Dat doet ze dan weer ontzettend goed.quote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef DrDentz het volgende:
wel een succesvolle golddigger
want ze kan eigenlijk niks, behalve zichzelf omhooghoeren
Vind je haar een lekker wijf? Ze heeft een enge achterbakse vissekop. Brrrrrquote:Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Sylvie is gewoon een golddigger, en V/d Vaart tuint er als een simpele boerenlul in, maar ja het is natuurlijk wel een ongelofelijk lekker wijf, alleen jammer dat haar karakter zo verdorven is.
regelmatig? ik heb ergens gelezen dat ze er bijna nooit is. Maar het klopt volgens mij wel ja want ze schept overal op dat ze 2 studies doet terwijl ze er dus bijna nooit is en als ze er is, is ze onwijs uit de hoogte enz.quote:Op maandag 28 november 2005 14:46 schreef blieblie het volgende:
Dit stukje komt overigens uit de Esquire.
Wel een grappig interview.
Die Victoria schijnt overigens een gruwelijk omhooggevallen bitch te zijn die zichzelf erg slim en knap vindt (volgens personen die o.a. regelmatig bij haar in de collegezaal zaten).
Ik reproduceer ook alleen maar wat hunnie vertellenquote:Op maandag 28 november 2005 14:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
regelmatig? ik heb ergens gelezen dat ze er bijna nooit is. Maar het klopt volgens mij wel ja want ze schept overal op dat ze 2 studies doet terwijl ze er dus bijna nooit is en als ze er is, is ze onwijs uit de hoogte enz.
Snap ik en ze hebben ook gelijk alleen heb ik een keer ergens gelezen dat ze er bijna nooit is.quote:Op maandag 28 november 2005 14:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik reproduceer ook alleen maar wat hunnie vertellen.
Whehehequote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef DrDentz het volgende:
wel een succesvolle golddigger
want ze kan eigenlijk niks, behalve zichzelf omhooghoeren
quote:Op maandag 28 november 2005 02:50 schreef McCarthy het volgende:
Mooie OP man
1. Welke disco in amsterdam?
2. fotos van nancy graag
quote:Op zondag 27 november 2005 23:24 schreef chantaldominique het volgende:
Sylvie en Raffael slapen ook niet in 1 bed. Ik hoorde zo iets bij de bal en de liefde. Zij is gewoon een enorme sloerie en is binnen een jaar zwanger, uiteindelijk sleept zij net als Angela Kluivert er negen miljoen uit.
Zo gaat het toch bij golddiggers, als ze zijn getrouwd in gemeenschap van goederen en een kind, ooohh dan is ze rijk als ze gaan scheiden. Zie Angela die heeft 9 Miljoen gekregen.quote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]Helderziend!
Lovebaby voor Rafael en Sylvie
Er is wel een verschil tussen Angela Kluivert en Sylvie Meis. Angela had al iets met Patrick voordat hij een bekende voetballer werd.quote:Op maandag 28 november 2005 16:30 schreef chantaldominique het volgende:
[..]
Zo gaat het toch bij golddiggers, als ze zijn getrouwd in gemeenschap van goederen en een kind, ooohh dan is ze rijk als ze gaan scheiden. Zie Angela die heeft 9 Miljoen gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |