Neej hij houd liever van chicken tonightquote:Op maandag 28 november 2005 04:01 schreef Godshand het volgende:
Heeft de TS zijn chick nu al gescoord? whahaha
adviesje om de senatie volledig overeenkomstig te maken met een flink afgelebberde boterhamquote:
is je doel bereiktquote:Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef Classics het volgende:
als eea redelijk klaar begint te komen
Wat een haantjesgedrag weerquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:02 schreef pagathan het volgende:
hee maat, nog een lekkere chick gescoord vanaaf?
mag je er wel heen linken?quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
foto's van penetraties mogen niet op Fok! werd me verteld door een modje toen ik een poging deed tot het plaatsen van een plaatje van een dame op een fiets![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef nikky het volgende:
En wie van de mannen hier hebben de warme appeltaart van oma al uitgeprobeerd?
Volgens mij is dat best stroefquote:Op zondag 27 november 2005 20:07 schreef LENUS het volgende:
Ik hoorde een tijd geleden dat wanneer je een elastiek om 2 kipfiletjes doet en deze vervolgens een paar minuten op de verwarming legt, je een-bijna-kutsensatie kunt evenaren. Mijn vraag: iemand ervaring?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:20 schreef wonderer het volgende:
En als je nou vegetarier bent?
Dank je welquote:Op dinsdag 29 november 2005 07:51 schreef Classics het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
wat een geniale profieltekst trouwens![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
bijna kut? je lul tussen 2 lauwe kipfiletjes duwen lijkt me behoorlijk kut!
Tja, moet toch de foto's compenserenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:54 schreef Classics het volgende:
[..]
bedoelde fotoalbum tekst![]()
maar je profieltekst mag er ook zijn hoor![]()
Maar hoe weet hij dan of het te vergelijken is?quote:Op zondag 27 november 2005 20:17 schreef Aventura het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het zelf. 't Kost niks meer tegenwoordig, zo'n kipfilet.
Al is het natuurlijk niet iets wat je dan elke dag moet doen.
Als je naar die 2 stukjes kipfliet kijkt zijn die eerst door r_one gebruikt voordat die op de foto gingenquote:
sja.. in tijden van BSE en varkenspest gaat TS waarschijnlijk helemaal los en put ie zichzelf helemaal uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:11 schreef Darkwolf het volgende:
Dat is net zoiets als een (net) dode koe op een boederij opzoeken om vervolgens daar mee aan de haal te gaan!
ja dat zou je wel graag willen weten huhquote:Op woensdag 30 november 2005 19:10 schreef Maanvis het volgende:
ik vraag me wel af of de vrouwen die hier reageren met hun grote mond ook wel eens een chorizo worst in hun kut laten verdwijnen![]()
En je hoeft geen kwakje op te ruimen!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even en de stofzuigerslag wordt erop gezet. Onder het motto dat zuigt zo lekker.
Mensch, erger je niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mag deze nou EINDELIJK dicht?!?!?!![]()
Pfew gelukkig kon ik dat dan niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:18 schreef t-gozey het volgende:
Als je hem omhoog kan houden, terwijl je je vrolijke vriend in 2 kipfilets duwt.. Is er volgens mij iets niet goed met je. kan aan mij liggen hoor
Dit zou kunnen werkenquote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef Adelante het volgende:
wel een gedoe met dat ontdooien en elastiek enzo,
andere optie is natuurlijk gewoon een vissie pakken:
[afbeelding]
met dezelfde unieke geurbeleving erbij!
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-32,GGLG:en&q=piranha&sa=N&tab=wiquote:Op maandag 28 november 2005 00:14 schreef Golf het volgende:
Jesus, Adelante, wat gebruik jij voor zoekopdrachten?
is dat een indicatie dat het rookworsten topic nare herinneringen bij jouw opriepquote:Op donderdag 1 december 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mensch, erger je niet.Roept dit topic nare herinneringen bij je op?
Ja. Ik ben ooit aangerand door een man met een rookworst.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef Classics het volgende:
is dat een indicatie dat het rookworsten topic nare herinneringen bij jouw opriep![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ooit aangerand door een man met een rookworst.
Je bent ook nog maar de dertigste die die grap maakt.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ts geeft een wel heel bijzondere betekenis aan de slogan " kip, het meest veelzijdige stukje vlees"![]()
En de oude laten zitten he! geeft zon heerlijke geur, en na een tijdje gaat alles ook lekker kriebelen!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:07 schreef Hihat het volgende:
Kipfiletje neuken komt vooral voor op plaatsen waar geen beter alternatief voorhanden is. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat vooral in jeugdinrichtingen deze ambachtelijke masturbatiemethode geregeld voorkomt.
De werkwijze:
- Maak een snee in je matras ter hoogte van je kruis.
- Stop er geregeld een paar verse kipfilets in
- Ogen dicht, jongeheer erin en fantaseren maar
Niet zeuren. Gewoon ogen dicht en neuken in het besef dat een haan met een (bijna-)kut niet bestaatquote:Op donderdag 1 december 2005 18:07 schreef Hihat het volgende:
- Het woord kipfilet zegt niets over het geslacht. Voor hetzelfde geld lig je gewoon een haan te neuken in plaats van een hen. Kan toch niet de bedoeling zijn.
Hebben ze in ieder geval niets aan kipfilets ...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kippen noch hanen hebben een kut. Vogels hebben een cloaca; een gat dat zowel voor de ontlasting (inclusief pies) als voor de voortplanting is.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is een vrij bekend verschijnsel hoor Caithlinn.
Goede tip! bedankt!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:48 schreef Caithlinn het volgende:
Dit is best ziek. maar ik heb ziekere dingen gehoord over kippen. Van die ***** die een levende kip neuken en op het moment dat ze bijna klaarkomen die kip de nek omdraaien omdat de spieren dan aanspannen en het allemaal zo lekker strak aanvoelt. Dit heb ik dus van een jongen gehoord over zijn familieleden in Marokko, een van zijn neefjes deed dat ofzo. Ik dacht echt dat ik over mijn nek ging toen ik dat hoorde.
Dus nee, dit is niet om jullie op ideeën te brengen!
Ze zijn niet allemaal slecht, k'vond deze ertussen..quote:
Helaas wel...quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is een verdachtmakende opmerking.quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben een vrouw. Ik kan niet heel veel met een kip.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:30 schreef Maanvis het volgende:
Dat is een verdachtmakende opmerking.
Dat vind jij een raarder idee dan 'je mannelijkheid' tussen/in kipfilet stoppen?quote:Op donderdag 1 december 2005 22:28 schreef Hihat het volgende:
Hoe dan ook, het blijft een raar idee dat je je mannelijkheid wellicht tussen/in iets mannelijks stopt in plaats van in iets vrouwelijks.
wel met eitjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik kan niet heel veel met een kip.
Beetje creatief zijn hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
voor mannen is sex op een fysieke manier ook belangrijker dan voor een vrouw... DAT is waarom iemand dit soort zieke dingen bedenktquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
je projecteert je eigen op het hele femdom huhquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, maar vrouwen doen ook wel zieke dingen om aan hun gerief te komen hoor.
doe ff normaal .... 30 pagina's met topicsquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nope.Zoek maar eens goed in mijn posthistorie.
op basis waarvan baseer je dat je volkomen noraall bent als je 'druifjes wegschiet voor een film'quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:38 schreef erodome het volgende:
Ik vond mezelf al ver gaan omdat ik voor een film weleens druifjes heb "weggeschoten" en andere onzin, maar ik lees alweer dat ik volkomen normaal ben, dat is weer een opluchting
Omdat het pas abnormaal is als je kipfilets wegschiet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:40 schreef Classics het volgende:
[..]
op basis waarvan baseer je dat je volkomen noraall bent als je 'druifjes wegschiet voor een film'![]()
Met groene fritesaus?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef gr8w8 het volgende:
Een héle HEMA worst? Ieuw.
rauwe kipfilet lijkt me ook niet echt gezond zo op je slijmvliezenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef Hihat het volgende:
[..]
Omdat het pas abnormaal is als je kipfilets wegschiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |