quote:Op zondag 27 november 2005 20:39 schreef Poncho het volgende:
Ik eet nooit meer kip zolang ik het zelf niet klaargemaakt heb.
'Schat, wat een lekkere saus. Wat zit erin?'
'Ja schatje, geheim van de chef.'
Ik had ook iets anders verwachtquote:
dit topic is jouw levensverhaal - of zo voelde ik dat tenminstequote:Op zaterdag 3 december 2005 16:22 schreef LENUS het volgende:
Ja beetje jammer dat dit mijn succesvolste topic tot nu toe is....3 zinnetjes typen in 10 seconden levert meer op dan 30 minuten levensverhalen tikken.
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:06 schreef Classics het volgende:
[..]
dit topic is jouw levensverhaal - of zo voelde ik dat tenminste
![]()
hahah dan moet je óf een kleine lul hebben óf een dikke banaan!!quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef m44rt3n het volgende:
is dat niet hetzelfde als een banaan in de magnetron, kopje eraf snijden, en dan je leuter erin steken lol
p.s. ik spreek niet uit ervaring ;-)
het is vrij zorgwekkend dat je er uberhaupt opkomtquote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef m44rt3n het volgende:
is dat niet hetzelfde als een banaan in de magnetron, kopje eraf snijden, en dan je leuter erin steken lol
p.s. ik spreek niet uit ervaring ;-)
quote:Op zondag 4 december 2005 23:59 schreef KumA het volgende:
is er nou nog niemand op t idee gekomen om gewoon een vrouw te gebruiken om je pik in te steken! zo'n moeilijk concept is dat nou ook niet!
frigide mutsquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef erodome het volgende:
Dat er mensen zijn die nog vele malen gekker zijn als ik ben, ik zou niet op het idee komen een hema worts, of een kipfitel als masturbatiehulpte gebruiken, er is dus nog hoop voor me
Of een man.quote:Op zondag 4 december 2005 23:59 schreef KumA het volgende:
is er nou nog niemand op t idee gekomen om gewoon een vrouw te gebruiken om je pik in te steken! zo'n moeilijk concept is dat nou ook niet!
Vogelig Overdraagbare Aandoeningquote:Op maandag 5 december 2005 09:35 schreef jpg97 het volgende:
Mag je wel oppassen met die vogelgriep tegenwoordig.. krijg je een VOA![]()
Neem dan een struisvogelbiefstukje voor dit doel. Dan blijft het in ieder geval toch een SOA, afkortingstechnisch gezien...quote:
Dood? Maar dan is ie koud !quote:Op maandag 5 december 2005 20:32 schreef -calimero- het volgende:
Pfff, dat is wel 't toppunt, sex met dode dieren..
Volgens mij kwam die uit dat programma van BNN ;-)quote:Op zondag 4 december 2005 22:38 schreef Classics het volgende:
[..]
het is vrij zorgwekkend dat je er uberhaupt opkomt
ontkennen dat je er geen ervaring mee hebt maakt het niet veel beter![]()
Jan Wolkers - De hond met de blauwe tong.quote:Op zondag 27 november 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een hele kip lijkt me ook geen slecht idee. Zit tenminste al een gat in.
was dit topic niet geslotenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef tulpje6 het volgende:
Iemand hier die wel eens van die Mona frambozenpudding met rode bessensaus geprobeerd gepenetreerd heeft?
Lijkt mij persoonlijk (als ik man was dan) erg lekkerT drilt zo lekker en t voelt ook erg lekker als je er je viinger indouwt....(en weer iutdouwt.....t valt alleen zo snel uit elkaar dan
)
Btje necrofiel gevoel ook misschien hoor, zo'n koude drilpudding.....maar misschien als je m in de magnetron opwarmt of even op de verwarming zet dat ie wel lekker aanvoelt![]()
![]()
-Hoop dat ik nu niemand met vreemde gedachtes opzadel tijdens het toetje met kerstdiner 'Kijk eens, als toetje van die lekkere frambozenpudding' zei oma vrolijk![]()
Nee?quote:
quote:
Hehe, heldquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:50 schreef nozem het volgende:
Ik heb het net geprobeerd en moet ik helaas constateren dat ik je mening niet deel. Jammer, ik had er zo veel van verwacht..![]()
Geloven is goed, controleren is beter...quote:Op zondag 18 december 2005 19:43 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hehe, held![]()
Nou ja, nu weten we tenminste zeker dat het niet werkt he![]()
Een paradijs voor necrofielenquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
bijna kut? je lul tussen 2 lauwe kipfiletjes duwen lijkt me behoorlijk kut!
hm, denk dat necrofilet hier beter pastquote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef FreakerS het volgende:
NECROFILIE noemt men zoiets.........Maaruh, neuk dan gewoon een schaap als zelfs de hoeren je niet willen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |