Dan wordt het eens tijd dat je het leert! Zing hier meequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:02 schreef 0 het volgende:
Ik ken het volkslied niet eens en ik woon er
wat een droevig pianopingeltjequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd dat je het leert! Zing hier mee![]()
op de electrische gitaar klinkt het inderdaad beterquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
wat een droevig pianopingeltje
Droeviger kan het ook niet, met al die omgekeerde reten op dat ding.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zou zo snel geen lelijkere vlag kunnen bedenken.
of natuurlijk Utrechtquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Of natuurlijk Rotterdam![]()
![]()
[afbeelding]
Dat heb ik nou met Utrechtquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:23 schreef DrDentz het volgende:
iedere dag dat ik met de bus vanuit overijssel gelderland binnenrijd doet me toch wel iets, een gevoel van thuiskomen, de warmte, en knusheid![]()
gelderland4life![]()
Nee dat wol ik netquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:09 schreef 0 het volgende:
[..]
Wil je je onderbroekmotief ergens anders posten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:27 schreef ThE_ED het volgende:
Oh Gelderland, met je mooie...
eh..
hmm...
koeien?
[afbeelding]
Ook! maar vooral:quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:27 schreef ThE_ED het volgende:
Oh Gelderland, met je mooie...
eh..
hmm...
koeien?
[afbeelding]
Och, het is helemaal verdord.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook! maar vooral:
[afbeelding]
het geweldige landschap!
Alleen in de herfst hoor! Maar dan is de Veluwe eigenlijk op z'n mooist.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Och, het is helemaal verdord.
Uit de supermartk!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wees blij dat ik als stedeling weet waar de Melk vandaan komt.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef Guidoow het volgende:
GELDERLAND-RULEZ!
Wa mot oe dan nog met grolle in oe avatar, die bint uut pluskut.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben niet trots op Gelderland![]()
Wel op de Achterhoek![]()
![]()
Kijk, en dat heb ik nu weer met die neplimbo´s uit nijmegen, met die zachte gquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:51 schreef tsigalko het volgende:
Nooit gedacht dat er mensen bestonden die serieus een gevoel hebben bij Gelderland, met Nijmegen heb ik wel een band maar de rest van Gelderland laat me volstrekt koud
Nou, daar zeg je wat! "We" zijn wel effe twee keer zo groot als Luxemburg en hebben ruim vier keer zoveel inwoners:quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Gelre Vrij!
Dus je geeft toe dat Gelderlanders dom zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
keigaaf? klinkt mij brabants in de oren![]()
nee alleen dat ik nog nooit 'keigaaf' uit de mond van een gelderlander heb gehoord!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat Gelderlanders dom zijn?.
ik niet, maar zou het graag eens zien!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
kennen jullie die leuke opname van jiskefet in de leuke begin dagen nog? dat een ze als een stel struikrovers uit een geldersch bosje kwamen en mensen aanvielen met de woorden: "voor een groot en vrij gelderland!"
was erg leuk. ze hadden in mijn beleving ook zwaarden en schilden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ik niet, maar zou het graag eens zien!![]()
ik heb een leuke jeugd gehad in arnhem.quote:
ik ook, en nu ik er weer woon heb ik het weer prima naar m'n zin!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb een leuke jeugd gehad in arnhem.![]()
Is dat van het Renfront?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
altiet is kortjakje ziek, midden in de week maar zondags nie, zondags gaat ze naar vitesse, met wat knuppel en wat messe![]()
dan kwam je vroeger ook vast wel bij harm voor je wiet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef zoalshetis het volgende:
god, soms mis ik ernhem en dan ga ik lekker naar mijn ouders. en als vanoud loop ik lekker naar kasteel zypendaal en rook daar een fijne joint en ga wat dichten.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
dan kwam je vroeger ook vast wel bij harm voor je wiet?
heh ik heb daar ook heel wat uren doorgebracht knetterstoned starend naar een schaakbord of naar het weegschaaltje waar de stuff op afgewogen werdquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
damn dude. wat leuk dit! eerst bij harm boven en daarna bij zijn toko in de binnenstad. pracht stoned geweest daar.
was leuk vroeger bij harm boven en altijd in dat eeuwige zilverfolietje... perzisch tapijtje op de tafels. we deden als we geen geld hadden zelfs nog een spelletje. rookten we een perzischejoint van de restjes die je eruit kon peuteren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
heh ik heb daar ook heel wat uren doorgebracht knetterstoned starend naar een schaakbord of naar het weegschaaltje waar de stuff op afgewogen werd![]()
correct. mijn liefde voor gelderland beperkt zich metname tot arnhem.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat er niemand is die héél Gelderland kent. Dan ben je toch meer trots op een bepaalde stad denk ik. Het is niet zoals bij Friesland of Limburg.
yep, en altijd tot 3 uur 's nacht open... tegenwoordig moeten de shops in het centrum om middernacht dicht en daarbuiten zelfs nog eerderquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was leuk vroeger bij harm boven en altijd in dat eeuwige zilverfolietje... perzisch tapijtje op de tafels. we deden als we geen geld hadden zelfs nog een spelletje. rookten we een perzischejoint van de restjes die je eruit kon peuteren.
en harm was cool, als ie tenminste niet weer in een duitse cel zat
nee gelderland is groter dan menig land inderdaad! maar toch is het mijn gelderlandquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat er niemand is die héél Gelderland kent. Dan ben je toch meer trots op een bepaalde stad denk ik. Het is niet zoals bij Friesland of Limburg.
Bijvoorbeeld ook Apeldoorn? Of Tiel? Nijmegen?quote:Op zondag 27 november 2005 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
nee gelderland is groter dan menig land inderdaad! maar toch is het mijn gelderland![]()
mike staring was nog een oude schoolvriend van me. gingen we gezellig flipperen bij mij of bij hem en ik heb bij hun 'de lift' gezien, een film die ik van mijn ouders nooit mocht zien. zijn vader is helaas net gestopt met een topslagerij.quote:Op zondag 27 november 2005 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
yep, en altijd tot 3 uur 's nacht open... tegenwoordig moeten de shops in het centrum om middernacht dicht en daarbuiten zelfs nog eerder
oh en dit is geheel ontopic btw, arnhem being de hoofdstad van gelderland
nog meer bekende ernemmers hier trouwens
ik ben in al die plaatsen meerdere keren wezen stappen, dus ik ken ze redelijkquote:Op zondag 27 november 2005 00:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ook Apeldoorn? Of Tiel? Nijmegen?
Ik moet zeggen: dat doe je dan toch goed. Ik ben in geen van die plaatsen wezen stappen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ben in al die plaatsen meerdere keren wezen stappen, dus ik ken ze redelijk
hoort er allemaal bij. en ik kan me voorstellen als je daar leuk opgegroeit bent dat je het koestert.quote:Op zondag 27 november 2005 00:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ook Apeldoorn? Of Tiel? Nijmegen?
ok ik moet toegeven dat ik in tiel alleen twee keer voor appelpop ben geweest. maar als je van het station naar het festival terrein loopt moet je het hele stadje door!quote:Op zondag 27 november 2005 00:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: dat doe je dan toch goed. Ik ben in geen van die plaatsen wezen stappen.
Haha ja ik ken Tiel wel enigszins. Apeldoorn en Ede ben ik ook wel geweest van de steden. Plus nog wat kleine dorpjes. Maar ik vind het allemaal zo los van elkaar staan in Gelderland.quote:Op zondag 27 november 2005 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ok ik moet toegeven dat ik in tiel alleen twee keer voor appelpop ben geweest. maar als je van het station naar het festival terrein loopt moet je het hele stadje door!
ja het is een gro(o)t(s)e provincie!quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha ja ik ken Tiel wel enigszins. Apeldoorn en Ede ben ik ook wel geweest van de steden. Plus nog wat kleine dorpjes. Maar ik vind het allemaal zo los van elkaar staan in Gelderland.
eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
nee alleen dat ik nog nooit 'keigaaf' uit de mond van een gelderlander heb gehoord!
maar het zou me niet verbazen van een nijmegenaar
lekker groen, lekker fris!quote:Op zondag 27 november 2005 00:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn![]()
Gelderland blijft geweldig![]()
en of die vlag mooier is dan die lullige plompzakbladeren.quote:
een kustplaats aan een randmeerquote:Op zondag 27 november 2005 01:24 schreef RonaldV het volgende:
* meldt!
Gelderland is goed
Veluwe is beter
Harderwijk is best
quote:
Fryslan:quote:
Wij hebben ten minste droge voetenquote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fryslan:
droge voeten omdat je op je eigen afvalberg woont
met afval eraan...quote:Op zondag 27 november 2005 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij hebben ten minste droge voeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgestaan uit de dood
Het grote foute filmnamen topic=TTT
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 01:54 schreef Ciscus het volgende:
bah
quote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fryslan:
droge voeten omdat je op je eigen afvalberg woont
* Medelijden heeft.quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef mcDavid het volgende:
gelderland... daar zit ik nu ook!
heb medelijde
wees blij! en tegen een beetje sneeuw kan je toch welquote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef mcDavid het volgende:
heb medelijde
als je zoalshetis dan maar niet stoort bij het dichtenquote:Op zondag 27 november 2005 18:10 schreef DrDentz het volgende:
wow.. ik wil daar wel in de sneeuw spelen bij dat kasteel
Ik ook, sneeuw.quote:Op zondag 27 november 2005 18:10 schreef DrDentz het volgende:
wow.. ik wil daar wel in de sneeuw spelen bij dat kasteel
Zoalshetis Querulijn Xaverius markies de Canteclaer?quote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
als je zoalshetis dan maar niet stoort bij het dichten![]()
En dat terwijl ik niet eens fatsoenlijk een voet buiten de deur zetten zonder bijna uit te glijden.quote:Op zondag 27 november 2005 18:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Gelderland über alles. [14.gif]
ik zal eens een paar sneeuwballen tegen zn raam aanperenquote:Op zondag 27 november 2005 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
als je zoalshetis dan maar niet stoort bij het dichten![]()
Daarom ben ik eind september maar verhuisd naar Nijmegenquote:Op zondag 27 november 2005 05:15 schreef remlof het volgende:
firieslanddat verdwijnt ook spoedig onder water, net als amsterdam
Heel verstandig!quote:Op maandag 28 november 2005 19:34 schreef Serinde het volgende:
[..]
Daarom ben ik eind september maar verhuisd naar Nijmegen![]()
Dan had ik niet kunnen gaan samenwonen met m'n vriend want die wil daar niet wonenquote:Op maandag 28 november 2005 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig!
hoewel je beter naar arnhem had kunnen verhuizen natuurlijk!
Was jij die kerel die vanmorgen in mijn tuin foto's stond te maken! Vlegel!quote:Op zondag 27 november 2005 17:49 schreef Quickie_Butt het volgende:
Is dit topic nou nog steeds open?
Ff iets zinnigs dan maar....
[afbeelding]
Kasteel Zypendaal zoals het er nu bij ligt![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was jij die kerel die vanmorgen in mijn tuin foto's stond te maken! Vlegel!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:26 schreef Bakkeres het volgende:
Apeldoorn de beste!!![]()
Gelderland rules!![]()
NIJMEGEN RULES!!!!Vooral NEC,KRAYENHOFF en de WOLFSKUIL!!!!!(en Kees,maar die komt uit Woensel-West,hahahah!!!)quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:23 schreef DrDentz het volgende:
iedere dag dat ik met de bus vanuit overijssel gelderland binnenrijd doet me toch wel iets, een gevoel van thuiskomen, de warmte, en knusheid![]()
gelderland4life![]()
Gelderland=NIJMEGENquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:51 schreef tsigalko het volgende:
Nooit gedacht dat er mensen bestonden die serieus een gevoel hebben bij Gelderland, met Nijmegen heb ik wel een band maar de rest van Gelderland laat me volstrekt koud
Wat;nee?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:20 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Nee.
A. is de stad?Ja,de squote:
quote:Op zondag 27 november 2005 17:32 schreef mcDavid het volgende:
heb medelijde
Kinderhanden zijn gauw gevuld,NIJMEGEN ROCKS!!!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook, en nu ik er weer woon heb ik het weer prima naar m'n zin!
wij zijn de junges uit errenem
eers hebbe we 't kout en dan weer werre-em
we lope over 't velperplein en door de ketelstraat
en trekke voor een kwertje een wursje uit de automaat
wij zijn de junges uit errenem - errenemse boys
In het land der blinden is EENOOG koning...quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
correct. mijn liefde voor gelderland beperkt zich metname tot arnhem.
Is dat een strontspoor?Daar waar dat spoor stopt zal wel een hele berg liggen.quote:
Mike Staring(alias voor Sturing?),dat is toch dat flikkertje??Ja,Mike,laten we lekker gaan flipperen,en daarna....quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mike staring was nog een oude schoolvriend van me. gingen we gezellig flipperen bij mij of bij hem en ik heb bij hun 'de lift' gezien, een film die ik van mijn ouders nooit mocht zien. zijn vader is helaas net gestopt met een topslagerij.
't origineel is van ene Van Riemsdijk, maar misschien zijn er coversquote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef the900 het volgende:
Is dat het Gelders Volkslied van Heidevolk?
Almerequote:Op donderdag 1 december 2005 00:53 schreef BrauN het volgende:
Gelderland.
Da's nou écht de meest nietszeggende provincie van het land. Op Flevoland na dan...
heh waar denk je dat de friezen tegengehouden gaan worden als ze op tilburg afmarcheren? nou?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:53 schreef BrauN het volgende:
Gelderland.
Da's nou écht de meest nietszeggende provincie van het land. Op Flevoland na dan...
Berkel.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
heh waar denk je dat de friezen tegengehouden gaan worden als ze op tilburg afmarcheren? nou?
Die zul je dan ook wel genoeg hebben zeker.....quote:Op donderdag 1 december 2005 00:49 schreef Aurelianus het volgende:
Ik ben nog liever trots op mijn genitale wratten.
Ik kan geen enkel feit bedenken, maarquote:Op donderdag 1 december 2005 00:39 schreef sannydude het volgende:
Kan iemand ook maar 1 ding noemen waar gelderland goed voor is?![]()
is een multi-culturele smeltkroes waar ik zelfs mijn hond nog niet zou willen laten schijten.quote:Noord Holland
Sucky dude...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:39 schreef sannydude het volgende:
Noord Holland![]()
Willem 2,dat is nietszeggend,sjankertje.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:53 schreef BrauN het volgende:
Gelderland.
Je hebt een zeer verstandige vriendquote:Op dinsdag 29 november 2005 07:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dan had ik niet kunnen gaan samenwonen met m'n vriend want die wil daar niet wonen![]()
ontopic:
*trots is op Gelderland in het algemeen en Nijmegen in het bijzonder*![]()
Zag die foto's van je...Leuk,dat mouwloze shirtje....NOT....En die beweging die je maakt met tandenpoetsen,die zul je ook wel ergens anders van kennen,how GAY can someone be.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:39 schreef sannydude het volgende:
Noord Holland![]()
hey we hebben zelfs twee topclubs, welke andere provincie kan dat zeggen?quote:Op maandag 5 december 2005 01:15 schreef DrDentz het volgende:
rustig aan kerel! Gelderland uber alles, dat weet jij, dat weet ik, maar dat hoeft niet iedereen te weten
mee eens! en hij moet ook weer voorzitter van vites worden!quote:Op maandag 5 december 2005 01:22 schreef DrDentz het volgende:
daarom wil ik Karel Aalbers graag in het rijtje met grote Gelderse Karels plaatsen
wij zijn dan ook allemaal blij dat je weg bent!quote:Op maandag 5 december 2005 01:47 schreef -Beer- het volgende:
Ik kots op gelderland, heb er zes jaar gewoond. Ben blij dat ik weer in de randstad woon![]()
Ik maak vriendenquote:Op maandag 5 december 2005 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
wij zijn dan ook allemaal blij dat je weg bent!
werd je veel gepest omdat je gothic bent?quote:Op maandag 5 december 2005 01:47 schreef -Beer- het volgende:
Ik kots op gelderland, heb er zes jaar gewoond. Ben blij dat ik weer in de randstad woon![]()
Noem eens een provincie waar dat niet zo is...quote:Op maandag 5 december 2005 02:01 schreef DrDentz het volgende:
je komt dan ook meteen uit het grootste incestnest wat er te vinden is, alhoewel, gelderland is niet vies van een beetje incest hier en daar
Dan woonde je natuurlijk in A.Tja,dan vraag je erom...quote:Op maandag 5 december 2005 01:47 schreef -Beer- het volgende:
Remspoor,kun jij je gekke bek een keer houden?quote:Op maandag 5 december 2005 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
hey we hebben zelfs twee topclubs, welke andere provincie kan dat zeggen?
Dan heb je het natuurlijk over A.En aan het hoofd van het hele incest-gebeuren staat K.A.,de grootste pooierige nitwit die er is.quote:Op maandag 5 december 2005 02:01 schreef DrDentz het volgende:
je komt dan ook meteen uit het grootste incestnest wat er te vinden is, alhoewel, gelderland is niet vies van een beetje incest hier en daar
Nee we hadden het niet over Karel Aalbers, maar over de smet op de kaart van Gelderland, die incestueuze bible-belt die door deze prachtige provincie loopt...quote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef mhermsen het volgende:
[..]
Dan heb je het natuurlijk over A.En aan het hoofd van het hele incest-gebeuren staat K.A.,de grootste pooierige nitwit die er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |