Voor het weerbericht klik hierquote:Op zaterdag 26 november 2005 21:46 schreef tHaBuZ het volgende:
Ik heb dus maandag tentamens en moet om 9u al in Nijmegen zijn.... Hebben ze een beetje goedkope hotels daar want ik zie het al weer helemaal gebeuren dat ik om 7u op Ede-Wageningen op een trein sta te wachten die nooit zal komen en ik dus mn tentamen mis..... (of is de verwachting dat de sneeuw tegen die tijd wel weer weg is?)
quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:51 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Voor het weerbericht klik hier
Voor hotels klik hier
Het is aan de west kust niet koud genoegquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
3 keer raden wat er voor neerslag valt in Rotterdam
Regenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
3 keer raden wat er voor neerslag valt in Rotterdam
Ten opzichte van Rotterdam waar een mat van wel 30 centimeter...regen gevallen is in de afgelopen 48 uurquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet zeuren, Dokkum heeft niet eens sneeuw gehad
Echt helemaal geen vlokje sneeuwquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet zeuren, Dokkum heeft niet eens sneeuw gehad
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:39 schreef kree het volgende:
De buien in het westen lijken een beetje in te kakken helaas.
Hier een laatste radarplaatje:
[afbeelding]
1,7 graden hier, dus je zou zeggen, sneeuw is mogelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:12 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Het is aan de west kust niet koud genoeg![]()
Waar is hier?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
1,7 graden hier, dus je zou zeggen, sneeuw is mogelijk.
Helaas tot nu toe nog helemaal niks gehad![]()
En die bui boven Gelderland, draait die niet richting het westen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:39 schreef kree het volgende:
De buien in het westen lijken een beetje in te kakken helaas.
Hier een laatste radarplaatje:
[afbeelding]
mischien via een grote bocht via Flevoland, maar ik ben bang dat er maar weinig fut in zit tegen de tijd dat ie boven het westen zit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:53 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
En die bui boven Gelderland, draait die niet richting het westen?![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
mischien met een grote bocht via het noorden, maar ik ben bang dat er maar weinig fut in zit tegen de tijd dat ie boven het westen zit.
Ja hier net ook een paar druppels. helaas is het net niet koud genoeg dat het sneeuw is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:58 schreef Lariekoek het volgende:
Er valt wel wat in het westen, maar het is regen![]()
[offtopic] Zeg weerman, ik zal nog maar eens kritisch kijken naar de teksten van je hosting organisatie. Ze wekken bij mij niet veel vertrouwen eigenlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:07 schreef Weerman het volgende:
Geen nood, sneeuw zal verdwijnen, vanaf woensdag zitten we alweer rond de 7 a 8 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |