Ik raad het trouwens ook anderen aan om bovenstaande motivatie integraal over te nemen. Jappie dient gestraft te worden voor zijn vrouwonterende daden!quote:Op zondag 27 november 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
APK---------------->
Cuall----------------->Versabommie
Dayl----------------->
Jappie--------------->
Motivatie:
Ik geef Cruela mijn 2 punten. Dit omdat ik er slecht tegen kan dat een ondermaats stuk hanggroepbejaarde zoals Jappie deze arme doch mooie ziel heeft ingepakt en vervolgens keihard haar hart breekt voor de centen en glorie.
Jappie, vrotte lul, zo ga je niet met vrouwen om!
De nieuwe stand is dan:
APK-------------> 0
Cuall-------------> 2
Day--------------> 0
Jappie------------> 0
--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
Is de FC niet in vorm of zo?quote:Op zondag 27 november 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik raad het trouwens ook anderen aan om bovenstaande motivatie integraal over te nemen. Jappie dient gestraft te worden voor zijn vrouwonterende daden!
Niet klagen, mijnheer! Ze geeft juist aan dat ze er mee ophoudt! (I rest my case) zonder rancunes (hihihi=vrolijkgestemd).quote:
Heeft niets met de FC te maken, JUIST JIJ zou het op prijs stellen, dat ik me ook een keer in zet tegen vrouwelijk leed, zuig!quote:
Als ik vrijwillig mag exitten had ik ook mogen stemmen!quote:Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Niet klagen, mijnheer! Ze geeft juist aan dat ze mee ophoudt! (I rest my case) zonder rancunes (hihihi=vrolijkgestemd).
WE HEBBEN EEN VRIJWILLIGE EXIT!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Joohanna het volgende:
cuall - zaterdag 26 november 2005 @ 23:58
De stemmen moeten vóór 23.30 uur gepost zijn, anders tellen ze niet mee. (dus de mededeling "ik ga stemmen" is niet meer voldoende)
hihihi…………. I rest my case!![]()
Van wiequote:Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Niet klagen, mijnheer! Ze geeft juist aan dat ze er mee ophoudt! (I rest my case) zonder rancunes (hihihi=vrolijkgestemd).
WE HEBBEN EEN VRIJWILLIGE EXIT!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
STEMBILJET--------------------------------------------------------------------------------------
APK---------------->
Cuall----------------->Versabommie ,Lovebear
Dayl----------------->
Jappie--------------->
Motivatie:
Ik geef Cruela mijn 2 punten. Dit omdat ik er slecht tegen kan dat een ondermaats stuk hanggroepbejaarde zoals Jappie deze arme doch mooie ziel heeft ingepakt en vervolgens keihard haar hart breekt voor de centen en glorie.
Ik raad het trouwens ook anderen aan om bovenstaande motivatie integraal over te nemen. Jappie dient gestraft te worden voor zijn vrouwonterende daden!
geen afzakkertje in de clib?quote:Op zondag 27 november 2005 00:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga mijn roes uitslapen....morgen een belangrijke wedstrijd te spelen.....![]()
Precies. Hou je muil effe, ik kan dat gekraai echt niet aanhoren.quote:
En IK weet als geen ander: allemaal schijn!quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heeft niets met de FC te maken, JUIST JIJ zou het op prijs stellen, dat ik me ook een keer in zet tegen vrouwelijk leed, zuig!
Ik dank god voor je mond, maar die stembanden waren een beetje overdone!quote:Op zondag 27 november 2005 00:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En IK weet als geen ander: allemaal schijn!
quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
Cuall----------------->Versabommie ,Lovebear
quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toiler te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
Lees je met je neus of zoquote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toiler te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toilet te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lees je met je neus of zo![]()
Ze is hier heel vaak![]()
Helaas minder dan jij.quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
Lees je met je neus of zo![]()
Ze is hier heel vaak![]()
Ik ben even naar het toilet!quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toilet te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
Ja Joohanna, het is jammer dat je dit topic pas later hebt ontdekt, actief mee doen met het spel kan niet meer, maar verder blijf je welkom hoor.............en goede ideeen ookquote:Op zondag 27 november 2005 00:15 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik vrijwillig mag exitten had ik ook mogen stemmen!![]()
Hoef je niet voor naar de plee hoor, je weet , zolang ik een gezicht heb, heb jij iets om op te zitten!quote:
tis weer een leuke avond op de servivalquote:Op zondag 27 november 2005 00:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij ook al ?![]()
![]()
![]()
...ik moet hier echt weg folks...waar is de uitgang![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
In 't vervolg mijn teksten dus maar zingen![]()
Zo een beetje de enige plek op het forum waar je scan niet mist....may his soul rest in peacequote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis weer een leuke avond op de servival![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef Snaptnix het volgende:
Cuall----------------->Versabommie ,Lovebear, Snaptnix
quote:Op zondag 27 november 2005 00:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo een beetje de enige plek op het forum waar je scan niet mist....may his soul rest in peace![]()
![]()
![]()
JOSTIFLIP
![]()
![]()
![]()
Hoe wéét jij dat APK? Zit jij te gluren als wij op de wc zittenquote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Stond dat niet in Jappie zijn sig?quote:Op zondag 27 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoef je niet voor naar de plee hoor, je weet , zolang ik een gezicht heb, heb jij iets om op te zitten!
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:31 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik even langs komen om je te overtuigen?![]()
Ik heb een gaatje in de muur geboord, whehehehe.quote:Op zondag 27 november 2005 00:29 schreef cuall het volgende:
Hoe wéét jij dat APK? Zit jij te gluren als wij op de wc zitten![]()
nope...jappie had een andere doch soortgelijke lijn...alleen de tweede helft verschilt...dit is ook een oudjequote:
Probeer nog eens...quote:Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Bluf mail maar dat je een vrouw ben
quote:Op zondag 27 november 2005 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Cuall dus. Wegens bewezen diensten aan dit topic, ondanks alle hindernissen. En gewoon wegens algehele lievheid![]()
Geen Scream actie hequote:Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een gaatje in de muur geboord, whehehehe.
quote:Op zondag 27 november 2005 00:33 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Wickedangel.......algehele lievheid ..............
![]()
![]()
Jongens vingeren ook (meisjes bij voorkeur) Niet meer zoveel drinken hoor!quote:Op zondag 27 november 2005 00:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ga niet weer mn zin posten![]()
Ff nijntje vertaling ben aardig aangeschoten![]()
Ruilen?quote:Op zondag 27 november 2005 00:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vuile gluurderquote:Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2005 00:37 schreef demins het volgende:
[..]
Jongens vingeren ook (meisjes bij voorkeur) Niet meer zoveel drinken hoor!![]()
nijntje vertalingquote:Op zondag 27 november 2005 00:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waar hangt die verdomde toiletcam, ben nu al kwartier aan 't zoeken waar ik 't doekje overheen moet gooien.quote:Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
He lekker zeg even alleen maar aangeschoten.quote:
Heb jij vannacht op de snelweg vastgezeten? Dan stond je bij mij in de krantquote:Op zondag 27 november 2005 00:38 schreef pimmutjuh het volgende:
ik had nooit via appeldoorn naar franeker terug moeten rijden.
ik moest op een veldbed slapen.
even kijken op wie ik ga stemmen.
Laat me radenquote:Op zondag 27 november 2005 00:38 schreef pimmutjuh het volgende:
Hoi Pimmutjuh, lekker geslapenquote:Op zondag 27 november 2005 00:38 schreef pimmutjuh het volgende:
Binnen een paar tellen ben ik wel dronkenquote:Op zondag 27 november 2005 00:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He lekker zeg even alleen maar aangeschoten.
Zoeken luiwammesquote:Op zondag 27 november 2005 00:42 schreef pimmutjuh het volgende:
kan iemand even het stembillet herhalen?
Ik heb mijn hele stemgebeuren klaarstaan, zal ik dan eerst gaan dan kan je er op inhakenquote:Op zondag 27 november 2005 00:42 schreef pimmutjuh het volgende:
Je hoeft toch niet te spugen héquote:Op zondag 27 november 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Binnen een paar tellen ben ik wel dronken![]()
Ik hoop dat je ook een beetje vrouwvriendelijk bent!quote:Op zondag 27 november 2005 00:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele stemgebeuren klaarstaan, zal ik dan eerst gaan dan kan je er op inhaken![]()
Nee hou t bij 1 drankje de wijn.quote:Op zondag 27 november 2005 00:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te spugen hé![]()
* snel een emmertje gaat halen
Herhalenquote:Op zondag 27 november 2005 00:42 schreef pimmutjuh het volgende:
Jammer dat ik mijn vaste spam in mijn sig heb staan, anders had ik elke dag een nieuwe!quote:
Oordeel zelfquote:Op zondag 27 november 2005 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook een beetje vrouwvriendelijk bent!
hihihi.. ik zal eens ophouden met dat gezeik om te stemmen, het is welletjes geweest.quote:Op zondag 27 november 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Joohanna, het is jammer dat je dit topic pas later hebt ontdekt, actief mee doen met het spel kan niet meer, maar verder blijf je welkom hoor.............en goede ideeen ook![]()
Hoef ik noooooooit bij jou voetbal te komen kijken?quote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Herhalenja dan krijg ik weer op mijn sodemieter dat zo de punten dubbel gaan tellen
![]()
Niks in de herhaling, bij voetbal denk ik ook altijd dat ze nog een keer scoren![]()
Oeh, doe eens een linkje. Misschien dat dat het stemmen makkelijker maakt.quote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
Day zal mijn punten nooit krijgen, ze heeft me gekrenkt tot op het bot en dat zonder knipoog, je kan heeeel ver gaan bij me, kan veel hebben, hier is zelfs mijn moeder een hoer genoemd maar zelfs dat kan ik hebben maar Day……….. echt niet.![]()
![]()
VROUWENHATER!quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 00:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hou t bij 1 drankje de wijn.
Niet doorelkaar drinken, dus hoef ni spugen.
Ben allleen druk
Wat lief zijn jullie allebei nu!quote:Op zondag 27 november 2005 00:51 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihi.. ik zal eens ophouden met dat gezeik om te stemmen, het is welletjes geweest.
Durf te veranderenquote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat ik mijn vaste spam in mijn sig heb staan, anders had ik elke dag een nieuwe!![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:51 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihi.. ik zal eens ophouden met dat gezeik om te stemmen, het is welletjes geweest.
JAJAJA! Dan ga ik op vrouwenvriendje JAPPIE stemmen!quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat lief zijn jullie allebei nu!![]()
Cruela, Mag Joohanna nu stemmen?![]()
Hahaha wat zit jij toch vol kift, verwend meisjequote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
Motivatie:
Versabommie krijgt een beetje teveel invloed en heb altijd al een hekel gehad om de meerderheid te volgen.![]()
Mag best hoor, allen klopt mijn uitslag nooit met de werkelijkheidquote:Op zondag 27 november 2005 00:51 schreef demins het volgende:
[..]
Hoef ik noooooooit bij jou voetbal te komen kijken?![]()
Ga echt terugzoeken naar die opmerking en minpunten, ze weet het donders goedquote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, doe eens een linkje. Misschien dat dat het stemmen makkelijker maakt.![]()
Wat jij wilquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat lief zijn jullie allebei nu!![]()
Cruela, Mag Joohanna nu stemmen?![]()
Je verzoek ligt nog bij de stemcommissie Kribbetquote:Op zondag 27 november 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga echt terugzoeken naar die opmerking en minpunten, ze weet het donders goed![]()
Als iemand (en ik noem geen namen) pikante foto's van zichzelf plaatst om in het huis te komen en ik mag niet zeggen dat ze een dikke kont heeft en dat ik het raar vind om je lichaam zo te grabbel te gooien voor een spelletje![]()
Kreeg van Day onderuit de kan en daar kots ik werkelijk op![]()
![]()
![]()
Heel erg jammer dat ik geen minpunten mag geven![]()
quote:
Kom ook uit de buurt van Heemstede, daar zal het wel aan liggenquote:Op zondag 27 november 2005 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hahaha wat zit jij toch vol kift, verwend meisje
quote:
Hoe komt het nou dat de ingezonde stukken van Johan eerder worden bekekenquote:Op zondag 27 november 2005 01:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Je verzoek ligt nog bij de stemcommissie Kribbet![]()
Wil je nog ruilenquote:Op zondag 27 november 2005 01:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ok het is nu officieel :JE BENT DRONKEN![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit is je ergste stoot onder de gordel tot nu toe aan Kribbet!![]()
Die hoefden niet door een commissie worden beoordeeldquote:Op zondag 27 november 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe komt het nou dat de ingezonde stukken van Johan eerder worden bekeken![]()
Geen verschil meer dan. Dus schiet ik er nog wat mee op?quote:
Het zal nog een paar weken duren voordat we er in kunnen rijden maar we zijn er erg blij meequote:
Word ni eerder bekekenquote:Op zondag 27 november 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe komt het nou dat de ingezonde stukken van Johan eerder worden bekeken![]()
Ik kan bijna alles hebbenquote:Op zondag 27 november 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan wacht ik in spanning af, met de minpunten kun je tenminste nog wat spelenquote:Op zondag 27 november 2005 01:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Die hoefden niet door een commissie worden beoordeeld![]()
Is goe heb bijna nooit katerquote:Op zondag 27 november 2005 01:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen verschil meer dan. Dus schiet ik er nog wat mee op?
Ojawel, jij hebt alleen wijn op, dus geen kater morgen. Ruilen![]()
Kribbet had het over het voorstel om de rijd van stemmen strakker vast te leggen (had Joohanna gesuggereerd).quote:
ok s-l-a-a-p l-e-k-k-e-rquote:Op zondag 27 november 2005 01:05 schreef demins het volgende:
Ik zit al een tijdje glazig naar het scherm te kijken... Moet slapen!!!![]()
En nog erger, ze worden nog toegepast ookquote:
Ojaquote:Op zondag 27 november 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook nie, maar wel van bier.quote:
Bedoel alles goede ideeen worde bekekenquote:Op zondag 27 november 2005 01:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet had het over het voorstel om de rijd van stemmen strakker vast te leggen (had Joohanna gesuggereerd).
CU-Hummie heeft dit nu mee genomen in de regels![]()
Aangezien hij niet weet wat de volgende auto is, moet hij de multipla er nog maar is bijhalenquote:
\quote:Op zondag 27 november 2005 01:05 schreef demins het volgende:
Alle goeie iddeeen worden gebruiktquote:Op zondag 27 november 2005 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nog erger, ze worden nog toegepast ook![]()
Leuk katerquote:Op zondag 27 november 2005 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ik ook nie, maar wel van bier.
Veel plezier met de kater (je mag 'm houden ook hoor, hoef 'm echt niet terug)
Mijn idee was ook niet slecht dacht ik maar leverd wel wat extra werk voor de notaris opquote:Op zondag 27 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Alle goeie iddeeen worden gebruikt![]()
wor gewoon een zafira, met sunroof, dvd installatie, en navigator...ennuh uiteraard dikke diesel!quote:Op zondag 27 november 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aangezien hij niet weet wat de volgende auto is, moet hij de multipla er nog maar is bijhalen![]()
je zou hem bijna een JOSTIFLIP geven maar daar zit hij juist op te wachten![]()
Trustquote:Op zondag 27 november 2005 01:05 schreef demins het volgende:
Halen we de nieuwe er toch bij ipv de oudequote:Op zondag 27 november 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aangezien hij niet weet wat de volgende auto is, moet hij de multipla er nog maar is bijhalen![]()
je zou hem bijna een JOSTIFLIP geven maar daar zit hij juist op te wachten![]()
Cuall is leider er is nog geen notarisquote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn idee was ook niet slecht dacht ik maar leverd wel wat extra werk voor de notaris op![]()
Je mag 1x 2 pluspunten geven en 1x 1 minpunt![]()
Cuall is leider en notaris. Wat een toptaakquote:Op zondag 27 november 2005 01:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuall is leider er is nog geen notaris![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall is leider en notaris. Wat een toptaak![]()
Ik heb er ook wel even over na gedacht hoor, maar t.a.v. de registratie heeft dit toch bepaalde gevolgen die goed verwerkt moeten worden in een sluitend stem-systeemquote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn idee was ook niet slecht dacht ik maar leverd wel wat extra werk voor de notaris op![]()
Wat lief van jequote:Op zondag 27 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Ik ga vanaf nu ook alles wat ik post beeindigen met:
En jij durft te lachen om onze "speciale" autoquote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
wor gewoon een zafira, met sunroof, dvd installatie, en navigator...ennuh uiteraard dikke diesel!
Hijs onderhand al in bestelling![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall is leider en notaris. Wat een toptaak![]()
wat goed van jequote:Op zondag 27 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
Klinkt wel beleefdquote:Op zondag 27 november 2005 01:17 schreef APK het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
nee!quote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kribbet het is nu weekend, mag ik ook een keertje vrij zijn
Haar dat groet, Hebbie luisquote:
Ja magquote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Halen we de nieuwe er toch bij ipv de oude
Fiat Doblo Wie het laatst lacht ...
Geparkeerd in een willekeurige woonwijk stoppen voorbijgangers pardoes om de prominent geparkeerde Fiat Doblò in ongeloof gade te slaan. Zelfs auto's stoppen even om deze hoogst merkwaardige Fiat eens rustig te bekijken. Met een blik van verwondering, ongeloof en soms gruwel nemen de omstanders de nieuwe Fiat in zich op. Fiat weet echter heel goed waar het mee bezig is. Zo is de al even onorthodox ogende Fiat Multipla één van de meest doordachte auto's van dit moment. Misschien luidt het credo van Fiat "hoe ongebruikelijker hoe beter"? Hoopvol gaat de proefrit met deze nieuwe creatie van Fiat van start.
![]()
Maar zal ook even de plus erbij plaatsen...
Conclusie
Laat ze maar staren! Drie dagen rijden met de Fiat Doblò 1.2 SX leert dat deze auto, net als de Multipla, buitengewoon slim in elkaar zit. Gezien de prijsstelling is ook de motorisering keurig verzorgd. De Doblò rijdt echt heerlijk en is zowel als familieauto als bedrijfsauto een zeer veelzijdige auto die in iedere situatie inzetbaar is. Dat is -evenals bij de Multipla- niet ondanks het uiterlijk, maar juist dankzij het ongebruikelijke uiterlijk (Ivo Kroone).
![]()
Als leider vrij vragen.quote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Bijna.quote:Op zondag 27 november 2005 01:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zegt het dan..............zoiets?
ach 120 PK cdti motor houdt me aardig wakker, als de dvd installatie het al niet doet of de dvd/mp3/cd installatie met 7 behoorlijke speakersquote:Op zondag 27 november 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En jij durft te lachen om onze "speciale" auto![]()
Je moet wel een hele grote lul zijn om in een Opel te gaan rijden![]()
![]()
We rijden liever in een auto die niet iedereen heeft en altijd een gesprek opleverd en waar zeker niet de massa in rijd![]()
Ik hoopdat je genoeg slaapruimte hebt in je Zafira![]()
![]()
Huh, ..............................neequote:Op zondag 27 november 2005 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee nu je t zegquote:Op zondag 27 november 2005 01:24 schreef cuall het volgende:
Niemand heeft nog in de gaten gehad dat ik in de TT 40 plus heb gezet
quote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Huh, ..............................nee![]()
![]()
Zie je over 5 uurquote:Op zondag 27 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
nu ga ik het meteen weer afscheren!!!!!
eigenlijk welquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Moet nog een klein stukje groeien zeker![]()
Zoveel pk, kan ie zeker wel hard he? Jammer dat 120 de max is in Nederlandquote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach 120 PK cdti motor houdt me aardig wakker, als de dvd installatie het al niet doet of de dvd/mp3/cd installatie met 7 behoorlijke speakers![]()
geen verklaring? zelfs geen motivatiequote:
moe je ff naar Duitsland gaanquote:Op zondag 27 november 2005 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoveel pk, kan ie zeker wel hard he? Jammer dat 120 de max is in Nederland![]()
Ieder kijkt anders naar een auto, wij hebben de ruimte nodig voor hulpmiddelen en een hond en de rest zal me werkelijk aan me reet roesten![]()
cuall is the boss heet geen motivatie nodigquote:Op zondag 27 november 2005 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
geen verklaring? zelfs geen motivatie![]()
Daar rijden ze op dit moment ook niet zo hardquote:
kwil 'm ook lekker ruim, en vd zomer weer naar italie dus dat scheuren komt welquote:Op zondag 27 november 2005 01:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoveel pk, kan ie zeker wel hard he? Jammer dat 120 de max is in Nederland![]()
Ieder kijkt anders naar een auto, wij hebben de ruimte nodig voor hulpmiddelen en een hond en de rest zal me werkelijk aan me reet roesten![]()
PARTYPOOPER! Met je stomme bank!quote:
zie andere reactiequote:Op zondag 27 november 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar rijden ze op dit moment ook niet zo hard![]()
Ik heb geen dvd speler nodig voor of tegen lastige kinderen, 2x knippen en je hoeft je nooit druk te maken of je later van die klote koters krijgtquote:Op zondag 27 november 2005 01:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
kwil 'm ook lekker ruim, en vd zomer weer naar italie dus dat scheuren komt wel![]()
Ik wilde ruimte en zeker een dvd installatie zodat ik geen last van zeikende kinderen heb![]()
Lieve schat, lees even het nieuws. En reageer laterquote:
Dat is volgens mij in het begin van jaar afgeschaftquote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sommige stukken zo hard als je wil op snelweg![]()
Ik geef het op, krijg pijn in mijn kaken.quote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2005 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
geen verklaring? zelfs geen motivatie![]()
Het is wel zo op sommige snel wegen in Duitsland mag je zo hard je wil is geen maximum snel heidquote:Op zondag 27 november 2005 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieve schat, lees even het nieuws. En reageer later![]()
OOHH dat is al snelquote:
Klopt, ik heb er een keer met de motor 160 gereden, maar dat vond ik toch wel een beetje snel gaanquote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet je wel een Po rsche hebben en niet een Pu nto zoals jij!quote:Op zondag 27 november 2005 01:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is wel zo op sommige snel wegen in Duitsland mag je zo hard je wil is geen maximum snel heid![]()
t is weekendquote:Op zondag 27 november 2005 01:36 schreef cuall het volgende:
Lovebeartje, volgens mij ben je echt een beetje dronken, maar dat geeft niet hoor meid![]()
hey lieverd, trouwens je haar gefohned?quote:
'quote:Op zondag 27 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel een Po rsche hebben en niet een Pu nto zoals jij!
Ik weet ni maar dr broek kan ni bol staan tis een meidquote:Op zondag 27 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lieverd, trouwens je haar gefohned?
Je broek staat zo bol!
Mooi he, net bij de kapper geweest.quote:Op zondag 27 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lieverd, trouwens je haar gefohned?
Je broek staat zo bol!
Ik had die seat cordoba 2004 signo zwaarste model...wist je dat die maffe dingen op 220 k/h nog adem hebben om te accelereren? Heb nog nooit zoveel boetes gehad als toen ik met dat ding reed.quote:Op zondag 27 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel een Po rsche hebben en niet een Pu nto zoals jij!
met een open ruggetje ja!quote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi he, net bij de kapper geweest.
Zit ook gel in, moet je maar eens voelen net zo'n ontplofte egel.
OMFG! kappe met de drank schatquote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik weet ni maar dr broek kan ni bol staan tis een meid![]()
Mag ik ook een keerquote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! kappe met de drank schat![]()
Ik geloof je nog ook.quote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had die seat cordoba 2004 signo zwaarste model...wist je dat die maffe dingen op 220 k/h nog adem hebben om te accelereren? Heb nog nooit zoveel boetes gehad als toen ik met dat ding reed.
maarja volkswagenmotor he...
Mannen houden van voetbal!quote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef cuall het volgende:
XVS650A DragStar
Type: Viertakt, tweecilinder V-motor
Koeling: Luchtgekoeld
Cilinderinhoud: 649 cc
Boring x slag: 81 x 63 mm
Compressieverhouding: 9:1
Max. vermogen: 29,4k W (40 pk) @ 6.500 tpm
Max. koppel: 50,1 Nm (5,1 kg-m) @ 3.000 tpm
Carburateur / Brandstofvoorziening: Mikuni BDS28/2
Ontsteking: TCI
Startsysteem: Elektrisch
Transmissie: 5 versnellingen
Eindoverbrenging: Cardan
Tankinhoud: 16 liter
Olietank inhoud: 3,2 liter
Rijwielgedeelte
Voorvering: Telescoop
Veerweg voor: 140 mm
Achtervering: Swingarm
Veerweg achter: 98 mm
Voorrem: Schijfrem, Ø298 mm
Achterrem: Trommelrem, Ø200 mm
Bandenmaat voor: 160/90-16M/C 67S
Bandenmaat achter: 170/80-15M/C 77S
Afmetingen
Lengte: 2.450 mm
Breedte: 930 mm
Hoogte: 1.105 mm
Zithoogte: 710 mm
Wielbasis: 1.625 mm
Minimum grondspeling: 145 mm
Gewicht leeg: 229 kg
[afbeelding]
Ik dacht laat ik ook eens technies doen, dat vinden mannen leuk![]()
jaaaaa, schenk mij ook maar bijquote:Op zondag 27 november 2005 01:48 schreef cuall het volgende:
Ik neem nog een laatste portje en dan nok ik af, nog meer liefhebbers?
denk dat jij beter niets meer moet nemen Lovebear![]()
Zit nog aan mn wijntjequote:Op zondag 27 november 2005 01:48 schreef cuall het volgende:
Ik neem nog een laatste portje en dan nok ik af, nog meer liefhebbers?
denk dat jij beter niets meer moet nemen Lovebear![]()
Jaquote:Op zondag 27 november 2005 01:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je er al een vaste toetsencombinatie van gemaakt APK?..........voor het gemak![]()
tijdje bij een bedrijf gezeten en die boden die aan splinternieuw...moest maar ff..quote:Op zondag 27 november 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik geloof je nog ook.
Maar euh, wie wil er in godsnaam dood gezien worden in een SEAT
Ik schaam mij al als ik mijn fiets van het slot haal, maar het kan dus nog erger.![]()
Verplicht:
Ik rijd in een Seat Ibizaquote:Op zondag 27 november 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Maar euh, wie wil er in godsnaam dood gezien worden in een SEAT
Ach, niks mis mee. Zo'n Zafira is ook een lekker KRIBBET-bakkie.quote:Op zondag 27 november 2005 01:52 schreef versabommie het volgende:
maargoed de nieuwe zafira komt eraaner gaan zeker 20 kratten bier in!
Regels omgooien, daar moet niet licht over worden gedacht. Dat moet pas na rijp beraad.quote:Op zondag 27 november 2005 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als leider vrij vragen.![]()
Wij hebben ook stemrecht in ons weekend ja![]()
die maar nietquote:Op zondag 27 november 2005 01:53 schreef versabommie het volgende:
Hey lovebeaver, ga eens strippen!
hoezo nie, je bent toch dronken, lor!quote:
Wat een lef, vrouwonvriendelijk monsterquote:Op zondag 27 november 2005 01:53 schreef versabommie het volgende:
Heb ik ook gehad, met grote spoilersquote:
HEAR HEAR! laten we allemaal Jappie een oor aannaaien nu die nog slaapt!quote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat een lef, vrouwonvriendelijk monster![]()
Een dronken jong onschuldig ding uitdagen als ze stomdronken is om te gaan strippen.![]()
Zoek maar op google op strippenquote:Op zondag 27 november 2005 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo nie, je bent toch dronken, lor!
Had een Toledo en wil 'm terugquote:
Hier niet. Ik ga de weg ook niet meer op, want ik ben enigszins beneveld.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 01:53 schreef versabommie het volgende:
Heel mooi en leuk allemaal waar laat je de boodschappen en het kratje bierquote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef cuall het volgende:
XVS650A DragStar
Type: Viertakt, tweecilinder V-motor
Koeling: Luchtgekoeld
Cilinderinhoud: 649 cc
Boring x slag: 81 x 63 mm
Compressieverhouding: 9:1
Max. vermogen: 29,4k W (40 pk) @ 6.500 tpm
Max. koppel: 50,1 Nm (5,1 kg-m) @ 3.000 tpm
Carburateur / Brandstofvoorziening: Mikuni BDS28/2
Ontsteking: TCI
Startsysteem: Elektrisch
Transmissie: 5 versnellingen
Eindoverbrenging: Cardan
Tankinhoud: 16 liter
Olietank inhoud: 3,2 liter
Rijwielgedeelte
Voorvering: Telescoop
Veerweg voor: 140 mm
Achtervering: Swingarm
Veerweg achter: 98 mm
Voorrem: Schijfrem, Ø298 mm
Achterrem: Trommelrem, Ø200 mm
Bandenmaat voor: 160/90-16M/C 67S
Bandenmaat achter: 170/80-15M/C 77S
Afmetingen
Lengte: 2.450 mm
Breedte: 930 mm
Hoogte: 1.105 mm
Zithoogte: 710 mm
Wielbasis: 1.625 mm
Minimum grondspeling: 145 mm
Gewicht leeg: 229 kg
[afbeelding]
Ik dacht laat ik ook eens technies doen, dat vinden mannen leuk![]()
dank je lieverdquote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat een lef, vrouwonvriendelijk monster![]()
Een dronken jong onschuldig ding uitdagen als ze stomdronken is om te gaan strippen.![]()
Je moniteerd die spoilers toch niet aan de onderkant.quote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, met grote spoilers..........was dus echt kut met al die hobbels tegenwoordig in de weg
Ik ben echt heel blij met Seat. Hij is zes of zeven of zo en heeft nog steeds dezelfde accu.quote:Op zondag 27 november 2005 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, met grote spoilers..........was dus echt kut met al die hobbels tegenwoordig in de weg
moniteren is dat net zoiets als nominerenquote:Op zondag 27 november 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Je moniteerd die spoilers toch niet aan de onderkant.
Daar heb ik een auto voorquote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel mooi en leuk allemaal waar laat je de boodschappen en het kratje bier![]()
WAT??? er is niet mee geknoeid hoor!quote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
gedraag je Bommel, misbruik maken van een dronken vrouw
![]()
Dankje lieverxquote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
gedraag je Bommel, misbruik maken van een dronken vrouw
![]()
Je durft niet he?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
WAT??? er is niet mee geknoeid hoor!
koest af en in je mand jij.quote:
Lief make-up doosje van me, jij bent een heerlijke vrouw.quote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
Hier niet. Ik ga de weg ook niet meer op, want ik ben enigszins beneveld.
quote:Op zondag 27 november 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Je moniteerd die spoilers toch niet aan de onderkant.
Met het verschil dat je een Multipla koopt omdat niet iedereen er in rijdquote:Op zondag 27 november 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, niks mis mee. Zo'n Zafira is ook een lekker KRIBBET-bakkie.
Daarom kom ik ook niet in de buurt van de arena, als we het over origineel en meelopen hebben hahahahahaquote:Op zondag 27 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met het verschil dat je een Multipla koopt omdat niet iedereen er in rijd![]()
Stel, je loopt na een wedstrijd in de ArenA naar het parkeerdek, dan kan je kiezen uit 4000 zafira's en wij zouden gelijk naar de goede auto lopen![]()
Dus net als mijn vrouw, een wijf met ballen en 750 cc eronder (verder heb ik er geen verstand van en vind het ook gevaarlijk)quote:
lovebeavertje is oud en wijs genoeg om toe te geven dat ze het lef niet heeft!quote:Op zondag 27 november 2005 02:04 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Nu ophouden anders volgt er een sanctie
![]()
Heeee wat leuk, een spermadonorquote:Op zondag 27 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Lief make-up doosje van me, jij bent een heerlijke vrouw.![]()
wat zeg ik? Jij bent een heldin waar mijn nageslacht een voorbeeld aan zou moeten nemen.![]()
Blauw vind ik mooierquote:Op zondag 27 november 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus net als mijn vrouw, een wijf met ballen en 750 cc eronder (verder heb ik er geen verstand van en vind het ook gevaarlijk)
Ze heeft een zwarte helm![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
lovebeavertje is oud en wijs genoeg om toe te geven dat ze het lef niet heeft!
Where and when?quote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeee wat leuk, een spermadonor![]()
Je gaat nooit naar een uitwedstrijdquote:Op zondag 27 november 2005 02:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook niet in de buurt van de arena, als we het over origineel en meelopen hebben hahahahaha
![]()
Kook ni maar maak ni ergquote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen vraag nu me al heel de tijd af wat ik in godsnaam in een 40+ topic doe.
Tijd om m'n bed in te gaan, hoor hier nog helemaal niet
Toch is het zo, Beavertie heeft absoluut niet het lef om te strippen nu!quote:
Welterusten, ik ga met je mee, kunnen we nog ff kletsen in de badkamer.quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen vraag nu me al heel de tijd af wat ik in godsnaam in een 40+ topic doe.
Tijd om m'n bed in te gaan, hoor hier nog helemaal niet
Zal het doorgeven maar denk dat het niets uitmaaktquote:
Ik heb op 10 mei 1998 gezworen nooit meer 1 stap in die snelkookpan te doen !quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je gaat nooit naar een uitwedstrijd![]()
Ik ben geregeld in die buurt geweest, Mediamarkt en de bioscoop, het voetbal kan me gestolen worden![]()
(ze hadden me voor aanvang van de film wel mogen vertellen dat er geen pauze was![]()
Maar dan ga ik even rekenen, en voordat de babbie is uitgegroeid en dat kreng het huis uit is, ben ik ergens in de zestig... Maar niet danquote:
Ieder zn smaakquote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal het doorgeven maar denk dat het niets uitmaakt![]()
Anja heeft er 2 en een half. 2 goeie en 1 waar ze een aanrijding mee gehad heeft en dan krijg je van de verzekering gelijk een nieuwe helm (wist ik ook niet)quote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, 1 paars metallic en 2 zwarte![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 02:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch is het zo, Beavertie heeft absoluut niet het lef om te strippen nu!
hey Cruela...kijk eens om .........
JOSTIFLIP!!!!!!!!!!!!
Dacht dat je van echt voetbal hield, valt weer erg tegen zegquote:Op zondag 27 november 2005 02:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb op 10 mei 1998 gezworen nooit meer 1 stap in die snelkookpan te doen !
quote:Op zondag 27 november 2005 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
MEDEDELING
![]()
Versabommie heeft een 1e officiële SANCTIE gekregen.
Twee sancties houdt in dat hij automatisch de volgende keer op de bank zit.
EINDE MEDEDELING
![]()
Ja je moet ze ook nooit laten vallen. Ik bezuinig ook niet op zulke dingen. Veiligheid boven allesquote:Op zondag 27 november 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Anja heeft er 2 en een half. 2 goeie en 1 waar ze een aanrijding mee gehad heeft en dan krijg je van de verzekering gelijk een nieuwe helm (wist ik ook niet)
Die krijgt een neefje later om mee te spelen![]()
Ze heeft 2 van die hele mooi motorpakken en daar past blauw niet bijquote:
Ook zonder dirk pakten we de bekert, dus lul aub niet zo slap. zolang ploegen uit de zogenaamde top3 er niet ongeschonden weg komen vinnik het best. Kijk de statistieken er maar op na. Als je wilt beledigen, doe dan eerst je huiswerkquote:Op zondag 27 november 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dacht dat je van echt voetbal hield, valt weer erg tegen zeg![]()
In trecht kunnen ze toch alleen maar een beetje schoppen en lullen hoe het was toen Dirk er nog was![]()
Veel te weinig, 1 nominatie voor de volgende keer zou ik zeggen maar ja, het is weekend en je hebt een vrije dagquote:Op zondag 27 november 2005 02:13 schreef cuall het volgende:
[..]
MEDEDELING
![]()
Versabommie heeft een 1e officiële SANCTIE gekregen.
Twee sancties houdt in dat hij automatisch de volgende keer op de bank zit.
EINDE MEDEDELING
![]()
heel duurquote:Op zondag 27 november 2005 02:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze heeft 2 van die hele mooi motorpakken en daar past blauw niet bij![]()
tering wat zijn die pakken duur
quote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
STEMBILJET
APK---------------->
Cuall-----------------> Versabommie, Lovebear, Snaptnix, Wickedangel, SuperMOM
Dayl----------------->
Jappie---------------> KRIBBET
Motivatie:
Ik ga de rest niet uitleggen want of ik ken de rest niet goed genoeg (wat dus bij allemaal geld)) of ik erger me zo erg aan sommige posters dat ik me niet geroepen voel om dit hier te gaan melden (vooral omdat ik een newbie ben en dan meteen wordt afgebrand door de (sommige) olbies) Maar oke, ik gun Cuall mijn zuurverdiende 2 punten omdat zij zo hard haar best doet om dit chaotische topic in goede banen probeert te leiden (succes ermee!
) en gewoon rustig en beschaafd hier mee om durft te gaan (in tegenstelling tot sommige anderen)
Dus Cuall, aanpakken, ik mag stemmen dus gun ik ze jou het meeste!
![]()
De nieuwe stand is dan:
APK-------------> 0
Cuall-------------> 10
Day--------------> 0
Jappie------------> 2
Er was een "iets" ouder persoon wat uit een parkeervak de weg opging en er kwam een auto vanaf de andere kant, schuiven was toch de beste oplossingquote:Op zondag 27 november 2005 02:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja je moet ze ook nooit laten vallen. Ik bezuinig ook niet op zulke dingen. Veiligheid boven alles![]()
Heb je gemist heb je wat gedaan danquote:Op zondag 27 november 2005 02:21 schreef SuperMOM het volgende:
verdorie heb een quote gebruikt ipv een reaktie met knip en plak werk maar ken het niet meer veranderen , maar jullie snappen me wel he
minder wijn lieverd....quote:Op zondag 27 november 2005 02:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je gemist heb je wat gedaan dan![]()
Zie t alquote:Op zondag 27 november 2005 02:21 schreef SuperMOM het volgende:
verdorie heb een quote gebruikt ipv een reaktie met knip en plak werk maar ken het niet meer veranderen , maar jullie snappen me wel he
Ik hoef niets na te zoeken om te weten welk voetbal ik mooier en leuker vind om te kijken, vroeger had Utrecht nog het "over mijn lijk" mentaliteit, "we vechten voor elke graspol" mentaliteit, maar dat is al zo lang geleden, het is gewoon een subclub.quote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook zonder dirk pakten we de bekert, dus lul aub niet zo slap. zolang ploegen uit de zogenaamde top3 er niet ongeschonden weg komen vinnik het best. Kijk de statistieken er maar op na. Als je wilt beledigen, doe dan eerst je huiswerk![]()
Ik had er 1 beloofd voor haar verjaardag een paar jaar geledenquote:
Moe je mmar doenquote:Op zondag 27 november 2005 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik had er 1 beloofd voor haar verjaardag een paar jaar geleden![]()
Je mag stemmen.quote:Op zondag 27 november 2005 02:19 schreef teamlead het volgende:
zijn we aan het nomineren of mogen we stemmen![]()
* draad volledig kwijt... alcohol de schuld geeft :p
quote:
Ik bedoel, had beloofd en heb hem toen ook gekocht.quote:
Durf t zelf ook ni hoorquote:Op zondag 27 november 2005 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik bedoel, had beloofd en heb hem toen ook gekocht.
Staat heel mooi maar blijf het gevaarlijk vinden![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 02:37 schreef SuperMOM het volgende:
Cuall-------------> 10
quote:Op zondag 27 november 2005 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook zonder dirk pakten we de bekert, dus lul aub niet zo slap. zolang ploegen uit de zogenaamde top3 er niet ongeschonden weg komen vinnik het best. Kijk de statistieken er maar op na. Als je wilt beledigen, doe dan eerst je huiswerk![]()
quote:
Schiet niet op vrind.quote:
geen flauw ideequote:Op zondag 27 november 2005 03:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Schiet niet op vrind.
Korte samenvatting va de dag graag.![]()
Ik hoop ook dat Scanman snel weer terug is. Je laat je de bek toch niet snoeren door APK die ook dit huis snel gaat verlaten. Goeie nominatoie PcEeend.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:19 schreef PC eend het volgende:
Nominatielijst
Gert (Nathalie)------------------------> Day
APK (Roel)-----------------------------> Gert
Snaptnix (Lieske)---------------------->
Day------------------------------------> Day (Omdat ze niet komt stemmen vandaag.)
PC eend (Scanman)--------------------------------> APK
Versabommie (Roel) (Hoog Catharijnse Boys) --------------> Cruela! Cuall
Cuall (Joost)----------------------------> Jappie
Demins (Dido)--------------------------> APK
Jappie (Ajax!)-----------------------------> Cuall
Motivatie
Het spel word harder en harder, waardoor verschillende users het speelveld al geruimd hebben.
Scanman was er ook al mee gestopt, maar zelfs dan is hij (als ik het goed begrepen heb) nog niet veilig voor persoonlijke aanvallen op de bank van zijn buurman
APK vond ik al een stuk milder geworden ( zelfs geen Joost moet dood smiley meer), was echt op de goede weg en maar zelfs dan krijgt hij het voor elkaar om Scanman (toch een van de pilaren van dit forum) over de kling te jagen dat is nominatiereden genoeg voor mij, ik vond dat echt veel te ver gaan, en ik kan er echt niet bij (gezien de nominaties) dat ik er als enige zo over denk
Ik vond het een leuke user, maar voor mij heeft hij het flink verpest, wat alleen nog maar recht te trekken is door scan terug te krijgen...
Stel je voor dat Lieske wel wint en dat scan hier dan niet zijn gram kan halen op alle Lieske bashers, daar moet je toch niet aan denken![]()
Scanman komt waarschijnlijk zoals altijd hopelijk weer terug en dan verbind ik dus gelijk mijn lot aan hem, mocht hij dan voor een 2e exit gaan
Het was een enerverende dag![]()
Wat ben je weer godskolere laat thuis!quote:Op zondag 27 november 2005 07:29 schreef ChantalC het volgende:
STEMBILJET
APK---------------->
Cuall-----------------> Versabommie, Lovebear, Snaptnix, Wickedangel, SuperMOM
Day-----------------> Teamlead, ChantalC
Jappie---------------> KRIBBET
Motivatie:
Het is vandaag sunDAY, dus Day...![]()
![]()
![]()
De nieuwe stand is dan:
Cuall-------------> 10
Day--------------> 4
Jappie------------> 2
APK-------------> 0
Veel plezier Bommiequote:Op zondag 27 november 2005 08:37 schreef versabommie het volgende:
Goedemorguh.....
JAPPIE GAOTERAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOONNNNNN!!!!!!
Rond rond 15:00-15:30 Komt ik hier vieren dat die mokumse grootmuil eruit ligt!
quote:
Het zei je vergevenquote:Op zondag 27 november 2005 12:20 schreef Kleintje het volgende:
Maurisico... trek het je niet aan. Ik was een grotere minkukel... ik mocht niet eens naar de finale...
Ach je kan het ook anders zien... Had je met zo'n stel minkukels in de finale willen zitten?quote:Op zondag 27 november 2005 12:20 schreef Kleintje het volgende:
Maurisico... trek het je niet aan. Ik was een grotere minkukel... ik mocht niet eens naar de finale...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |