Latevogel - Lovebear -
Milagro - Muizemeis - Maurisico - MissHobje - M-en-A - Magics - PeterV - Petitdali - Peter6000 - pimmutjuh - PC eend -
Sanne - Snaptnix - Supermom - Style - Tamrah - Thevulture - teamlead - trevanian - versabommie -WickedAnge: -Zw0rld
Ik zat ook al te denken... De naam Beeker zegt me niks...quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
De lijst met stemgerechtigen:quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2005 22:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Tuurlijk......... een GEINTJE moet kunnen, maar je hoort gewoon nog steeds in de finale.
Toch????![]()
Tuuuuurrrlijk....... tussen dinsdag 0.00 en 23.30 uurquote:Op zondag 27 november 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Dus ik mag nu nog een keer stemmen?
Wat heeft dat voor zin?
Je mag om de dag stemmen Wickedangelquote:Op zondag 27 november 2005 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Dus ik mag nu nog een keer stemmen?
Wat heeft dat voor zin?
OKquote:Op zondag 27 november 2005 22:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Je mag om de dag stemmen Wickedangelen het heeft echt zin om te stemmen, zonder stemmers is er ook geen spel
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OKDe regels zijn hier wel vaker veranderd, dus ik raakte een beetje in de war.
Probeer 't in de gaten te houden, nogmaals dank.quote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef cuall het volgende:
[..]
het is nog steeds om de dag stemmen, de andere dag nomineren. De tijd dat er kan worden gestemd/genomineerd is alleen iets verkort. Uiterlijk tot 23.30 uur.
![]()
PIMMUTJUH kom in mijn armenquote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef pimmutjuh het volgende:
Je hebt gelijk cuall.
Motivatie:
ze is eerlijk en niet bang om een mening te geven en daardoor misschien stemmen te verliezen. dat zouden meer mensen moeten doen.
De nieuwe stand is dan:
APK-------------> 10
Cuall-------------> 14
Day--------------> 12
quote:
Die bleeker is zéker een kloon.quote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
ga je nou al mijn stille aanbidders af lopen kraken Gert
![]()
Ik roep blijkbaar iets op bij een aantal lurkers van het topic en nu doe jij alsof ik er een harem van clonen op na zou houden.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
ga je nou al mijn stille aanbidders af lopen kraken Gert
![]()
Ik roep blijkbaar iets op bij een aantal lurkers van het topic en nu doe jij alsof ik er een harem van clonen op na zou houden.
Jups.. ik volg kei veelquote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
Er zijn blijkbaar toch meer users die liever wat lurken dan actief mee posten, dat moet kunnen![]()
MissHobje gaf dat ook al aan, ik wist dat eigenlijk ook niet, maar het is toch wel grappig dat er nog steeds veel users dit topic blijven volgen![]()
OFFTOPIC!quote:Op zondag 27 november 2005 22:55 schreef Gert het volgende:
Dido: "Moet je je voorstellen dat ik nu tegen je zeg: o ja ik heb ook nog met Menno gezoend en hij heeft me ook nog gevingerd. Dat zou je zeker wel leuk vinden om te horen."
Dramaqueen!
Klikspaan!!!quote:
Cruelaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kijk eens wat die Gert allemaal doet !quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups.. ik volg kei veelen heb niet altijd de behoefte om te reageren
![]()
Och niemand is volmaakt Bommie, ook Gertje nietquote:Op zondag 27 november 2005 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cruelaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kijk eens wat die Gert allemaal doet !![]()
JOSTIFLIPquote:
nee, alleen ik krijg een 1e sanctie en die hompmongool uit zuid mag er lachend mee wegkomen!quote:Op zondag 27 november 2005 23:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Och niemand is volmaakt Bommie, ook Gertje niet![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 23:10 schreef cuall het volgende:
Lovebear je hebt een HOERENberen-avatar
![]()
![]()
![]()
Dat zeggen ze allemaal, volgens mij ben jij gewoon een hele harige dikke potloodventer die via internet probeert beinvloedbare mannetjes zoals APK te scoren!quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, volgens mij ben jij gewoon een hele harige dikke potloodventer die via internet probeert beinvloedbare mannetjes zoals APK te scoren!
viezert! En je bankstel stinkt ook!quote:Op zondag 27 november 2005 23:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor alleen mannetjes met een grote mond die Versabommie genoemd word![]()
Hoe weet jij dat nou.quote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
viezert! En je bankstel stinkt ook!
Klopt, kep onder de kussens gescheten!quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou.
De enige die af en toe op de bank heb gezeten ben jij hoor![]()
Wat een laffe daad zeg!quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef APK het volgende:
STEMBILJET
Cuall-----------------> Versabommie, Lovebear, Snaptnix, Wickedangel, SuperMOM Beekerpimmutjuh
Day-----------------> Teamlead, ChantalC 2x, Peter6000, PC Eend, M-en-A. APK
Motivatie: Ik zit GVD Studio Voetbal te kijken en heb geen zin meer om voor zoiets triviaals als een kutspelletje uit mijn ritme gehaald te worden. Day, ik hoop dat jouw vriend je helemaal sufgeneukt heeft in Parijs, zo'n type lijk je me wel, lekker romantisch naar Parijs.Bovendien schijnt hij op mij te lijken, dus dan zit het wel goed. Veel plezier in de finale.
De nieuwe stand is dan:
APK-------------> 10
Cuall-------------> 14
Day--------------> 14
EEPIEKEE ligt er ook uit!quote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
Nog heel even......spannend
En gelukkig dat APK's stem op Day niet de doorslag gaf. Hij is er gewoon uitgetieft door het stemvolk!quote:Op zondag 27 november 2005 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
EEPIEKEE ligt er ook uit!
Gert! alle neuzen liggen eruit!
![]()
quote:
ja idd lafhartige poging tot camouflage!quote:Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En gelukkig dat APK's stem op Day niet de doorslag gaf. Hij is er gewoon uitgetieft door het stemvolk!![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 23:33 schreef Gert het volgende:
STEMBILJET
APK----------------> Kleintje, Maurisico, Demins, Cuall, MissHobje, Gert
Cuall-----------------> Versabommie, Lovebear, Snaptnix, Wickedangel, SuperMOM Beekerpimmutjuh
Day-----------------> Teamlead, ChantalC 2x, Peter6000, PC Eend, M-en-A. APK
Motivatie: twee punten voor APK, in een poging zijn laffe zelfmoord-poging te verijdelen.
APK-------------> 12
Cuall-------------> 14
Day--------------> 14
* geeft Cuall een groot glas portquote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
Day we mogen nog eventjes blijven
![]()
Mensen doe me eens heel snel een groot glas port, we hebben wat te vieren![]()
Proost meidquote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
* geeft Cuall een groot glas port
Proost![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef APK het volgende:
Oops, in een poging Menno's record mammaroelrolstoelrijden -tijdens de Internetuitzending- ben ik keihard op Lovebeertje (in het publiek) ingereden.
Wat een schade!![]()
tatutatuuu, snel een ambulance bellen, beeertje in het gipsquote:Op zondag 27 november 2005 23:43 schreef APK het volgende:
Oops, in een poging Menno's record mammaroelrolstoelrijden -tijdens de Internetuitzending- ben ik keihard op Lovebeertje (in het publiek) ingereden.
Wat een schade!![]()
Kom een beetje later binnen, maar hier heb je een kistje met 2 flessen port.quote:Op zondag 27 november 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
Day we mogen nog eventjes blijven
![]()
Mensen doe me eens heel snel een groot glas port, we hebben wat te vieren![]()
Liefquote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef cuall het volgende:
[..]
tatutatuuu, snel een ambulance bellen, beeertje in het gips![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 23:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Kom een beetje later binnen, maar hier heb je een kistje met 2 flessen port.
Als je maar wel zorgt dat je morgen om 23.30 uur genoeg van de kater af bent om de stemmen te tellen.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
Ben een heel sterk beertje.
Net mn beren danoontje op dus heb ni veel
Het ga je goed jongen.... vraag aan Ruud nog even of je een zakdoekje kunt krijgen, net als Ingrid.quote:Op zondag 27 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE BEWONERS
![]()
APK moet onmiddellijk het virtuele huis verlaten
EINDE MEDEDELING
![]()
Ojeeee........ even een knuffel..........quote:Op zondag 27 november 2005 23:46 schreef cuall het volgende:
[..]
tatutatuuu, snel een ambulance bellen, beeertje in het gips![]()
Tnxquote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ojeeee........ even een knuffel..........
[afbeelding]
BETERSCHAP!!!!!
Wie gaat er nu uit ? APKquote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef cuall het volgende:
APK, ik ben trots dat ik van je heb gewonnen, je was een geduchte tegenstander.
Toch heb ik je als medebewoner wel weten te waarderen, je directheid in het huis zal ik gaan missen.
Jongen ga lekker los nu je weer de kans hebt, en ik zie je op het eindfeest![]()
Zeg!!!! zoek jij het 1e topic even op zoquote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wie gaat er nu uit ? APKKennen we die of was dat iemand die later met het spel mee is gaan doen ofzo
![]()
Maakt verder niet veel uit ik zwaai wel even naar APK![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag aan M-en-A aan welke kant je met de loopkruk moet lopen en hoe je dat het beste even kunt testenquote:
LIEVVVVVVVquote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ojeeee........ even een knuffel..........
[afbeelding]
BETERSCHAP!!!!!
Was het te hard naar een onbekende bewonerquote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeg!!!! zoek jij het 1e topic even op zo![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vraag aan M-en-A aan welke kant je met de loopkruk moet lopen en hoe je dat het beste even kunt testen![]()
![]()
duh kijk eens hier: http://maurisico.web-log.nl/log/4212493quote:Op maandag 28 november 2005 00:00 schreef cuall het volgende:
Vandaag is het weer een dag dat de bewoners elkaar moeten NOMINEREN
Regels:
Om de dag nomineren de virtuele bewoners elkaar, vanaf 00.00 uur tot 23.30 uur, de andere dag mogen alle mensen van de laatste lijst, inclusief de bewoners en ex-bewoners stemmen op de bewoners die op de bank zitten.
Nominatielijst
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je nominatie!
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------>
Snaptnix (Lieske)---------------------->
Day------------------------------------>
PC eend-------------------------------->
Versabommie (Roel)--------------------->
Cuall---------------------------------->
Demins (Dido)-------------------------->
Maurisico (Rob)------------------------>
Motivatie:
Ik dacht teenquote:Op maandag 28 november 2005 00:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik hou me ff stil hierover........ ze heeft al 1 gebroken been![]()
Dank je wel Bommie, de regie had de foute lijst te pakken, gelukkig is het inmiddels al gecorrigeerdquote:Op maandag 28 november 2005 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
duh kijk eens hier: http://maurisico.web-log.nl/log/4212493
Overwinning? je was er half uitgetieft en nu hebben buitenstaanders je met de hakken over de sloot innen weten te houden! Geen feestje waard heur!quote:Op maandag 28 november 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Dank je wel Bommie, de regie had de foute lijst te pakken, gelukkig is het inmiddels al gecorrigeerd![]()
Zal door de euforie van de overwinning komen![]()
Shipsquote:Op maandag 28 november 2005 00:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik hou me ff stil hierover........ ze heeft al 1 gebroken been![]()
OHH er is niets of een teenquote:
....mag ik even innenquote:Op maandag 28 november 2005 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Overwinning? je was er half uitgetieft en nu hebben buitenstaanders je met de hakken over de sloot innen weten te houden! Geen feestje waard heur!
Een overwinning smaakt heel anders...heel zoet...heerlijk zoet ....Vraag maar niet aan Jappie of APK hoe of wat want die kennen dat niet meer zo goed dat gevoel!
Ik zou je nooit in de maling nemen.quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OHH er is niets of een teenKom nou, ga me niet in de maling nemen hoor
![]()
Vraag maar aan mijquote:Op maandag 28 november 2005 00:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Overwinning? je was er half uitgetieft en nu hebben buitenstaanders je met de hakken over de sloot innen weten te houden! Geen feestje waard heur!
Een overwinning smaakt heel anders...heel zoet...heerlijk zoet ....Vraag maar niet aan Jappie of APK hoe of wat want die kennen dat niet meer zo goed dat gevoel!
Nou als het zo moetquote:Op maandag 28 november 2005 00:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik zou je nooit in de maling nemen.![]()
Waar je achter zou kunnen komen![]()
Heb alleen een stukke pluquote:Op maandag 28 november 2005 00:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nou als het zo moetZoek maar een paraplu en ga het maar proberen
![]()
![]()
HET IS ALLEMAAL APK ZIJN SCHULDquote:Op maandag 28 november 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ShipsIs het echt waar? dacht dat het een geintje was na het rond duwen van APK
![]()
Heeee.......... misschien kun je ook het bonnetje wel bij KRIBBET inleveren dan.... mag ik ookquote:
Shit heb geen bonnetje meerquote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heeee.......... misschien kun je ook het bonnetje wel bij KRIBBET inleveren dan.... mag ik ook![]()
Probeer het daar maar mee, ik bestel wel vast wat gips voor jequote:
Zit al in t gips APK is tegen me aangeredenquote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Probeer het daar maar mee, ik bestel wel vast wat gips voor je![]()
Maar goed dat hij nu de tijd heeft om zijn zonden te overdenkenquote:Op maandag 28 november 2005 00:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
HET IS ALLEMAAL APK ZIJN SCHULD![]()
maar wel een geintje![]()
FF wachten mevrouw er is nu een leuk gesprek gaandequote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
hey dames...dit is geen slowchat!
quote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Probeer het daar maar mee, ik bestel wel vast wat gips voor je![]()
Heb het bonnetje al aan de boekhouder gegeven, met een beetje geluk kun je met kerst 2014 een nieuwe kopenquote:Op maandag 28 november 2005 00:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heeee.......... misschien kun je ook het bonnetje wel bij KRIBBET inleveren dan.... mag ik ook![]()
Klopt deze gaat wel erg snel voor SLOW.....quote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
Dat was die van M-en-A ookquote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Shit heb geen bonnetje meer![]()
Ach ja t was toch Blokker troep![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
FF wachten mevrouw er is nu een leuk gesprek gaande![]()
![]()
Doet onze hond ook wel is, tegen mensen aanrijdenquote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zit al in t gips APK is tegen me aangereden![]()
ik zal langzamer typen zodat je het kan bijhoudenquote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
Soory, zocht eigenlijk ongebluste kalkquote:
Neuuuuuuuuuu......... was een echter Versage.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doet onze hond ook wel is, tegen mensen aanrijden![]()
Je bonnetje ligt ergens onderopquote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Neuuuuuuuuuu......... was een echter Versage......... kijk maar naar het bonnetje.
Of heb je die van de pendaalemmerzakjes soms ingeleverd![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Doet onze hond ook wel is, tegen mensen aanrijden![]()
Daarom kom ik niet meer bij de Blokker, ga liever naar de Kijkshop, die hebben echt topspulquote:Op maandag 28 november 2005 00:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zei toch Blokker troep.
Gaan per bosjes stuk![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je bonnetje ligt ergens onderop![]()
[[url=
Dat zijn de afdankertjes van de Blokkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daarom kom ik niet meer bij de Blokker, ga liever naar de Kijkshop, die hebben echt topspul![]()
Dacht dat het een rolstoel wasquote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
Das anders dan APK doet.
Met een karretje aanrijden.![]()
Leg dat onze hond is een keertje uitquote:
Kribbet ook!quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Honden doen t meestal staande tegen je been aan![]()
Nee dat gelukkig niet maar heb wel veel zeerquote:Op maandag 28 november 2005 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dacht dat het een rolstoel was![]()
Straks heb je beide benen en je bekken nog gebroken![]()
Tuurlijk, wil jij die haren dan in je bed hebbenquote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Honden doen t meestal staande tegen je been aan![]()
Je ziet het, het mag wat kostenquote:Op maandag 28 november 2005 00:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
das nog erger dan ik dacht, zeker een boekhouder van Tempo-Team
![]()
![]()
Dan ga ik maar naar de Aldi of de Lydlequote:Op maandag 28 november 2005 00:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat zijn de afdankertjes van de Blokker![]()
Heb je weer met mijn vrouw gesprokenquote:
Dat zijn weer de afdankertjes van de Kijkshopquote:Op maandag 28 november 2005 00:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan ga ik maar naar de Aldi of de Lydle![]()
En een fles port volgens mijquote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet maar heb wel veel zeer![]()
Had gelukkig mn beren danoontje op![]()
quote:
Hij heeft mijn vrouw gesprokenquote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg hoe weet jij dat![]()
Hoop dat je er niet bij staat als die dat doet![]()
ONZE hondquote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Leg dat onze hond is een keertje uit![]()
Je mag die van mij wel lenenquote:Op maandag 28 november 2005 00:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
dat gezeur over het mag wat kosten........ die boekhouder van jou is nog niet eens de kosten van het handvat van die Versage-plu...........
![]()
3 flessen in 2 dagenquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Leg dat onze hond is een keertje uit![]()
Klopt als een busquote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
ok, wacht even. Even kalm nu...
Visite buitengezet ben al half uur bezig om er achter te komen wat er allemaal gebeurd, maar met dat tempo van jullie valt dat niet mee.
Maar denk dat ik het nu begrijp
APK heft zelfmoord gepleegd en is dus verdwenen
Heeft nog wel even beertje een gebroken pootje bezorg
maar die had op tijd haar danoontje binnen
en kribbet heeft een oversexte hond
en bommie en kribbet doen rare dingen samen
Zo ongeveer moet het kloppen volgens mij toch![]()
Oja hallo allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel lenen![]()
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/ee291e4bc775fc56493151be8ac86179/thumb_wilco_paraplu_1_.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ONZE hondHebben jij en Cuall SAMEN een hond
![]()
Wist je dat nietquote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ONZE hondHebben jij en Cuall SAMEN een hond
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
Visite buitengezet ben al half uur bezig om er achter te komen wat er allemaal gebeurd, maar met dat tempo van jullie valt dat niet mee.
Oja hallo allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
Oja hallo allemaal![]()
![]()
![]()
Wat een schatje is het tochquote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wist je dat nietSinds kort hoor
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/ee291e4bc775fc56493151be8ac86179/hond_20met_20loopwagen_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Je ziet het, je mist dus niets want je bent weer helemaal bijquote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
Oja hallo allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wist je dat nietSinds kort hoor
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/ee291e4bc775fc56493151be8ac86179/hond_20met_20loopwagen_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Gelukkig maar, dan ben ik weer helemaal bij nu.quote:
En ik alleen maar katterigquote:
Voor 2 euro was dit het beste wat ik voor jullie kon kopenquote:Op maandag 28 november 2005 00:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
das een one-man-plu man...........
die door jou idee van testen kapot is was veeeeelllll groter, daar konden M-en-A SAMEN onder
![]()
OK, dus jij vind dat niet zo erg, dat bijleeswerk. Goed dat ik het weet.quote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je ziet het, je mist dus niets want je bent weer helemaal bij![]()
En hij springt niet tegen je benen opquote:
Nee dat dee jij welquote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En hij springt niet tegen je benen op![]()
We zijn zulke grote dierenliefhebbersquote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zeggen dat jullie er wel alles aan doen om hem nog een leven te geven dat op rolletjes loopt![]()
Doe dat dan op woensdagmiddag want dan is mijn schoonmoeder hier (en op vrijdagquote:Op maandag 28 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OK, dus jij vind dat niet zo erg, dat bijleeswerk. Goed dat ik het weet.
Weet ik gelijk waar ik volgende keer m'n schoonmoeder naartoe kan sturen![]()
Keep them rollingquote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zeggen dat jullie er wel alles aan doen om hem nog een leven te geven dat op rolletjes loopt![]()
Morgenochtend zal ik me wel wollig voelen, kom dan nog maar is terug, ben sinterklaas nietquote:Op maandag 28 november 2005 00:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dalijk gaan jullie nog blaten als schapen![]()
Stil maar.......... ik weet dat je je best gedaan hebt en het goed bedoelde.....quote:Op maandag 28 november 2005 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor 2 euro was dit het beste wat ik voor jullie kon kopen![]()
Ik ook niet meer hoor, die tijd heb ik wel gehad (en als je 26 jaar bent, vinden mensen het opeens raarquote:
mag ik dan je wol afscheren is lekker warmquote:Op maandag 28 november 2005 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Morgenochtend zal ik me wel wollig voelen, kom dan nog maar is terug, ben sinterklaas niet
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
Lieffies ik ga mijn bed opzoeken, al die spanningen eisen hun tol![]()
Jappie----EXIT
APK------EXIT
Ik denk dat ik wel lekker kan slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
Jappie----EXIT
APK------EXIT
![]()
![]()
![]()
Truste, slaap lekker, droom maar fijn van die Exit'squote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
Jappie----EXIT
APK------EXIT
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Stil maar.......... ik weet dat je je best gedaan hebt en het goed bedoelde.....![]()
Maar 2 EURO..... daar kan ik me auto nog niet voor parkeren![]()
* M-en-A weet nu dat de uitgave van een extra dure plu niet vergoed gaat worden![]()
Truste en droom maar lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
Jappie----EXIT
APK------EXIT
![]()
![]()
![]()
Welke kroeg ga jij ook al weer op een regenachtige dag????quote:Op maandag 28 november 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
ik mag overal gratis parkeren
![]()
Oh enne nog steeds kan je op een regenachtige dag naar een kroeg en een paraplu meenemen die ze laten staan![]()
![]()
Volgens mijn advocaat ga ik geknipt en geschoren, ben bang dat er weinig overblijftquote:Op maandag 28 november 2005 00:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
mag ik dan je wol afscheren is lekker warm![]()
nee sinterklaas niet maar wel een schaap katterig en spreek geen hondentaal
Laten ze t mij doen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mijn advocaat ga ik geknipt en geschoren, ben bang dat er weinig overblijft![]()
Thuiskapster????quote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Laten ze t mij doen.
Kost niet veel en is ni duur![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie moeten niet zo mekkeren!![]()
Jullie danken je bestaan aan ons ( Rib enzo) Dus uit dankbaarheid mogen we er best wel wat voor terug verwachten!
* versabommie hoopt voorsprong genoeg te hebben en begint nu gebukt voor eventuele vliegende voorwerpen weg te rennen zo hard als hij kan!
Daar waar ik tegen de bar aan mag pissenquote:Op maandag 28 november 2005 01:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Welke kroeg ga jij ook al weer op een regenachtige dag????![]()
Ik snap hem......... volgende geheime opdracht verwacht je weer BREIEN!!!quote:Op maandag 28 november 2005 01:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als t mij uit komt![]()
Wil gewoon zn wol![]()
De advocaat van mijn vrouw is wel gratisquote:Op maandag 28 november 2005 01:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Laten ze t mij doen.
Kost niet veel en is ni duur![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar waar ik tegen de bar aan mag pissen![]()
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/ee291e4bc775fc56493151be8ac86179/kroeg_1_.jpg]afbeelding][/URL]
Heb ik al (thuiszorg) hele aardige damesquote:
Alweer breienquote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik snap hem......... volgende geheime opdracht verwacht je weer BREIEN!!!![]()
Jepquote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik snap hem......... volgende geheime opdracht verwacht je weer BREIEN!!!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De advocaat van mijn vrouw is wel gratis![]()
Ik wacht wel op de terugkomst van Day, ze heeft mij al is gepakt op vermeende vrouwonvriendelijkheidquote:Op maandag 28 november 2005 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
Wil hier niet stoken hoor. Maaruh vriend Bommie in nu wel heel vrouwonvriendelijk bezig. Vind wel dat dat hier bij het stemmen even goed zichtbaar moet zijn.
[..]
Als je omhalen, doorslaan overslaat dan hou je alleen afglijden over, dat gaat veeeeellll sneller.quote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alweer breien![]()
Heb net alle brei spullen de deur uitgewerkt, moet ik weer alles op gaan zoeken *zucht*
hoe zat 't ook alweer omhalen, doorslaan en afglijden zoiets ongeveer volgens mij
Volgens mij ging t zoquote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alweer breien![]()
Heb net alle brei spullen de deur uitgewerkt, moet ik weer alles op gaan zoeken *zucht*
hoe zat 't ook alweer omhalen, doorslaan en afglijden zoiets ongeveer volgens mij
Dat is mijn vrouwquote:Op maandag 28 november 2005 01:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je staat er wel NAAST...............![]()
Pas maar op, ik zal wel is ff met haar gaan mailen, misschien dat je dan wat rustiger wordt.....quote:
Allang APKquote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Help, de kusjesbrigade heeft nu definitief dit topic overgenomen.
Dat hebben we al lang gezienquote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]Op maandag 28 november 2005 01:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Pas maar op, ik zal wel is ff met haar gaan mailen, misschien dat je dan wat rustiger wordt.....![]()
[/quote
Mijn vrouw is eigenlijk een Bulgaarse kogelstootster van 170 kiloDus liever niet
![]()
Ga je kusjes uit delen dan???quote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Het leek ons weer is wat anders na al die vriendelijkheden die de afgelopen dagen hier te lezen wasquote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Ik ben altijd bang dat ze in haar slaap zich mijn kant oproltquote:
Truste, sweet dreams (van schapenscheren of zoquote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen truste allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Trusten en tot laterquote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen truste allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Ram jij er effe een paar obsceniteiten uit dan, dit gaat helemaal nergens meer over.quote:
Nee!quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er nog wat gebeurd?
Je deed het voorkomen dat je echt weken weg zou zijn....quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er nog wat gebeurd?
Vertel is iets meer over die bananenbarquote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ram jij er effe een paar obsceniteiten uit dan, dit gaat helemaal nergens meer over.![]()
Elke minuut zou voor jou toch een eeuwigheid moet durenquote:Op maandag 28 november 2005 01:27 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Je deed het voorkomen dat je echt weken weg zou zijn....![]()
Joh tegen zoveel kissiesmileys kan ik ook niet op, stel dipendslipdragende vaginale beerputten slibben het hele topic dicht!quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ram jij er effe een paar obsceniteiten uit dan, dit gaat helemaal nergens meer over.![]()
Hé, de laatstemmende lamlul is ook nog wakker.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh tegen zoveel kissiesmileys kan ik ook niet op, stel dipendslipdragende vaginale beerputten slibben het hele topic dicht!![]()
Straks gaan ze nog virtueel kaarten.quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef versabommie het volgende:
Joh tegen zoveel kissiesmileys kan ik ook niet op, stel dipendslipdragende vaginale beerputten slibben het hele topic dicht!![]()
Was het vroeger toch beter....... heb nog een jeugdfoto van haar gevonden in de la...quote:Op maandag 28 november 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ze in haar slaap zich mijn kant oprolt![]()
kep trouwens een alternatief voor dit topic: http://maurisico.web-log.nl/log/4212448#14239647quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, de laatstemmende lamlul is ook nog wakker.![]()
Hoe kan jij er nou uit liggenquote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt me meer op discus werpen maar heb er weinig verstand vanquote:Op maandag 28 november 2005 01:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was het vroeger toch beter....... heb nog een jeugdfoto van haar gevonden in de la...![]()
[afbeelding]
Daar heb ik vanavond zelf een bericht geplaatstquote:Op maandag 28 november 2005 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep trouwens een alternatief voor dit topic: http://maurisico.web-log.nl/log/4212448#14239647
Tering, wat een crisis-smileys daar. En je kunt niet eens kusjes geven.quote:Op maandag 28 november 2005 01:32 schreef versabommie het volgende:
kep trouwens een alternatief voor dit topic: http://maurisico.web-log.nl/log/4212448#14239647
Morgen vrij. Naar de tandarts, en van dat vooruitzicht kan ik niet slapen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, geen enkel probleemquote:Op maandag 28 november 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
klopt helemaal, gewoon ff topic vol lullen.
Ach, maakt het uit joh, het zijn je melktandjes maar.quote:Op maandag 28 november 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
Morgen vrij. Naar de tandarts, en van dat vooruitzicht kan ik niet slapen.![]()
Zenuwbehandeling of gaat hij / lekker wat wortels trekkenquote:Op maandag 28 november 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Emiel !!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 november 2005 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, maakt het uit joh, het zijn je melktandjes maar.
Dat is nog een verrassing.quote:Op maandag 28 november 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zenuwbehandeling of gaat hij / lekker wat wortels trekken![]()
Ik heb een kater door het gezuip van vannochtend/vanmiddag ....dus zit nu eerst bier te drinken om me katert weg te laten lopen!quote:Op maandag 28 november 2005 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen lekker thuiswerken zeker.quote:Op maandag 28 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb een kater door het gezuip van vannochtend/vanmiddag ....dus zit nu eerst bier te drinken om me katert weg te laten lopen!
Yeps, morgen en overmorgenquote:
Dat is dan weer minderquote:
Had je een feestje vandaag of ben je gewoon een alcoquote:Op maandag 28 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb een kater door het gezuip van vannochtend/vanmiddag ....dus zit nu eerst bier te drinken om me katert weg te laten lopen!
Die tandarts niet????quote:Op maandag 28 november 2005 01:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder![]()
Ben nooit een fan van de tandarts geweest maar sinds een jaar of 2 een hele aardige vrouwelijke tandarts (en geen gaatjes)![]()
Daar kijk ik niet naar, als ik in die stoel lig hou ik altijd de hand van mijn vrouw vast tegen de angstquote:
Ja we hadden een feestje.....quote:Op maandag 28 november 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had je een feestje vandaag of ben je gewoon een alco![]()
Utreg heb gewonne van die Amstedammesquote:Op maandag 28 november 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had je een feestje vandaag of ben je gewoon een alco![]()
Altijd leukquote:Op maandag 28 november 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja we hadden een feestje.....![]()
Best knap, Ajax is toch een van de beste 16 teams in Europa.quote:Op maandag 28 november 2005 01:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Utreg heb gewonne van die Amstedammes![]()
Wel fijn dat Kuyt nie meer voor Utreg scoort maar voor Feyenoordquote:Op maandag 28 november 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja we hadden een feestje.....![]()
nee ze zwijmelen het beste van europa....quote:Op maandag 28 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Best knap, Ajax is toch een van de beste 16 teams in Europa.
OOHH ja had al zoiets gelezen, jaarbeurs hallen toch? het korfbal?quote:Op maandag 28 november 2005 01:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Utreg heb gewonne van die Amstedammes![]()
ach dit seizoen was hij in utreg toch ook productief....al won utreg met 3-1quote:Op maandag 28 november 2005 01:46 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wel fijn dat Kuyt nie meer voor Utreg scoort maar voor Feyenoord![]()
Ook een feestje waard![]()
Ach dat is FC Barcelona ook en die kunnen wel voetballenquote:Op maandag 28 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Best knap, Ajax is toch een van de beste 16 teams in Europa.
Oeps....... was een inkoppertje.quote:Op maandag 28 november 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach dit seizoen was hij in utreg toch ook productief....al won utreg met 3-1![]()
Dat doet hij niet hoor hij scoort meestal met zijn voetquote:
Mooiste spandoek die ik ooit heb gezien was die bij de bekerfinale feyenoord-utreg, die luidde: "Kuyt, die cup komt de kuip niet uit"quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiste spandoek die ik ooit heb gezien was die bij de bekerfinale feyenoord-utreg, die luidde: "Kuyt, die cup komt de kuip niet uit"![]()
Alle spandoeken gingen na afloop mee naar huis behalve die
Dat vraag je mooi aan de verkeerde, vriendquote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zou nie weten waarom?? Is wegpesten nodig dan???![]()
Heb Feyenoord vandaag gezien, was ook niet slechtquote:Op maandag 28 november 2005 01:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het is utreg ook gegunt, in die wedstrijd verdienden ze het
zet voor de zekerheid dan ff een spuugbakkie bij je PCquote:Op maandag 28 november 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vraag je mooi aan de verkeerde, vriend
Of vriendin, ik weet bij jullie nooit tegen wie ik het heb....
Daar word ik ook kotsmisselijk van
Ja duh!quote:Op maandag 28 november 2005 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach dat is FC Barcelona ook en die kunnen wel voetballen![]()
Ik heb dankzij een spandoek in '88 (niet het voetbal) een uitnodiging gekregen van een sportster en heb nog steeds contactquote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiste spandoek die ik ooit heb gezien was die bij de bekerfinale feyenoord-utreg, die luidde: "Kuyt, die cup komt de kuip niet uit"![]()
Maakt me weinig uit waar het vandaan komt, ben blij dat ik de wedstrijden kan bekijken, dat is pas voetbalquote:Op maandag 28 november 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!![]()
Komt door Rijkaard.
Een Ajacied.
Dat was toch die Bulgaarse kogelstootsterquote:Op maandag 28 november 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb dankzij een spandoek in '88 (niet het voetbal) een uitnodiging gekregen van een sportster en heb nog steeds contact![]()
Dat is mijn vrouw en geen schaatsterquote:Op maandag 28 november 2005 02:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat was toch die Bulgaarse kogelstootster![]()
Oeiii..... dus je rijdt ook al scheve schaats ???quote:Op maandag 28 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is mijn vrouw en geen schaatster![]()
Yvonne van Gennip die had ik wel eens willen shaggen!quote:Op maandag 28 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is mijn vrouw en geen schaatster![]()
Heb tegenwoordig klapschaatsen, gaat een stuk beterquote:Op maandag 28 november 2005 02:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oeiii..... dus je rijdt ook al scheve schaats ???![]()
Dat doen we niet, wel een bakkie of een wijntje drinkenquote:Op maandag 28 november 2005 02:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne van Gennip die had ik wel eens willen shaggen!
ik heb het toch niet over jou?quote:Op maandag 28 november 2005 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat doen we niet, wel een bakkie of een wijntje drinkenen ze is goed bevriend met mijn vrouw
Dat was een behoorlijke kut-wedstrijd. Ik zat ook nog eens in een utreg-vak. Wat een hel.quote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je drank is zeker uitgewerkt en de scherpte weer een beetje terug gekregenquote:Op maandag 28 november 2005 02:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb het toch niet over jou?![]()
Maar je hebt het overleeft, dat is het belangrjikste.quote:Op maandag 28 november 2005 02:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijke kut-wedstrijd. Ik zat ook nog eens in een utreg-vak. Wat een hel.![]()
En dat was gelijk BINGO dusquote:Op maandag 28 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je drank is zeker uitgewerkt en de scherpte weer een beetje terug gekregen![]()
Ik stond voor het stadhuis bij de huldiging (met nog een paar mensen)
Op mijn spandoek stond: Zeg maar nee dan krijg je er 3 !
De crematie van mijn pa was te laat omdat de lijkwagens vast stonden in het verkeer.quote:Op maandag 28 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
Ik stond voor het stadhuis bij de huldiging (met nog een paar mensen)
Op mijn spandoek stond: Zeg maar nee dan krijg je er 3 !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |