Nee niet in die zin maar er kwam iemand naar me toe en mocht het stadhuis in vanwege de "leuke" tekst en heb haar mogen ontmoeten, ik zag er zo uit..quote:
We hadden het al is over het overlijden gehad en het jaar.quote:Op maandag 28 november 2005 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
De crematie van mijn pa was te laat omdat de lijkwagens vast stonden in het verkeer.![]()
Echt waar.![]()
![]()
Leuk zo een verhaal. Ben niet verder gekomen dan een cursus korfbaltrainer die gegeven werd door de bondscoachquote:Op maandag 28 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee niet in die zin maar er kwam iemand naar me toe en mocht het stadhuis in vanwege de "leuke" tekst en heb haar mogen ontmoeten, ik zag er zo uit..![]()
![]()
![]()
We bleken nog wat gezamelijke kennissen te hebben (wist ik al) en het contact is gebleven.
Ben nog bij de opening geweest van haar broodjeszaak in Baarn.
ik wacht rustig af, ik hou niet van open nominatiesquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 02:53 schreef M-en-A het volgende:
Maar we gaan hier ons bedje even opzoeken. Het is weer later dan we ons hadden voorgenomen.
Allemaal nog veel plezier en voor straks slaap lekker
![]()
![]()
Ik heb er qua schaatsen ook niets aan gehad hoor, het was en is gewoon gezelligquote:Op maandag 28 november 2005 02:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Leuk zo een verhaal. Ben niet verder gekomen dan een cursus korfbaltrainer die gegeven werd door de bondscoach![]()
Maar er wel iets aan die cursus gehad, met jeugdteam 6 keer naar regionale kampioenschap geweest en 3 keer naar Nederlands kampioenschap. Dus ben ook heel blij met die ervaring![]()
Op de een of andere manier had APK er zelf ook niet zoveel zin meer in geloof ikquote:Op maandag 28 november 2005 05:31 schreef ChantalC het volgende:
Het is toch altijd triest om te lezen zo 's ochtends bij je eerste kop koffie dat één van mijn fanclub leden het huis heeft moeten verlaten...![]()
Aan de andere kant heb ik er zelf voor gezorgd!![]()
Ja het zijn gewoon een stelletje loezerz...quote:Op maandag 28 november 2005 08:05 schreef versabommie het volgende:
Zal ik de aftrap maar doen omdat de rest het gewoon liet afweten vannacht ...
Alleen maar omdat ik uit Amsterdam komquote:Op maandag 28 november 2005 08:05 schreef versabommie het volgende:
Nominatielijst
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je motivatie!
Gert (Nathalie)------------------------>
Snaptnix (Lieske)---------------------->
Day------------------------------------>
PC eend--------------------------------> Versabommie
Versabommie (Roel)--------------------->
Cuall---------------------------------->
Demins (Dido)-------------------------->
Motivatie:
PC Eend krijgt van mij de nominatie op 24 uur bankplezier. Ik ben veel te vroeg wakker gemaakt door de kids en hoewel nog steeds goed gemutst door de wedstrijd van gisteren moet ik het toch ff afreageren. Aangezien PC Eend zijn posting de eerste was die ik zag is hij vandaag de sjaak!
Nee, maar bedankt voor die uitermate nuttige info, nu ga je pas echt grof de Sjaak wezen!quote:Op maandag 28 november 2005 08:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik uit Amsterdam kom![]()
Domlul![]()
Misschien kunnen we even een lijstje maken wie waar vandaan komt... Wel zo handig!quote:Op maandag 28 november 2005 08:34 schreef versabommie het volgende:
Nee, maar bedankt voor die uitermate nuttige info, nu ga je pas echt grof de Sjaak wezen!![]()
Ja maak er maar weer een geintje van... In deze was ik serieus Channiequote:Op maandag 28 november 2005 09:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Misschien kunnen we even een lijstje maken wie waar vandaan komt... Wel zo handig!![]()
Waarom geloof ik je niet?quote:Op maandag 28 november 2005 09:30 schreef versabommie het volgende:
Ja maak er maar weer een geintje van... In deze was ik serieus Channie![]()
Trek jij nu mijn integriteit in twijfel???quote:
100%quote:Op maandag 28 november 2005 09:33 schreef versabommie het volgende:
Trek jij nu mijn integriteit in twijfel???![]()
Ohw gelukkig, want het laatste wat ik wil is zo serieus genomen worden of iig denken dat ik zo serieus genomen wor als die zwolse snor!quote:
Het leven is één groot feest, maar soms kan je best serieus zijn... Maar niet in dit draadje...quote:Op maandag 28 november 2005 09:34 schreef versabommie het volgende:
Ohw gelukkig, want het laatste wat ik wil is zo serieus genomen worden of iig denken dat ik zo serieus genomen wor als die zwolse snor!
Ik vind bijna geen 1 draadje op het bb de moeite waard om heel serieus mee om te gaan!quote:Op maandag 28 november 2005 09:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Het leven is één groot feest, maar soms kan je best serieus zijn... Maar niet in dit draadje...![]()
Vandaag is het weer een dag dat de bewoners elkaar moeten NOMINERENquote:Op maandag 28 november 2005 08:05 schreef versabommie het volgende:
Motivatie:
PC Eend krijgt van mij de nominatie op 24 uur bankplezier. Ik ben veel te vroeg wakker gemaakt door de kids en hoewel nog steeds goed gemutst door de wedstrijd van gisteren moet ik het toch ff afreageren. Aangezien PC Eend zijn posting de eerste was die ik zag is hij vandaag de sjaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |