moniteren is dat net zoiets als nominerenquote:Op zondag 27 november 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Je moniteerd die spoilers toch niet aan de onderkant.
Daar heb ik een auto voorquote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heel mooi en leuk allemaal waar laat je de boodschappen en het kratje bier![]()
WAT??? er is niet mee geknoeid hoor!quote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
gedraag je Bommel, misbruik maken van een dronken vrouw
![]()
Dankje lieverxquote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
gedraag je Bommel, misbruik maken van een dronken vrouw
![]()
Je durft niet he?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 02:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
WAT??? er is niet mee geknoeid hoor!
koest af en in je mand jij.quote:
Lief make-up doosje van me, jij bent een heerlijke vrouw.quote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
Hier niet. Ik ga de weg ook niet meer op, want ik ben enigszins beneveld.
quote:Op zondag 27 november 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Je moniteerd die spoilers toch niet aan de onderkant.
Met het verschil dat je een Multipla koopt omdat niet iedereen er in rijdquote:Op zondag 27 november 2005 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, niks mis mee. Zo'n Zafira is ook een lekker KRIBBET-bakkie.
Daarom kom ik ook niet in de buurt van de arena, als we het over origineel en meelopen hebben hahahahahaquote:Op zondag 27 november 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met het verschil dat je een Multipla koopt omdat niet iedereen er in rijd![]()
Stel, je loopt na een wedstrijd in de ArenA naar het parkeerdek, dan kan je kiezen uit 4000 zafira's en wij zouden gelijk naar de goede auto lopen![]()
Dus net als mijn vrouw, een wijf met ballen en 750 cc eronder (verder heb ik er geen verstand van en vind het ook gevaarlijk)quote:
lovebeavertje is oud en wijs genoeg om toe te geven dat ze het lef niet heeft!quote:Op zondag 27 november 2005 02:04 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Nu ophouden anders volgt er een sanctie
![]()
Heeee wat leuk, een spermadonorquote:Op zondag 27 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Lief make-up doosje van me, jij bent een heerlijke vrouw.![]()
wat zeg ik? Jij bent een heldin waar mijn nageslacht een voorbeeld aan zou moeten nemen.![]()
Blauw vind ik mooierquote:Op zondag 27 november 2005 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus net als mijn vrouw, een wijf met ballen en 750 cc eronder (verder heb ik er geen verstand van en vind het ook gevaarlijk)
Ze heeft een zwarte helm![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
lovebeavertje is oud en wijs genoeg om toe te geven dat ze het lef niet heeft!
Where and when?quote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeee wat leuk, een spermadonor![]()
Je gaat nooit naar een uitwedstrijdquote:Op zondag 27 november 2005 02:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook niet in de buurt van de arena, als we het over origineel en meelopen hebben hahahahaha
![]()
Kook ni maar maak ni ergquote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen vraag nu me al heel de tijd af wat ik in godsnaam in een 40+ topic doe.
Tijd om m'n bed in te gaan, hoor hier nog helemaal niet
Toch is het zo, Beavertie heeft absoluut niet het lef om te strippen nu!quote:
Welterusten, ik ga met je mee, kunnen we nog ff kletsen in de badkamer.quote:Op zondag 27 november 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen vraag nu me al heel de tijd af wat ik in godsnaam in een 40+ topic doe.
Tijd om m'n bed in te gaan, hoor hier nog helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |