nee alleen dat ik nog nooit 'keigaaf' uit de mond van een gelderlander heb gehoord!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat Gelderlanders dom zijn?.
ik niet, maar zou het graag eens zien!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
kennen jullie die leuke opname van jiskefet in de leuke begin dagen nog? dat een ze als een stel struikrovers uit een geldersch bosje kwamen en mensen aanvielen met de woorden: "voor een groot en vrij gelderland!"
was erg leuk. ze hadden in mijn beleving ook zwaarden en schilden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ik niet, maar zou het graag eens zien!![]()
ik heb een leuke jeugd gehad in arnhem.quote:
ik ook, en nu ik er weer woon heb ik het weer prima naar m'n zin!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb een leuke jeugd gehad in arnhem.![]()
Is dat van het Renfront?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
altiet is kortjakje ziek, midden in de week maar zondags nie, zondags gaat ze naar vitesse, met wat knuppel en wat messe![]()
dan kwam je vroeger ook vast wel bij harm voor je wiet?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef zoalshetis het volgende:
god, soms mis ik ernhem en dan ga ik lekker naar mijn ouders. en als vanoud loop ik lekker naar kasteel zypendaal en rook daar een fijne joint en ga wat dichten.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
dan kwam je vroeger ook vast wel bij harm voor je wiet?
heh ik heb daar ook heel wat uren doorgebracht knetterstoned starend naar een schaakbord of naar het weegschaaltje waar de stuff op afgewogen werdquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
damn dude. wat leuk dit! eerst bij harm boven en daarna bij zijn toko in de binnenstad. pracht stoned geweest daar.
was leuk vroeger bij harm boven en altijd in dat eeuwige zilverfolietje... perzisch tapijtje op de tafels. we deden als we geen geld hadden zelfs nog een spelletje. rookten we een perzischejoint van de restjes die je eruit kon peuteren.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
heh ik heb daar ook heel wat uren doorgebracht knetterstoned starend naar een schaakbord of naar het weegschaaltje waar de stuff op afgewogen werd![]()
correct. mijn liefde voor gelderland beperkt zich metname tot arnhem.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat er niemand is die héél Gelderland kent. Dan ben je toch meer trots op een bepaalde stad denk ik. Het is niet zoals bij Friesland of Limburg.
yep, en altijd tot 3 uur 's nacht open... tegenwoordig moeten de shops in het centrum om middernacht dicht en daarbuiten zelfs nog eerderquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was leuk vroeger bij harm boven en altijd in dat eeuwige zilverfolietje... perzisch tapijtje op de tafels. we deden als we geen geld hadden zelfs nog een spelletje. rookten we een perzischejoint van de restjes die je eruit kon peuteren.
en harm was cool, als ie tenminste niet weer in een duitse cel zat
nee gelderland is groter dan menig land inderdaad! maar toch is het mijn gelderlandquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:57 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat er niemand is die héél Gelderland kent. Dan ben je toch meer trots op een bepaalde stad denk ik. Het is niet zoals bij Friesland of Limburg.
Bijvoorbeeld ook Apeldoorn? Of Tiel? Nijmegen?quote:Op zondag 27 november 2005 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
nee gelderland is groter dan menig land inderdaad! maar toch is het mijn gelderland![]()
mike staring was nog een oude schoolvriend van me. gingen we gezellig flipperen bij mij of bij hem en ik heb bij hun 'de lift' gezien, een film die ik van mijn ouders nooit mocht zien. zijn vader is helaas net gestopt met een topslagerij.quote:Op zondag 27 november 2005 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
yep, en altijd tot 3 uur 's nacht open... tegenwoordig moeten de shops in het centrum om middernacht dicht en daarbuiten zelfs nog eerder
oh en dit is geheel ontopic btw, arnhem being de hoofdstad van gelderland
nog meer bekende ernemmers hier trouwens
ik ben in al die plaatsen meerdere keren wezen stappen, dus ik ken ze redelijkquote:Op zondag 27 november 2005 00:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ook Apeldoorn? Of Tiel? Nijmegen?
Ik moet zeggen: dat doe je dan toch goed. Ik ben in geen van die plaatsen wezen stappen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ben in al die plaatsen meerdere keren wezen stappen, dus ik ken ze redelijk
hoort er allemaal bij. en ik kan me voorstellen als je daar leuk opgegroeit bent dat je het koestert.quote:Op zondag 27 november 2005 00:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ook Apeldoorn? Of Tiel? Nijmegen?
ok ik moet toegeven dat ik in tiel alleen twee keer voor appelpop ben geweest. maar als je van het station naar het festival terrein loopt moet je het hele stadje door!quote:Op zondag 27 november 2005 00:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: dat doe je dan toch goed. Ik ben in geen van die plaatsen wezen stappen.
Haha ja ik ken Tiel wel enigszins. Apeldoorn en Ede ben ik ook wel geweest van de steden. Plus nog wat kleine dorpjes. Maar ik vind het allemaal zo los van elkaar staan in Gelderland.quote:Op zondag 27 november 2005 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ok ik moet toegeven dat ik in tiel alleen twee keer voor appelpop ben geweest. maar als je van het station naar het festival terrein loopt moet je het hele stadje door!
ja het is een gro(o)t(s)e provincie!quote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Haha ja ik ken Tiel wel enigszins. Apeldoorn en Ede ben ik ook wel geweest van de steden. Plus nog wat kleine dorpjes. Maar ik vind het allemaal zo los van elkaar staan in Gelderland.
eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
nee alleen dat ik nog nooit 'keigaaf' uit de mond van een gelderlander heb gehoord!
maar het zou me niet verbazen van een nijmegenaar
lekker groen, lekker fris!quote:Op zondag 27 november 2005 00:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn![]()
Gelderland blijft geweldig![]()
en of die vlag mooier is dan die lullige plompzakbladeren.quote:
een kustplaats aan een randmeerquote:Op zondag 27 november 2005 01:24 schreef RonaldV het volgende:
* meldt!
Gelderland is goed
Veluwe is beter
Harderwijk is best
quote:
Fryslan:quote:
Wij hebben ten minste droge voetenquote:Op zondag 27 november 2005 01:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fryslan:
droge voeten omdat je op je eigen afvalberg woont
met afval eraan...quote:Op zondag 27 november 2005 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij hebben ten minste droge voeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgestaan uit de dood
Het grote foute filmnamen topic=TTT
quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 01:54 schreef Ciscus het volgende:
bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |