Ach dat is FC Barcelona ook en die kunnen wel voetballenquote:Op maandag 28 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Best knap, Ajax is toch een van de beste 16 teams in Europa.
Oeps....... was een inkoppertje.quote:Op maandag 28 november 2005 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach dit seizoen was hij in utreg toch ook productief....al won utreg met 3-1![]()
Dat doet hij niet hoor hij scoort meestal met zijn voetquote:
Mooiste spandoek die ik ooit heb gezien was die bij de bekerfinale feyenoord-utreg, die luidde: "Kuyt, die cup komt de kuip niet uit"quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiste spandoek die ik ooit heb gezien was die bij de bekerfinale feyenoord-utreg, die luidde: "Kuyt, die cup komt de kuip niet uit"![]()
Alle spandoeken gingen na afloop mee naar huis behalve die
Dat vraag je mooi aan de verkeerde, vriendquote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zou nie weten waarom?? Is wegpesten nodig dan???![]()
Heb Feyenoord vandaag gezien, was ook niet slechtquote:Op maandag 28 november 2005 01:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Het is utreg ook gegunt, in die wedstrijd verdienden ze het
zet voor de zekerheid dan ff een spuugbakkie bij je PCquote:Op maandag 28 november 2005 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat vraag je mooi aan de verkeerde, vriend
Of vriendin, ik weet bij jullie nooit tegen wie ik het heb....
Daar word ik ook kotsmisselijk van
Ja duh!quote:Op maandag 28 november 2005 01:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach dat is FC Barcelona ook en die kunnen wel voetballen![]()
Ik heb dankzij een spandoek in '88 (niet het voetbal) een uitnodiging gekregen van een sportster en heb nog steeds contactquote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooiste spandoek die ik ooit heb gezien was die bij de bekerfinale feyenoord-utreg, die luidde: "Kuyt, die cup komt de kuip niet uit"![]()
Maakt me weinig uit waar het vandaan komt, ben blij dat ik de wedstrijden kan bekijken, dat is pas voetbalquote:Op maandag 28 november 2005 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ja duh!![]()
Komt door Rijkaard.
Een Ajacied.
Dat was toch die Bulgaarse kogelstootsterquote:Op maandag 28 november 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb dankzij een spandoek in '88 (niet het voetbal) een uitnodiging gekregen van een sportster en heb nog steeds contact![]()
Dat is mijn vrouw en geen schaatsterquote:Op maandag 28 november 2005 02:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat was toch die Bulgaarse kogelstootster![]()
Oeiii..... dus je rijdt ook al scheve schaats ???quote:Op maandag 28 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is mijn vrouw en geen schaatster![]()
Yvonne van Gennip die had ik wel eens willen shaggen!quote:Op maandag 28 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is mijn vrouw en geen schaatster![]()
Heb tegenwoordig klapschaatsen, gaat een stuk beterquote:Op maandag 28 november 2005 02:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oeiii..... dus je rijdt ook al scheve schaats ???![]()
Dat doen we niet, wel een bakkie of een wijntje drinkenquote:Op maandag 28 november 2005 02:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne van Gennip die had ik wel eens willen shaggen!
ik heb het toch niet over jou?quote:Op maandag 28 november 2005 02:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat doen we niet, wel een bakkie of een wijntje drinkenen ze is goed bevriend met mijn vrouw
Dat was een behoorlijke kut-wedstrijd. Ik zat ook nog eens in een utreg-vak. Wat een hel.quote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je drank is zeker uitgewerkt en de scherpte weer een beetje terug gekregenquote:Op maandag 28 november 2005 02:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb het toch niet over jou?![]()
Maar je hebt het overleeft, dat is het belangrjikste.quote:Op maandag 28 november 2005 02:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijke kut-wedstrijd. Ik zat ook nog eens in een utreg-vak. Wat een hel.![]()
En dat was gelijk BINGO dusquote:Op maandag 28 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je drank is zeker uitgewerkt en de scherpte weer een beetje terug gekregen![]()
Ik stond voor het stadhuis bij de huldiging (met nog een paar mensen)
Op mijn spandoek stond: Zeg maar nee dan krijg je er 3 !
De crematie van mijn pa was te laat omdat de lijkwagens vast stonden in het verkeer.quote:Op maandag 28 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
Ik stond voor het stadhuis bij de huldiging (met nog een paar mensen)
Op mijn spandoek stond: Zeg maar nee dan krijg je er 3 !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |