Ik raad het trouwens ook anderen aan om bovenstaande motivatie integraal over te nemen. Jappie dient gestraft te worden voor zijn vrouwonterende daden!quote:Op zondag 27 november 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
APK---------------->
Cuall----------------->Versabommie
Dayl----------------->
Jappie--------------->
Motivatie:
Ik geef Cruela mijn 2 punten. Dit omdat ik er slecht tegen kan dat een ondermaats stuk hanggroepbejaarde zoals Jappie deze arme doch mooie ziel heeft ingepakt en vervolgens keihard haar hart breekt voor de centen en glorie.
Jappie, vrotte lul, zo ga je niet met vrouwen om!
De nieuwe stand is dan:
APK-------------> 0
Cuall-------------> 2
Day--------------> 0
Jappie------------> 0
--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
Is de FC niet in vorm of zo?quote:Op zondag 27 november 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik raad het trouwens ook anderen aan om bovenstaande motivatie integraal over te nemen. Jappie dient gestraft te worden voor zijn vrouwonterende daden!
Niet klagen, mijnheer! Ze geeft juist aan dat ze er mee ophoudt! (I rest my case) zonder rancunes (hihihi=vrolijkgestemd).quote:
Heeft niets met de FC te maken, JUIST JIJ zou het op prijs stellen, dat ik me ook een keer in zet tegen vrouwelijk leed, zuig!quote:
Als ik vrijwillig mag exitten had ik ook mogen stemmen!quote:Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Niet klagen, mijnheer! Ze geeft juist aan dat ze mee ophoudt! (I rest my case) zonder rancunes (hihihi=vrolijkgestemd).
WE HEBBEN EEN VRIJWILLIGE EXIT!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Joohanna het volgende:
cuall - zaterdag 26 november 2005 @ 23:58
De stemmen moeten vóór 23.30 uur gepost zijn, anders tellen ze niet mee. (dus de mededeling "ik ga stemmen" is niet meer voldoende)
hihihi…………. I rest my case!![]()
Van wiequote:Op zondag 27 november 2005 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Niet klagen, mijnheer! Ze geeft juist aan dat ze er mee ophoudt! (I rest my case) zonder rancunes (hihihi=vrolijkgestemd).
WE HEBBEN EEN VRIJWILLIGE EXIT!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
STEMBILJET--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
APK---------------->
Cuall----------------->Versabommie ,Lovebear
Dayl----------------->
Jappie--------------->
Motivatie:
Ik geef Cruela mijn 2 punten. Dit omdat ik er slecht tegen kan dat een ondermaats stuk hanggroepbejaarde zoals Jappie deze arme doch mooie ziel heeft ingepakt en vervolgens keihard haar hart breekt voor de centen en glorie.
Ik raad het trouwens ook anderen aan om bovenstaande motivatie integraal over te nemen. Jappie dient gestraft te worden voor zijn vrouwonterende daden!
geen afzakkertje in de clib?quote:Op zondag 27 november 2005 00:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga mijn roes uitslapen....morgen een belangrijke wedstrijd te spelen.....![]()
Precies. Hou je muil effe, ik kan dat gekraai echt niet aanhoren.quote:
En IK weet als geen ander: allemaal schijn!quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heeft niets met de FC te maken, JUIST JIJ zou het op prijs stellen, dat ik me ook een keer in zet tegen vrouwelijk leed, zuig!
Ik dank god voor je mond, maar die stembanden waren een beetje overdone!quote:Op zondag 27 november 2005 00:17 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En IK weet als geen ander: allemaal schijn!
quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
Cuall----------------->Versabommie ,Lovebear
quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toiler te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
Lees je met je neus of zoquote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toiler te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toilet te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lees je met je neus of zo![]()
Ze is hier heel vaak![]()
Helaas minder dan jij.quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef lovebear het volgende:
Lees je met je neus of zo![]()
Ze is hier heel vaak![]()
Ik ben even naar het toilet!quote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Best wel een goede tactiek trouwens om je nooit in dit topic te vertonen. Snaptnix zit dagenlang op het toilet te vingeren en iedereen vergeet haar te nomineren.![]()
Ja Joohanna, het is jammer dat je dit topic pas later hebt ontdekt, actief mee doen met het spel kan niet meer, maar verder blijf je welkom hoor.............en goede ideeen ookquote:Op zondag 27 november 2005 00:15 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik vrijwillig mag exitten had ik ook mogen stemmen!![]()
Hoef je niet voor naar de plee hoor, je weet , zolang ik een gezicht heb, heb jij iets om op te zitten!quote:
tis weer een leuke avond op de servivalquote:Op zondag 27 november 2005 00:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij ook al ?![]()
![]()
![]()
...ik moet hier echt weg folks...waar is de uitgang![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
In 't vervolg mijn teksten dus maar zingen![]()
Zo een beetje de enige plek op het forum waar je scan niet mist....may his soul rest in peacequote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis weer een leuke avond op de servival![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef Snaptnix het volgende:
Cuall----------------->Versabommie ,Lovebear, Snaptnix
quote:Op zondag 27 november 2005 00:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo een beetje de enige plek op het forum waar je scan niet mist....may his soul rest in peace![]()
![]()
![]()
JOSTIFLIP
![]()
![]()
![]()
Hoe wéét jij dat APK? Zit jij te gluren als wij op de wc zittenquote:Op zondag 27 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Stond dat niet in Jappie zijn sig?quote:Op zondag 27 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoef je niet voor naar de plee hoor, je weet , zolang ik een gezicht heb, heb jij iets om op te zitten!
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:31 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik even langs komen om je te overtuigen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |