abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 01:04:23 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_32635187
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:55 schreef milagro het volgende:

ja zo schijn ik Scanman ook van vroegah te moeten kennen
nou, sorry, ik kende hem niet
Maar dankzij deze mooie topicreeks kent iedereen hem nu wel, da's best handig voor BB6.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32635319
Is dit gezever nu nog aan de gang?

Ik weet niet wat vermoeiender is, een discussie van de bewoners wie er op de bank zit of een discussie over de bank van Scanman. Oh nee, van zijn buren dan.

Is hij trouwens een kampsjaak, dat je niks over woonwagenbewoners mag zeggen?
  maandag 28 november 2005 @ 02:00:03 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636214
Ik zal ondanks alles toch nog even proberen te reageren op dit alles, hoewel ik had gehoopt en gevraagd zelfs dat er NIET een topic als deze geopend zou worden, maar goed....

Ten eerste, néé... ik ben geen kampsjaak. Vreemd dat je een kampsjaak zou moeten zijn om niet tegen negatieve generalisatie van 'kampsjaaks' te kunnen.
Ten tweede gaat dit gezeik natuurlijk niet enkel en alleen om die afgelopen vrijdag nacht. Het was alleen opnieuw een bevestiging dat het op fok gewoon niet kan gaan zonder de ontelbare steken onder water, persoonlijke aanvallen en beledigingen. En inderdaad, 1 steek onder water is niet zo erg... maar als er in de loop van de weken steeds meer volgen dan wordt het wat mij betreft opnieuw zeer vervelend. Dat is niet waar ik op zit te wachten als ik lekker over de BB bewoners aan het posten ben. Hetzelfde geldt voor de persoonlijke aanvallen en beledigingen. En inderdaad, misschien ben ik dan een softie en een aansteller en wat al niet meer, maar ik heb gewoon geen zin om me bij ieder bericht van mezelf af te gaan vragen of het wel zo verstandig is om dat te posten als er weer kans is op een minder plezierige reactie op mij persoonlijk. En dat is exact wat er aan het gebeuren was de laatste weken en is ook wat er voorgaande jaren gebeurd is. Er zijn van die 'bikkels' op het forum die zich daar geen fuck van aan trekken en dat is klasse. Maar zo ben ik helaas niet. Enorme minpunt van mezelf, maar kan ik niets aan doen.
Wat mij betreft gaat het plezier van het posten weg door die persoonlijke berichten en als je op fok aan het posten bent zonder er echt plezier in te hebben, dan ben je volgens mij helemaal stompzinnig bezig. Vandaar dus. En dat is niet enkel en alleen door vrijdag gekomen, maar is opnieuw een conclusie van een maandenlang verblijf op dit forum. Komt nog bij dat ik er geen reet van snap wat voor plezier sommige mensen eruit halen om lekker persoonlijk te gaan worden (onder het mom van 'het was een grapje') op een forum over bb bewoners.

Het klinkt allemaal natuurlijk weer als 'belangrijk doen' en 'zeikerig', maar ja.... zo is het niet bedoeld. Ik heb alleen geen betere manier om het uit te leggen. Het is alleen het gezeik, wat ik heel vroeger al té veel heb meegemaakt, waar ik niet tegen kan. Mijn probleem, ik weet het! Ik heb gemerkt dat ik zelf ook uitermate bot en te grof kan reageren op bepaalde berichten en ook dat staat me helemaal niet aan.

Gert, Mike1964, Luciano, falco en alle anderen: bedankt voor jullie reacties. Het BB forum kan zeker wel heel leuk zijn.

En -strawberry- .. je bent een echte kanjer en ik hou van je

En gooi nu maar een heel groot hangslot op dit topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 28-11-2005 02:05:29 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 28 november 2005 @ 02:02:09 #104
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32636237
Wat is een kampsjaak dan?

Ik Begrijp Het Niet.. of is dat juist de bedoeling?
Ben te zaai voor een signature
pi_32636265
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:02 schreef Roache_ het volgende:
Wat is een kampsjaak dan?

Ik Begrijp Het Niet.. of is dat juist de bedoeling?
Een woonwagenbewoner, volgens mij
Too old to Trick or Treat, too young to die
  maandag 28 november 2005 @ 02:05:46 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_32636275
Als je niet tegen simpele plagerijtjes bestand bent is fok! inderdaad niet een plaats waar je de pensioengerechtige leeftijd kunt halen.
  maandag 28 november 2005 @ 02:08:04 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_32636299
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:

En -strawberry- .. je bent een echte kanjer en ik hou van je
OMG, een Oscar speech!
quote:
En gooi nu maar een heel groot hangslot op dit topic.
Waarom? Jij post in een topic en dan is het helemaal KLAAR? PUNT?
pi_32636329
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik zal ondanks alles toch nog even proberen te reageren op dit alles, hoewel ik had gehoopt en gevraagd zelfs dat er NIET een topic als deze geopend zou worden, maar goed....
Ja daaaag, jij zei dat je dit jaar niet vroegtijdig exit zou gaan
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 28 november 2005 @ 02:11:32 #109
135584 H.Finkers
Leefde is ampart
pi_32636344
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:08 schreef APK het volgende:

[..]

OMG, een Oscar speech!
[..]

Waarom? Jij post in een topic en dan is het helemaal KLAAR? PUNT?
Wat ben jij een ongelooflijk zielig kutjong.
  maandag 28 november 2005 @ 02:12:37 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636360
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:05 schreef APK het volgende:
Als je niet tegen simpele plagerijtjes bestand bent is fok! inderdaad niet een plaats waar je de pensioengerechtige leeftijd kunt halen.
Precies. Die 'simpele plagerijtjes' zit vast en zeker in jouw aard en dat moet je dan ook zeker niet gaan veranderen, net zo min als ik mezelf ga veranderen door hetzelfde te gaan doen. Het bb forum kan blijkbaar niet bestaan zonder die 'plagerijtjes'.
pi_32636363
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:11 schreef H.Finkers het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongelooflijk zielig kutjong.
Hij is niet zo sociaal vaardig, zeg maar. Dat klinkt wat vriendelijker
  Moderator maandag 28 november 2005 @ 02:13:43 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32636370
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:11 schreef H.Finkers het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongelooflijk zielig kutjong
Dat heb je al snel in de gaten, je bent nog maar drie dagen geregistreerd!!
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 28 november 2005 @ 02:14:29 #113
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32636379
Hahahaha, nog snel een EDIT om je dochter te bedanken???

Doe dat in godesnaam eens gewoon thuis, zoals een vader betaamt, aan de eettafel of tijdens het ontbijt....(Ik geloof dat dat de trigger was voor de scanman kom terug marathon van 2003)...

Drama is deze nacht hergedefinieerd.
pi_32636417
Triest topic.
Mijn god wat is de volgende stap, cybersex met je vrouw terwijl ze naast je zit.
  maandag 28 november 2005 @ 02:18:39 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_32636425
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:

Precies. Die 'simpele plagerijtjes' zit vast en zeker in jouw aard en dat moet je dan ook zeker niet gaan veranderen, net zo min als ik mezelf ga veranderen door hetzelfde te gaan doen. Het bb forum kan blijkbaar niet bestaan zonder die 'plagerijtjes'.
Die zitten inderdaad in mijn aard, dat weet jij inmiddels wel. Het ging nergens te ver en persoonlijk hou ik er wel van om dingen ook met een knipoog te benaderen. Als jij daar niet doorheen kunt kijken moet je óf de discussie niet aan gaan óf inderdaad met fok!-pensioen.
  maandag 28 november 2005 @ 02:20:28 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636440
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:14 schreef Roache_ het volgende:
Hahahaha, nog snel een EDIT om je dochter te bedanken???

Doe dat in godesnaam eens gewoon thuis, zoals een vader betaamt, aan de eettafel of tijdens het ontbijt....(Ik geloof dat dat de trigger was voor de scanman kom terug marathon van 2003)...
Dit soort reacties begrijp ik dan weer niet, maar ook dat zal dan zeker weer aan mij liggen
Het bewijst me wel weer eens dat mijn keuze de juiste was, want waar je de drang vandaan haalt om zo te reageren zal voor mij altijd wel een raadsel blijven. Ik zit me suf te denken, maar kan echt niets bedenken.
  Moderator maandag 28 november 2005 @ 02:23:52 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32636475
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar als je weet dat je zo in elkaar zit dan moet je het gewoon niet zo ver laten komen. Je had er gisteren veel eerder een punt achter moeten zetten, in plaats van te gaan roepen dat je wel zin had in wat gebash.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 28 november 2005 @ 02:25:39 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636492
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:18 schreef APK het volgende:

[..]

Die zitten inderdaad in mijn aard, dat weet jij inmiddels wel. Het ging nergens te ver en persoonlijk hou ik er wel van om dingen ook met een knipoog te benaderen. Als jij daar niet doorheen kunt kijken moet je óf de discussie niet aan gaan óf inderdaad met fok!-pensioen.
De discussie niet aangaan kán ik niet. Als ik iets lees wat me niet aanstaat móet ik reageren. En dat doe ik dus ook. De reacties van een aantal personen in dit topic hebben me duidelijk gemaakt dat stoppen inderdaad de bste beslissing is. Het blijft tragisch dat mensen de drang voelen om zoiets te posten. Ik word daar niet vrolijk van (wat waarschijnlijk ook exact de bedoeling van die berichten was) en dan ga je je toch afvragen waarom je dan in vredesnaam door zou gaan met het posten hier.
  maandag 28 november 2005 @ 02:27:10 #119
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636506
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar als je weet dat je zo in elkaar zit dan moet je het gewoon niet zo ver laten komen. Je had er gisteren veel eerder een punt achter moeten zetten, in plaats van te gaan roepen dat je wel zin had in wat gebash.
Dat was een soort van zelfbescherming (een hele foute, dat is juist) omdat ik wist dat ze toch wel gingen komen. En zoals ik hierboven al schreef kán ik dus niet niet reageren op iets waar ik me zeer aan stoor. Helaas.
  maandag 28 november 2005 @ 02:28:30 #120
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32636514
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dit soort reacties begrijp ik dan weer niet, maar ook dat zal dan zeker weer aan mij liggen
Het bewijst me wel weer eens dat mijn keuze de juiste was, want waar je de drang vandaan haalt om zo te reageren zal voor mij altijd wel een raadsel blijven. Ik zit me suf te denken, maar kan echt niets bedenken.
Het ligt niet aan jou hoor (doet het nooit), maar ik zal je een reden geven:

Stel je je dochter voor die op FOK meeleest en op de een of ander magische manier de search aan de praat krijgt. Succes, happy homemaker!

Ik wil er ook weer niet al te zeer een waardeoordeel aan hangen hoor, je moet vooral je gang gaan, maar die hele " holier than thou" attitude misstaat je.
Welke keuze trouwens, die van een paar uur niet posten en dan toch weer terugkomen..?
  maandag 28 november 2005 @ 02:29:39 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_32636523
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:

De discussie niet aangaan kán ik niet. Als ik iets lees wat me niet aanstaat móet ik reageren. En dat doe ik dus ook. De reacties van een aantal personen in dit topic hebben me duidelijk gemaakt dat stoppen inderdaad de bste beslissing is. Het blijft tragisch dat mensen de drang voelen om zoiets te posten. Ik word daar niet vrolijk van (wat waarschijnlijk ook exact de bedoeling van die berichten was) en dan ga je je toch afvragen waarom je dan in vredesnaam door zou gaan met het posten hier.
Oké, dus als ik het goed begrijp blijf je omdat je graag in discussie gaat maar ga je tegelijkertijd weg omdat mensen het niet met je eens zijn
  maandag 28 november 2005 @ 02:35:49 #122
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636562
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:28 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Het ligt niet aan jou hoor (doet het nooit), maar ik zal je een reden geven:

Stel je je dochter voor die op FOK meeleest en op de een of ander magische manier de search aan de praat krijgt. Succes, happy homemaker!

Ik wil er ook weer niet al te zeer een waardeoordeel aan hangen hoor, je moet vooral je gang gaan, maar die hele " holier than thou" attitude misstaat je.
Zal ik je vertellen dat het mij echt aan de reet zal roesten wat jij vindt dat mij misstaat of niet! Ik vind namelijk dat die walgelijke opmerking hierboven jou enorm misstaat, maar het bevestigt wel weer wat ik altijd al van jou dacht. Maar dat zal jou weer aan je reet roesten. En zo is het cirkeltje weer mooi rond. Blijf vooral oordelen vellen over anderen omdat ze net even dingen iets anders doen dan jij zou doen. Ik vond het geweldig wat mijn dochter hier vanmiddag geschreven heeft en dat weet ze ook wel. En toch leek het me leuk om dat hier ook nog even te vermelden. En wie ben jij dan in godsnaam om daar een waardeoordeel aan te gaan hangen. Wat heb je eraan? Wat haal je eruit? Leg mij dat maar eens uit, want ik kan je verzekeren dat jij de persoon bent die denkt dat ie 'holier than thou' overkomt..... maar dat is natuurlijk weer dom gezwets van mijn kant.
  maandag 28 november 2005 @ 02:37:33 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636569
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:29 schreef APK het volgende:
Oké, dus als ik het goed begrijp blijf je omdat je graag in discussie gaat maar ga je tegelijkertijd weg omdat mensen het niet met je eens zijn
Als jij dat uit mijn berichten gehaald hebt, dan is dat prima
Maar lees gerust het eerste bericht nog eens zou ik zeggen.
  maandag 28 november 2005 @ 02:42:07 #124
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32636606

Ik vind in willekeurige volgorde Scanman, APK, Milagro én Gert aardig.

Confidence through competence
  maandag 28 november 2005 @ 02:43:41 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636610
Maar hierover discussieren met APK en Roache, juist twee van die types waar de hele discussie over gaat, lijkt me niet zo'n goed plan. Jammer maar helaas. Veel plezier nog in het afzeiken van mensen. Jullie lijken het erg prettig te vinden en nodig te hebben, dus ga er dan vooral mee door. Ik ben weer even herinnerd aan wat er ook alweer mis was in mijn ogen. Ik dacht dat mijn eerste reactie een stuk hierboven vrij duidelijk was, maar blijkbaar was dat toch weer aanleiding voor een aantal geweldig 'leuke' reacties. Welterusten en een leuke bb nog.
  maandag 28 november 2005 @ 02:45:32 #126
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32636620
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zal ik je vertellen dat het mij echt aan de reet zal roesten wat jij vindt dat mij misstaat of niet! Ik vind namelijk dat die walgelijke opmerking hierboven jou enorm misstaat, maar het bevestigt wel weer wat ik altijd al van jou dacht. Maar dat zal jou weer aan je reet roesten. En zo is het cirkeltje weer mooi rond. Blijf vooral oordelen vellen over anderen omdat ze net even dingen iets anders doen dan jij zou doen. Ik vond het geweldig wat mijn dochter hier vanmiddag geschreven heeft en dat weet ze ook wel. En toch leek het me leuk om dat hier ook nog even te vermelden. En wie ben jij dan in godsnaam om daar een waardeoordeel aan te gaan hangen. Wat heb je eraan? Wat haal je eruit? Leg mij dat maar eens uit, want ik kan je verzekeren dat jij de persoon bent die denkt dat ie 'holier than thou' overkomt..... maar dat is natuurlijk weer dom gezwets van mijn kant.
Oh Scanman, wat ben je toch een fantastische vader, en ooit als 't een aartje naar d'r vaartje is snel zul je een geweldige opa zijn.

edit: ik zie dat je alweer een kloon (compleet met smiley hebt) dus zo serieus hoeft men je halfhartige tirade niet te noemen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Roache_ op 28-11-2005 02:54:43 ]
pi_32636680
Kop op Scanman, geef het nog een kansje....beginnen we met een schone lei !
pi_32636691
Samenvatting?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  maandag 28 november 2005 @ 02:57:23 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_32636694
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:

Als jij dat uit mijn berichten gehaald hebt, dan is dat prima
Maar lees gerust het eerste bericht nog eens zou ik zeggen.
Je reageert nog steeds, of moet ik morgen weer naar Pearl
Hier komt mijn korte psychologische diagnose:

Jij hebt zo ongeveer meer gepost dan de rest van de top 5 in het BB5 subforum bij elkaar opgeteld. Jij vindt het heel leuk om BB te volgen via de streams en daar met andere mensen over te babbelen. Omdat je veel post heb je een 'high profile' en kent bijna iedereen je in dit subforum.

Bijna, niet écht iedereen, dat is voorbehouden aan:

Jij oordeelt over de bewoners, net zoals velen met ons.
Opeens ontstaat er een totaal belachelijke -en soms hilarische- discussie over de datering van een foto van jou met jouw dochter. Oh nee, het was jouw dochter niet.
En dat bankstel staat bij de buren.

Je lult jezelf in een hoek en jouw trots is gekrenkt.

Ieder ander persoon zou de volgende morgen wakker worden en denken: 'Oops' en lekker doorgaan met posten over iets wat hij/zij als een leuke hobby ziet: Het lullen over BB.

Maar jij dus blijkbaar niet, want het forum wordt niet geregeerd volgens jouw regels en het was 'triest' dat ze jou niet als nieuwe mod hadden gevraagd.
Dat er een nieuwe mod werd gezocht was namelijk heeeeeeeeelemaal langs jou heen gegaan. Ze hadden jou moeten mailen om te vragen of jij misschien mod wilde worden.

Eén woord: Dido.
  maandag 28 november 2005 @ 02:58:01 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636702
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:45 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Oh Scanman, wat ben je toch een fantastische vader, en ooit zul je een geweldige opa zijn.
Het cynisme druipt er vanaf, dus goede reactie weer Roache!!!!!!!! Ik weet zeker dat je weer zult scoren en dat je je nu weer zit te verkneukelen achter de pc, zo van 'dat heb ik toch weer even geweldig geschreven'. Je bent vast ook wel een klein beetje trots op jezelf.
Waarom loop je hier nou te zeiken eigenlijk? Je bent anders ook niet op het BB forum te bekennen.
Mensen als jij zijn echt een aanwinst voor de mensheid, echt. Slaap lekker!
  maandag 28 november 2005 @ 02:59:36 #131
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636710
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:45 schreef Roache_ het volgende:
edit: ik zie dat je alweer een kloon (compleet met smiley hebt) dus zo serieus hoeft men je halfhartige tirade niet te noemen.
Ik kan je verzekeren dat ik hier NIET met kloons post. Dit waarschijnlijk in tegenstelling tot een paar heldhaftige andere users hier. Zoals de waard is, denk ik dan maar.
  maandag 28 november 2005 @ 03:08:18 #132
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32636774
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het cynisme druipt er vanaf, dus goede reactie weer Roache!!!!!!!! Ik weet zeker dat je weer zult scoren en dat je je nu weer zit te verkneukelen achter de pc, zo van 'dat heb ik toch weer even geweldig geschreven'. Je bent vast ook wel een klein beetje trots op jezelf.
Waarom loop je hier nou te zeiken eigenlijk? Je bent anders ook niet op het BB forum te bekennen.
Mensen als jij zijn echt een aanwinst voor de mensheid, echt. Slaap lekker!
Scanman, ik heb zelfs een " stem hier op Scanman voor mod" of zoiets topic voor je geopend, een topic waarin je veelvuldig hebt gepost. Na al die jaren posten, doorhalen, slijmen, geilen, dweilen en likken zou ik ook balen dat ik nog steeds geen mod was. Geen wonder dat je (ten zesde male??) de handdoek in de ring gooit.

Een groot deel van mijn bestaan op FOK bestaat uit het niet cynisch bejegenen van jouw ' zijn' , het becommentarieren van je manier van leven, je postgeschiedenis en je uiterlijk. Toch lijk je als door een wesp gebeten als ik ooit eens in een van jouw eigengeilerei-topics opduik. Half Nederland staat op je te kotsen en toch weet je mij expliciet te noemen, wat is dat toch?
  maandag 28 november 2005 @ 03:08:35 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636776
quote:
Op maandag 28 november 2005 02:57 schreef APK het volgende:
Jij oordeelt over de bewoners, net zoals velen met ons.
Opeens ontstaat er een totaal belachelijke -en soms hilarische- discussie over de datering van een foto van jou met jouw dochter. Oh nee, het was jouw dochter niet.
En dat bankstel staat bij de buren.
Ten eerste, zoek de post even op waar ik zeg dat het - strawberry- is dan. Ten tweede heb ik twee foto's geplaatst waarvan 1 inderdaad bij de buren was en 1 bij mezelf thuis.
quote:
Maar jij dus blijkbaar niet, want het forum wordt niet geregeerd volgens jouw regels en het was 'triest' dat ze jou niet als nieuwe mod hadden gevraagd.
Dat er een nieuwe mod werd gezocht was namelijk heeeeeeeeelemaal langs jou heen gegaan. Ze hadden jou moeten mailen om te vragen of jij misschien mod wilde worden.
Oh oh oh, wat ken je me toch echt slecht. Je lijkt je eigen gevoelens wel te projecteren ofzo, een andere verklaring kan ik niet bedenken.
Ik heb al zo vaak gezegd dat ik helemaal geen mod wil worden hier omdat je dan toch een stuk genuanceerder moet schrijven (is mijn mening). Dat ik verder pissig zou zijn dat ze me niet gevraagd hebben is ook totale flauwekul. Ik vond het misschien wel jammer, maar zoals gezegd had ik het toch niet willen worden. Maar je zult het er zonder enige twijfel weer op gooien dat dit allemaal gelul is... wat het dus NIET is. Zelfs in het topic "maak scanman mod" heb ik duidelijk geschreven dat ik het niet wilde. Maar ga gerust door met je eigen geweldige inzichten kenbaar maken en mij even ontleden, want je bakt er tot nu toe heel erg weinig van.
  maandag 28 november 2005 @ 03:14:51 #134
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_32636829
Ik vind het jammer dat iemand als Scanman die in dit forum toch ongeveer bij de inventaris hoort besluit te vertrekken. Zeker als ik zijn redenen niet begrijp (ja, ik heb zijn uitleg gelezen.. en nee ik begrijp het toch niet).
Feit blijft dat op internet in het algemeen en op Fok in het bijzonder soms reacties komen die kwetsend zijn , te hard, ongepast etc. En ja, ook ik erger me soms aan bepaalde reacties. Voor sommigen lijkt het "schoppen om het schoppen" aangezien mensen nu eenmaal een verschillend gevoel voor humor hebben. En hoeveel en en je in een bericht plaatst, zolang een forum alleen maar bestaat uit lettertjes kan een post ook anders (in dit geval serieuzer) geinterpreteerd worden dan bedoeld.
Maar ik begrijp niet dat dat aanleiding zou zijn om zo drastische beslissing te nemen.. BB duurt nog maar een paar weken. De club in het huis is al niet echt onderhoudend meer te noemen, laten we dan op zijn minst op Fok nog wat lol trappen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 28 november 2005 @ 03:15:08 #135
6941 APK
Factual, I think.
pi_32636831
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:

Ten eerste, zoek de post even op waar ik zeg dat het - strawberry- is dan. Ten tweede heb ik twee foto's geplaatst waarvan 1 inderdaad bij de buren was en 1 bij mezelf thuis.
Zoek het zelf maar op. Er stonden twee foto's en jij schreef 'Scanman plus vrouw en scanman plus kind' oid.

En zowel jouw buren als jij hadden 15 jaar geleden een lelijke kutbank.
  maandag 28 november 2005 @ 03:16:30 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636838
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:08 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Scanman, ik heb zelfs een " stem hier op Scanman voor mod" of zoiets topic voor je geopend, een topic waarin je veelvuldig hebt gepost. Na al die jaren posten, doorhalen, slijmen, geilen, dweilen en likken zou ik ook balen dat ik nog steeds geen mod was. Geen wonder dat je (ten zesde male??) de handdoek in de ring gooit.

Een groot deel van mijn bestaan op FOK bestaat uit het niet cynisch bejegenen van jouw ' zijn' , het becommentarieren van je manier van leven, je postgeschiedenis en je uiterlijk. Toch lijk je als door een wesp gebeten als ik ooit eens in een van jouw eigengeilerei-topics opduik. Half Nederland staat op je te kotsen en toch weet je mij expliciet te noemen, wat is dat toch?
Jongen, ga alsjeblieft iemand anders lastig vallen, want met die quasi goed doordachte zinnen van jou scoor je al lang geen punten meer en wat mij betreft heb je in dit bb forum ook niets te zoeken of zinvols te melden. Je komt nu alleen even langs om je geweldige theorien even te spuien en dan zien we je heel lang niet meer.
Je hebt er duidelijk geen ene reet van begrepen en je zult dat ook nooit begrijpen aangezien je geen greintje gevoel in die donder van je hebt. Als je dat wel had, dan begreep je ook dat het met eigengeilerij topics geen zak te maken heeft. Maar nee, jij hebt je oh zo geweldige oordeel al lang klaar en kunt blijkbaar niet eens meer lezen. Mensen die afzeikende berichten schrijven zijn in mijn ogen wel bezig met eigengeilerij. Die genieten ervan hoe ze andere mensen in een hoekje kunnen drijven met hun weldoordachte woorden en lijken daar enorme bevrediging uit te halen. Zo'n type ben jij.
  maandag 28 november 2005 @ 03:18:42 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636856
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:15 schreef APK het volgende:

[..]

Zoek het zelf maar op. Er stonden twee foto's en jij schreef 'Scanman plus vrouw en scanman plus kind' oid.

En zowel jouw buren als jij hadden 15 jaar geleden een lelijke kutbank.
Klopt... En waar staat dat het strawberry is??? Dat zijn de voorbeelden die ik dus bedoel. Je dénkt dat je wat leest, maar het staat er dus helemaal niet. En omdat je nou eenmaal vast zit in die gedachte, meen je iemand van keiharde leugens te kunnen beschuldigen, terwijl je zelf dus overduidelijk niet helemaal goed gelezen hebt.
En dat je die bank lelijk vindt is prima hoor. Ik zou het zelf niet schrijven trouwens, maar dat is weer het verschil tussen ons.
  maandag 28 november 2005 @ 03:20:54 #138
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32636872
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jongen, ga alsjeblieft iemand anders lastig vallen, want met die quasi goed doordachte zinnen van jou scoor je al lang geen punten meer en wat mij betreft heb je in dit bb forum ook niets te zoeken of zinvols te melden. Je komt nu alleen even langs om je geweldige theorien even te spuien en dan zien we je heel lang niet meer.
Je hebt er duidelijk geen ene reet van begrepen en je zult dat ook nooit begrijpen aangezien je geen greintje gevoel in die donder van je hebt. Als je dat wel had, dan begreep je ook dat het met eigengeilerij topics geen zak te maken heeft. Maar nee, jij hebt je oh zo geweldige oordeel al lang klaar en kunt blijkbaar niet eens meer lezen. Mensen die afzeikende berichten schrijven zijn in mijn ogen wel bezig met eigengeilerij. Die genieten ervan hoe ze andere mensen in een hoekje kunnen drijven met hun weldoordachte woorden en lijken daar enorme bevrediging uit te halen. Zo'n type ben jij.
Jij zult ooit een hele lichting schoonkinderen trots op je maken! Tot die tijd wens ik je veel succes.....
  maandag 28 november 2005 @ 03:22:44 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636880
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
Ik vind het jammer dat iemand als Scanman die in dit forum toch ongeveer bij de inventaris hoort besluit te vertrekken. Zeker als ik zijn redenen niet begrijp (ja, ik heb zijn uitleg gelezen.. en nee ik begrijp het toch niet).
Feit blijft dat op internet in het algemeen en op Fok in het bijzonder soms reacties komen die kwetsend zijn , te hard, ongepast etc. En ja, ook ik erger me soms aan bepaalde reacties. Voor sommigen lijkt het "schoppen om het schoppen" aangezien mensen nu eenmaal een verschillend gevoel voor humor hebben. En hoeveel en en je in een bericht plaatst, zolang een forum alleen maar bestaat uit lettertjes kan een post ook anders (in dit geval serieuzer) geinterpreteerd worden dan bedoeld.
Maar ik begrijp niet dat dat aanleiding zou zijn om zo drastische beslissing te nemen.. BB duurt nog maar een paar weken. De club in het huis is al niet echt onderhoudend meer te noemen, laten we dan op zijn minst op Fok nog wat lol trappen
Jammer dat je het niet begrijpt. Ik kan het helaas niet beter uitleggen. Maar de reacties op deze pagina en de vorige maken me toch echt wel duidelijk dat ik de juiste beslissing heb genomen. Ik vind het walgelijkheid ten top en die walgelijkheid ben ik kwijt op het moment dat ik bb alleen nog maar via tv en streams volg. Dus makkelijke keuze.
pi_32636883
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als er 1 geilt op topics is het APK wel
Het liefst allemaal met jouw naam in de titel
  maandag 28 november 2005 @ 03:23:47 #141
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636887
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:20 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Jij zult ooit een hele lichting schoonkinderen trots op je maken! Tot die tijd wens ik je veel succes.....
Dank je. Ik weet het wel zeker dat ik dat doe ja.
  maandag 28 november 2005 @ 03:25:29 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32636898
En nu ga ik echt nokken. Bye bye

pi_32636910
Jesus..
Als je zegt dat je stopt, kom dan niet na een enkele dag weer terug om meer olie op het vuur te gooien.
En als je dan toch weer moet posten, doe het dan omdat een tigtal aan users je inbreng ontzettend waarderen (waar ik er zeker niet 1 van ben), en niet om alleen nog even verder te ruzieen met de users waarom je juist ging.

En dan zeggen ze dat die lui in het huis vreemd zijn..
pi_32636911
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
En nu ga ik echt nokken. Bye bye

[afbeelding]
Wie is dat
  maandag 28 november 2005 @ 03:28:09 #145
6941 APK
Factual, I think.
pi_32636916
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt... En waar staat dat het strawberry is??? Dat zijn de voorbeelden die ik dus bedoel. Je dénkt dat je wat leest, maar het staat er dus helemaal niet. En omdat je nou eenmaal vast zit in die gedachte, meen je iemand van keiharde leugens te kunnen beschuldigen, terwijl je zelf dus overduidelijk niet helemaal goed gelezen hebt.
En dat je die bank lelijk vindt is prima hoor. Ik zou het zelf niet schrijven trouwens, maar dat is weer het verschil tussen ons.
Man, die hele -Srawberry- boeit mij geen fuck. Laat haar lekker posten.

En die foto's van die twee (!) banken moeten grondig onderzocht worden!
Als er een nieuwe Rembrandt opduikt moet dat ook wetenschappelijk bewezen worden.

Stelling: Die banken stonden 6 jaar geleden niet in Zwolle!

Kom jij maar eens met het bewijs dat dat wel het geval was.

[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 28-11-2005 03:34:15 ]
  maandag 28 november 2005 @ 03:28:49 #146
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_32636922
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dank je. Ik weet het wel zeker dat ik dat doe ja.
Tot die tijd wou ik er dan maar geen woorden meer vuil aan maken, okee dan tot over een paar uur dan maar weer, als je je rentree op FOK maakt.

Oh! Maar wacht eens, die rentree heb je al!! Compleet met vuurwerk en een echte HEUSE semi-rel!!!! Gelukkig zonder gezichtsverlies, pfoei, daar kruip je wederom door het oog van de naald Scan! Laten we hopen dat deze snel vol zit, dan hoeft het plebs het niet te lezen...
pi_32636936
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:28 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Tot die tijd wou ik er dan maar geen woorden meer vuil aan maken, okee dan tot over een paar uur dan maar weer, als je je rentree op FOK maakt.

Oh! Maar wacht eens, die rentree heb je al!! Compleet met vuurwerk en een echte HEUSE semi-rel!!!! Gelukkig zonder gezichtsverlies, pfoei, daar kruip je wederom door het oog van de naald Scan! Laten we hopen dat deze snel vol zit, dan hoeft het plebs het niet te lezen...
Jij snapt er weer niks van
Hij is helemaal niet terug en gaat ook helemaal niet weg
Toch
Anders ben ik exit in dat spel
  maandag 28 november 2005 @ 03:36:04 #148
6941 APK
Factual, I think.
pi_32636956
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:31 schreef PC eend het volgende:
Anders ben ik exit in dat spel
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!

Doei!
pi_32636976
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:36 schreef APK het volgende:

[..]

Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!

Doei!
Minder dan 24 uur noem ik geen exit hoor
Ik vertrouw erop dat we scan morgen gewoon weer zien
pi_32637030
quote:
Op maandag 28 november 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vertrouw erop dat we scan morgen gewoon weer zien
Ik hoop het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')