Ja, een beetje vreemd ja! Maar goed, voor de sloeber waarvoor de hoeren te duur zijn!quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 20:12 schreef boyv het volgende:
Fok!kers gaan dit massaal nu serieus gaan proberen
Mwah, je kan ze na afloop in de vriezer leggen.quote:Op zondag 27 november 2005 20:17 schreef Aventura het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het zelf. 't Kost niks meer tegenwoordig, zo'n kipfilet.
Al is het natuurlijk niet iets wat je dan elke dag moet doen.
Nee. Laten we dat nu es niet doen.quote:
idd.quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
bijna kut? je lul tussen 2 lauwe kipfiletjes duwen lijkt me behoorlijk kut!
foto's van penetraties mogen niet op Fok! werd me verteld door een modje toen ik een poging deed tot het plaatsen van een plaatje van een dame op een fietsquote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef yvonne het volgende:
Fotooooooooooooooooooo.
quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
bijna kut? je lul tussen 2 lauwe kipfiletjes duwen lijkt me behoorlijk kut!
quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef MSXUser het volgende:
Wat wordt de volgende stap... rosbief?
rosbief is best lekker, maar in deze context werkt het toch niet helemaalquote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef MSXUser het volgende:
Wat wordt de volgende stap... rosbief?
Krijg je nu de kriebels omdat je denkt dat je de enige bent die het écht gedaan heeft?quote:Op zondag 27 november 2005 20:34 schreef Aventura het volgende:
Kom op mensen, geef maar toe. Iemand van jullie moet dit toch weleens geprobeerd hebben.
Was ik een vent, ik zou het ongetwijfeld geprobeerd hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 20:34 schreef Aventura het volgende:
Kom op mensen, geef maar toe. Iemand van jullie moet dit toch weleens geprobeerd hebben.
... kipfilet doet dat wel?quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
rosbief is best lekker, maar in deze context werkt het toch niet helemaal![]()
Aventura is een vrouwquote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Krijg je nu de kriebels omdat je denkt dat je de enige bent die het écht gedaan heeft?
Wat moet je als vrouw nou met zoiets?quote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Krijg je nu de kriebels omdat je denkt dat je de enige bent die het écht gedaan heeft?
Hoe werkt datquote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef r_one het volgende:
Iemand ook ervaring met een pondje shoarmavlees?
(zonder elastiekje)
De blaren beginnen nu een beetje weg te trekken.quote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef nikky het volgende:
En wie van de mannen hier hebben de warme appeltaart van oma al uitgeprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |