Welke plekken in Marokko ben je n og meer geweest?quote:Op zondag 27 november 2005 01:45 schreef Liejannuh het volgende:
Ik was er 2 jaar geleden, in oktober. Zelf georganiseerd rondreisje van 3 weken.![]()
Erg goed te doen en heel erg leuk!
quote:Op zondag 27 november 2005 01:58 schreef Liejannuh het volgende:
Nog even of-topic, voordat ik mijn bed opzoek:
Liejannuh en Lucille gaan naar Marokko! daar kun je het reisverslag vinden
En we zijn geweest in Casablanca, Rabat, Chefchauoen, Fez, Meknes, Erg Chebi (de woestijn dus), Todra kloof, Dades kloof, Ait Benhaddou, Marrakesh en Essouiara.
Er staat tot en met 30 november gratisquote:Op zondag 27 november 2005 12:16 schreef StewieG het volgende:
Waar staat dat het gratis is dan? Want op de site van de postbank zelf staat dat het 9 euro nog iets kost.
Toch niet met die belachelijke scooter erop hé?quote:Op maandag 28 november 2005 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer dat je m binnen hebt?
keb er vrijdag eentje ontworpen en wil m zsm binnen hebben
Bij mij duurde het 4 (werk)dagen.quote:Op maandag 28 november 2005 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer dat je m binnen hebt?
keb er vrijdag eentje ontworpen en wil m zsm binnen hebben
Ik heb er twee op vrijdagmiddag gemaakt en precies een week later lag er op vrijdag een brief dat mijn ene pas was afgekeurd ( had ik ook wel verwacht overigens, vandaar dat ik er twee gemaakt had) en de volgende envelop bevatte mijn nieuwe pas. Een week dus, best snel vind ik.quote:Op maandag 28 november 2005 23:23 schreef mel723 het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weten hoe snel ze je pas eventueel afkeuren.
Ik ben vereerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:56 schreef Steve.Porter het volgende:
dat is wel de lelijkste die ik tot nu toe heb gezien
'This is fluffy, he is destroyer of worlds'quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toch niet met die belachelijke scooter erop hé?![]()
(\__/)quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
'This is fluffy, he is destroyer of worlds'
Oid. toch?
Jamaar ik wil die met die leeuwquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef djayzz het volgende:
Ik vond die foto met het rabobank pasje als achtgrond nog steeds het beste:P
Zoek in de topics, lui dierquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jamaar ik wil die met die leeuw![]()
Volgens mij gewone?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:56 schreef Palau het volgende:
Als je Easyblue hebt, heb je dan giropas basis of een gewone giropas?
Gewone giropas.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:56 schreef Palau het volgende:
Als je Easyblue hebt, heb je dan giropas basis of een gewone giropas?
Spiegelen een optie, of valt het maestro-logo'tje dan net over de poot heen?quote:Op zondag 27 november 2005 01:38 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens is het nadeel van de kamelenpoten/voeten dat de naam en rekeninggegevens over de linkervoet heen vallen.
als je het afsluitende bericht góéd gelezen had, had je gezien dat ze je daar schriftelijk over informerenquote:Op maandag 28 november 2005 22:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Aangevraagd, als ik het afsluitende bericht goed begrijp kost het dus niets extra? Das mooi.
Hoe laten ze je eigenlijk weten dat hij goedgekeurd is, bellen ze je op of wat? lijkt me toch sterk.
jah erotisch getinte albeeldingen mogen niet hehquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef WebForce het volgende:
[afbeelding]
Deze is niet geaccepteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |