Varkenshaas is drie keer beter.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:49 schreef foktastic het volgende:
een echte man gebruikt geen kipfilet voor een kutsensatie![]()
Nee ze hebben vertraging denk ik door de kerstpost. Weet je zeker dat je ze naar het juiste adres gestuurd hebt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Lucille het volgende:
Nog steeds niemand die foto'd heeft?
ik zou zo zeggen neem het initiatiefquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:10 schreef Lucille het volgende:
Nog steeds niemand die foto'd heeft?
* Lucille heeft geen kipfilets in huisquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:12 schreef Classics het volgende:
[..]
ik zou zo zeggen neem het initiatief![]()
omgquote:Op zondag 27 november 2005 20:07 schreef LENUS het volgende:
Ik hoorde een tijd geleden dat wanneer je een elastiek om 2 kipfiletjes doet en deze vervolgens een paar minuten op de verwarming legt, je een-bijna-kutsensatie kunt evenaren. Mijn vraag: iemand ervaring?
Sorryquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:21 schreef Classics het volgende:
[..]
ey doe eens niet zo lullig
dit topic is zijn levensverhaal ja![]()
Dit topic ... weer levend. ..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:49 schreef rieski het volgende:
Waarom probeer je geen hele kip?
Dat begrijp je niet goed. Maar als je toch naar de sup gaat voor 2 kipfilet om een muts te fabriceren zou ik eerder aan een hele kip denken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef Classics het volgende:
[..]
Dit topic ... weer levend. ..![]()
maar ik begrijp dat je goeie ervaringen hebt met een hele kip rieski![]()
Lang en dus, daar leg je niks tussen. Dan liever een flinke bieflap.quote:
Gô er zijn zelfs nog creatievere geesten dan wat de TS voorsteldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:13 schreef Wietwortel het volgende:
Voor een ieder die vegetariër is een alternatief: een volle stofzuigerzak (wel glijmiddel gebruiken).
Zelf nog niet verder gekomen dan vingeren toen ik een stukje lego zocht, maar dat voelde al heel bijzonder.
Niet zo stoer doen, geef het maar toe dat je het fijn vondquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef Bendeleider het volgende:
Ik vind het maar niks aan.
Doe mij maar gedragen slipjes van yvonne.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
De TS had het over een bijna kut ervaring, niet over een kampeer ervaring
quote:
En ik schijt altijd op m'n motorkap.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Paveway het volgende:
Ik doe altijd sambal op mijn kipfilet...
Ik meestal op me voor spatbord want ik heb geen motorkapquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
En ik schijt altijd op m'n motorkap.
hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef P0rt0 het volgende:
Waarom 2 kipfilets, als je the real deal kan ervaren?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik meestal op me voor spatbord want ik heb geen motorkap
Te ziek gewoonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef P0rt0 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef P0rt0 het volgende:
Gamedemon zou dit moeten zien, die gast liet me ooit een een filmpje van een man die een kip neukte zienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef P0rt0 het volgende:
ik ben een fanquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:58 schreef BennyNL het volgende:
he jij bent de ts van dat bizarre gewaarwording rotterdam topic![]()
wat denk je dat die negers van jou vinden, als ze dit topic lezen![]()
Een zaklamp om je lul schuivenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat moet je met 2 kipfiletjes (naast opeten.) als je voor 50 euro ook een kunstvagina kunt hebben vermomd als een zaklamp.
[afbeelding]
Nee. 2 kipfiletjes om je lul schuiven is fijn.quote:
die kipfiletjes kun je nog opeten wanneer je "klaar" bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. 2 kipfiletjes om je lul schuiven is fijn.![]()
![]()
Pijnlijke herinneringen gehad?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nog 7 replies en dan verdwijnt dit genante kuttopic eindelijk uit MyAT
Het viel waarschijnlijk een beetje tegen. Héy, at least you triedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nog 7 replies en dan verdwijnt dit genante kuttopic eindelijk uit MyAT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |