Tuuuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:29 schreef DJ-Mousey het volgende:
Mag je hierook een vraag stellen over iets wat je wilt weten wat een beetje met het weer te maken heeft?
Ik wou vandaag soep te maken.. me moeder zei dat moet je niet doen want als het gaat onweren bederft ie..quote:
Ah, nog meer regenquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:38 schreef kree het volgende:
[afbeelding]
Op het moment lijkt het erop dat noord en zuid holland ook nog wel wat krijgen
Dat hoeft niet, aangezien de lucht aangevoerd van af het oosten een stuk kouder is als de lucht van zee, die we de afgelopen dagen hadden.quote:
Dit is Rotterdam.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, aangezien de lucht aangevoerd van af het oosten een stuk kouder is als de lucht van zee, die we de afgelopen dagen hadden.
In uw vraag is het onderwerp Soep en niet Het weer zoals u aangaf. Maw in CUL heb je meer kans. Zelf ik weet het niet en ik werk in een restaurant. (waar we overigens 365 dagen per jaar soep maken. weer of geen weer)quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:35 schreef DJ-Mousey het volgende:
[..]
Ik wou vandaag soep te maken.. me moeder zei dat moet je niet doen want als het gaat onweren bederft ie..
nou vroeg ik me af.. HOE KAN SOEP BEDERVEN ALS HET ONWEERT???![]()
Doen ze expres.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:07 schreef DrMarten het volgende:
De tv is weer bijna geheel zwart. Van de reguliere Nederlandse zenders doet alleen ned 2 het nog en daar zenden ze fokking kinder songfestival uit
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit is Rotterdam.
Geloof me... dat wordt regen. Al ontstaat er een nieuwe ijstijd, blijft er 1 wak over.... Rotterdam.
Goeie vraag, maar het klopt wel... soep kan 'omslaan' als het onweert, zal wel iets met de ontladingen te maken hebben bij onweer... daardoor kan heerlijke soep ineens zuur zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:35 schreef DJ-Mousey het volgende:
[..]
Ik wou vandaag soep te maken.. me moeder zei dat moet je niet doen want als het gaat onweren bederft ie..
nou vroeg ik me af.. HOE KAN SOEP BEDERVEN ALS HET ONWEERT???![]()
Heerhugowaard alleen miezerig regen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:44 schreef kree het volgende:
Volgens de radar zou er nu ten noorden van alkmaar neerslag zijn.
Iemand die kan bevestigen wat voor vorm deze heeft?
Idd vriendin helemaal overstuurquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:59 schreef DrMarten het volgende:
Alle tv-zenders zijn weer in de lucht
Natte sneeuw, het woord zegt het al, zijn natte klodders halfgesmolten sneeuw. Spatten lekker uit elkaar en is vooral voor het verkeer hinderlijk. Droge sneeuw is de vlokjes sneeuw die je in films ziet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:01 schreef Lariekoek het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen sneeuw en natte sneeuw?
Natte sneeuw blijft niet liggen en gewone sneeuw wel?
Of is er iets meer aan de hand?
Voor het weerbericht klik hierquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:46 schreef tHaBuZ het volgende:
Ik heb dus maandag tentamens en moet om 9u al in Nijmegen zijn.... Hebben ze een beetje goedkope hotels daar want ik zie het al weer helemaal gebeuren dat ik om 7u op Ede-Wageningen op een trein sta te wachten die nooit zal komen en ik dus mn tentamen mis..... (of is de verwachting dat de sneeuw tegen die tijd wel weer weg is?)
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:51 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Voor het weerbericht klik hier
Voor hotels klik hier
Het is aan de west kust niet koud genoegquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
3 keer raden wat er voor neerslag valt in Rotterdam
Regenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
3 keer raden wat er voor neerslag valt in Rotterdam
Ten opzichte van Rotterdam waar een mat van wel 30 centimeter...regen gevallen is in de afgelopen 48 uurquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet zeuren, Dokkum heeft niet eens sneeuw gehad
Echt helemaal geen vlokje sneeuwquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet zeuren, Dokkum heeft niet eens sneeuw gehad
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:39 schreef kree het volgende:
De buien in het westen lijken een beetje in te kakken helaas.
Hier een laatste radarplaatje:
[afbeelding]
1,7 graden hier, dus je zou zeggen, sneeuw is mogelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:12 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Het is aan de west kust niet koud genoeg![]()
Waar is hier?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
1,7 graden hier, dus je zou zeggen, sneeuw is mogelijk.
Helaas tot nu toe nog helemaal niks gehad![]()
En die bui boven Gelderland, draait die niet richting het westen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:39 schreef kree het volgende:
De buien in het westen lijken een beetje in te kakken helaas.
Hier een laatste radarplaatje:
[afbeelding]
mischien via een grote bocht via Flevoland, maar ik ben bang dat er maar weinig fut in zit tegen de tijd dat ie boven het westen zit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:53 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
En die bui boven Gelderland, draait die niet richting het westen?![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
mischien met een grote bocht via het noorden, maar ik ben bang dat er maar weinig fut in zit tegen de tijd dat ie boven het westen zit.
Ja hier net ook een paar druppels. helaas is het net niet koud genoeg dat het sneeuw is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:58 schreef Lariekoek het volgende:
Er valt wel wat in het westen, maar het is regen![]()
[offtopic] Zeg weerman, ik zal nog maar eens kritisch kijken naar de teksten van je hosting organisatie. Ze wekken bij mij niet veel vertrouwen eigenlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:07 schreef Weerman het volgende:
Geen nood, sneeuw zal verdwijnen, vanaf woensdag zitten we alweer rond de 7 a 8 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |