Staat ergens in een oud topic namen met profielen met email adressen. Die heb ik gemailed toen, maar ik weet niet of die mensen nu nog actief zijn met FAD, daarom wil ik eigenlijk de stats even bekijken om te zien wie er regelmatig flushen ...quote:Op woensdag 14 december 2005 11:47 schreef gateway het volgende:
[..]
ow, ja ik had zelf nog niet op die site gekeken.... Hmmzz, dan weet ik het zo ook niet. Heeft er niet iemand die de al eens eerder mensen geamild heeft adressen???
ja ok, maar het is wel zo netjes dat we iedereen mailen dat FAD ermee stopt, kan men het ook verwijderen... (of doet FAD dat automatisch? of geeft ie melding?)quote:Op woensdag 14 december 2005 11:48 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Staat ergens in een oud topic namen met profielen met email adressen. Die heb ik gemailed toen, maar ik weet niet of die mensen nu nog actief zijn met FAD, daarom wil ik eigenlijk de stats even bekijken om te zien wie er regelmatig flushen ...
Staat op de eerste pagina ( bij mij )quote:Op woensdag 14 december 2005 11:51 schreef gateway het volgende:
[..]
ja ok, maar het is wel zo netjes dat we iedereen mailen dat FAD ermee stopt, kan men het ook verwijderen... (of doet FAD dat automatisch? of geeft ie melding?)
das handig! ik heb het meeste al gedeinstalleert, allen op de pc van pa niet maar dat gaat dus vanzelfquote:Op woensdag 14 december 2005 11:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Staat op de eerste pagina ( bij mij )
The uninstall update will be downloaded when your PC needs more jobs. At that time the software will be uninstalled. The uninstall update will be available approximately 11:00 GMT on Friday 16 December. We anticipate that it will be at least 2-3 days before most of the uninstalls have completed.
Wil dus zeggen de 16e gaat ie automatisch uninstallen
Top!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:09 schreef valing het volgende:
hier kun je wel de members zien.
http://fad.lospetitos.net/
Jep, stuur maar langs.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:04 schreef gateway het volgende:
[..]
wel aardig van die tweakersMaar dat ze voor die mijlpaal er niet gewoon ff een vrachtwagen bijdoen?? Kan in elk geval wel ff me kamarad vragen de mijlpaal te plaatsen, die werkt nu bij Lammerts (verhuur van die grote kranen enzo) dus dat zit wel goed
Fjolle? Zullen we hem maar bij jou als ons "mamma-schaap" in de tuin zetten???
Jawel hoor. Als ik vanmiddag ff tijd heb zal ik ook wel eens kijken (en mijn msn, irc aanzetten).quote:[b]Op woensdag 14 december 2005 12:54 schreef mcintosh het volgende:
Ow de mensen die ik hier regelmatig zie in het topic, staan niet in het lijstje
Oké, bedankt voor je bericht iig!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:16 schreef Roeji het volgende:
Ik was al op de hoogte. Ik stop per 16 dec. met al dit soort projecten. Althans voor een tijdje. Misschien dat ik in de toekomst weer inhaak. Maar even rust voor mn bakkie
Thanx Mcintosh voor het bericht
Nee hoor, dat is precies wat ik in gedachten had, het uiteindelijke mailtje post ik hier ook wel.quote:
mail me over die dingen opquote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef mcintosh het volgende:
Oké van 25 mensen heb ik het mail adres gevonden. FrankW en Roeji heb ik via het forum kunnen bereiken. Nog even bericht van FrankW afwachten...
De mensen waarvan geen email bekend is zijn:
EdVe
ANOUK;1
quansie
KermitKrul
okeezes
Mik3yZ
AZAROTH
San0201
WIQU
Mokov
Miarae
Teenkelzn
vliegende
Veel van hun hebben geen email in hun profiel, sommigen zijn namen niet gelijk aan hun Fok username denk ik...
Ah, daar was u! Mooi dat je er er weer bij bent, ik heb je email adres opgeslagen, als je wilt kun je het editten, zo niet ook goedquote:
Hmm, heb je het Rosetta project toegevoegd via het programma BOINC?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:40 schreef Agiath het volgende:
Oke alles gedaan alleen krijg geen werk... en ook geeb bericht met not enough disc space
Jaquote:Op woensdag 14 december 2005 15:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hmm, heb je het Rosetta project toegevoegd via het programma BOINC?
De poorten die gebruikt worden zijn:quote:Op woensdag 14 december 2005 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja
Krijg net een bericht in het rood
No work from project..
Mischien wat poorten open gooien?
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef Agiath het volgende:
Oh w8, ik heb nu een job
Het duurde alleen eventjes..
De grafische dingen zijn echt veel mooier als bij FAD
Kan niks voor je betekenen bij FAD, maar morgen houd ik wel een mini-flush op R@Hquote:Op woensdag 14 december 2005 21:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Morgen allemaal 5x op de knietjes, met het neusje richting Mekka. Dan slacht ik, persoonlijk op m'n balkonnetje, het laatste (en dikste) FaD-schaap uit de wei.![]()
Om plaats te maken voor een nieuw, fris R@H-lammetje![]()
Ofwel, wie doet er mee met Massaslachtingsflush?![]()
Als mijn laatste job morgen af is. Doe ik mee met 1 jobje.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Voor mij geen massaslachtingsflush meer. Ben op dit moment al elke dag bezig met flushen.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Morgen allemaal 5x op de knietjes, met het neusje richting Mekka. Dan slacht ik, persoonlijk op m'n balkonnetje, het laatste (en dikste) FaD-schaap uit de wei.![]()
bij Find-a-drug?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Agiath het volgende:
Ik wil ook wel mee doen...
Hoe Flush je?
Je hoeft mij geen mail te sturen.. Ik volg dit topic al. Weet alleen nog niet welk project ik hierna ga doen, maar heb nog een paar dagen om hierover na te denken...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef mcintosh het volgende:
Oké van 25 mensen heb ik het mail adres gevonden. FrankW en Roeji heb ik via het forum kunnen bereiken. Nog even bericht van FrankW afwachten...
De mensen waarvan geen email bekend is zijn:
EdVe
Veel van hun hebben geen email in hun profiel, sommigen zijn namen niet gelijk aan hun Fok username denk ik...
Ah mooi zo, ook mooi dat je het gevolgd hebtquote:Op woensdag 14 december 2005 22:38 schreef EdVe het volgende:
[..]
Je hoeft mij geen mail te sturen.. Ik volg dit topic al. Weet alleen nog niet welk project ik hierna ga doen, maar heb nog een paar dagen om hierover na te denken...
Hier hetzelfde. Ik gun mijn schaapjes voorlopig wat rust. Wellicht mis ik het in januari en meld ik me weer ergens aan.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:16 schreef Roeji het volgende:
Ik was al op de hoogte. Ik stop per 16 dec. met al dit soort projecten. Althans voor een tijdje. Misschien dat ik in de toekomst weer inhaak. Maar even rust voor mn bakkie
Thanx Mcintosh voor het bericht
ohhh thnxquote:Op donderdag 15 december 2005 00:15 schreef Sanne het volgende:
Mijn complimenten voor de Wiki van FAH trouwens, die ziet er zeer goed ui!![]()
Jammer dat je stopt, maar goed in ieder geval leuk dat je mee hebt gedaan natuurlijk!quote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik gun mijn schaapjes voorlopig wat rust. Wellicht mis ik het in januari en meld ik me weer ergens aan.
It was fun!
ik heb hier nog een paar puntjes van FAD, hoelaat moet ik flushen om in de stats te komen?? (weenie of 1-of-6billion donderdag of vrijdag in de stats wil/flusht?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
heb er ook ngo 2 lopen, 25 en 21 %... mjah, ik ga niet wachten tot morgen, ik flush ze en zet internet connection op always....quote:Op donderdag 15 december 2005 09:51 schreef Jumparound het volgende:
gvd, check net mn laatste job... 75% en 313 hits...
* gateway vindt het ook wel jammer dat fad ermee stoptquote:Op donderdag 15 december 2005 09:51 schreef Jumparound het volgende:
ik ga vandaag mn FaD client van mn laatste PC uitzetten
* Jumparound een beetje verdrietig is
maar een 9de plek bij FOKSCHAAP is natuurlijk nooit verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |