Hehe ik heb de maker wel persoonlijk via de mail gevraagd of het mochtquote:Op donderdag 8 december 2005 09:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ook al
Bij mij kwam hij de eerste keer er niet door en toen dacht ik er 2 uur voor de sluiting aan, toen heb ik ook die maar besteld
Maar nog niet bij tankstations ofzo, dat ze zeiden dat je daarmee niet kunt betalen?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
De maker had hier gezegd dat iedereen hem mocht gebruiken
Ik had wel net met pinnen tijdens de transactie opeens dat ik mijn pin opnieuw in moest toetsen
Die is wel heel tofquote:Op woensdag 30 november 2005 02:47 schreef MrMoon het volgende:
ik had deze ingezonden
[afbeelding]
en geheel tegen mn verwachting in had ik em binnen een week in huis
Kruidvat accepteerde hem gewoon en bij het pinnen liep het even moeilijk, maar hij deed het wel gewoon. Oude pasje kan dus wegquote:Op donderdag 8 december 2005 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar nog niet bij tankstations ofzo, dat ze zeiden dat je daarmee niet kunt betalen?
Ja, en daar heb ik niet zo veel zin inquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het is nu nog steedsalleen moet je nu 9,75 betalen...
is dat die sterke gast uit ff7?quote:
Indeed.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
is dat die sterke gast uit ff7?
Ik zou het ook niet anders doenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef Zweefvliegje het volgende:
Haha, de Postbank is wel slim bezig zeg!
Op het moment dat het weer geld ging kosten begonnen de reclamecampagnes op tv!
foto?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:34 schreef cw2cu het volgende:
Mijn model is doorgelaten![]()
De naam van de afbeelding heette eerst: Leatitia Casta (met google heb je 250 afbeeldingen van haar)
Hij werd afgewezen en heb ik dezelfde afbeelding: Eva vriendin genoemd (mijn ex).
En toen kwam die op de mat.![]()
Ik vind Leatitia niet heel erg mooi maar de afbeelding van haar in zwart wit die ik heb vind ik wel leuk.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef cw2cu het volgende:
[[url=http://www.uploadtemple.com/thumb/1134331923.jpg]afbeelding][/URL]
Een nachtelijke foto was mooier geweest. Met je neon aan weetje.quote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij heet ehling van je achternaam?
![]()
![]()
![]()
ik ook maar dan zonder H er in
dit is de mijne:
[afbeelding]
wauwquote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is de mijne:
[afbeelding]
Mooie brievenbus.quote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is de mijne:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 06:55 schreef maartena het volgende:
Hmm.... Als ik toch een postbankrekening had.....
[afbeelding]
Ja, als of jij Laetitia kunt spellen.quote:
Right, alsof je aparte post krijgt wanneer je pas word aangemaakt. Dat ging bij mij allemaal via de e-mail, en ik kreeg niet eens een bevestiging dat hij onderweg was, daar heb ik zelf voor moeten mailen.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:31 schreef generalist het volgende:
Ik heb 5 afgekeurde ontwerpen gehad. Allemaal dezelfde. Toen heb ik op een avond 10 passen aangevraagd (10 ontwerpen ingediend) en vervolgens een week later 10 enveloppen, met 1 brief dat er een pas aangemaakt was en 9 afwijzingen
psst... jij staat ook in het lijstje, sorry voor de offtopic ...quote:
ik mis deze:quote:Op donderdag 15 december 2005 23:53 schreef The_Mavericks het volgende:
ik had zoiets in gedachten:
[afbeelding]
Voor je het opstuurt: logo's zijn niet toegestaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:53 schreef The_Mavericks het volgende:
ik had zoiets in gedachten:
[afbeelding]
Bovenstequote:Op zondag 18 december 2005 20:20 schreef Mesad het volgende:
Welke is leuker:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan niet kiezen...
Goeie fotograafquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |