Denk niet dat dat mag.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:21 schreef Palau het volgende:
Gelukkig want kheb ternauwernood het pasje weten te vinden. Ik hoop alleen dat ze em niet afkeuren. Er staat wel een bekendheid op maar niet echt een portret van (van zijkant niet normale foto enz.)
Zouden deze mogen? (het is niet echt een merk en niet echt portret mi)
1http://members.lycos.nl/stefsmis/24_9_1024.jpg
2http://members.lycos.nl/stefsmis/24_7_1024-5.jpg
Die eerste heeft de grootste kans denk ik. 24 staat daar alleen als tekst (dus geen logo, tis gewoon klokachtig) en in actie (geen portret)quote:Op woensdag 30 november 2005 16:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat mag.
Er zitten ongetwijfeld rechten aan dat logo van 24 verbonden. Keith Sutherland mag officieel ook niet, maar de kans is niet zo groot dat ze hem zo herkennen.
\quote:Op donderdag 1 december 2005 08:57 schreef mic_forever het volgende:afgekeurd
nu te laat voor gratis pas
Bij mij ook!quote:Op donderdag 1 december 2005 08:57 schreef mic_forever het volgende:afgekeurd
nu te laat voor gratis pas
Dat het gratis was, lijkt me niets af te doen aan het feit dat je het nog 4 keer mag proberen als die is afgekeurd, toch?quote:Artikel 4
Mocht de Postbank de aanvraag van de Klant niet inwilligen, dan zal de Postbank de Klant hiervan schriftelijk op de hoogte stellen. Wanneer de afbeelding/tekst door Postbank afgekeurd wordt, dan heeft de Klant nog maximaal vier achtereenvolgende mogelijkheden om een correcte afbeelding/tekst te maken zonder dat Postbank hiervoor extra kosten in rekening zal brengen. Postbank houdt zich het recht voor om in geval van misbruik van deze procedure de aanvraag van Mijn Postbankpas van deze Klant uiteindelijk te weigeren.
Dus ik kan het nog gratis aanvragen?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef cw2cu het volgende:
je had dan toch nog 4 dagen extra om een nieuwe te sturen?
woa, coolquote:Op donderdag 1 december 2005 16:50 schreef Brammie1 het volgende:
zie mijn mooie pas:
[afbeelding]
Voor de kenners: jep, 't is Totoro. Hier heeft Studio Ghibli waarschijnlijk wel dik copyright op, maar dat weten ze bij de postbank niet
jij bent van het kaliber ik-lees-de-voorwaarden-niet? Die komt er gegarandeert niet door.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:16 schreef P0rt0 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik opgestuurd vorige week.
Hoe krijg je te horen of je pas is geaccepteerd of niet?
Volgens mij moet er bij de postbank ondertussen een hele lijst passen circuleren van 't type 'en deze doen we dus niet....'quote:Op donderdag 1 december 2005 20:33 schreef releaze het volgende:
jij bent van het kaliber ik-lees-de-voorwaarden-niet? Die komt er gegarandeert niet door.
Nee, dan zie je het logo vd postbank wel.. K heb m ook binnen gisteren, groepsfoto vd moaties in Mallorca.quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:13 schreef Manneke_Pils het volgende:Leuke foto
En op deze foto zie je het logootje van de postbank niet... Is dat in het echt ook zo?
post even een foto dan wil je pasje wel eens zien.. de kans dak hem int echt zie is heel klein denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, dan zie je het logo vd postbank wel.. K heb m ook binnen gisteren, groepsfoto vd moaties in Mallorca.
Alleen beetje donker verder is die top![]()
Hey heb jij de elfstedentocht gewonnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Vond de eerste totaal neit mooi, deze is met de kleuren wel goed. Andere was te vaag en flets
shit!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef Energie het volgende:
Zometeen snel nog even gebruik maken van de actie ! , ik heb trouwens een studenten rekening en daarbij hoort een normale giropas , dus ik denk dat studenten niet per jaar voor de custom pas hoeven te betalen.
ja ik heb er nu 2. Je kon gewoon meerdere bestellen hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
Eerste?
ja dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:03 schreef Untouchable het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor de mensen die meerdere passen aanvragen of hebben aangevraagd. Je kan altijd maar maximaal 1 pas hebben op je rekening. Mits het een en/of rekening is of je hebt een gemachtigde hebt.
In alle andere gevallen vervangt de nieuwe dus de oude
ik heb em vorige week vrijdag of zaterdag aangevraagd en hij kwam vandaag binnen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:04 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb dinsdag mn pas aangevraagd, wann kan ik hem dan ongeveer thuis verwachten? zou wel leuk zijn al ie met sinterklaas komt
Nu is het wachten op een pas met Goatsequote:Op zaterdag 3 december 2005 12:52 schreef Aurelium het volgende:! Ik had een pas opgestuurd met gewoon een simpel plaatje van een hoop dollarbiljetten en die is afgekeurd. En nu is het niet gratis meer
Stervende hoeren kanker postbank!
Ik ga denk ik tubgirl op mn pas zetten, dat zal die postbankmedewerkers leren.
Zou mooi zijn als screensaver...!quote:Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef Mr._Incredible het volgende:
Hier is mijn simpele creatie
[afbeelding]
moeie doen, betaal je nu 10 euro voorquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:52 schreef Aurelium het volgende:! Ik had een pas opgestuurd met gewoon een simpel plaatje van een hoop dollarbiljetten en die is afgekeurd. En nu is het niet gratis meer
Stervende hoeren kanker postbank!
Ik ga denk ik tubgirl op mn pas zetten, dat zal die postbankmedewerkers leren.
Hoe weet je in godsnaam dat ie afgekeurd is?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef -Mzraki- het volgende:
De mijne is afgekeurd, matrixcode zonder The Matrix ofzo erbij,.
Kost het nu geld om het opnieuw te proberen?
Heb je niet stiekem cq. per ongeluk meegedaan aan de wedstrijd?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:19 schreef BrauN het volgende:
Serieus, hoe lang duurt het na het bestellen voordat je dat kreng opgestuurd krijgt?
Ik heb zeker twee weken geleden al mijn ontwerp ingevoerd en besteld... En het lijkt me niet dat hij afgewezen kan worden. Er stond namelijk de tekst op: "Moeder, ik lust een frikandel.", met een frikandel vaag als achtergrond. Erg mooi... geen copyrights geschonden... verdomme.
wordt waarschijnlijk afgewezen ja.quote:Op maandag 5 december 2005 14:53 schreef TwztId het volgende:
Ik wil dees, maar dat mag zeker weer niet... mijn vorige (een wietblad) was ook al afgewezen..
[afbeelding]
Ligt eraan hoe goed de algemene ontwikkeling van de controleur is.quote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef P8 het volgende:
[..]
wordt waarschijnlijk afgewezen ja.
Maar zal mijn commander keen er door komen?
6 werkdagenquote:Op maandag 5 december 2005 16:57 schreef Zwaffel het volgende:
de 30ste van november heb ik een postbank pas aangevraagd. Ik heb hem nog niet binnen...iemand een idee hoelang het duurt?
ik denk dat als je hem zonder naam zou doen er wel wat makkelijker doorheen komtquote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef P8 het volgende:
[..]
wordt waarschijnlijk afgewezen ja.
Maar zal mijn commander keen er door komen?
Andere banken vinden dit wel een tof idee, dus die gaan het vast nadoen. De SNS-bank gaat het binnenkort ook aanbieden bijvoorbeeld.quote:
Behalve de Friesland Bank natuurlijk weerquote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Andere banken vinden dit wel een tof idee, dus die gaan het vast nadoen. De SNS-bank gaat het binnenkort ook aanbieden bijvoorbeeld.
Je kan ook overstappen natuurlijk naar een bank die niet meer in het tijdperk van paard en wagen leeft.quote:Op maandag 5 december 2005 18:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Behalve de Friesland Bank natuurlijk weer![]()
Want dat zijn pas echte stijfkoppen
Een paar maanden geleden introduceerden ze pas internet bankieren.
Keen 5quote:
hier bij Mediamarkt, dachten dat het een Creditcard was, nee is PB-pas....euh....toch maar voor de zekerheid ook een ID ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:09 schreef Toeps het volgende:
Ik was van het weekend in Frankrijk (Disneyland), en daar stonden ze toch raar naar die pasjes te kijken! Wel geaccepteerd, uiteindelijk.
Ja, ik ook. Alleen heb net een studentenrekening gekregen én een nieuwe pinpas. Vind die eerlijk gezegd ook wel mooiquote:
Een Cavalier King Charles Spaniel?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:20 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
De mijne..
Dus deze [afbeelding]
nee, 2 x 2 en/of rekeningen. de ene is de huis-tuin-keuken-inkomenspas en de andere is de leuke dingen pas waar een vast bedrag naar gestort wordt, hiermee betalen we alles dat we niet nodig hebben maar wel graag willen doen/hebben.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:17 schreef Mr-Fluffy het volgende:
zoveel rekeningen of gewoon sparen?
Ook alquote:Op donderdag 8 december 2005 08:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb die van mij ook binnen. De postbankleeuw die wordt genomen door een echte
Nogmaals dank voor de maker. Mijn naam is niet echt goed te lezen, maar als je de pas schuin houdt kun je het wel zien... De oude pas is niet meer te gebruiken vanaf nu he?
nou die rente stelt weinig voor; maar de Funpas is gewoon bedrag dat OP mag; geen spraarrekening. En de ene maand hou je wat over dus dan heb je de volgende maand wat meer, maar 'grote' fun als vakanties, tv, pc etc worden hier niet mee betaald (daar hebben we weer een spaarrekening voor).quote:Op woensdag 7 december 2005 22:29 schreef MadGuy het volgende:
Kun je dan niet beter een plusrekening oid nemen? Krijg je tenminste wat rente...
Aha, logisch!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:28 schreef missC het volgende:
[..]
nou die rente stelt weinig voor; maar de Funpas is gewoon bedrag dat OP mag; geen spraarrekening. En de ene maand hou je wat over dus dan heb je de volgende maand wat meer, maar 'grote' fun als vakanties, tv, pc etc worden hier niet mee betaald (daar hebben we weer een spaarrekening voor).
Hehe ik heb de maker wel persoonlijk via de mail gevraagd of het mochtquote:Op donderdag 8 december 2005 09:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ook al
Bij mij kwam hij de eerste keer er niet door en toen dacht ik er 2 uur voor de sluiting aan, toen heb ik ook die maar besteld
Maar nog niet bij tankstations ofzo, dat ze zeiden dat je daarmee niet kunt betalen?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
De maker had hier gezegd dat iedereen hem mocht gebruiken
Ik had wel net met pinnen tijdens de transactie opeens dat ik mijn pin opnieuw in moest toetsen
Die is wel heel tofquote:Op woensdag 30 november 2005 02:47 schreef MrMoon het volgende:
ik had deze ingezonden
[afbeelding]
en geheel tegen mn verwachting in had ik em binnen een week in huis
Kruidvat accepteerde hem gewoon en bij het pinnen liep het even moeilijk, maar hij deed het wel gewoon. Oude pasje kan dus wegquote:Op donderdag 8 december 2005 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar nog niet bij tankstations ofzo, dat ze zeiden dat je daarmee niet kunt betalen?
Ja, en daar heb ik niet zo veel zin inquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het is nu nog steedsalleen moet je nu 9,75 betalen...
is dat die sterke gast uit ff7?quote:
Indeed.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
is dat die sterke gast uit ff7?
Ik zou het ook niet anders doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef Zweefvliegje het volgende:
Haha, de Postbank is wel slim bezig zeg!
Op het moment dat het weer geld ging kosten begonnen de reclamecampagnes op tv!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |