neej ik dacht ook alleen de zoekende nogquote:Op zaterdag 26 november 2005 10:55 schreef UncleScorp het volgende:
Voor zover ik weet zitten geesten nog niet online ...
Post ze maar ... zal iedereen hier reuze interessant vinden
En die schedel ... volgens mij dolen niet alle overledenen rond ?
waar blijven de foto'squote:Op zaterdag 26 november 2005 10:45 schreef Alieda het volgende:
Familie van mij zien verschijningen in hun huis (in hun vorige huis ook al), ze hebben de verschijningen gefotografeerd en zitten gewoon schimmen in de vorm van mensen in hun woonkamer, meest bij de gordijnen.
Zou het kwaad kunnen als ze die foto`s online zetten?
Ook hebben ze een echte mensenschedel (gekocht in antiekzaak) in huis, zouden die geesten dat een probleem vinden en zal de geest van de vrouw waartoe de schedel behoorde ook nu in hun huis ronddwalen?
als er al iets bestaat zoals geesten heb ik er volgens mij nog nooit last van gehadquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:33 schreef Barbaaf het volgende:
Bwah, lastige geesten zijn meestal lastig van nature en hebben geen aansporing nodig. Als ze nu een beetje in de gordijnen hangen is er weinig kans op dat ze vervelend gaan doen als hun foto's op internet komen.
Geesten zouden dat juist waarderen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Alieda het volgende:
ze is bang dat de geesten zich dan tegen hun gezin keren
ja kom opquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:39 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Geesten zouden dat juist waarderen.
Ook zij willen erkend worden (en ze zijn publiciteitsgeil).
Zet ze dus maar online!
Aldus boek het sprookjesbos.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:45 schreef Alieda het volgende:
Familie van mij zien verschijningen in hun huis (in hun vorige huis ook al), ze hebben de verschijningen gefotografeerd en zitten gewoon schimmen in de vorm van mensen in hun woonkamer, meest bij de gordijnen.
Ook hebben ze een echte mensenschedel (gekocht in antiekzaak) in huis, zouden die geesten dat een probleem vinden en zal de geest van de vrouw waartoe de schedel behoorde ook nu in hun huis ronddwalen?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:57 schreef Alieda het volgende:
Het zou toch kunnen dat de vrouw aan wie de schedel behoord geen rust kan vinden omdat haar schedel niet meer aan de rest van haar geraamte zit.
ik heb in mijn twee huizen en in de meerdere huizen van mijn ouders nog nooit geesten gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:45 schreef Alieda het volgende:
Angst is een slechte raadgever, waarom wil je ze online zetten? Ik ben wel benieuwd. Een schedel? Waarom zou iemand een schedel kopen. Ik zou er geen behoefte aan hebben, ik kan me voorstellen dat de ex inwoner van deze schedel liever zou willen dat de schedel een laatste rustplaats vond, maar ja, dat weet je natuurlijk niet. Vraag het de betreffende geest zou ik zeggen via een medium.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:45 schreef Alieda het volgende:
Geloof je daar inquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Angst is een slechte raadgever, waarom wil je ze online zetten? Ik ben wel benieuwd. Een schedel? Waarom zou iemand een schedel kopen. Ik zou er geen behoefte aan hebben, ik kan me voorstellen dat de ex inwoner van deze schedel liever zou willen dat de schedel een laatste rustplaats vond, maar ja, dat weet je natuurlijk niet. Vraag het de betreffende geest zou ik zeggen via een medium.
Een Zaterdagskind zal geesten zien. Ik ben een Zaterdagskind.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:02 schreef Classics het volgende:
[..]
Geloof je daar in![]()
wat krijg je door bij mijn FOK!account![]()
hoe werkte dat dan voor de juliaanse/gregoriaanse kalender ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Een Zaterdagskind zal geesten zien. Ik ben een Zaterdagskind.![]()
jajajaja zaterdagskindquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Een Zaterdagskind zal geesten zien. Ik ben een Zaterdagskind.![]()
Ik neem de telling die voor mij relevant is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoe werkte dat dan voor de juliaanse/gregoriaanse kalender ?
en ik kan de toekomst voorspellenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:19 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik neem de telling die voor mij relevant is.
en als je je nu wel bedreigd voelt door hun aanwezigheid? Wat als je duidelijk merkt dat ze je wat aan willen doen of zoiets dergelijks? hoe kan je hier vanaf komen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:27 schreef Enyalius het volgende:
daar naast maak ik op dat er een soort vooroordeel van angst aanwezig is terwijl dat hoogstwaarschijnlijk niet eens nodig is. de (on)bewuste angst is daar omdat je te maken hebt met iets wat je niet helemaal begrijpt op moment. maar de angst is niet gegrond..of wel? denk maar eens na. voelen jullie je bedreigd door de eventuele aanwezigheid van de geesten? en is het erg dat ze er zijn als ze verder niks doen? geesten zijn namelijk bijna overal en je hoort bijna nooit iemand over gevaarlijke, enge, situaties. in feite...de meeste weten niet eens dat ze er zijn.
shrink?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en als je je nu wel bedreigd voelt door hun aanwezigheid? Wat als je duidelijk merkt dat ze je wat aan willen doen of zoiets dergelijks? hoe kan je hier vanaf komen?
grappig heel grappigquote:
terwijl ik bloedserieus was.quote:
daar zijn verscheidene methodes voor, maar het is belangrijk om eerst te wachten en te zien of TS zich wel zo voelt of nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en als je je nu wel bedreigd voelt door hun aanwezigheid? Wat als je duidelijk merkt dat ze je wat aan willen doen of zoiets dergelijks? hoe kan je hier vanaf komen?
ja ok had t stiekem ook niet over de tsquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:02 schreef Enyalius het volgende:
[..]
daar zijn verscheidene methodes voor, maar het is belangrijk om eerst te wachten en te zien of TS zich wel zo voelt of niet
uhm heb hier nog nooit gepost mede om de reactie van zoalshetis...heb geen zin om belachelijk gemaakt te worden vooral niet als ik zelf bloedserieus ben. maar ja dat valt te verwachten he op fok!quote:
als je het echt voelt hoef je je van mij toch niks aan te trekken. ik ben hooguit een plaaggeest, maar was net wel ff bloedserieus.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
uhm heb hier nog nooit gepost mede om de reactie van zoalshetis...heb geen zin om belachelijk gemaakt te worden vooral niet als ik zelf bloedserieus ben. maar ja dat valt te verwachten he op fok!
nee snap dat ik me daar niks van moet aantrekken. maar ben er zelf nogal gevoelig voor, dat komt omdat ik steeds meer dingen meemaak waar ik zelf niet eens in geloof laat staan dat ik het aan anderen durf te vertellen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je het echt voelt hoef je je van mij toch niks aan te trekken. ik ben hooguit een plaaggeest, maar was net wel ff bloedserieus.
je bent anoniem hier, sorry voor mijn reactie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee snap dat ik me daar niks van moet aantrekken. maar ben er zelf nogal gevoelig voor, dat komt omdat ik steeds meer dingen meemaak waar ik zelf niet eens in geloof laat staan dat ik het aan anderen durf te vertellen...
waar haal jij vandaan dat ELKE geest meeverhuist? dat is helemaal niet zo. percentage dat dat wel doet is vrij klein.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:17 schreef TremorChrist het volgende:
Beetje jammer hoor. Welke idioot koopt er dan ook een mensenschedel....En wat die geesten betreft, lijkt me bullshit maar mocht het echt zijn dan is het wel freaky. Zeker omdat ze meegaan van huis naar huis, STALKERS. Klaag ze aan en vraag om een straatverbod
![]()
is ok..kga effe eten koken nu en bedenken of ik t hier kwijt wilquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent anoniem hier, sorry voor mijn reactie.
0,0 om precies te zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:23 schreef Enyalius het volgende:
ja heel erg anoniem. zo annoniem als je zelf wild...wat minder als je je blog met persoonlijke info er op zet, maar toch. het is een eigen keus. iets waar ik persoonlijk totaal niet druk over kan maken of iemand me gelooft of niet. iedereen heeft zijn eigen waarheid.
[..]
percentage dat dat wel doet is vrij klein.
Dat groene houdt in dat je eens met Rob moet praten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:40 schreef Classics het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet in deze dingen. Dit topic gevonden via active topics. Ff verder gekeken. Stond ergens een topic over hoe je aura's kunt zien, met oefening op je handJe ziet echt wat - of het aura's zijn laat ik in het midden. Om mijn vingers heen een groene uitlijning, aan de bovenkant van de vingers straalt het verder dan ernaast... wat zou groen betekenen
![]()
![]()
Sommige mensen zetten ook witte beeldjes in hun voortuin, zo doen ze wel meer rare dingen denk ik zoquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:18 schreef merlin693 het volgende:
ben wel benieuwd naar de reden van het aanschaffen van de schedel ?
welke reden zat er achter ?
Weer een beetje nuchter geworden?quote:Op zondag 27 november 2005 06:19 schreef BaajGuardian het volgende:
ja rare dingen zoals klagen op forums dat het systeem zo kut is maar ondertussen niks ondernemen.
een geraamte, niks mis mee. dat hebben verscheidene leraren biologie, geneeskunde en weet ik veel ook. en die hoor je niet zeggen dat het automatisch in verbinding staat met een geest.quote:Op zondag 27 november 2005 09:06 schreef Alieda het volgende:
Ze hebben de schedel gekocht omdat ze erg geinteresseerd zijn in dat soort dingen, het liefste zouden ze een volledige geraamte willen hebben.
Over die geesten, ze zien ze echt. Ik heb de foto`s gezien en zijn duidelijk vormen van mensen te zien, 1 leek net of het lang haar en een lange baard had. Op een andere foto ontdekte ik er 1 naast mijn oom op de bank (die had hij zelf nog niet eens gezien)
Ook hun kinderen (2 zoontjes van 1,5 en 3,5 jaar) merken dat er iets aanwezig is in huis.
Zelf de hond (kruising Herder/boxer puppy van 4 maanden) schrikt soms maarzo op en begint te blaffen en dan precies op het moment dat m`n oom en tante de verschijningen zien.
Volgens een paranormaal begaafde vriendin van hun hebben ze ook doorgang voor de geesten in hun zitten, bij het trapgat.
Ook wordt er iedere avond om precies dezelfde tijd op de muur geklopt 3 klopjes dan stil dan weer 3 klopjes. Ook heeft mijn oom de geest van een overleden familielid gezien, hij heeft het idee dat dat familielid hem iets wil zeggen/duidelijk maken maar hij geen geen idee wat dan dan moet zijn.
uhm...wees hier voorzichtig mee. ik weet niet hoe sterk jij mentaal in je schoenen staat, maar er zijn genoeg mensen die dingen gaan zien die er niet zijn en die eindigen tussen 4 witte murenquote:Op zondag 27 november 2005 09:09 schreef Alieda het volgende:
Sinds ik mij er de laatste tijd mee bezig houd ben ik ook in mijn eigen huis op gaan letten. En vorige week zag ik iets op de muur bewegen, leek wel een mens die iets aan het hakken was met een bijl. Echt heel vreemd. Heb er dan ook geen verklaring voor.
quote:Op zondag 27 november 2005 09:06 schreef Alieda het volgende:
Ze hebben de schedel gekocht omdat ze erg geinteresseerd zijn in dat soort dingen, het liefste zouden ze een volledige geraamte willen hebben.
Over die geesten, ze zien ze echt. Ik heb de foto`s gezien en zijn duidelijk vormen van mensen te zien, 1 leek net of het lang haar en een lange baard had. Op een andere foto ontdekte ik er 1 naast mijn oom op de bank (die had hij zelf nog niet eens gezien)
Ook hun kinderen (2 zoontjes van 1,5 en 3,5 jaar) merken dat er iets aanwezig is in huis.
Zelf de hond (kruising Herder/boxer puppy van 4 maanden) schrikt soms maarzo op en begint te blaffen en dan precies op het moment dat m`n oom en tante de verschijningen zien.
Volgens een paranormaal begaafde vriendin van hun hebben ze ook doorgang voor de geesten in hun zitten, bij het trapgat.
Ook wordt er iedere avond om precies dezelfde tijd op de muur geklopt 3 klopjes dan stil dan weer 3 klopjes. Ook heeft mijn oom de geest van een overleden familielid gezien, hij heeft het idee dat dat familielid hem iets wil zeggen/duidelijk maken maar hij geen geen idee wat dan dan moet zijn.
Mja het lijkt soms wel of gevoeligheid erfelijk is. Bepaalde families maken veel mee op dit gebied en andere niks. Aan de andere kant kan het natuurlijk ook door de omgeving komenquote:Op zondag 27 november 2005 11:33 schreef Alieda het volgende:
Zou het kunnen zijn dat in mijn familie meerdere mensen contact kunnen hebben met geesten.
Ik geloof zelf niet dat er geesten van de doden nog op aarde rond zwerven. (Ik ben dan ook geen Truth-poster en teveel bezig met wetenschap)quote:Over die geesten, ze zien ze echt. Ik heb de foto`s gezien en zijn duidelijk vormen van mensen te zien, 1 leek net of het lang haar en een lange baard had. Op een andere foto ontdekte ik er 1 naast mijn oom op de bank (die had hij zelf nog niet eens gezien)
Ja of binnen bepaalde families zijn er mensen die het geloven, of die erg bezig zijn met de schaduw-zijde van het leven. Als éénmaal een familie lid zegt dat hij zoiets heeft gezien/meegemaakt gaan andere dat ook zien.quote:Mja het lijkt soms wel of gevoeligheid erfelijk is. Bepaalde families maken veel mee op dit gebied en andere niks. Aan de andere kant kan het natuurlijk ook door de omgeving komen
Omdat jij zo goed bent een moeilijkere:quote:Op zondag 27 november 2005 13:00 schreef bonke het volgende:
ik zie een hond ( dalmatier) met een gecoupeerde staart, wat tegenwoordig niet meer mag
een adelaar!quote:Op zondag 27 november 2005 13:07 schreef djexplo het volgende:
[offtopic]
[..]
Omdat jij zo goed bent een moeilijkere:
[afbeelding]
[/offtopic]
een knielende vrouw met haar gezicht links naar beneden gerichtquote:Op zondag 27 november 2005 13:07 schreef djexplo het volgende:
[offtopic]
[..]
[afbeelding]
[/offtopic]
quote:Op zondag 27 november 2005 13:07 schreef djexplo het volgende:
[offtopic]
[..]
[afbeelding]
[/offtopic]
Ik zal eens kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 27 november 2005 13:26 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou wel eens een topic vol met dit soort plaatjes willen zien... djexplo?
dank! ik zal later eens koekeloeren.quote:Op zondag 27 november 2005 13:34 schreef djexplo het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.. : Zie het raadje plaatje vlekken topic
ps.. Het ging niet om het plaatje, maar om de achterliggende reden
ps2.. Het is geen adelaar en ook geen knielende vrouw![]()
Cowboy op paardquote:Op zondag 27 november 2005 13:07 schreef djexplo het volgende:
[offtopic]
[..]
[afbeelding]
[/offtopic]
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:23 schreef Enyalius het volgende:
ja heel erg anoniem. zo annoniem als je zelf wild...wat minder als je je blog met persoonlijke info er op zet, maar toch. het is een eigen keus. iets waar ik persoonlijk totaal niet druk over kan maken of iemand me gelooft of niet. iedereen heeft zijn eigen waarheid.
[..]
waar haal jij vandaan dat ELKE geest meeverhuist? dat is helemaal niet zo. percentage dat dat wel doet is vrij klein.
Tja dit soort ervaringen hebben mensen nu eenmaal en dus is het zeker gerechtvaardigd om het bestaan ervan niet uit te sluiten.quote:Op zondag 27 november 2005 18:53 schreef Halldar het volgende:
Grappig dat er nog steeds mensen in geesten geloven. Ontzettend kinderlijk ook....
Net als met God (H)quote:Op zondag 27 november 2005 18:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tja dit soort ervaringen hebben mensen nu eenmaal en dus is het zeker gerechtvaardigd om het bestaan ervan niet uit te sluiten.
quote:Op zondag 27 november 2005 13:07 schreef djexplo het volgende:
[offtopic]
[..]
[afbeelding]
[/offtopic]
Tja.quote:Op zondag 27 november 2005 18:53 schreef Halldar het volgende:
Grappig dat er nog steeds mensen in geesten geloven. Ontzettend kinderlijk ook....
Welnee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:02 schreef bonke het volgende:
de rationele denkers zijn wel degenen die deze wereld waar je nu leeft hebben gemaakt
Het rationeel denken is een gereedschap, het causale denken is een gebruiksrichtlijn voor dat gereedschap.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Overal zijn geesten. Ik word ook omringd door geesten alleen stel ik mezelf niet goed open, de shit van alledag voorkomt dat ik me niet goed kan open stellen. Ik sluit me onbewust af voor wat om me heen gebeurt. Ze leren je al vanaf het begin om je af te sluiten.
De mensen die rationeel denken die hebben zich zo afgesloten dat zelfs het idee aan geesten hen een vreemde smaak in de mond geeft. Ze kunnen alleen in aardse termen denken en hoe verder de tijd strijkt des te geslotener ze worden. En dan proberen ze ook nog eens mensen klem te praten die wel geloven.
Maar ze zijn er welNet zoals andere verschijnselen die anderen onverklaarbaar achten.
onderscheiden van anderen. status. aandacht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:34 schreef iteejer het volgende:
Waarom al die variatie
ja hoor, alleen wordt het in een kunstzinnig sausje gegoten. de één zal er best meer talent voor hebben dan een ander, maar dat is met alles. uiteindelijk zal het wel weer om aandacht gaan en status en om de andere sexequote:Waarom muziek, waaorm kusnt? Wordt dat ook door rationelen gemaakt?
Wowww je gaat soms echt diep in je denkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:44 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het rationeel denken is een gereedschap, het causale denken is een gebruiksrichtlijn voor dat gereedschap.
Er zijn zelfs mensen die op grond van hun rationele overwegingen betwijfelen of ze wel bestaan.
Das heel mooi, een stuk gereedschap dat de eigen meester gaat ontkennen.
Een gereedschap dat slechts een deeltje is van de realiteit, en dan nog een op een specifieke manier (en daarmee veel fenomenen uitsluitend) gebruik gereedschap.
En de resultaten van die handel- en waarnemingsmethodiek zullen anderen gaan vertellen dat hun waarnemingen niet kloppen en niet echt kunnen zijn, simpelweg omdat het niet in hun strataje past..?
mmm, hoewel ik rationeel denk heb ik daar geen last van. maar dat kan te maken hebben met mijn verwrongen manier van rationeel denkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zit als het ware opgesloten in de realiteit en het rationele denken. Ik kom niet verder dan wat ik zie nu.
dan zal dat het zijnquote:Kan het ook niet goed uitleggen wat ik bedoel.
Ik bedoel ook te zeggen. Als het leven en de wereld vanzelfsprekend gaat worden. Dan is het iedere dag een herhaling. Is het leven iedere dag weer iets anders dan wordt het vanzelf aangenaam. En dan bedoel ik met anders, nieuwe ontdekkingen in het hele gebeuren, nieuwe ontdekkingen en nieuwe verschijningen. De wereld lijkt soms te stagneren of het lijkt soms zelfs achteruit te gaan qua ontwikkeling ook.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmm, hoewel ik rationeel denk heb ik daar geen last van. maar dat kan te maken hebben met mijn verwrongen manier van rationeel denken
er gebeurt genoeg hoor. kijk maar naar het nieuws.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Nogmaals vind ik de wereld vaak eenzijdig. Maar dat kan aan mij liggen. Hopelijk gebeurt er eens iets dat zo erg afwijkt van het normale dat de hele mensheid 1 jaar moet bijkomen en dat het een gesprek van de dag wordt.
Een positieve gebeurtenisquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
er gebeurt genoeg hoor. kijk maar naar het nieuws.
wat had je in gedachten ? een tsunami ? een nieuwe 9/11 ?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Een grote positieve gebeurtenis. Lichbollen die overal verschijnen van mijn part. Wezens die niet van menselijke aard zijn. Ik weet niet. Ik geloof zoveel. Terugkomst van de overleden mensen van mijn part. Als het maar iets is dat zo schokkend is, dat veel rationele denkers niet meer weten wat links en rechts is en voor en achteren.
ik denk dat we een beetje te offtopic gaan.quote:Heb nog meer in gedachtes maar dat heeft meer te maken met techniek en misschien terugkeer van het een en ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |