quote:Op zondag 27 november 2005 01:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
geen verklaring? zelfs geen motivatie![]()
Het is wel zo op sommige snel wegen in Duitsland mag je zo hard je wil is geen maximum snel heidquote:Op zondag 27 november 2005 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieve schat, lees even het nieuws. En reageer later![]()
OOHH dat is al snelquote:
Klopt, ik heb er een keer met de motor 160 gereden, maar dat vond ik toch wel een beetje snel gaanquote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sommige stukken zo hard als je wil op snelweg![]()
Moet je wel een Po rsche hebben en niet een Pu nto zoals jij!quote:Op zondag 27 november 2005 01:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is wel zo op sommige snel wegen in Duitsland mag je zo hard je wil is geen maximum snel heid![]()
t is weekendquote:Op zondag 27 november 2005 01:36 schreef cuall het volgende:
Lovebeartje, volgens mij ben je echt een beetje dronken, maar dat geeft niet hoor meid![]()
hey lieverd, trouwens je haar gefohned?quote:
'quote:Op zondag 27 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel een Po rsche hebben en niet een Pu nto zoals jij!
Ik weet ni maar dr broek kan ni bol staan tis een meidquote:Op zondag 27 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lieverd, trouwens je haar gefohned?
Je broek staat zo bol!
Mooi he, net bij de kapper geweest.quote:Op zondag 27 november 2005 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey lieverd, trouwens je haar gefohned?
Je broek staat zo bol!
Ik had die seat cordoba 2004 signo zwaarste model...wist je dat die maffe dingen op 220 k/h nog adem hebben om te accelereren? Heb nog nooit zoveel boetes gehad als toen ik met dat ding reed.quote:Op zondag 27 november 2005 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je wel een Po rsche hebben en niet een Pu nto zoals jij!
met een open ruggetje ja!quote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi he, net bij de kapper geweest.
Zit ook gel in, moet je maar eens voelen net zo'n ontplofte egel.
OMFG! kappe met de drank schatquote:Op zondag 27 november 2005 01:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik weet ni maar dr broek kan ni bol staan tis een meid![]()
Mag ik ook een keerquote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG! kappe met de drank schat![]()
Ik geloof je nog ook.quote:Op zondag 27 november 2005 01:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had die seat cordoba 2004 signo zwaarste model...wist je dat die maffe dingen op 220 k/h nog adem hebben om te accelereren? Heb nog nooit zoveel boetes gehad als toen ik met dat ding reed.
maarja volkswagenmotor he...
Mannen houden van voetbal!quote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef cuall het volgende:
XVS650A DragStar
Type: Viertakt, tweecilinder V-motor
Koeling: Luchtgekoeld
Cilinderinhoud: 649 cc
Boring x slag: 81 x 63 mm
Compressieverhouding: 9:1
Max. vermogen: 29,4k W (40 pk) @ 6.500 tpm
Max. koppel: 50,1 Nm (5,1 kg-m) @ 3.000 tpm
Carburateur / Brandstofvoorziening: Mikuni BDS28/2
Ontsteking: TCI
Startsysteem: Elektrisch
Transmissie: 5 versnellingen
Eindoverbrenging: Cardan
Tankinhoud: 16 liter
Olietank inhoud: 3,2 liter
Rijwielgedeelte
Voorvering: Telescoop
Veerweg voor: 140 mm
Achtervering: Swingarm
Veerweg achter: 98 mm
Voorrem: Schijfrem, Ø298 mm
Achterrem: Trommelrem, Ø200 mm
Bandenmaat voor: 160/90-16M/C 67S
Bandenmaat achter: 170/80-15M/C 77S
Afmetingen
Lengte: 2.450 mm
Breedte: 930 mm
Hoogte: 1.105 mm
Zithoogte: 710 mm
Wielbasis: 1.625 mm
Minimum grondspeling: 145 mm
Gewicht leeg: 229 kg
[afbeelding]
Ik dacht laat ik ook eens technies doen, dat vinden mannen leuk![]()
jaaaaa, schenk mij ook maar bijquote:Op zondag 27 november 2005 01:48 schreef cuall het volgende:
Ik neem nog een laatste portje en dan nok ik af, nog meer liefhebbers?
denk dat jij beter niets meer moet nemen Lovebear![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |