Ga je kusjes uit delen dan???quote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Help, de kusjesbrigade heeft nu definitief dit topic overgenomen.
quote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Het leek ons weer is wat anders na al die vriendelijkheden die de afgelopen dagen hier te lezen wasquote:Op maandag 28 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Ik ben altijd bang dat ze in haar slaap zich mijn kant oproltquote:
Truste, sweet dreams (van schapenscheren of zoquote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen truste allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Trusten en tot laterquote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen truste allemaal en veel plezier nog![]()
![]()
![]()
Ram jij er effe een paar obsceniteiten uit dan, dit gaat helemaal nergens meer over.quote:
Nee!quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er nog wat gebeurd?
Je deed het voorkomen dat je echt weken weg zou zijn....quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef PC eend het volgende:
Ik ben er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er nog wat gebeurd?
Vertel is iets meer over die bananenbarquote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ram jij er effe een paar obsceniteiten uit dan, dit gaat helemaal nergens meer over.![]()
Elke minuut zou voor jou toch een eeuwigheid moet durenquote:Op maandag 28 november 2005 01:27 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Je deed het voorkomen dat je echt weken weg zou zijn....![]()
Joh tegen zoveel kissiesmileys kan ik ook niet op, stel dipendslipdragende vaginale beerputten slibben het hele topic dicht!quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ram jij er effe een paar obsceniteiten uit dan, dit gaat helemaal nergens meer over.![]()
Hé, de laatstemmende lamlul is ook nog wakker.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh tegen zoveel kissiesmileys kan ik ook niet op, stel dipendslipdragende vaginale beerputten slibben het hele topic dicht!![]()
Straks gaan ze nog virtueel kaarten.quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef versabommie het volgende:
Joh tegen zoveel kissiesmileys kan ik ook niet op, stel dipendslipdragende vaginale beerputten slibben het hele topic dicht!![]()
Was het vroeger toch beter....... heb nog een jeugdfoto van haar gevonden in de la...quote:Op maandag 28 november 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ze in haar slaap zich mijn kant oprolt![]()
kep trouwens een alternatief voor dit topic: http://maurisico.web-log.nl/log/4212448#14239647quote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, de laatstemmende lamlul is ook nog wakker.![]()
Hoe kan jij er nou uit liggenquote:Op maandag 28 november 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, de laatstemmende lamlul is ook nog wakker.![]()
Lijkt me meer op discus werpen maar heb er weinig verstand vanquote:Op maandag 28 november 2005 01:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was het vroeger toch beter....... heb nog een jeugdfoto van haar gevonden in de la...![]()
[afbeelding]
Daar heb ik vanavond zelf een bericht geplaatstquote:Op maandag 28 november 2005 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep trouwens een alternatief voor dit topic: http://maurisico.web-log.nl/log/4212448#14239647
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |