Dan wordt het eens tijd dat je het leert! Zing hier meequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:02 schreef 0 het volgende:
Ik ken het volkslied niet eens en ik woon er
wat een droevig pianopingeltjequote:Op zaterdag 26 november 2005 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd dat je het leert! Zing hier mee![]()
op de electrische gitaar klinkt het inderdaad beterquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
wat een droevig pianopingeltje
Droeviger kan het ook niet, met al die omgekeerde reten op dat ding.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zou zo snel geen lelijkere vlag kunnen bedenken.
of natuurlijk Utrechtquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Of natuurlijk Rotterdam![]()
![]()
[afbeelding]
Dat heb ik nou met Utrechtquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:23 schreef DrDentz het volgende:
iedere dag dat ik met de bus vanuit overijssel gelderland binnenrijd doet me toch wel iets, een gevoel van thuiskomen, de warmte, en knusheid![]()
gelderland4life![]()
Nee dat wol ik netquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:09 schreef 0 het volgende:
[..]
Wil je je onderbroekmotief ergens anders posten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:27 schreef ThE_ED het volgende:
Oh Gelderland, met je mooie...
eh..
hmm...
koeien?
[afbeelding]
Ook! maar vooral:quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:27 schreef ThE_ED het volgende:
Oh Gelderland, met je mooie...
eh..
hmm...
koeien?
[afbeelding]
Och, het is helemaal verdord.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook! maar vooral:
[afbeelding]
het geweldige landschap!
Alleen in de herfst hoor! Maar dan is de Veluwe eigenlijk op z'n mooist.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Och, het is helemaal verdord.
Uit de supermartk!quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:43 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wees blij dat ik als stedeling weet waar de Melk vandaan komt.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:34 schreef Guidoow het volgende:
GELDERLAND-RULEZ!
Wa mot oe dan nog met grolle in oe avatar, die bint uut pluskut.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ben niet trots op Gelderland![]()
Wel op de Achterhoek![]()
![]()
Kijk, en dat heb ik nu weer met die neplimbo´s uit nijmegen, met die zachte gquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:51 schreef tsigalko het volgende:
Nooit gedacht dat er mensen bestonden die serieus een gevoel hebben bij Gelderland, met Nijmegen heb ik wel een band maar de rest van Gelderland laat me volstrekt koud
Nou, daar zeg je wat! "We" zijn wel effe twee keer zo groot als Luxemburg en hebben ruim vier keer zoveel inwoners:quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Gelre Vrij!
Dus je geeft toe dat Gelderlanders dom zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
keigaaf? klinkt mij brabants in de oren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |