Bij NSB-ers wel ja, afgelopen nacht schreef je nog het volgende:quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:29 schreef PC eend het volgende:
Die was 6 jaar geleden hardstikke hip man![]()
Ik hoop dat jouw woonwagen niet te dicht naast die van die moralistische kleuter staat want daar gaat vannacht per ongeluk iets ontploffen.quote:
Luciano toch ook, ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, vrijwillige exit. Je likt je steeds bij de verkeerde in nerT !![]()
Die is ontoerekeningsvatbaar...daar gaan we coulanter mee omquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Luciano toch ook, ik snap er niks meer van
CUALLLLLLL!!
vinnet maar een rare videovreter!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die is ontoerekeningsvatbaar...daar gaan we coulanter mee om
Ouwe koeienquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Bij NSB-ers wel ja, afgelopen nacht schreef je nog het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw woonwagen niet te dicht naast die van die moralistische kleuter staat want daar gaat vannacht per ongeluk iets ontploffen.![]()
Is toch een verbetering van de wereld als die bank in de hens gaatquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef PC eend het volgende:
Is dat trouwens een doodsbedreiging aan het adres van de bank van zijn buurman
Nee..aan jou en het is tevens een goedbedoelde waarschuwing aan de bank van de buurman.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ouwe koeien![]()
Is dat trouwens een doodsbedreiging aan het adres van de bank van zijn buurman
Moe je maar ni op de bank rokenquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch een verbetering van de wereld als die bank in de hens gaat
Ik vond het ook een ouwe lullebankquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch een verbetering van de wereld als die bank in de hens gaat
Dus dat sfeertje blijft maar doorgaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee..aan jou en het is tevens een goedbedoelde waarschuwing aan de bank van de buurman.![]()
Op de bank zitten:quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het ook een ouwe lullebank![]()
Ben je doof!!!?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dat sfeertje blijft maar doorgaan
Dan ga ik ook even mijn derde exitpoging overwegen
Hé, deze bank is een degelijke PÖRNÖSNØR van IKEA, geen jaren 70 meuk.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op de bank zitten:
APK
Cuall
Day
Jappie
![]()
Wat een Loooooooosers
![]()
JOSTIFLIP!
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik me in jou vergist zegquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben je doof!!!?
Jouw exit wordt vannacht al geregeld!!![]()
![]()
![]()
idd Eendje, pure kift omdat die jakhalzen op de bank zitten. de rest van de bewoners kotst ze uit!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb ik me in jou vergist zeg![]()
Of kan je het gewoon niet hebben dat je op de bank zit
Pas op je neus!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heb ik me in jou vergist zeg![]()
Of kan je het gewoon niet hebben dat je op de bank zit
Flauwerdquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pas op je neus!!!
of om met Bommies woorden te spreken.............Jostiflip!![]()
![]()
Nog 7 minute jahquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
Ik ga punten geven...waar is dat fucking stembiljet?
JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!JOSTIFLIP!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pas op je neus!!!
of om met Bommies woorden te spreken.............Jostiflip!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |