Bij NSB-ers wel ja, afgelopen nacht schreef je nog het volgende:quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:29 schreef PC eend het volgende:
Die was 6 jaar geleden hardstikke hip man![]()
Ik hoop dat jouw woonwagen niet te dicht naast die van die moralistische kleuter staat want daar gaat vannacht per ongeluk iets ontploffen.quote:
Luciano toch ook, ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, vrijwillige exit. Je likt je steeds bij de verkeerde in nerT !![]()
Die is ontoerekeningsvatbaar...daar gaan we coulanter mee omquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Luciano toch ook, ik snap er niks meer van
CUALLLLLLL!!
vinnet maar een rare videovreter!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die is ontoerekeningsvatbaar...daar gaan we coulanter mee om
Ouwe koeienquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Bij NSB-ers wel ja, afgelopen nacht schreef je nog het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw woonwagen niet te dicht naast die van die moralistische kleuter staat want daar gaat vannacht per ongeluk iets ontploffen.![]()
Is toch een verbetering van de wereld als die bank in de hens gaatquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef PC eend het volgende:
Is dat trouwens een doodsbedreiging aan het adres van de bank van zijn buurman
Nee..aan jou en het is tevens een goedbedoelde waarschuwing aan de bank van de buurman.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ouwe koeien![]()
Is dat trouwens een doodsbedreiging aan het adres van de bank van zijn buurman
Moe je maar ni op de bank rokenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch een verbetering van de wereld als die bank in de hens gaat
Ik vond het ook een ouwe lullebankquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch een verbetering van de wereld als die bank in de hens gaat
Dus dat sfeertje blijft maar doorgaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee..aan jou en het is tevens een goedbedoelde waarschuwing aan de bank van de buurman.![]()
Op de bank zitten:quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het ook een ouwe lullebank![]()
Ben je doof!!!?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dat sfeertje blijft maar doorgaan
Dan ga ik ook even mijn derde exitpoging overwegen
Hé, deze bank is een degelijke PÖRNÖSNØR van IKEA, geen jaren 70 meuk.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op de bank zitten:
APK
Cuall
Day
Jappie
![]()
Wat een Loooooooosers
![]()
JOSTIFLIP!
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik me in jou vergist zegquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben je doof!!!?
Jouw exit wordt vannacht al geregeld!!![]()
![]()
![]()
idd Eendje, pure kift omdat die jakhalzen op de bank zitten. de rest van de bewoners kotst ze uit!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb ik me in jou vergist zeg![]()
Of kan je het gewoon niet hebben dat je op de bank zit
Pas op je neus!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb ik me in jou vergist zeg![]()
Of kan je het gewoon niet hebben dat je op de bank zit
Flauwerdquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pas op je neus!!!
of om met Bommies woorden te spreken.............Jostiflip!![]()
![]()
Nog 7 minute jahquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
Ik ga punten geven...waar is dat fucking stembiljet?
JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pas op je neus!!!
of om met Bommies woorden te spreken.............Jostiflip!![]()
![]()
Je moet nog even wachtenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
Ik ga punten geven...waar is dat fucking stembiljet?
JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!
sta stijf JOSTIFLIP! van de JOSTIFLIP! zenuwen mens JOSTIFLIP! !quote:
Moe je maar zuinig wezenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef Jappie het volgende:
Fuck man....ik heb die fles gisteren gekocht....hij is nu al bijna leeg![]()
![]()
![]()
De avondwinkel is om de hoek man, of is de chocomelk daar uitverkocht?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef Jappie het volgende:
Fuck man....ik heb die fles gisteren gekocht....hij is nu al bijna leeg![]()
![]()
![]()
Daar hebben ze geen porto brandyquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
De avondwinkel is om de hoek man, of is de chocomelk daar uitverkocht?![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 00:01 schreef APK het volgende:
Hé juf, er zit een spelfout in het stembiljet.![]()
He nee he ?quote:Op zondag 27 november 2005 00:01 schreef APK het volgende:
Dat is mijn tekstquote:Op zondag 27 november 2005 00:01 schreef APK het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
ATTENTIE: hier volgt een wijziging:
De stemmen moeten vóór 23.30 uur gepost zijn, anders tellen ze niet mee. (dus de mededeling "ik ga stemmen" is niet meer voldoende) Daarna vindt er een controle plaats en wordt de uitslag vóór 00.00 uur bekend gemaakt.
Vervolgens gaat de nominatieronde weer van start tot 23.30 uur
Ik raad het trouwens ook anderen aan om bovenstaande motivatie integraal over te nemen. Jappie dient gestraft te worden voor zijn vrouwonterende daden!quote:Op zondag 27 november 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
STEMBILJET--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
APK---------------->
Cuall----------------->Versabommie
Dayl----------------->
Jappie--------------->
Motivatie:
Ik geef Cruela mijn 2 punten. Dit omdat ik er slecht tegen kan dat een ondermaats stuk hanggroepbejaarde zoals Jappie deze arme doch mooie ziel heeft ingepakt en vervolgens keihard haar hart breekt voor de centen en glorie.
Jappie, vrotte lul, zo ga je niet met vrouwen om!
De nieuwe stand is dan:
APK-------------> 0
Cuall-------------> 2
Day--------------> 0
Jappie------------> 0
--------------------------------------------------------------------------------------
Stemmen die niet zijn uitgebracht op het STEMBILJET of zonder
motivatie tellen NIET mee
De hort op.quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eeeej sloerie...waar is je hubbie ?
![]()
Mij kan het allemaal NIKS schelen hoor, ben hier toch als toeschouwerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |