Vrij simpel, het is leuk om na een tijd kijken, opeens te zien wat het voorstelt. En voor de mensen die geen psychologie hebben gehad, cool om te zien dat je hersenen op een bepaalde manier werken.quote:Op zondag 27 november 2005 14:33 schreef dawg het volgende:
Wat wil je precies met dit topic, dat is me niet helemaal duidelijk?
Dus niet op discussie over bepaalde gestalt wetten of perceptie of zo. Maar gewoon voor de fun om te kijken of jij het ook ziet..., en natuurlijk voor meer plaatjes ...quote:Op wat voor soort reacties hoop je precies, TS?
Die is idd. vet, op eens ga je groen zien terwijl dat helemaal niet in het plaatje zitquote:
Blijf naar het + staren en je ziet de paarse bolletjes verdwijnen.quote:Op zondag 27 november 2005 14:45 schreef djexplo het volgende:
[..]
Die is idd. vet, op eens ga je groen zien terwijl dat helemaal niet in het plaatje zit![]()
Ik denk dat het te maken heeft met het fenomeen apparente beweging. Dan zie je 2 afzonderlijke dingen, waarvan er maar 1 beweegt. Door je perceptuele vermogens en de verwerking daarvan wordt dit samengevoegd door 1 enkele beweging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef Koenz0r het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
Nee, die snap ik niet, is de enige die ik niet ziequote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef Koenz0r het volgende:
Vava, zie jij wat in die boot? zoja, spoiler eensch :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, 2 zag ik idd ook niet, 1 moet je van een afstandje bekijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |