Je hoeft toch niet te spugen héquote:Op zondag 27 november 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Binnen een paar tellen ben ik wel dronken![]()
Ik hoop dat je ook een beetje vrouwvriendelijk bent!quote:Op zondag 27 november 2005 00:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele stemgebeuren klaarstaan, zal ik dan eerst gaan dan kan je er op inhaken![]()
Nee hou t bij 1 drankje de wijn.quote:Op zondag 27 november 2005 00:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te spugen hé![]()
* snel een emmertje gaat halen
Herhalenquote:Op zondag 27 november 2005 00:42 schreef pimmutjuh het volgende:
kan iemand even het stembillet herhalen?
Jammer dat ik mijn vaste spam in mijn sig heb staan, anders had ik elke dag een nieuwe!quote:
Oordeel zelfquote:Op zondag 27 november 2005 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook een beetje vrouwvriendelijk bent!
hihihi.. ik zal eens ophouden met dat gezeik om te stemmen, het is welletjes geweest.quote:Op zondag 27 november 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Joohanna, het is jammer dat je dit topic pas later hebt ontdekt, actief mee doen met het spel kan niet meer, maar verder blijf je welkom hoor.............en goede ideeen ook![]()
Hoef ik noooooooit bij jou voetbal te komen kijken?quote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Herhalenja dan krijg ik weer op mijn sodemieter dat zo de punten dubbel gaan tellen
![]()
Niks in de herhaling, bij voetbal denk ik ook altijd dat ze nog een keer scoren![]()
Oeh, doe eens een linkje. Misschien dat dat het stemmen makkelijker maakt.quote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
Day zal mijn punten nooit krijgen, ze heeft me gekrenkt tot op het bot en dat zonder knipoog, je kan heeeel ver gaan bij me, kan veel hebben, hier is zelfs mijn moeder een hoer genoemd maar zelfs dat kan ik hebben maar Day……….. echt niet.![]()
![]()
VROUWENHATER!quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 00:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hou t bij 1 drankje de wijn.
Niet doorelkaar drinken, dus hoef ni spugen.
Ben allleen druk
Wat lief zijn jullie allebei nu!quote:Op zondag 27 november 2005 00:51 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihi.. ik zal eens ophouden met dat gezeik om te stemmen, het is welletjes geweest.
Durf te veranderenquote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat ik mijn vaste spam in mijn sig heb staan, anders had ik elke dag een nieuwe!![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:51 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihi.. ik zal eens ophouden met dat gezeik om te stemmen, het is welletjes geweest.
JAJAJA! Dan ga ik op vrouwenvriendje JAPPIE stemmen!quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat lief zijn jullie allebei nu!![]()
Cruela, Mag Joohanna nu stemmen?![]()
Hahaha wat zit jij toch vol kift, verwend meisjequote:Op zondag 27 november 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
Motivatie:
Versabommie krijgt een beetje teveel invloed en heb altijd al een hekel gehad om de meerderheid te volgen.![]()
Mag best hoor, allen klopt mijn uitslag nooit met de werkelijkheidquote:Op zondag 27 november 2005 00:51 schreef demins het volgende:
[..]
Hoef ik noooooooit bij jou voetbal te komen kijken?![]()
Ga echt terugzoeken naar die opmerking en minpunten, ze weet het donders goedquote:Op zondag 27 november 2005 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, doe eens een linkje. Misschien dat dat het stemmen makkelijker maakt.![]()
Wat jij wilquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat lief zijn jullie allebei nu!![]()
Cruela, Mag Joohanna nu stemmen?![]()
Je verzoek ligt nog bij de stemcommissie Kribbetquote:Op zondag 27 november 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga echt terugzoeken naar die opmerking en minpunten, ze weet het donders goed![]()
Als iemand (en ik noem geen namen) pikante foto's van zichzelf plaatst om in het huis te komen en ik mag niet zeggen dat ze een dikke kont heeft en dat ik het raar vind om je lichaam zo te grabbel te gooien voor een spelletje![]()
Kreeg van Day onderuit de kan en daar kots ik werkelijk op![]()
![]()
![]()
Heel erg jammer dat ik geen minpunten mag geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |