http://www.telegraaf.nl/p(...)n_eerste_kindje.htmlquote:Rafael en Sylvie verwachten eerste kindje
HAMBURG - Voetballer Rafael van der Vaart en zijn vrouw Sylvie Meis verwachten volgend jaar hun eerste kind. Dat maakte hun manager maandag bekend.
Hun eerste liefdesbaby is op komst!
We hebben nooit onder stoelen of banken gestoken dat we een kinderwens hadden en zijn dan ook dolgelukkig aldus Sylvie van der Vaart-Meis. De eerste spannende maanden zijn achter de rug en we gaan er komende tijd heerlijk van genieten.
Het paar trouwde in juni en verhuisde daarna naar Hamburg. De voetballer verruilde het Amsterdamse Ajax voor HSV, de club van de Duitse havenstad. Meis zette voor haar echtgenoot haar werk als presentatrice en actrice op een laag pitje. Ze richt zich momenteel op de introductie van haar sieradenlijn op de Duitse markt.
Ik zie niet in welk hinder ik van het aankomende kind moet ondervindenquote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef Kriebbel het volgende:
Het was te verwachten idd..
En of we er nou zo blij mee zijn
Precies, dat bedoel ik!quote:Op maandag 28 november 2005 15:37 schreef CasB het volgende:
Lovebaby?
Sylvie gaf opdracht tot zoeken van rijke voetballer!
Ik heb haar nooit gemogen, ik vind het een arrogante %#)(@*)@#%)*@#%()biatch om precies te zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 15:37 schreef shaun81 het volgende:
wat ik me eingelijk afvraag he: wat heeft iedereen tegen silvie? waar is het fout gegaan?
Precies!quote:Op maandag 28 november 2005 15:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb haar nooit gemogen, ik vind het een arrogante %#)(@*)@#%)*@#%()biatch om precies te zijn.
quote:Op maandag 28 november 2005 15:46 schreef Dagonet het volgende:
Schopje NWS -> SHO
Da's geen zonnebankbruin, dat is VERF. Van zonnebanken droog je uit en krijg je een ouwe kop, als je toch genoeg geld op de bank hebt laat je je 1 keer per week sprayen manquote:Op maandag 28 november 2005 16:08 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat een keizersnede nodig zal zijn, want haar vagina scheurt zo uit omdat de huid zo droog is door de zonnebank.
Alleen is Jessica Simpson iig nog wel een aardige meid, die nuchter is en niet met een attitude voorbij loopt.quote:Op maandag 28 november 2005 15:59 schreef CasB het volgende:
Ik heb een beetje het zelfde met haar als met Jessica Simpson...Een dom wicht die alleen maar kan winkelen.
Het was ook zo moeilijk om te voorspellen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:15 schreef mikerw het volgende:
ja Amsterdam geeft sylvie en rafael een liefdebaby, dat zeiden ze bij den haag toch al vorig jaar, en nu komt het toch uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |