Dood? Maar dan is ie koud !quote:Op maandag 5 december 2005 20:32 schreef -calimero- het volgende:
Pfff, dat is wel 't toppunt, sex met dode dieren..
Volgens mij kwam die uit dat programma van BNN ;-)quote:Op zondag 4 december 2005 22:38 schreef Classics het volgende:
[..]
het is vrij zorgwekkend dat je er uberhaupt opkomt
ontkennen dat je er geen ervaring mee hebt maakt het niet veel beter![]()
Jan Wolkers - De hond met de blauwe tong.quote:Op zondag 27 november 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een hele kip lijkt me ook geen slecht idee. Zit tenminste al een gat in.
was dit topic niet geslotenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef tulpje6 het volgende:
Iemand hier die wel eens van die Mona frambozenpudding met rode bessensaus geprobeerd gepenetreerd heeft?
Lijkt mij persoonlijk (als ik man was dan) erg lekkerT drilt zo lekker en t voelt ook erg lekker als je er je viinger indouwt....(en weer iutdouwt.....t valt alleen zo snel uit elkaar dan
)
Btje necrofiel gevoel ook misschien hoor, zo'n koude drilpudding.....maar misschien als je m in de magnetron opwarmt of even op de verwarming zet dat ie wel lekker aanvoelt![]()
![]()
-Hoop dat ik nu niemand met vreemde gedachtes opzadel tijdens het toetje met kerstdiner 'Kijk eens, als toetje van die lekkere frambozenpudding' zei oma vrolijk![]()
Nee?quote:
quote:
Hehe, heldquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:50 schreef nozem het volgende:
Ik heb het net geprobeerd en moet ik helaas constateren dat ik je mening niet deel. Jammer, ik had er zo veel van verwacht..![]()
Geloven is goed, controleren is beter...quote:Op zondag 18 december 2005 19:43 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hehe, held![]()
Nou ja, nu weten we tenminste zeker dat het niet werkt he![]()
Een paradijs voor necrofielenquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
bijna kut? je lul tussen 2 lauwe kipfiletjes duwen lijkt me behoorlijk kut!
hm, denk dat necrofilet hier beter pastquote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef FreakerS het volgende:
NECROFILIE noemt men zoiets.........Maaruh, neuk dan gewoon een schaap als zelfs de hoeren je niet willen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |