quote:Op zondag 27 november 2005 20:39 schreef Poncho het volgende:
Ik eet nooit meer kip zolang ik het zelf niet klaargemaakt heb.
'Schat, wat een lekkere saus. Wat zit erin?'
'Ja schatje, geheim van de chef.'
Ik had ook iets anders verwachtquote:
dit topic is jouw levensverhaal - of zo voelde ik dat tenminstequote:Op zaterdag 3 december 2005 16:22 schreef LENUS het volgende:
Ja beetje jammer dat dit mijn succesvolste topic tot nu toe is....3 zinnetjes typen in 10 seconden levert meer op dan 30 minuten levensverhalen tikken.
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:06 schreef Classics het volgende:
[..]
dit topic is jouw levensverhaal - of zo voelde ik dat tenminste
![]()
hahah dan moet je óf een kleine lul hebben óf een dikke banaan!!quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef m44rt3n het volgende:
is dat niet hetzelfde als een banaan in de magnetron, kopje eraf snijden, en dan je leuter erin steken lol
p.s. ik spreek niet uit ervaring ;-)
het is vrij zorgwekkend dat je er uberhaupt opkomtquote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef m44rt3n het volgende:
is dat niet hetzelfde als een banaan in de magnetron, kopje eraf snijden, en dan je leuter erin steken lol
p.s. ik spreek niet uit ervaring ;-)
quote:Op zondag 4 december 2005 23:59 schreef KumA het volgende:
is er nou nog niemand op t idee gekomen om gewoon een vrouw te gebruiken om je pik in te steken! zo'n moeilijk concept is dat nou ook niet!
frigide mutsquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef erodome het volgende:
Dat er mensen zijn die nog vele malen gekker zijn als ik ben, ik zou niet op het idee komen een hema worts, of een kipfitel als masturbatiehulpte gebruiken, er is dus nog hoop voor me
Of een man.quote:Op zondag 4 december 2005 23:59 schreef KumA het volgende:
is er nou nog niemand op t idee gekomen om gewoon een vrouw te gebruiken om je pik in te steken! zo'n moeilijk concept is dat nou ook niet!
Vogelig Overdraagbare Aandoeningquote:Op maandag 5 december 2005 09:35 schreef jpg97 het volgende:
Mag je wel oppassen met die vogelgriep tegenwoordig.. krijg je een VOA![]()
Neem dan een struisvogelbiefstukje voor dit doel. Dan blijft het in ieder geval toch een SOA, afkortingstechnisch gezien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |