Ja, een beetje vreemd ja! Maar goed, voor de sloeber waarvoor de hoeren te duur zijn!quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 20:12 schreef boyv het volgende:
Fok!kers gaan dit massaal nu serieus gaan proberen
Mwah, je kan ze na afloop in de vriezer leggen.quote:Op zondag 27 november 2005 20:17 schreef Aventura het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het zelf. 't Kost niks meer tegenwoordig, zo'n kipfilet.
Al is het natuurlijk niet iets wat je dan elke dag moet doen.
Nee. Laten we dat nu es niet doen.quote:
idd.quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
bijna kut? je lul tussen 2 lauwe kipfiletjes duwen lijkt me behoorlijk kut!
foto's van penetraties mogen niet op Fok! werd me verteld door een modje toen ik een poging deed tot het plaatsen van een plaatje van een dame op een fietsquote:Op zondag 27 november 2005 20:26 schreef yvonne het volgende:
Fotooooooooooooooooooo.
quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef MSXUser het volgende:
Wat wordt de volgende stap... rosbief?
rosbief is best lekker, maar in deze context werkt het toch niet helemaalquote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef MSXUser het volgende:
Wat wordt de volgende stap... rosbief?
Krijg je nu de kriebels omdat je denkt dat je de enige bent die het écht gedaan heeft?quote:Op zondag 27 november 2005 20:34 schreef Aventura het volgende:
Kom op mensen, geef maar toe. Iemand van jullie moet dit toch weleens geprobeerd hebben.
Was ik een vent, ik zou het ongetwijfeld geprobeerd hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 20:34 schreef Aventura het volgende:
Kom op mensen, geef maar toe. Iemand van jullie moet dit toch weleens geprobeerd hebben.
... kipfilet doet dat wel?quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
rosbief is best lekker, maar in deze context werkt het toch niet helemaal![]()
Aventura is een vrouwquote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Krijg je nu de kriebels omdat je denkt dat je de enige bent die het écht gedaan heeft?
Wat moet je als vrouw nou met zoiets?quote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Krijg je nu de kriebels omdat je denkt dat je de enige bent die het écht gedaan heeft?
Hoe werkt datquote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef r_one het volgende:
Iemand ook ervaring met een pondje shoarmavlees?
(zonder elastiekje)
De blaren beginnen nu een beetje weg te trekken.quote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef nikky het volgende:
En wie van de mannen hier hebben de warme appeltaart van oma al uitgeprobeerd?
Ah, het zalfje heeft geholpen neem ik aan?quote:Op zondag 27 november 2005 20:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De blaren beginnen nu een beetje weg te trekken.
hema-hoerquote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doe mij maar gewoon een fikse rookworst. Mag kiprookworst zijn eventueel.
quote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien heb je wel van die meat curtains.quote:
Een echte schipper bevaart ook de Dode Zee.quote:Op zondag 27 november 2005 21:25 schreef stumbleupon het volgende:
Dood vlees neuken... bwaaah...
Ik gebruik hem toch meerdere keren hoorquote:Op zondag 27 november 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een nepkut is uiteindelijk natuurlijk goedkoper. Want zo'n kipfilet kun je slechts eenmalig gebruiken.
Dat mocht je willen, vriend.quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef skippy22 het volgende:
Ik gebruik hem toch meerdere keren hoor![]()
En ondertussen fantaseer ik over een trio met Lupa_solitaria en aventura
![]()
Gebruikte stukken vlees?quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem toch meerdere keren hoor![]()
En ondertussen fantaseer ik over een trio met Lupa_solitaria en aventura
![]()
Aan dat fantaseren ga je vrij weinig kunnen tegenhouden vrees ikquote:Op zondag 27 november 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat mocht je willen, vriend.
-knip-
Dat is waar en ik heb er geen enkel bezwaar tegen als er over mij gefantaseerd wordt. Aventura vast ook niet. En wij zijn beide lekkerder dan kipfilet.quote:Op zondag 27 november 2005 21:38 schreef TR08 het volgende:
Aan dat fantaseren ga je vrij weinig kunnen tegenhouden vrees ik![]()
Echtniet, kip is het meest veelzijdig!quote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En wij zijn beide lekkerder dan kipfilet.
Ja toch welquote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer kan dan een kipfilet.Op seksueel gebied in elk geval.
Je wilt toch niet zeggen dat ik wordt voorgelogen in de reclame?quote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer kan dan een kipfilet.Op seksueel gebied in elk geval.
Ik vrees het ergste.quote:Op zondag 27 november 2005 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat ik wordt voorgelogen in de reclame?
Oh men. Je gaat er serieus op in, denkt erover hoe het zou ruiken...quote:Op zondag 27 november 2005 21:25 schreef stumbleupon het volgende:
Het lijkt me eerlijkgezegd helemaal niks... Twee van die lauwe flatsjes vol samonella waar je dan vervolgens je lul nog doorheen moet gooien... Volgens mij ruiken lauwe rauwe kipfilet's ook niet al te lekker... En je steekt je lul er doorheen... Komt er aan de andere kant weer uit... Kan volgens mij niet echt een gelijkenis zijn... Ja, misschien als je er heel hard in geloofd. Dood vlees neuken... bwaaah...
Dan blijf ik lekker conservatief.quote:Op zondag 27 november 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natuurlijk gaan we er serieus op in. Het is een serieus onderwerp.
Nee, Het is een grappig topic en we laten 'm nog even open. Misschien komen er nog mensen met verfrissende ideeen over andere vleessoorten.quote:
Met worst wordt al flink wat gedaan geloof ikquote:Op zondag 27 november 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, Het is een grappig topic en we laten 'm nog even open. Misschien komen er nog mensen met verfrissende ideeen over andere vleessoorten.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een hele kip lijkt me ook geen slecht idee. Zit tenminste al een gat in.
Da's een kwestie van luttele sec. in de magnetrappel quacken en gáááán. +Dquote:Op zondag 27 november 2005 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met worst wordt al flink wat gedaan geloof ik.
Whehe, ik neem wel een milfkip, zo'n ouwe soepkip.quote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wel eerst ontdooien, anders werkt het mogelijk verslappend.
Update jij eens je fotoboek, aan je posts te zien ben je een geil mokkel.quote:Op zondag 27 november 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natuurlijk gaan we er serieus op in. Het is een serieus onderwerp.
Dat lijkt me nu juist ene post die een reden is om dat niet te doenquote:Op zondag 27 november 2005 22:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Update jij eens je fotoboek, aan je posts te zien ben je een geil mokkel.
Er is niets mis met het nuecken van een filetje en al helemáál niet als je daarna het lef bezit om het delicaat verwerkt in het diner aan je schoonmoeder te serveren.quote:Op zondag 27 november 2005 23:10 schreef Joepie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu juist ene post die een reden is om dat niet te doen
En de topicstarter kan beter gewoon een fleshligt kopen oid, beetje knutselen met kipfilet![]()
Neej hij houd liever van chicken tonightquote:Op maandag 28 november 2005 04:01 schreef Godshand het volgende:
Heeft de TS zijn chick nu al gescoord? whahaha
adviesje om de senatie volledig overeenkomstig te maken met een flink afgelebberde boterhamquote:
is je doel bereiktquote:Op maandag 28 november 2005 19:20 schreef Classics het volgende:
als eea redelijk klaar begint te komen
Wat een haantjesgedrag weerquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:02 schreef pagathan het volgende:
hee maat, nog een lekkere chick gescoord vanaaf?
mag je er wel heen linken?quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
foto's van penetraties mogen niet op Fok! werd me verteld door een modje toen ik een poging deed tot het plaatsen van een plaatje van een dame op een fiets![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef nikky het volgende:
En wie van de mannen hier hebben de warme appeltaart van oma al uitgeprobeerd?
Volgens mij is dat best stroefquote:Op zondag 27 november 2005 20:07 schreef LENUS het volgende:
Ik hoorde een tijd geleden dat wanneer je een elastiek om 2 kipfiletjes doet en deze vervolgens een paar minuten op de verwarming legt, je een-bijna-kutsensatie kunt evenaren. Mijn vraag: iemand ervaring?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:20 schreef wonderer het volgende:
En als je nou vegetarier bent?
Dank je welquote:Op dinsdag 29 november 2005 07:51 schreef Classics het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
wat een geniale profieltekst trouwens![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 20:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
Tja, moet toch de foto's compenserenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:54 schreef Classics het volgende:
[..]
bedoelde fotoalbum tekst![]()
maar je profieltekst mag er ook zijn hoor![]()
Maar hoe weet hij dan of het te vergelijken is?quote:Op zondag 27 november 2005 20:17 schreef Aventura het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het zelf. 't Kost niks meer tegenwoordig, zo'n kipfilet.
Al is het natuurlijk niet iets wat je dan elke dag moet doen.
Als je naar die 2 stukjes kipfliet kijkt zijn die eerst door r_one gebruikt voordat die op de foto gingenquote:
sja.. in tijden van BSE en varkenspest gaat TS waarschijnlijk helemaal los en put ie zichzelf helemaal uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:11 schreef Darkwolf het volgende:
Dat is net zoiets als een (net) dode koe op een boederij opzoeken om vervolgens daar mee aan de haal te gaan!
ja dat zou je wel graag willen weten huhquote:Op woensdag 30 november 2005 19:10 schreef Maanvis het volgende:
ik vraag me wel af of de vrouwen die hier reageren met hun grote mond ook wel eens een chorizo worst in hun kut laten verdwijnen![]()
En je hoeft geen kwakje op te ruimen!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even en de stofzuigerslag wordt erop gezet. Onder het motto dat zuigt zo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |