Nee echt de verhalen.quote:Op zondag 27 november 2005 21:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
De verhalen ja... Harry zelf is nou niet echt knap... Of vind je van wel?![]()
Jij hebt ook een bezem? Coooooool!quote:Op zondag 27 november 2005 21:30 schreef versabommie het volgende:
kook, maar dat ding ligt al sinds vrijdag op de kast..ik durf bijna niet te kijken na al die verhalen!
Hoi ChantalC !quote:Op zondag 27 november 2005 21:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
De verhalen ja... Harry zelf is nou niet echt knap... Of vind je van wel?![]()
yeps, kep plavuizen he!quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij hebt ook een bezem? Coooooool!![]()
quote:
Ik laminaat...quote:Op zondag 27 november 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
yeps, kep plavuizen he!
En hij was toch echt definitief weg had ik ergens gelezenquote:Op 27-11-2005 @ 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Joos verkleedt zich maar weer eens als vrouw
+ foto's
was dus op http://bigbrother.fok.nl/blog/1087
quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij hebt ook een bezem? Coooooool!![]()
Zeker van de Blokker?quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef cuall het volgende:
mijn bezem kan niet vliegen, die veegt alleen maar schoon
Hallooooooooo Cruela!quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef cuall het volgende:
[..]
mijn bezem kan niet vliegen, die veegt alleen maar schoon
quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En hij was toch echt definitief weg had ik ergens gelezen![]()
denk dat ze dat ding bij de wibra nog niet willen hebben!quote:
Ach scanman is zooooooooooo verslaafd, die moet ergens zijn scans kwijt anders krijgt ie afkickverschijnselen...quote:Op zondag 27 november 2005 21:35 schreef M-en-A het volgende:
En hij was toch echt definitief weg had ik ergens gelezen![]()
je valt in herhalingquote:Op zondag 27 november 2005 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ze dat ding bij de wibra nog niet willen hebben!
Ik heb gewoon moeite die naam goed te typenquote:Op zondag 27 november 2005 21:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieffie ik heet Cuall![]()
....zoals jij het post ppast het niet echt bij elkaar![]()
IK GA NOMINEREN!quote:
Zou kunnen, maar gezien de verhitte discussies ook hier in het topic wilde ik het ff melden.quote:Op zondag 27 november 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach scanman is zooooooooooo verslaafd, die moet ergens zijn scans kwijt anders krijgt ie afkickverschijnselen...
quote:Op zondag 27 november 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
Ik heb gewoon moeite die naam goed te typen![]()
Zodra ze bij deel 3 zijn van zijn slijm-topic komt hij als grote triomfator weer terug naar zijn onderdanenquote:Op zondag 27 november 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach scanman is zooooooooooo verslaafd, die moet ergens zijn scans kwijt anders krijgt ie afkickverschijnselen...
Tja hij moet toch ergens zijn "Lieske extremisme" kunnen plaatsen...quote:Op zondag 27 november 2005 21:45 schreef cuall het volgende:
Zodra ze bij deel 3 zijn van zijn slijm-topic komt hij als grote triomfator weer terug naar zijn onderdanen![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar gezien de verhitte discussies ook hier in het topic wilde ik het ff melden.
(verder zeg ik er niks meer over)![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon moeite die naam goed te typen![]()
EY! doe eens ff normaal joh, zit de hele tijd gewoon lief te doen tegen je!quote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je kan wel "ChantalC" foutloos typen... slap excuus!
![]()
Nog 21 postings. Gewoon doen wat ik doe, kladblok erbij en turven!quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef cuall het volgende:
Is dit topic al bijna vol? Ik weet nog steeds niet hoe/waar je dat kunt zien.
Ik kan echt niet lief tegen je doen als je mij telkens een jostiflipdinges noemt...quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
EY! doe eens ff normaal joh, zit de hele tijd gewoon lief te doen tegen je!
JOSTIFLIP!
*zucht* Ik doe de jostiflip bij je, dat is anders dan je josti noemen!quote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik kan echt niet lief tegen je doen als je mij telkens een jostiflipdinges noemt...![]()
Maar waar zie je dat dan?quote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog 21 postings. Gewoon doen wat ik doe, kladblok erbij en turven!
manne...quote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
*zucht* Ik doe de jostiflip bij je, dat is anders dan je josti noemen!
op mijn kladblok! DUH!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |