Doe jij ff lekker normaalquote:Op maandag 28 november 2005 04:00 schreef weyden het volgende:
Is tie nou weg??? Wat een zeik**** is die man. Dat is dan vader. En die obsessie voor jonge meiden die meedoen in BB verbaast me ook steeds meer, gezien de leeftijd van zijn eigen dochter
Ieder jaar hetzelfde gezeur...boos....weg en dan nog 10x terug. Opzouten nou.
Wil je mij exit hebbenquote:Op maandag 28 november 2005 04:06 schreef weyden het volgende:
[..]
Goedemorgen! Doe ik toch ook..geef ff mijn mening
quote:Op maandag 28 november 2005 04:21 schreef weyden het volgende:
[..]
Nee jo natuurlijk niet....zag je foto je moet beslist blijven
quote:Op zondag 27 november 2005 18:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
APK & Milagro vs Scanman01![]()
iets over zijn snor....![]()
Scaman01....veni vidi foetsie...![]()
Ik heb meegedaan aan een of ander dom spelquote:Op maandag 28 november 2005 05:07 schreef weyden het volgende:
waarom ligt jou lot nou in zijn handen???
Wat voor spel dan en kan ik nog meedoen??quote:Op maandag 28 november 2005 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan aan een of ander dom spel
Je had erbij moeten zijn denk ik
Waarde scanman,quote:Op maandag 28 november 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
. Het was alleen opnieuw een bevestiging dat het op fok gewoon niet kan gaan zonder de ontelbare steken onder water, persoonlijke aanvallen en beledigingen. En inderdaad, 1 steek onder water is niet zo erg... maar als er in de loop van de weken steeds meer volgen dan wordt het wat mij betreft opnieuw zeer vervelend.
Ik ben bang van nietquote:Op maandag 28 november 2005 05:12 schreef weyden het volgende:
[..]
Wat voor spel dan en kan ik nog meedoen??![]()
Verklaar U naderquote:Op maandag 28 november 2005 05:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet
Oneerlijke concurrentie
Lang verhaalquote:
Het kan heel goed, maar voor veel mensen is de verleiding van de anonimiteit van internet te groot, en schrijven ze dingen die ze irl nooit persoonlijk tegen iemand zouden zeggen. Dat is al vanaf het begin van internet zo geweest, nog voor het www bestond en zal inderdaad altijd zo blijven. Internet kan HEEL GOED zonder flames, de mensen die er gebruik van maken kunnen het helaas niet laten.quote:Op maandag 28 november 2005 05:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het internet kán niet zonder flames, steken onder water horen er nu eenmaal bij.
Ik schrijf op het internet dingen die ik IRL óók tegen iemand zou kunnen zeggen.quote:Op maandag 28 november 2005 05:38 schreef doka het volgende:
[..]
Het kan heel goed, maar voor veel mensen is de verleiding van de anonimiteit van internet te groot, en schrijven ze dingen die ze irl nooit persoonlijk tegen iemand zouden zeggen. Dat is al vanaf het begin van internet zo geweest, nog voor het www bestond en zal inderdaad altijd zo blijven. Internet kan HEEL GOED zonder flames, de mensen die er gebruik van maken kunnen het helaas niet laten.
Dat bedoelde ikquote:Op maandag 28 november 2005 05:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik schrijf op het internet dingen die ik IRL óók tegen iemand zou kunnen zeggen.
Maar je hebt gelijk, er zijn mensen die IRL amper uit hun woorden kunnen komen en zich op het internet als Tokkies gedragen en er zijn mensen die uiteindelijk kwestbaarder blijken te zijn dan je aanvankelijk kon vermoeden uit hun postings, tot die laatste categorie behoort scanman begrijp ik inmiddels. Had daar zelf geen idee van omdat hij zelf ook behoorlijk bot uit de hoek kan komen tegen anderen.
Kwestie van kaatsen en die bal keihard terugkrijgen dacht ik altijd...
Nee ik geloof dat ik er nog in zit, maar ik zei dat als scanman terugkwam (wat hij nu heeft gedaan) en weer wegging (wat hij nu ook misschien gedaan heeft) ik exit uit het spel zou gaanquote:Op maandag 28 november 2005 05:44 schreef weyden het volgende:
En ben jij al weggestemd dan PC??
Het is net zo'n soort nominatie en wegstem-spel als BB maar dan met BBforum-usersquote:Op maandag 28 november 2005 06:29 schreef weyden het volgende:
Ik heb geen zin om dat allemaal te lezen, maar is het zo dat als je je "misdraagt"dat je dan weg moet??
43 delen maarquote:Op maandag 28 november 2005 06:29 schreef weyden het volgende:
Ik heb geen zin om dat allemaal te lezen, maar is het zo dat als je je "misdraagt"dat je dan weg moet??
Het is mij, milagro, de slechterik van het verhaal!!!!!!!!quote:Op maandag 28 november 2005 05:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]![]()
Scanman loopt toch elk jaar stampvoetend weg ?
Jij krijgt er ook maar geen genoeg van hequote:Op maandag 28 november 2005 07:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is mij, milagro, de slechterik van het verhaal!!!!!!!!![]()
Doe mij eens toevoegen, ik mis je zo![]()
Van Scanman's gezanik niet, bedoel jequote:Op maandag 28 november 2005 07:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij krijgt er ook maar geen genoeg van he
heb je het laatste gerucht al gelezen?
Hummie kotst ook op Scanmanquote:Op maandag 28 november 2005 07:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Van Scanman's gezanik niet, bedoel je
Nee, het laatste gerucht is........
Met de nadruk op geruchtquote:Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik was er zondag 13 november. En dinsdag of woensdag erbna bedacht Joost rollenspelletjes. En Chantal deed niet spontaan mee. Toen was ik blij dat BB en up2date had afgebeld, dat alles niet doorgng. (stond dag erna in de krant) Want Chantal is een dooie pier. Want met Gijs en Hummie had ik dikke lol. Zeker omdat Roel zo mak was. En beetje leven in de brouwerij zag ze wel zitten. Ik zou voor Chantal leren minirokje met netkousen aandoen. En dan "I want to break free"doen van Queen. En Hummie is een feestbeest, die zag het helemaal zitten.
Over scanman en consorten heb ik wel genoeg gezegd. Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.
FOK! wordt massaal bezocht en de polls massaal gestemd. Dat ontgaat BB ook niet.
Ik kom amper in de SC en tietentopic, het is mij allemaal een beetje ontgaanquote:Op maandag 28 november 2005 08:06 schreef milagro het volgende:
omg
nu ja, dat wekenlang non stop azen op de tieten van Lieske was ook op het genante af
maar goed, dat zal wel door mijn leeftijd komen, ze had mijn dochter kunnen zijn![]()
Linkje??quote:Op maandag 28 november 2005 04:00 schreef weyden het volgende:
Is tie nou weg??? Wat een zeik**** is die man. Dat is dan vader. En die obsessie voor jonge meiden die meedoen in BB verbaast me ook steeds meer, gezien de leeftijd van zijn eigen dochter
Ieder jaar hetzelfde gezeur...boos....weg en dan nog 10x terug. Opzouten nou.
Nou, het tietentopic?quote:Op maandag 28 november 2005 08:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kom amper in de SC en tietentopic, het is mij allemaal een beetje ontgaan![]()
loedertje@fok.nl ....(toevoegen !quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 08:37 schreef weyden het volgende:
Is die aardbei dan zijn dochter????? Sneu
Obsessief, als in: Als lieske zegt dat gras geel is omdat ze gewoon te dom is om te bevatten dat het groen is, dan gaat scan erin en verdedigt die mening als ware het zijn eigen mening. Obsessief als in weken azen op de tieten van een 19 jarige en de veelvuldig cappen en verspreiden. 1tje is zat lijkt me. Check de SC er maar op na van de afgelopen weken en turf voor de gein eens de lieskefoto's per sc!quote:Op maandag 28 november 2005 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Linkje??
Ik lees de posts van scanman wel en ik snap echt niet wat er nou
zo obsessief aan is.![]()
En laat mij nou maar lekker zelf bepalen wat goed voor mij is. Ik heb er
totaal geen problemen mee, en als het enige obsessieve is dat hij Lieske captured en naakt op het forum zet.... wat is dan het probleem?? Jullie hebben duidelijk meer gezien dan ik ?
Wat Loedertje zegt klopt wel.quote:Maar je hebt gelijk, er zijn mensen die IRL amper uit hun woorden kunnen komen en zich op het internet als Tokkies gedragen en er zijn mensen die uiteindelijk kwestbaarder blijken te zijn dan je aanvankelijk kon vermoeden uit hun postings, tot die laatste categorie behoort scanman begrijp ik inmiddels. Had daar zelf geen idee van omdat hij zelf ook behoorlijk bot uit de hoek kan komen tegen anderen.
He 13-jarige moet jij niet eens naar school,,,, zinniger als hier rond te hangen. Denk aan je toekomst meidquote:Op maandag 28 november 2005 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Linkje??
Ik lees de posts van scanman wel en ik snap echt niet wat er nou
zo obsessief aan is.![]()
En laat mij nou maar lekker zelf bepalen wat goed voor mij is. Ik heb er
totaal geen problemen mee, en als het enige obsessieve is dat hij Lieske captured en naakt op het forum zet.... wat is dan het probleem?? Jullie hebben duidelijk meer gezien dan ik ?
Da's Bullshit, zijn kind is alleen aangehaald om de echte leeftijd van de foto's te achterhalen! Die schreeuwbank kon daar niet bij gebruikt worden want die kan of oud zijn of getuigen van een enorm slechte smaak!quote:Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef Falco het volgende:
Zijn kinderen worden in de discussie betrokken en dan kan je blijkbaar erg stoeroverkomen op internet, bepaalde opmerkingen trekken sommige mensen toch net niet.
Scanman vertrekt ieder jaar blijkbaar op hoge poten het BB forum, dus goh, aan wie zal het dan liggenquote:Op maandag 28 november 2005 08:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat Loedertje zegt klopt wel.
Ik kan me enigszins wel voorstellen hoe het gegaan is. Mijn idee: Scanman scrollt dat eerste smoelentopic door en denkt 'hee wat een leuk topic', er komt een deel twee en denkt 'hee dat blijft een leuk topic, zal ik mijn foto ook posten of niet?' Het is een beetje genante en gedateerde foto (vanwege de bank) misschien, maar misschien vinden andere Fokkers het toch leuk om te zien hoe Scanman eruit ziet. Na veel wikken en wegen denkt ie hoppaaa, 'ik ga met mijn billen bloot' en Scanman post twee foto's.
FOUT! Had hij niet moeten doen, want na een paar grappige leuke reacties wordt er getwijfeld door Milagro en APK aan het een en ander. Zijn kinderen worden in de discussie betrokken en dan kan je blijkbaar erg stoeroverkomen op internet, bepaalde opmerkingen trekken sommige mensen toch net niet. Scanman snapt niet waarom er aan hem getwijfeld hoeft te worden en wordt een beetje pissed. Niet veel later denkt hij "FUCK, had ik maar nooit die foto geplaatst! Ik zal nog eens mijn kop laten zien
"
OFF TOPIC!quote:Op maandag 28 november 2005 09:05 schreef Kleintje het volgende:
Jezus zeg... kan dat onzinnige gewauwel nou afgelopen zijn?
Bek erover houden, gewoon weer posten en als er meer problemen zijn dan ga je het maar via mail uitvechten of je laat elkaar lekker. Zoiets als 'negeren'.
In het dagelijks leven kan je ook niet iedereen aardig vinden. Als je dan toch tegen zulke mensen praat kunnen er dingen uit je mond komen die je wel zo bedoelt, maar die je niet hoort te zeggen. Als je ze negeert kan je best met ze samen op 1 wereld leven. Of ga je dan ook gelijk verhuizen naar een andere blog/forum?
Dus... gewoon even goed alles uitschijten, peukie, bakkie koffie en weer lekker komen spelen hier.
En blijf lekker caps posten, die van Lieske sla je gewoon op in je hoofd en harde schijf, dan krijg je er ook niet tigduizend opmerkingen over!
KLAAR... tijd om terug te keren van het consultatiebureau en volwassen te doen!
Jaloers kreng, ik zal spoedig een "Het grote ChantalC kom terug-topic" openenquote:Op maandag 28 november 2005 09:03 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb het hele scanman verhaal niet gevolgd. Alleen hier en daar wat opgevangen.
Wat ik me afvraag is waarom mensen er zo'n punt van maken dat hij "weg" is. Het is toch maar een Fok! gebruiker? Of zie ik dat verkeerd?
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 09:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Scanman vertrekt ieder jaar blijkbaar op hoge poten het BB forum, dus goh, aan wie zal het dan liggen
Laten we vooral allemaal rekening houden met de INTENS lange tenen van een man met snor uit Zwolle, die einde stad
Sjappoo![]()
Misschien dat dat eerste al hem al enorm begon te irriteren, denk ik danquote:Op maandag 28 november 2005 09:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's Bullshit, zijn kind is alleen aangehaald om de echte leeftijd van de foto's te achterhalen! Die schreeuwbank kon daar niet bij gebruikt worden want die kan of oud zijn of getuigen van een enorm slechte smaak!![]()
Zulks een heldere logicaquote:Op maandag 28 november 2005 09:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Scanman vertrekt ieder jaar blijkbaar op hoge poten het BB forum, dus goh, aan wie zal het dan liggen
Laten we vooral allemaal rekening houden met de INTENS lange tenen van een man met snor uit Zwolle, die einde stad
Ja maak er maar weer een geintje van... In deze was ik serieus Bommiequote:Op maandag 28 november 2005 09:08 schreef versabommie het volgende:
Jaloers kreng, ik zal spoedig een "Het grote ChantalC kom terug-topic" openen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |