Oh Scanman, wat ben je toch een fantastische vader, en ooit als 't een aartje naar d'r vaartje is snel zul je een geweldige opa zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 02:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat het mij echt aan de reet zal roesten wat jij vindt dat mij misstaat of niet! Ik vind namelijk dat die walgelijke opmerking hierboven jou enorm misstaat, maar het bevestigt wel weer wat ik altijd al van jou dacht. Maar dat zal jou weer aan je reet roesten. En zo is het cirkeltje weer mooi rond. Blijf vooral oordelen vellen over anderen omdat ze net even dingen iets anders doen dan jij zou doen. Ik vond het geweldig wat mijn dochter hier vanmiddag geschreven heeft en dat weet ze ook wel. En toch leek het me leuk om dat hier ook nog even te vermelden. En wie ben jij dan in godsnaam om daar een waardeoordeel aan te gaan hangen. Wat heb je eraan? Wat haal je eruit? Leg mij dat maar eens uit, want ik kan je verzekeren dat jij de persoon bent die denkt dat ie 'holier than thou' overkomt..... maar dat is natuurlijk weer dom gezwets van mijn kant.![]()
Je reageert nog steeds, of moet ik morgen weer naar Pearlquote:Op maandag 28 november 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
Als jij dat uit mijn berichten gehaald hebt, dan is dat prima
Maar lees gerust het eerste bericht nog eens zou ik zeggen.
Het cynisme druipt er vanaf, dus goede reactie weer Roache!!!!!!!! Ik weet zeker dat je weer zult scoren en dat je je nu weer zit te verkneukelen achter de pc, zo van 'dat heb ik toch weer even geweldig geschreven'.quote:Op maandag 28 november 2005 02:45 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Oh Scanman, wat ben je toch een fantastische vader, en ooit zul je een geweldige opa zijn.
Ik kan je verzekeren dat ik hier NIET met kloons post. Dit waarschijnlijk in tegenstelling tot een paar heldhaftige andere users hier. Zoals de waard is, denk ik dan maar.quote:Op maandag 28 november 2005 02:45 schreef Roache_ het volgende:
edit: ik zie dat je alweer een kloon (compleet metsmiley hebt) dus zo serieus hoeft men je halfhartige tirade niet te noemen.
Scanman, ik heb zelfs een " stem hier op Scanman voor mod" of zoiets topic voor je geopend, een topic waarin je veelvuldig hebt gepost. Na al die jaren posten, doorhalen, slijmen, geilen, dweilen en likken zou ik ook balen dat ik nog steeds geen mod was. Geen wonder dat je (ten zesde male??) de handdoek in de ring gooit.quote:Op maandag 28 november 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het cynisme druipt er vanaf, dus goede reactie weer Roache!!!!!!!! Ik weet zeker dat je weer zult scoren en dat je je nu weer zit te verkneukelen achter de pc, zo van 'dat heb ik toch weer even geweldig geschreven'.Je bent vast ook wel een klein beetje trots op jezelf.
Waarom loop je hier nou te zeiken eigenlijk? Je bent anders ook niet op het BB forum te bekennen.
Mensen als jij zijn echt een aanwinst voor de mensheid, echt. Slaap lekker!
Ten eerste, zoek de post even op waar ik zeg dat het - strawberry- is dan. Ten tweede heb ik twee foto's geplaatst waarvan 1 inderdaad bij de buren was en 1 bij mezelf thuis.quote:Op maandag 28 november 2005 02:57 schreef APK het volgende:
Jij oordeelt over de bewoners, net zoals velen met ons.
Opeens ontstaat er een totaal belachelijke -en soms hilarische- discussie over de datering van een foto van jou met jouw dochter. Oh nee, het was jouw dochter niet.![]()
En dat bankstel staat bij de buren.![]()
Oh oh oh, wat ken je me toch echt slecht. Je lijkt je eigen gevoelens wel te projecteren ofzo, een andere verklaring kan ik niet bedenken.quote:Maar jij dus blijkbaar niet, want het forum wordt niet geregeerd volgens jouw regels en het was 'triest' dat ze jou niet als nieuwe mod hadden gevraagd.
Dat er een nieuwe mod werd gezocht was namelijk heeeeeeeeelemaal langs jou heen gegaan. Ze hadden jou moeten mailen om te vragen of jij misschien mod wilde worden.
Zoek het zelf maar op. Er stonden twee foto's en jij schreef 'Scanman plus vrouw en scanman plus kind' oid.quote:Op maandag 28 november 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
Ten eerste, zoek de post even op waar ik zeg dat het - strawberry- is dan. Ten tweede heb ik twee foto's geplaatst waarvan 1 inderdaad bij de buren was en 1 bij mezelf thuis.
Jongen, ga alsjeblieft iemand anders lastig vallen, want met die quasi goed doordachte zinnen van jou scoor je al lang geen punten meer en wat mij betreft heb je in dit bb forum ook niets te zoeken of zinvols te melden. Je komt nu alleen even langs om je geweldige theorien even te spuien en dan zien we je heel lang niet meer.quote:Op maandag 28 november 2005 03:08 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Scanman, ik heb zelfs een " stem hier op Scanman voor mod" of zoiets topic voor je geopend, een topic waarin je veelvuldig hebt gepost. Na al die jaren posten, doorhalen, slijmen, geilen, dweilen en likken zou ik ook balen dat ik nog steeds geen mod was. Geen wonder dat je (ten zesde male??) de handdoek in de ring gooit.
Een groot deel van mijn bestaan op FOK bestaat uit het niet cynisch bejegenen van jouw ' zijn' , het becommentarieren van je manier van leven, je postgeschiedenis en je uiterlijk. Toch lijk je als door een wesp gebeten als ik ooit eens in een van jouw eigengeilerei-topics opduik. Half Nederland staat op je te kotsen en toch weet je mij expliciet te noemen, wat is dat toch?
Klopt... En waar staat dat het strawberry is??? Dat zijn de voorbeelden die ik dus bedoel. Je dénkt dat je wat leest, maar het staat er dus helemaal niet. En omdat je nou eenmaal vast zit in die gedachte, meen je iemand van keiharde leugens te kunnen beschuldigen, terwijl je zelf dus overduidelijk niet helemaal goed gelezen hebt.quote:Op maandag 28 november 2005 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Zoek het zelf maar op. Er stonden twee foto's en jij schreef 'Scanman plus vrouw en scanman plus kind' oid.
En zowel jouw buren als jij hadden 15 jaar geleden een lelijke kutbank.
Jij zult ooit een hele lichting schoonkinderen trots op je maken! Tot die tijd wens ik je veel succes.....quote:Op maandag 28 november 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jongen, ga alsjeblieft iemand anders lastig vallen, want met die quasi goed doordachte zinnen van jou scoor je al lang geen punten meer en wat mij betreft heb je in dit bb forum ook niets te zoeken of zinvols te melden. Je komt nu alleen even langs om je geweldige theorien even te spuien en dan zien we je heel lang niet meer.
Je hebt er duidelijk geen ene reet van begrepen en je zult dat ook nooit begrijpen aangezien je geen greintje gevoel in die donder van je hebt. Als je dat wel had, dan begreep je ook dat het met eigengeilerij topics geen zak te maken heeft. Maar nee, jij hebt je oh zo geweldige oordeel al lang klaar en kunt blijkbaar niet eens meer lezen. Mensen die afzeikende berichten schrijven zijn in mijn ogen wel bezig met eigengeilerij. Die genieten ervan hoe ze andere mensen in een hoekje kunnen drijven met hun weldoordachte woorden en lijken daar enorme bevrediging uit te halen. Zo'n type ben jij.
Jammer dat je het niet begrijpt. Ik kan het helaas niet beter uitleggen. Maar de reacties op deze pagina en de vorige maken me toch echt wel duidelijk dat ik de juiste beslissing heb genomen. Ik vind het walgelijkheid ten top en die walgelijkheid ben ik kwijt op het moment dat ik bb alleen nog maar via tv en streams volg. Dus makkelijke keuze.quote:Op maandag 28 november 2005 03:14 schreef teamlead het volgende:
Ik vind het jammer dat iemand als Scanman die in dit forum toch ongeveer bij de inventaris hoort besluit te vertrekken. Zeker als ik zijn redenen niet begrijp (ja, ik heb zijn uitleg gelezen.. en nee ik begrijp het toch niet).
Feit blijft dat op internet in het algemeen en op Fok in het bijzonder soms reacties komen die kwetsend zijn , te hard, ongepast etc. En ja, ook ik erger me soms aan bepaalde reacties. Voor sommigen lijkt het "schoppen om het schoppen" aangezien mensen nu eenmaal een verschillend gevoel voor humor hebben. En hoeveelen
en
je in een bericht plaatst, zolang een forum alleen maar bestaat uit lettertjes kan een post ook anders (in dit geval serieuzer) geinterpreteerd worden dan bedoeld.
Maar ik begrijp niet dat dat aanleiding zou zijn om zo drastische beslissing te nemen.. BB duurt nog maar een paar weken. De club in het huis is al niet echt onderhoudend meer te noemen, laten we dan op zijn minst op Fok nog wat lol trappen
Als er 1 geilt op topics is het APK welquote:Op maandag 28 november 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jongen, ga alsjeblieft iemand anders lastig vallen, want met die quasi goed doordachte zinnen van jou scoor je al lang geen punten meer en wat mij betreft heb je in dit bb forum ook niets te zoeken of zinvols te melden. Je komt nu alleen even langs om je geweldige theorien even te spuien en dan zien we je heel lang niet meer.
Je hebt er duidelijk geen ene reet van begrepen en je zult dat ook nooit begrijpen aangezien je geen greintje gevoel in die donder van je hebt. Als je dat wel had, dan begreep je ook dat het met eigengeilerij topics geen zak te maken heeft. Maar nee, jij hebt je oh zo geweldige oordeel al lang klaar en kunt blijkbaar niet eens meer lezen. Mensen die afzeikende berichten schrijven zijn in mijn ogen wel bezig met eigengeilerij. Die genieten ervan hoe ze andere mensen in een hoekje kunnen drijven met hun weldoordachte woorden en lijken daar enorme bevrediging uit te halen. Zo'n type ben jij.
Dank je. Ik weet het wel zeker dat ik dat doe ja.quote:Op maandag 28 november 2005 03:20 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Jij zult ooit een hele lichting schoonkinderen trots op je maken! Tot die tijd wens ik je veel succes.....![]()
![]()
Wie is datquote:Op maandag 28 november 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
En nu ga ik echt nokken. Bye bye
[afbeelding]
Man, die hele -Srawberry- boeit mij geen fuck. Laat haar lekker posten.quote:Op maandag 28 november 2005 03:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... En waar staat dat het strawberry is??? Dat zijn de voorbeelden die ik dus bedoel. Je dénkt dat je wat leest, maar het staat er dus helemaal niet. En omdat je nou eenmaal vast zit in die gedachte, meen je iemand van keiharde leugens te kunnen beschuldigen, terwijl je zelf dus overduidelijk niet helemaal goed gelezen hebt.
En dat je die bank lelijk vindt is prima hoor. Ik zou het zelf niet schrijven trouwens, maar dat is weer het verschil tussen ons.![]()
Tot die tijd wou ik er dan maar geen woorden meer vuil aan maken, okee dan tot over een paar uur dan maar weer, als je je rentree op FOK maakt.quote:Op maandag 28 november 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Ik weet het wel zeker dat ik dat doe ja.
Jij snapt er weer niks vanquote:Op maandag 28 november 2005 03:28 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Tot die tijd wou ik er dan maar geen woorden meer vuil aan maken, okee dan tot over een paar uur dan maar weer, als je je rentree op FOK maakt.
Oh! Maar wacht eens, die rentree heb je al!! Compleet met vuurwerk en een echte HEUSE semi-rel!!!! Gelukkig zonder gezichtsverlies, pfoei, daar kruip je wederom door het oog van de naald Scan! Laten we hopen dat deze snel vol zit, dan hoeft het plebs het niet te lezen...
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!quote:
Minder dan 24 uur noem ik geen exit hoorquote:Op maandag 28 november 2005 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!![]()
Doei!![]()
Ik hoop hetquote:Op maandag 28 november 2005 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat we scan morgen gewoon weer zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |