Met McCarty?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:38 schreef MrX1982 het volgende:
Zo je gaat dus daten?
Gijs dacht ik, of die andere. Van de broertjes.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
Wie is je icoon, Yildiz?
Bedreigingen @ andere topicquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:39 schreef Floripas het volgende:
Niet waar! Wegwezen hier, naar de mijne toe.
Iedereen die hier post houdt van Arthurverhaaltjes en stemt Balkenende.
Bron?quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is maagd en hij houdt van dikke reten. Zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben.
.
Dát is nachtmerriemateriaal. En bedankt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef MrX1982 het volgende:
Links en rechts op een kussen, daar slaapt D'66 tussen.
En jullie hebben allebei iets met Amerika.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zie jij dat voor je? Ik een date met McCarthy?
Hij lijkt oprecht geïnteresseerd of wanhopig kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:41 schreef Floripas het volgende:
Zie jij dat voor je? Ik een date met McCarthy?
"Iets met Amerika". Dat is spijkers op laag water.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En jullie hebben allebei iets met Amerika.
Nachtmerriemateriaal. Een uiterst rechtse scheikundestudent, en Boris Dittrich die de hele tijd tussen ons in blijft zitten...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dag, jij gaat met hem stappen.
Neem Rachel mee, dat windt alleen de hetero's op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nachtmerriemateriaal. Een uiterst rechtse scheikundestudent, en Boris Dittrich die de hele tijd tussen ons in blijft zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |