wordt waarschijnlijk afgewezen ja.quote:Op maandag 5 december 2005 14:53 schreef TwztId het volgende:
Ik wil dees, maar dat mag zeker weer niet... mijn vorige (een wietblad) was ook al afgewezen..
[afbeelding]
Ligt eraan hoe goed de algemene ontwikkeling van de controleur is.quote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef P8 het volgende:
[..]
wordt waarschijnlijk afgewezen ja.
Maar zal mijn commander keen er door komen?
6 werkdagenquote:Op maandag 5 december 2005 16:57 schreef Zwaffel het volgende:
de 30ste van november heb ik een postbank pas aangevraagd. Ik heb hem nog niet binnen...iemand een idee hoelang het duurt?
ik denk dat als je hem zonder naam zou doen er wel wat makkelijker doorheen komtquote:Op maandag 5 december 2005 16:03 schreef P8 het volgende:
[..]
wordt waarschijnlijk afgewezen ja.
Maar zal mijn commander keen er door komen?
Andere banken vinden dit wel een tof idee, dus die gaan het vast nadoen. De SNS-bank gaat het binnenkort ook aanbieden bijvoorbeeld.quote:
Behalve de Friesland Bank natuurlijk weerquote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Andere banken vinden dit wel een tof idee, dus die gaan het vast nadoen. De SNS-bank gaat het binnenkort ook aanbieden bijvoorbeeld.
Je kan ook overstappen natuurlijk naar een bank die niet meer in het tijdperk van paard en wagen leeft.quote:Op maandag 5 december 2005 18:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Behalve de Friesland Bank natuurlijk weer![]()
Want dat zijn pas echte stijfkoppen
Een paar maanden geleden introduceerden ze pas internet bankieren.
Keen 5quote:
hier bij Mediamarkt, dachten dat het een Creditcard was, nee is PB-pas....euh....toch maar voor de zekerheid ook een ID ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:09 schreef Toeps het volgende:
Ik was van het weekend in Frankrijk (Disneyland), en daar stonden ze toch raar naar die pasjes te kijken! Wel geaccepteerd, uiteindelijk.
Ja, ik ook. Alleen heb net een studentenrekening gekregen én een nieuwe pinpas. Vind die eerlijk gezegd ook wel mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |