abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32590201
Familie van mij zien verschijningen in hun huis (in hun vorige huis ook al), ze hebben de verschijningen gefotografeerd en zitten gewoon schimmen in de vorm van mensen in hun woonkamer, meest bij de gordijnen.

Zou het kwaad kunnen als ze die foto`s online zetten?

Ook hebben ze een echte mensenschedel (gekocht in antiekzaak) in huis, zouden die geesten dat een probleem vinden en zal de geest van de vrouw waartoe de schedel behoorde ook nu in hun huis ronddwalen?
pi_32590307
ja
pies on joe toe
pi_32590338
Voor zover ik weet zitten geesten nog niet online ...

Post ze maar ... zal iedereen hier reuze interessant vinden

En die schedel ... volgens mij dolen niet alle overledenen rond ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32590350
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:53 schreef bonke het volgende:
ja
Ik post om het posten.
pi_32590357
Het zou toch kunnen dat de vrouw aan wie de schedel behoord geen rust kan vinden omdat haar schedel niet meer aan de rest van haar geraamte zit.
pi_32590361
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:55 schreef UncleScorp het volgende:
Voor zover ik weet zitten geesten nog niet online ...

Post ze maar ... zal iedereen hier reuze interessant vinden

En die schedel ... volgens mij dolen niet alle overledenen rond ?
neej ik dacht ook alleen de zoekende nog

pi_32590368
foto`s van oplichtend stof ( orbs) zijn altijd wel grappig
pies on joe toe
pi_32590581
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:45 schreef Alieda het volgende:
Familie van mij zien verschijningen in hun huis (in hun vorige huis ook al), ze hebben de verschijningen gefotografeerd en zitten gewoon schimmen in de vorm van mensen in hun woonkamer, meest bij de gordijnen.

Ook hebben ze een echte mensenschedel (gekocht in antiekzaak) in huis, zouden die geesten dat een probleem vinden en zal de geest van de vrouw waartoe de schedel behoorde ook nu in hun huis ronddwalen?
waar blijven de foto's
pi_32590814
posten
pi_32590936
ik heb de foto`s zelf niet. mijn tante durft ze niet op de pc te zetten
pi_32590944
ze is bang dat de geesten zich dan tegen hun gezin keren
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 11:33:52 #12
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_32591072
Bwah, lastige geesten zijn meestal lastig van nature en hebben geen aansporing nodig. Als ze nu een beetje in de gordijnen hangen is er weinig kans op dat ze vervelend gaan doen als hun foto's op internet komen.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_32591100
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:33 schreef Barbaaf het volgende:
Bwah, lastige geesten zijn meestal lastig van nature en hebben geen aansporing nodig. Als ze nu een beetje in de gordijnen hangen is er weinig kans op dat ze vervelend gaan doen als hun foto's op internet komen.
als er al iets bestaat zoals geesten heb ik er volgens mij nog nooit last van gehad

live and let live
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:39:43 #14
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_32591184
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:28 schreef Alieda het volgende:
ze is bang dat de geesten zich dan tegen hun gezin keren
Geesten zouden dat juist waarderen.
Ook zij willen erkend worden (en ze zijn publiciteitsgeil).

Zet ze dus maar online!
pi_32591359
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:39 schreef SnowBite het volgende:

[..]

Geesten zouden dat juist waarderen.
Ook zij willen erkend worden (en ze zijn publiciteitsgeil).

Zet ze dus maar online!
ja kom op
ik wil ze zien
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:08:03 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32591696
Ik ben ook benieuwd
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:48:14 #17
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32595041
Hoelang speelt dit al? En je kunt de camera toch meevragen en dan zelf die foto's online knallen?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32595104
quote:

Aldus boek het sprookjesbos.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32595117
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:57 schreef Alieda het volgende:
Het zou toch kunnen dat de vrouw aan wie de schedel behoord geen rust kan vinden omdat haar schedel niet meer aan de rest van haar geraamte zit.
pi_32595140
quote:

ik heb in mijn twee huizen en in de meerdere huizen van mijn ouders nog nooit geesten gezien.
als deze mensen in al hun huizen geesten zien dan denk ik dat het aan hen ligt
pi_32595145
Wat voor sluitertijd heben ze gebruikt?
pi_32595285

Duidelijke foto
pi_32595302
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:00 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]

Duidelijke foto
+2 Goed.
pi_32595470
Dit verhaal doet me een beetje denken aan die film Sleepy hollow ook een dode die zijn kop zoekt zeg maar dan alleen hihi
oops ohh my ...
pi_32597042
quote:

Angst is een slechte raadgever, waarom wil je ze online zetten? Ik ben wel benieuwd. Een schedel? Waarom zou iemand een schedel kopen. Ik zou er geen behoefte aan hebben, ik kan me voorstellen dat de ex inwoner van deze schedel liever zou willen dat de schedel een laatste rustplaats vond, maar ja, dat weet je natuurlijk niet. Vraag het de betreffende geest zou ik zeggen via een medium.
pi_32598004
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 16:21 schreef Stenny het volgende:

[..]

Angst is een slechte raadgever, waarom wil je ze online zetten? Ik ben wel benieuwd. Een schedel? Waarom zou iemand een schedel kopen. Ik zou er geen behoefte aan hebben, ik kan me voorstellen dat de ex inwoner van deze schedel liever zou willen dat de schedel een laatste rustplaats vond, maar ja, dat weet je natuurlijk niet. Vraag het de betreffende geest zou ik zeggen via een medium.
Geloof je daar in

wat krijg je door bij mijn FOK!account
pi_32599272
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:02 schreef Classics het volgende:

[..]

Geloof je daar in

wat krijg je door bij mijn FOK!account
Een Zaterdagskind zal geesten zien. Ik ben een Zaterdagskind.
pi_32599400
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:55 schreef Stenny het volgende:

[..]

hoe werkte dat dan voor de juliaanse/gregoriaanse kalender ?
pi_32599560
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:55 schreef Stenny het volgende:

[..]

jajajaja zaterdagskind
maar nu waar het me om ging

wat zien jouw geesten bij mijn fok!account
pi_32599638
post dan !
pi_32599830
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:01 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

hoe werkte dat dan voor de juliaanse/gregoriaanse kalender ?
Ik neem de telling die voor mij relevant is.
pi_32599936
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:19 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik neem de telling die voor mij relevant is.
en ik kan de toekomst voorspellen
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:27:10 #33
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32600008
ten eerste...sommige reacties hier kun je het beste naast je neerleggen. ze klinken leuk en aannemelijk, maar zijn simpelweg een vervuiling voor iemands geest. zijn gedachtes niet een transparante verschijning.

het posten van foto's kan geen kwaad. geesten hechten geen waarde aan nieuw gemaakte foto's. ze kunnen zich wel hechten aan objecten en mensen van toen ze nog leefden. zo kan er een geest gehecht zijn aan zijn botten, schedel. anderzijds...een ziel die zijn lichaam na de dood is ontstegen weet dat het lichaam geen nut meer vervult, dus waarom zou die zich er aan hechten?

hoe zijn die foto's gemaakt? met wat voor camera en onder wat voor omstandigheden? is de mogelijkheid van rook en stofdeeltjes al uitgesloten? als dat allemaal bekend is kun je pas verder gaan kijken of die verschijning er daadwerkelijk was. van een parapsychologisch standpunt dan. als je in staat bent zelf al een aanwezigheid waar te nemen tijdens de foto dan is het voor jouw al duidelijk, maar voor iemand anders niet aangezien die er niet bij was.

hoe zie je die geesten in je kamer aan de gordijnen? ziet je familie het met hun 3e oog, geestesoog, of alleen als het op camera wordt vastgelegd?

daar naast maak ik op dat er een soort vooroordeel van angst aanwezig is terwijl dat hoogstwaarschijnlijk niet eens nodig is. de (on)bewuste angst is daar omdat je te maken hebt met iets wat je niet helemaal begrijpt op moment. maar de angst is niet gegrond..of wel? denk maar eens na. voelen jullie je bedreigd door de eventuele aanwezigheid van de geesten? en is het erg dat ze er zijn als ze verder niks doen? geesten zijn namelijk bijna overal en je hoort bijna nooit iemand over gevaarlijke, enge, situaties. in feite...de meeste weten niet eens dat ze er zijn.

probeer je eerste indrukken aan de kant te zetten en blijf rustig voordat je verder gaat. nu ga je er dingen bijroepen om extra angst en conclusies in het leven te roepen zoals schedels en weet ik veel wat.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:55:19 #34
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_32600681
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:27 schreef Enyalius het volgende:

daar naast maak ik op dat er een soort vooroordeel van angst aanwezig is terwijl dat hoogstwaarschijnlijk niet eens nodig is. de (on)bewuste angst is daar omdat je te maken hebt met iets wat je niet helemaal begrijpt op moment. maar de angst is niet gegrond..of wel? denk maar eens na. voelen jullie je bedreigd door de eventuele aanwezigheid van de geesten? en is het erg dat ze er zijn als ze verder niks doen? geesten zijn namelijk bijna overal en je hoort bijna nooit iemand over gevaarlijke, enge, situaties. in feite...de meeste weten niet eens dat ze er zijn.
en als je je nu wel bedreigd voelt door hun aanwezigheid? Wat als je duidelijk merkt dat ze je wat aan willen doen of zoiets dergelijks? hoe kan je hier vanaf komen?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:56:58 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32600712
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:55 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

en als je je nu wel bedreigd voelt door hun aanwezigheid? Wat als je duidelijk merkt dat ze je wat aan willen doen of zoiets dergelijks? hoe kan je hier vanaf komen?
shrink?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:00:57 #36
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_32600787
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

shrink?
grappig heel grappig
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:01:29 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32600796
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:00 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

grappig heel grappig
terwijl ik bloedserieus was.
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:02:02 #38
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32600805
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:55 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

daar zijn verscheidene methodes voor, maar het is belangrijk om eerst te wachten en te zien of TS zich wel zo voelt of niet
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:03:33 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32600836
Je moet boven de geesten staan, en ook boven je eigen geest. Sta je boven je eigen geest en boven andere geesten dan is er niets aan de hand.

Laat je nooit het leven zuur maken door geesten
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:07:22 #40
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_32600911
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:02 schreef Enyalius het volgende:

[..]

daar zijn verscheidene methodes voor, maar het is belangrijk om eerst te wachten en te zien of TS zich wel zo voelt of niet
ja ok had t stiekem ook niet over de ts
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:11:04 #41
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32600987
ooh vertel vertel!!
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:14:29 #42
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_32601053
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:11 schreef Enyalius het volgende:
ooh vertel vertel!!
uhm heb hier nog nooit gepost mede om de reactie van zoalshetis...heb geen zin om belachelijk gemaakt te worden vooral niet als ik zelf bloedserieus ben. maar ja dat valt te verwachten he op fok!
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:16:20 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32601094
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:14 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

uhm heb hier nog nooit gepost mede om de reactie van zoalshetis...heb geen zin om belachelijk gemaakt te worden vooral niet als ik zelf bloedserieus ben. maar ja dat valt te verwachten he op fok!
als je het echt voelt hoef je je van mij toch niks aan te trekken. ik ben hooguit een plaaggeest, maar was net wel ff bloedserieus.
pi_32601122
Beetje jammer hoor. Welke idioot koopt er dan ook een mensenschedel....En wat die geesten betreft, lijkt me bullshit maar mocht het echt zijn dan is het wel freaky. Zeker omdat ze meegaan van huis naar huis, STALKERS. Klaag ze aan en vraag om een straatverbod
Ik ben cool
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:18:21 #45
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_32601148
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je het echt voelt hoef je je van mij toch niks aan te trekken. ik ben hooguit een plaaggeest, maar was net wel ff bloedserieus.
nee snap dat ik me daar niks van moet aantrekken. maar ben er zelf nogal gevoelig voor, dat komt omdat ik steeds meer dingen meemaak waar ik zelf niet eens in geloof laat staan dat ik het aan anderen durf te vertellen...
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:19:15 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32601166
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:18 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

nee snap dat ik me daar niks van moet aantrekken. maar ben er zelf nogal gevoelig voor, dat komt omdat ik steeds meer dingen meemaak waar ik zelf niet eens in geloof laat staan dat ik het aan anderen durf te vertellen...
je bent anoniem hier, sorry voor mijn reactie.
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:23:24 #47
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32601253
ja heel erg anoniem. zo annoniem als je zelf wild...wat minder als je je blog met persoonlijke info er op zet, maar toch. het is een eigen keus. iets waar ik persoonlijk totaal niet druk over kan maken of iemand me gelooft of niet. iedereen heeft zijn eigen waarheid.
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:17 schreef TremorChrist het volgende:
Beetje jammer hoor. Welke idioot koopt er dan ook een mensenschedel....En wat die geesten betreft, lijkt me bullshit maar mocht het echt zijn dan is het wel freaky. Zeker omdat ze meegaan van huis naar huis, STALKERS. Klaag ze aan en vraag om een straatverbod
waar haal jij vandaan dat ELKE geest meeverhuist? dat is helemaal niet zo. percentage dat dat wel doet is vrij klein.
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:23:25 #48
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_32601254
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bent anoniem hier, sorry voor mijn reactie.
is ok..kga effe eten koken nu en bedenken of ik t hier kwijt wil
pi_32601548
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:23 schreef Enyalius het volgende:
ja heel erg anoniem. zo annoniem als je zelf wild...wat minder als je je blog met persoonlijke info er op zet, maar toch. het is een eigen keus. iets waar ik persoonlijk totaal niet druk over kan maken of iemand me gelooft of niet. iedereen heeft zijn eigen waarheid.
[..]

percentage dat dat wel doet is vrij klein.
0,0 om precies te zijn
pies on joe toe
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:39:17 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32601577
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:38 schreef bonke het volgende:

[..]

0,0 om precies te zijn